„Úgy jöttem el, hogy nem tudtam, mi lesz velem” – Veréb Tamás őszintén vallott arról, amikor az Operettszínház után a Madách sem kért belőle
Évekig az Operettszínházat tekintette anyaszínházának Veréb Tamás, ám az igazgatóváltás körüli bizonytalanság miatt mégis a távozás mellett döntött. A helyzetet nehezítette, hogy több kedvelt előadása is lekerült a repertoárról.
A Madách Színházban is próbálkozott, de ott nem járt sikerrel. „Bár a Madáchban voltam castingon, nem igazán akartak, és én sem akartam bárhova elmenni csak azért, hogy játsszak valamit” – magyarázta.
A színész elmondta, az Operettszínházban sosem volt társulati tag, mégis otthonának érezte. „Annak ellenére, hogy az Operettben nem voltam társulati tag, anyaszínházamként kezeltem. Az igazgatóváltás körül is kialakult egy bizonytalanság, én pedig nem akartam várakozni. Nem csak azt tudtam, mit szeretnék, hanem azt is, mit nem” – részletezte a távozása okait.
Az Erkel Színház társulatának tagja lett. Erről azt mondta, „abszolút korszakváltás az életemben, az első társulat, ahol tag vagyok, ahol van öltözőm, ahova behozhatom a cuccaimat. Lehet, hogy kicsit túl romantikusnak hangzik, de itt most minden a lehető legjobb” – mesélte boldogan.
A rendezővel a Puskás, a musical című produkcióban dolgoztak együtt először, ami sorsfordítónak bizonyult. A címszerepben ugyanis olyan szakmai előrelépést tapasztalt, amire korábban nem volt példa. „Abban játszhattam először egyedül egy szerepet. Nem az volt, ami korábban, hogy valaki után eljátszathatok egy szerepet, vagy hogy a hármas szereposztásban az egyik én vagyok” – tette hozzá.
A sikerek ellenére bevallotta, hogy voltak időszakok, amikor elgondolkodott a pályáján. „Néha eljátszom a gondolattal, hogy ha külföldre mentem volna, mondjuk Amerikába, ami nagy álmom volt 18 évesen, hogyan alakult volna az életem. De hiszem, vagy legalábbis jó érzés hinni abban, hogy mind jó döntés volt, amit meghoztam – mondta a Deszkavíziónak adott interjúban.
(Blikk)