Csak semmi otthonka és baboskendő – így pózolnak az instanagyik
Granfluencer - így emlegetik az Instagramon azokat a 60 fölötti nőket, akik fittyet hánynak arra, hogy a social média és az influenszerkedés a Z generáció sajátja, több millió követővel sikeres és felkapott profilokat vezetnek - írja a Daily Mail.
Ezek a nők nem a tipikus nagymamahobbiknak hódolnak:
Íme a legfelkapottabb Instanagyik:
Helen Ruth Elam bebizonyítja, hogy 90 fölött is van élet, sőt rendkívül élvezi is - nem mellesleg az a bemutatkozószövege, hogy 1928 óta lopja a pasidat. Az amerikai Tennessee-ben élő nő szemvakítóan színes Instát vezet, rendszerint rikító ruhákat hord, vagy épp a mamamobilját öltözteti be szivárványszínű szőrökbe. Extravagáns stílusát és vidámságát többmillió követője imádja, nem véletlen, hogy olyan márkák kérték fel reklámozásra, mint a Canada Dry vagy az Amazon. A Daily Front Row szerint posztonként 9815 dollárt, azaz 2,9 millió forintot is elkér.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Szinte adja magát, hogy a nagymamák között is legyenek fitneszguruk, Joan pedig ezt a vonalat fejlesztette tökélyre. A Train With Joan nevű Instagram-oldala pont azt ígéri, amit a neve rejt, azaz, hogy a követők beleshessenek egy 74 éves nő edzési rutinjaiba, életmódtanácsaiba. A nő azt hirdeti, hogy sosem késő elkezdeni, hiszen saját bevallása szerint korábban soha nem edzett, csupán néhány éve kezdett aktívan mozogni.
Oldalán elsősorban a sporthoz köthető termékeket reklámoz, aki proteinporral pózoló, boldog nagymamát akar követni, annak erre tessék:
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Lyn Slater abban szeretné megcáfolni a sztereotípiákat, hogy egy nagymama outfitjének kötelező kellékei csakis az otthonka, a babos kendő és a gurulós táska lehetnek. A professzorként dolgozó nőt nyolc évvel ezelőtt éppen stílusa miatt szúrták ki a fotósok, amikor azt hitték, hogy a New York utcáin sétáló nő a divathétre tart, pedig valójában csak épp rohant elintéznivalói után. Stílusa ennek megfelelően feltűnő, merész és stílusos, erre építette Instagram-profilját is. A nő az AARP Disrupt Agingnek mesélt arról, hogy posztjaival a méltósággal öregedést szeretné népszerűsíteni, hozzátéve, hogy sosem érezte még magát ennyire "jól láthatónak", mint most. Posztjaival ő is elég jól keres: átlagban 2984 dollárt (közel 880 ezer forint) kér egy-egy termékmegjelenítésért.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon