SIKERSZTORIK
A Rovatból

Csináld magad cipő az idei nyár slágere

Gulyás Sára dizájner, csak az alapokat adja. Kiválaszthatjátok kedvenc színeiteket és 20 perc alatt készíthetitek el a cipőtöket.
NeighbourART blog - szmo.hu
2015. július 05.



Egyszer már találkozott a védőangyalával, igyekszik mindig vidám lenni, gyerekként a bárányokat, mostanában az utazások során szerzett térképeket és jegyeket gyűjti, „magas hangon sípolva” imádja a macskákat, a hastáncolás tölti fel leginkább, kedvence a sültkrumpli, a nyár és persze Barcelona.

Az általa tervezett cipőt igazából ti tervezitek és ti készítitek el. A megrendelt csomagban megkapjátok a talpat, a felsőrészt, kétféle fűzőt és egy táskát. Ti választhatjátok ki a cipő-alkatrészek, anyagát, színét és a fűzőket is. A teljesen egyedi cipőt pedig nagyjából 20 perc alatt el is készíthetitek otthon.

Gulyás Sára, aki rád bízza a cipőd befejezését

Több mint tíz éve foglalkozik bőrtervezéssel. 2013-ban végezte a MOME Mesterképzését bőrkiegészítő tervező szakon. Az ökodizájn lelkes képviselőjeként természetes anyagokból készít változtatható használati tárgyakat. Járt a MOME képzése keretében Erasmusszal Barcelonában, műveit pedig – Budapesten kívül – Párizsban, Londonban, Prágában, Tallinban, Krakkóban és Lipcsében is kiállították már, valamint bekerült a neves Virtual Shoe Museum gyűjteményébe is.

Pikkpack nevű cipőmárkájához a Kickstarter nevű közösségi finanszírozási oldalon gyűjtött össze induló tőkét, aminek segítségével ma is építi vállalkozását, amit párjával közösen alapítottak meg. Legutóbb a Fiat által szervezett nemzetközi pályázat zsűrijeként segített a jelentkezőknek megtervezni a tökéletes női autó-kiegészítőt. Jövőbeni tervei között a vállalkozás felfuttatása mellett a családalapítás is helyet kap.

gulyassara

sara_asztala

sara_asztala2

1. Milyen típusú emlékek inspirálnak jobban: a jók vagy a rosszak?

Inkább a jók. Bár a rosszakra is úgy gondolok vissza, hogy értelmük volt, sőt a legtöbbször csak később áll össze a kép, miért is történtek meg akkor.

2. Ha újjászülethetnél egy ma élő vagy már halott művész személyében, kit választanál?

Erwin Wurm lennék, és őrült kiállításokat szerveznék, ahol a hétköznapi emberek is műtárgyakká válhatnak és közben jól is érzik magukat.

3. Hogyan lendülsz túl az időszakos alkotói válságon?

Elég rég volt alkotói válságom, mert annyi a munka, hogy nincs rá időm, de ha mégis előfordul, akkor általában mással foglalom el magam. Aztán ripsz-ropsz eltelik az idő, és már azon kapom magam, hogy valamiben éppen benne vagyok.

cipo1

cipo2

cipo3

4. Kinek mutatod meg először az új alkotásodat?

Egy közös térben dolgozom több designerrel a The 9 Design Stúdióban, így a legtöbbször ők látják először a “produktumot”. Régebben a szüleimnek, most már inkább a szerelmemnek.

5. Mi a legkedvesebb gyerekkori emléked?

Erre a kérdésre nagyon nehéz válaszolni, mert rengeteg van, de talán, ami hirtelen eszembe jutott az az, amikor egyszer egy síelésen találkoztam a védőangyalommal. Legalábbis én azt hittem, hogy az, és talán még most is hiszem. Tíz vagy tizenegy éves lehettem, amikor egy síversenyen vettem részt életemben először és sajnos, nem ment a lecsúszás, állandóan elestem.

Mikor kiállítottak, fenéken csúszva mentem le a pályáról, és észrevettem egy gyönyörű lányt, aki odasíelt hozzám, és felsegített majd mondta, hogy menjünk le együtt. Lesíeltünk majd ő hirtelen eltűnt. Szerintem az angyalom volt.

NeighbourART blog sorozata

Ismerd meg a körülöttünk élő tehetségeket! Fiatal magyar művészek azonos kérdésekre adott, eltérő válaszait olvashatjátok életről, emlékekről és alkotásról hétfőnként portálunkon.

"Egy íróasztal, illetve az az asztal, amely a mindennapi életük része, sok mindent elárulhat…"

6. Mit érzel, amikor egy másik művész a tiédhez hasonló munkát készít?

Azt, hogy valószínűleg annyira jó a munkám, hogy már másokat is inspirál. És az király, nem?

7. Mit szeretnél, hogy miről emlékezzenek majd rád?

Hogy mindig vidám vagyok. Legalábbis igyekszem .

8. Gyűjtesz valamit?

Kiskoromban a bárányokat gyűjtöttem. Ma már inkább csak az utazásaim során szerzett jegyeket, prospektusokat, térképeket teszem el, hogy később visszanézegethessem őket.

cipo4

cipo5

9. Kedvenc budapesti pillanat?

Hazafelé biciklivel a Petőfi hídon át Budára, miközben lemegy a Nap. Na, az gyönyörű látvány!

10. Van olyan gyerekes szokásod, amit akkor csinálsz, amikor senki nem figyel?

Grimaszolok. Bár azt akkor is szoktam, amikor látnak.

11. Mi volt a legnagyobb őrültség, amit eddig csináltál?

Kb. 9 évesen elszöktem egy fiúval biciklizni, de anyukámék csak annyit tudtak, hogy lementem a játszótérre játszani. Estére értem haza, amikor anyukám sírva közölte, hogy már a rendőröket is utánam küldték. Nagyon sajnáltam anyukámat. Én amúgy jól éreztem magam.

12. Van-e napi rutinod?

A munka miatt van. Fél 9-kor összeül a csapat megbeszélni a napi teendőket, amiket a Pikkpacknál csinálunk. Utána egy jó kávé, és az ebéd is általában időben van.

13. Kedvenc tárgyad?

Egy német barátomtól kapott kis bábu, ami szerencsét hoz.

14. Hogyan fogsz neki egy új munkának?

Tervezek, gondolkodok. Előbb mindig gondolkodok. Nálam a rajzolás már csak a második fázis.

cipo6

cipo9

15. Van egy jól körülhatárolható hangulat, amikor könnyebb számodra az alkotás?

Jó, ha rend van, kívül és belül is. De kell egy erős motiváció. Ez általában nálam az, hogy egy problémát minden áron meg akarok oldani. Ez hajt előre.

16. Sör vagy bor?

Fehérbor. Jó a fröccs.

17. Kutya vagy macska?

Macska. Imádom őket. Magas hangon sípolva imádom őket.

18. Mit szeretnél kifejezni az alkotásaidon keresztül?

Azt, hogy nem csak én, hanem a vásárló, a felhasználó is alkot. És, hogy ez nem csak egy szép tárgy, hiszen – reményeim szerint – ez annál sokkal többet jelent a viselőjének.

19. Milyen a te stílusod?

Vidám, színes, játékos.

20. Mi az, ami a leginkább feltölt?

A hastáncolás, és a zene, amit közben hallgatok. Kár, hogy nincs mindig időm rá.

21. Kedvenc város?

Barcelona. Éltem ott fél évig és végtelenül szeretem.

22. Hol leszel 10 év múlva?

Remélem, már kétgyerekes családanyaként itthon, egy jól menő vállalkozással.

cipo8

23. Kedvenc étel?

Sültkrumpli. Ropog és meleg és mindig megy mindenhez.

24. Kedvenc évszak?

Nyár. A meleg nyári esték miatt, amikor nem kell azon gondolkodni, miben indulj el reggel, mert úgyis jó idő lesz este is.

25. Mi a legrosszabb tulajdonságod?

Keményfejű vagyok, és néha hisztis. Anyukám mondta, hogy már gyerekként is az volt a jelszavam hogy: „Majd én!”

26. Melyik korban élnél szívesen?

A rokokóban flangálnék a pasztellszínű ruháimban vagy az 50-es évek Amerikájában lennék kertvárosi háziasszony. Bár nem vagyok ilyen nőtípus, mégis vonzó számomra, hogy milyen lehetett.

27. Van visszatérő álmod? Miről szól? Esetleg megjelenítetted már valamelyik alkotásodban?

Régebben volt egy horror álom, ami vissza-visszatért, de szerencsére már elmúlt. Ezt nem is mesélem el, mert korhatáros. Azóta nem nagyon van ilyen. Gyakran repülök, de ezt úgy tudom, sokan álmodják. Még nem jelenítettem meg.

cipo4

cipo10

cipo11

28. Mi az az alkotás, amit mindenképpen meg kell csinálnod, mielőtt meghalsz?

Egy olyan termék, ami jót tesz a világnak. Valamilyen szempontból. Tudom, giccsesen hangzik, de szeretnék valami olyat, ami TÉNYLEG segít. A design erre van igazából, hogy esztétikusan segítsen.

29. Ha egyetlen tanácsot kellene adni más, esetleg még kezdő tehetségeknek, mi lenne az?

Csak a szorgalom számít. És merni kell kockáztatni is persze.

Sára munkáit ITT nézhetitek meg és ITT rendelhetitek meg. Még több sikeres, fiatal művészt pedig ITT ismerhettek meg!

Ajánld az ismerőseidnek, ha tetszettek Sára cipői!


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


SIKERSZTORIK
A Rovatból
100 nap alatt több mint 63 ezer megmentett termék – így működik Magyarország első élelmiszer-outletje
A Récsei Centerben működő PRÍMA OUTLET-ben a közeli lejáratú vagy csomagolássérült termékek akár 70 százalékkal olcsóbban is megvásárolhatók, miközben több tonnányi élelmiszer menekül meg a kidobástól.


Az élelmiszer-pazarlás világszinten is égető probléma, de szerencsére egyre több hazai kezdeményezés mutat példát arra, hogyan lehet ezt a mindennapokban is kezelni. A budapesti Récsei Centerben működő PRÍMA OUTLET – Magyarország első élelmiszer-outletje – száz napos működése alatt bebizonyította, hogy a fenntarthatóság és a kedvező árak nem zárják ki egymást, sőt, kéz a kézben járhatnak.

Az eredmények önmagukért beszélnek: több mint 63.000 terméket mentettek meg a pazarlástól, ami 16,6 tonna élelmiszert jelent.

Ez a mennyiség 44 tonna szén-dioxid kibocsátásának elkerülésével egyenértékű – vagyis akkora megtakarítás, mintha egy átlagos magyar család 17 évnyi áramfogyasztását spórolták volna meg.

A vásárlók sem jártak rosszul: az outlet áraknak köszönhetően 21.737.043 forint maradt a pénztárcákban –

ez átlagosan 300–400 forint megtakarítást jelent termékenként,

miközben minden árucikk a jól ismert PRÍMA-minőséget képviseli.

A PRÍMA OUTLET kínálata naponta változik:

a polcokra csomagolássérült, közel lejáró, túlkészletezett vagy szortimentfrissítésből kikerülő termékek kerülnek, akár 70%-kal olcsóbban.

Az üzlet így egyszerre kínál okos, fenntartható és pénztárcabarát alternatívát a tudatos vásárlóknak.

„A PRÍMA OUTLET egyszerre nyújt kedvező árakat, magas minőséget és fenntartható megoldást az élelmiszer-pazarlás ellen. Büszkék vagyunk arra, hogy rövid idő alatt kézzelfogható eredményeket értünk el: több tízezer termék kapott új esélyt, a vásárlóink pedig több millió forintot spóroltak meg.” – mondta Breier Péter, a vállalat tulajdonosa.

Segítség a rászorulóknak is

A fenntarthatóság azonban nem áll meg az üzlet polcainál: a századik működési napon a Breier Cégcsoport bejelentette, hogy a Récsei Centerben található Príma szupermarket együttműködési megállapodást kötött a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel. Céljuk az, hogy az élelmiszer-pazarlás csökkentése mellett, közvetlen segítséget nyújtsanak a nehéz helyzetben élő családoknak is.

A PRÍMA OUTLET mögött álló Breier Csoport több mint 30 éve meghatározó szereplője a hazai élelmiszer-kiskereskedelemnek. A családi tulajdonban lévő vállalat jelenleg 26 üzletet üzemeltet Budapesten és Pest megyében, és elkötelezett a minőség, az innováció és a közösségi értékteremtés mellett.

A PRÍMA OUTLET első száz napja megmutatta, hogy az élelmiszermentés nemcsak egy jó ügy – hanem mindannyiunk közös jövőjének kulcsa.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

SIKERSZTORIK
A Rovatból
Orvosi bravúr: aranybevonatú, személyre szabott pacemakert kapott egy beteg Pécsen
Az országban elsőként a A Pécsi Tudományegyetem Klinikai Központ Szívgyógyászati Klinikáján ültettek be ilyen pacemakert, amelyre eddig világszinten is csak nagyon kevés példa volt.


Itthon eddig példátlan beavatkozást hajtottak végre a Pécsi Tudományegyetem Klinikai Központ Szívgyógyászati Klinikáján: októberben az országban elsőként ültettek be aranybevonatú pacemakert.

Ez azért is komoly bravúr, mert a nemzetközi szakirodalomban is csak elenyésző számú hasonló beavatkozásról számoltak be ezidáig.

A klinika közleménye szerint a beavatkozásra egy különleges eset kapcsán volt szükség: a beteg a hagyományos, titántartalmú generátorral szemben túlérzékenységi reakciót mutatott. A titánérzékenység egy rendkívül ritka állapot, amelynek kapcsán a szervezet allergiás reakcióval reagál a beültetett eszközzel szemben.

A pacemaker-generátort egyedileg, a beteg alapbetegségének megfelelően gyártották le részletes kivizsgálást követően.

A piacon nem is érhető el ilyen eszköz, hiszen minden esetben a beteg kórtörténetének részletes elemzését követően gyártják le, majd ültetik be. A speciális aranybevonat megakadályozza, hogy a beteg szervezete allergiás reakcióval reagáljon a beültetett generátorral szemben.

A közleményben azt is írják, hogy

a pacemaker-generátor nem csak összetétele miatt számít különlegesnek, hanem jól példázza azt is, hogy a modern orvoslás egyre inkább a személyre szabott ellátás irányba halad.

„A Pécsi Tudományegyetem Klinikai Központ Szívgyógyászati Klinikájának célja, hogy hazai és nemzetközi szinten élvonalbeli terápiás megoldásokat kínáljon betegeinek – az egyéni különbségek és a magas szintű szakmai gondoskodás szem előtt tartásával” – írták.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

SIKERSZTORIK
A Rovatból
Több mint egymillióan voltak kíváncsiak a magyar pavilonra Japánban
A magyar megjelenés az Expó központi témájához egyedi módon kapcsolódott, a figyelmet a hagyományokra, az ember és a természet harmóniájára, valamint a múlt értékeiből építkező jövő gondolatára irányítva.


A magyar részvétel minden szempontból sikertörténetnek bizonyult: közel 70 kulturális programmal, több mint 80 szakmai és üzleti rendezvénnyel, 46 ezer éttermi és 2250 protokollvendéggel, valamint kézzelfogható turisztikai eredményekkel zárta Magyarország a fél éves oszakai bemutatkozását.

Élő Népzenei Előadás a Pavilon Szívében

A Magyar Pavilon központi élményét az állandó élő népzenei előadás jelentette, amely 184 napon át negyedóránként várta a látogatókat. A program keretében 21 énekesnő naponta 43 alkalommal szólaltatta meg a magyar népdalokat.

Az előadás összesen 7848 alkalommal csendült fel – több mint 58 000 percnyi élő műsort ajándékozva a közönségnek. A magyar népzene, a viseletek és az előadók közvetlensége különleges atmoszférát teremtett: a látogatók a pavilonba belépve nemcsak hallhatták, hanem át is élhették a magyar hagyományok lüktetését.

A Magyar Konyha Diadala

A Magyar Pavilon étterme a világkiállítás egyik legnépszerűbb vendéglátóhelyévé vált. A Miska Kitchen & Bar hat hónap alatt 46000 vendéget fogadott, napi mintegy 250 főt.

A kulináris sikerek számokban:

Gulyáslevesből: 18 600 adag

Hortobágyi palacsintából: 17 000 adag

Somlói tekercsből: több mint 4100 adag, azaz 164 méternyi desszert készült – ez több mint másfél futballpályányi édes élmény.

A magyar ételek iránti érdeklődést jól mutatja, hogy sok látogató már reggel 8:55-kor, közvetlenül az Expó nyitását követően beállt a sorba, hogy biztosan bejusson az étterembe, amely hivatalosan 13 órakor nyitott.

Tradíció Kézműves Formában

A pavilon harmadik emeletén 22 héten át kézműves foglalkozások várták az érdeklődőket, amelyek végig teltházzal működtek. Összesen 11 tradicionális magyar mesterség mutatkozott be, köztük a nemezelés, a gyékényfonás és a kékfestés. A látogatók saját kezűleg készíthettek el kisebb tárgyakat, miközben megismerkedhettek a magyar kézművesség aprólékos technikáival.

Kultúra, Üzlet és Diplomácia

A Magyar Pavilon az Expó egyik legaktívabb országpavilonjaként zárt:

Kultúra: Közel 70 koncertet szervezett 50 magyar fellépővel, csaknem 600 művész és stábtag közreműködésével. Ezzel Magyarország a harmadik legtöbb kulturális programot bemutató országként zárta a világkiállítást, bemutatva hazánk zenei örökségének sokszínűségét a klasszikus, népi és kortárs műfajokban egyaránt.

Üzleti és Szakmai Rendezvények: 84 szakmai és üzleti rendezvény valósult meg hat különböző helyszínen, köztük a pavilon Community Centerében és az Expó ikonikus Női Pavilonjában, ahol Magyarország szervezte a legtöbb eseményt. Összesen 31 magyar vállalat mutatkozott be a japán partnerek előtt, ami új gazdasági és turisztikai együttműködések alapját teremtette meg.

Diplomácia: A pavilon 2250 protokollvendéget fogadott, 440 delegáció tagjaként. Tiszteletüket tették a japán császári család tagjai, de a vendégek között volt Nobel-díjas, államfő, kormányfő, olimpikon, nagykövet, tiszteletbeli konzul és püspök is.

Turisztikai Eredmények és Jövő

A pavilon nemcsak megszólította, hanem inspirálta is a japán közönséget – a kulturális jelenlét érzékelhetően erősítette Magyarország turisztikai vonzerejét.

„A világkiállítás ideje alatt 19 százalékkal nőtt a Magyarországra beutazó japán turisták száma 2024 azonos időszakához képest. A magyar bemutatkozás hidat épített a két nemzet között: élményt és inspirációt adott mindazoknak, akik az expós látogatásukat követően személyesen is szerették volna felfedezni hazánkat. A kulturális jelenlétnek ez a formája hosszú távon erősíti Magyarország imázsát a szigetországban.”

Kristó Ákos miniszteri biztos

A Magyar Pavilon a „Múltunk nélkül jövőnk sincs” gondolat jegyében épült, és az elmúlt fél év során méltó módon képviselte Magyarország értékeit. A látogatók számára a pavilon nem csupán építészeti különlegesség, hanem egy érzelmi és kulturális utazás is volt – lenyomata annak, hogy a fenntartható jövő kulcsa a természethez és hagyományainkhoz való visszatérésben rejlik.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

SIKERSZTORIK
A Rovatból
Mi köze a Túró Rudinak a babaváráshoz? Németh Nóri, a PregHello applikáció megalkotója elárulja nekünk
Saját várandóssága adta az ötletet Németh Nórinak az ingyenes applikációhoz, amit ma már több tízezer kismama használ a babavárás időszaka alatt és után.


Nem ritka, hogy sok nőt megihlet az anyaság, a babavárás, sokan ebben az időszakban találnak rá önmagukra, kezdenek új dolgokba, váltanak karriert, vállalkozást alapítanak. Németh Nórival, a PregHello applikáció megálmodójával és tulajdonosával is pontosan ez történt: észrevette, hogy nincs olyan magyar nyelvű információgyűjtemény a piacon, ahol a kismamák egyszerűen, gyorsan, átláthatóan és nem utolsósorban szórakoztatóan tájékozódhatnak, ezért úgy döntött, készít egyet ő maga. Nóri a mára rendkívül népszerűvé vált alkalmazás megszületéséről, a további célokról és tervekről mesélt nekünk.

  • SZMO: Hogyan született meg a PregHello ötlete, és mik voltak az első lépések, amiket megtettél, hogy applikációt fejleszthess?

Németh Nóra: Amikor elszántam magam, hogy összerakok egy olyan tartalomcsomagot, ami segíti a kismamákat, akkor fogtam egy A4-es lapot és elkezdtem összeírni, hogy milyen információk segítenének engem és más várandós kismamákat. Az alkalmazás fejlesztése ugyan csak akkor kezdődött el, amikor a kisfiam bölcsis lett, de addigra elég jól összeállt az első verzió tartalma.

A kezdetektől fogva fontos volt számomra, hogy a kismamák hiteles forrásra támaszkodhassanak, így szakmájukban elismert és aktívan dolgozó egészségügyi szakemberek validálták és a mai napig is folyamatosan aktualizálják az alkalmazásban szereplő összes tudásanyagot.

  • SZMO: Volt személyes élményed, ami inspirálta a fejlesztést?

 Németh Nóra: Azt gondoltam magamban: „Milyen jó lenne, ha lenne egy olyan platform, ami kifejezetten a magyar viszonyokat tükrözi.” Országonként ugyanis teljesen eltérőek a javaslatok, így szerintem nagyon fontos, hogy kifejezetten az itthoni viszonyokat vegyük figyelembe a magyar kismamák számára. Magába az applikációba is rejtettem pár személyes élményt.

A várandósság heteit az applikáció főként gyümölcsökhöz hasonlítva mutatja, a kismamák lelkesen mutatják mindig a párjuknak, hogy az adott napon épp milyen gyümölcs méretének felel meg a kisbabájuk. Van két dolog azonban, amik kifejezetten személyes emlék miatt kerültek be az appba..

A Playmobil figura a férjem nagy kedvence, és egyik alkalommal, miután az orvostól jöttünk haza, vidáman vette észre, hogy amekkora akkor volt a kisbabánk, teljesen megegyezett a kezében tartott Playmobil figura méretével. Ugyanígy a túró rudi a  a 14. hétnél szerepel. Én nagy túró rudi rajongó vagyok és a túró rudi hossza pont akkora, mint ebben a korban a magzat mérete. Lemértük vonalzóval.

  • SZMO: Mi volt a legnagyobb kihívás az applikáció fejlesztése és működése során?

Németh Nóra: Mindig vannak kisebb dolgok, amikkel meg kell küzdeni, amiket helyre kell hozni, mielőbb meg kell oldani. A rendszerhibák, illetve a határidők betartása, az ezekre való állandó koncentráció az, ami számomra nehézség, ez persze nem a legszórakoztatóbb része a dolognak. Nem volt könnyű olyan szakembereket, fejlesztőket találni, akikkel kifejezetten jó együtt dolgozni és nem csak értenek a dolgukhoz, de emberileg is könnyen megértetik magukat és gördülékeny velük a közös munka. De szerencsére találtunk megfelelő munkatársakat, és a szakértők, akikkel együttműködünk az egyik legfontosabb mozgatórugói a gépezetnek. Tőlük leszünk igazán hitelesek és naprakészek.

Szakértőink között találunk szakorvost, nőgyógyászt, gyermekápolót, védőnőt, pszichológust, bábát, szülésznőt, gyógytornászt, szonográfust, diabetikust, mentőtisztet, szülésznőt és visszérspecialistát is.

Úgyhogy azt hiszem joggal mondhatom, hogy tényleg minden területre odafigyelünk és profi, hiteles forrásból adunk információt a kismamáknak.

Szerencsésnek érzem magam, mert tudom, hogy sokan, akik vállalkozásba kezdenek, eljutnak egy olyan ponthoz, amikor  el kell dönteniük, hogy megéri-e folytatni, vagy nem. Nálam nem volt ilyen pont, mindig tudtam, hogy mit szeretnék a PregHellóval. Viszont egyértelműen szükség van néha pihenésre, megújulásra, mert azért el lehet  fáradni a vállalkozásvezetésben.

  • SZMO: Mikor érezted először azt, hogy az applikáció sikeres, mikor gondoltad, hogy „Igen, pontosan ezt képzeltem el, megcsináltuk”! ?

Németh Nóra: Az alkalmazás létrejötte után két héttel. Ugyanis szinte azonnal letöltötte 2500 kismama, ez pedig egyértelmű visszajelzés volt számomra, hogy mekkora szükség volt már itthon egy ilyen platformra. Amire pedig nagyon büszke voltam akkor is és most is, hogy ezek a kismamák nem csak letöltik és használják az applikációt, de visszajelzést is adnak folyamatosan.

Már az elején is rengeteg pozitív üzenetet kaptunk, de ami nekem külön öröm, hogy javaslatokat, ötleteket írnak, ami mind hozzájárul ahhoz, hogy megfelelően fejlesszük az alkalmazást és minél inkább kielégítsük a felhasználók igényeit. Ez pedig nagyon nagy érték.

Ha már visszajelzés: számomra például az egyik legkedvesebb a MAVE-hoz (Magyar Védőnők Egyesülete) kapcsolódik, akik előszeretettel ajánlják a PregHellót a kismamáik számára, ez pedig szakmailag is egy szuper elismerés.

  • SZMO: Mi volt az eddigi legnagyobb mérföldkő az applikáció életében?

Németh Nóra: Majd most jönnek az igazi mérföldkövek! De eddig az applikáció „kistestvérének”, a BabyHellónak a létrejötte volt különös jelentőségű. Ez az app is egyre népszerűbb, ezt is már több ezer kismama töltötte le itthon, így erre mindenképp büszke vagyok.

De említhetem mérföldkőként  az idén ősszel első alkalommal megrendezésre kerülő Babaváró fesztivált, amit már elképesztően várok! Tényleg egy igazi jó hangulatú, szakmai, ám vidám és színes, közösségépítő fesztiválra készülünk, ami úgy gondolom, hogy más lesz, mint az eddig itthon megrendezett baba-mama expók.

Preghello Babaváró fesztivál - Írd be a naptárba már most!

A fesztivált szeptember 13-án, szombaton egy gyönyörű helyszínen, az Eiffel Műhelyházban rendezik meg és a szervezők nem titkolt célja, hogy egy olyan közösségi élmény legyen ez a nap, ahol minden kismama és kispapa jól érzi magát és az eseményről magabiztosan és boldogan távozzanak.

Jegyvásárlás és részletek: www.preghello.com

  • SZMO: És mit gondolsz, maga az applikácó miben különbözik akár az itthoni, akár a külföldi alkalmazásoktól?

Németh Nóra: Amellett, hogy kifejezetten a magyar viszonyokat tükrözi, amit meglehetősen hiányoltam, átláthatóra, letisztultra terveztük az alkalmazást, amiben nincsen felesleges s töltet és forgatag, amiben el tudna veszni a kismama.

  • SZMO: Milyen terveitek vannak a jövőre nézve a PregHellóval?

Németh Nóra: Minden folyamatosan változik, én inkább közeli célokat szoktam kitűzni elsősorban, mint például amilyen a fesztivál is. De mindenképpen tervben van, hogy szeretnénk külföldi piac felé is nyitni, létrehozni a PregHellót több nyelven is, jelenjünk meg minél több helyen. De mindennek meg van a maga ideje, én ebben nagyon hiszek. A BabyHello és a fesztivál is pont akkor valósult meg, amikor itt volt az ideje, és biztos vagyok benne, hogy ezek a tervek is a megfelelő időben fognak.


Link másolása
KÖVESS MINKET: