KULT
A Rovatból

„Nem vagyunk ingyenélő senkiháziak” – Tarján Zsófi és Bencsik-Kovács Zoltán a Honeybeast új lemezéről

Bár szeretnének zenélni, nem esnek kétségbe, ha ismét korlátozások jönnek. Beszéltünk az augusztus végére tervezett koncertről, Zsófi festészetéről és az influenszerekről is.


Nyelvi leleményekkel, költői képekkel, filozófiával és humorral átitatott szövegek, változatos, cizellált popzene: ez számomra a Honeybeast. Szinte nincs olyan élethelyzet, dilemma, amiről ne lenne egy daluk. Ezért mindig öröm, ha velük beszélgethetek.

- Az első és legfontosabb kérdés: hogy vagytok, hogy vészeltétek át a veszélyhelyzetet?

Bencsik-Kovács Zoltán: Ahogy mások is az országban, elég nehezen éltük meg ezt az időszakot

Tarján Zsófi: Dolgoztunk, és megpróbáltuk a legjobbat kihozni magunkból a karantén ellenére is. Az első szakaszban, amikor koncertek már nem voltak, de még lehetett menni Szegedre, a lemezen dolgoztunk.

BKZ: Pont a lezárás környékén fejeztük be a munkálatokat.

- Említsük meg az olvasók kedvéért, hogy Zoli Szegeden él, gondolom ezért dolgoztatok ott.

TZS: Igen. Amikorra mindent lezártak, szerencsére már csak egy-két utómunka volt hátra, amihez már nem kellett mindenkinek személyesen ott lenni.

BKZ: Úgy igazából május-június környékén kezdtük el felfogni, hogy teljesen leállt az élet. Ráébredtünk, hogy emiatt szinte egész nyáron nem játszhatunk semerre. Sőt, most még az augusztus 15-i tilalom feloldás is bizonytalan, így egyre nagyobb aggodalommal követjük a fejleményeket.

- Sokat lehetett látni/hallani a médiában, hogy milyen nehéz egzisztenciális helyzetbe került sok zenész.

BKZ: Elég megfontolt zenekar vagyunk, vannak tartalékaink, összetartunk, próbálunk egymásnak segíteni. Igyekeztünk átvészelni a dolgot, és még egy darabig sikerül is, de azért ha sokáig így marad, akkor előbb-utóbb bajban leszünk mi is.

TZS: És nemcsak a zenészeket kell kiemelni, hanem az egész szakmát, azokat is, akik a színpad körül dolgoznak: a színpadtechnikai szakembereket, a színpadépítőket, a világítókat, a hangmérnököket.

Ez egy több tízezres iparág.

Pont az az időszak maradt ki, amikor igazán bevételekhez lehetne jutni, a márciustól október végéig tartó fesztiválszezon.

- A betegség maga ezek szerint szerencsére elkerült titeket.

BKZ: Nyilván az egészségügyi kockázatok a családjainkat is érintik, emiatt is aggódunk, de engem sokkal nagyobb aggodalommal tölt el, ami a társadalomban zajlik. Kezd zenész ellenes hangulat kialakulni, hogy miért lázadoznak a zenészek a tiltás miatt. Mintha ingyenélő senkiháziak lennénk.

Ez engem sokkal jobban megrémít, mint a vírus, ami előbb-utóbb le fog csengeni.

- Ráadásul a politika is mindent megtesz, hogy megossza a zenész szakmát. Veterán ikonok teszik le a garast egyik vagy másik oldalon. Titeket nem ér nyomás, hogy álljatok be valamelyik táborba?

BKZ: Ha hangoskodnánk, folyamatosan hangoztatnánk a véleményünket, ami egyébként van, és elég markáns is, akkor valószínűleg kapnánk pofonokat és támadásokat. De nekünk nem az a dolgunk, hogy az utcán kiabáljunk, hanem az, hogy zenéljünk, dalokat írjunk és lemezeket készítsünk.

Aki ismeri a Honeybeast világát, az nagyon jól tudja, hogy körülbelül hányadán állunk.

A rendszer sajátossága egyébként, hogy a támadások és jelzések nem egyenes úton történnek. Nyilván ilyen nálunk is előfordul, de szerencsére, vagy szerencsétlenségünkre nem mi vagyunk ebben a medencében a legnagyobb hal.

Azt gondolom, a művészet feladata az, hogy igazat szóljon.

Szerintem az utcán üvöltve nem lehet igazat szólni, de egy dalban igen.

Én arra akarom a rajongóinkat, közönségünket biztatni folyamatosan, hogy gondolkozzanak humánus és értelmes emberekként, akkor el fognak jutni a helyes következtetésekre.

- Amíg a vírust nem sikerül legyőzni, bármikor megismétlődhet az, ami tavasszal történt. Van „B” tervetek a túlélésre?

TZS: Alkalmazott grafikából van ugyan diplomám, de az a szakma annyira nem vonz. Nagyon-nagyon ritka esetekben foglalkozom vele. A Honeybeast lemezborítóit én tervezem, és azon kívül is terveztem néhányat, de csak olyan munkát vállalok el, amiket szívből tudok csinálni.

A festészettel viszont már tavaly nagyon komolyan elkezdtem foglalkozni, és a vírus plusz motivációt adott, hogy növesszek úgymond egy másik lábat a zenekar mellett.

Szerencsére van is érdeklődés a festményeim iránt, aminek nagyon örülök, de örülnék, ha a zászlóshajó a zenélés maradna.

BKZ: Amúgy nem esem kétségbe, ha nem így lesz.

A zenekar többi tagja és én is megkereste valahogy a kenyerét a zenekar sikere előtt is .

A sikertörténetünk körülbelül 6-7 éves. Annyira még nem égettük fel a hidakat. El tudunk helyezkedni más módon is. Én például huszonévig egy középiskolában tanítottam. Két éve hagytam csak fel vele.

- Beszéljünk a jó dolgokról: megjelent a Honeybeast legújabb albuma, az Ego. Nekem már Az Élet a Marson is kicsit konceptalbum jellegű volt, az Ego viszont végképp. Ilyenkor kitaláltok egy vezérfonalat, amire fel lehet fűzni a dalokat, vagy előbb kiválogatjátok a dalokat, és utána nézitek meg, hogy mi lehetne az összetartó erő?

BKZ: Az Ego kicsivel tudatosabb volt már, mint az Élet a Marson. Egy-másfél éve kezdtem dolgozni rajta, és először négy számot írtam meg. Akkoriban írtam az Ego című dalt is. Akkor még nem volt meg nagyon a szöveg sem, csak a refrénből egy-két szó, és néhány mondat a verzéből, de azt tudtam, hogy a túlzott egóról, az én felértékelődéséről fog szólni ez a lemez. A szövegek is így kezdtek kialakulni.

TZS: Az album az Egóval kezdődik, ami a legkönnyedebb dal, de maga a téma nem az egyáltalán, hiszen arról szól, hogy nem feltétlenül jó, ha az ego tükrében nézzük a világot. Maga a tükör is sokszor megjelenik, mint motívum, a borítóra is tükörfóliát terveztem. Ha valaki megveszi a lemezt, akkor magát látja benne.

BKZ: A sorrend pedig nagyjából úgy alakul, hogy a boldog békeidőből folyamatosan csússzunk bele egy apokaliptikus vízióba.

TZS: Ahogy haladunk előre, egyre komorabbak a dalok és szép lassan eljutunk a Harmadnapra című számig, ami már nagyon szomorú, borongós, mély és sötét témát dolgoz fel.

- Zoli, az Élet a Marson kapcsán azt mondtad nekem két éve, hogy egységesek lettek a dalok, nem érzed azt, hogy lenne köztük gyengébb. Az Egóval is hasonlóan elégedett vagy?

BKZ: Nekem a kedvenc lemezem az Élet a Marson volt, pontosan azért, mert nagyon egységesek a dalok, letisztultak, nincsenek töltelékek.

Kicsit fájt is a fogadtatása. Azt hittem, hogy sikeresebb lesz az a lemez.

Az emberek mindig nehezen fogadják el, hogyha valaki picikét is mást akar csinálni.

A Súlytalannál azt várták, hogy a Bódottágot csináljam meg újból. Most pedig kezd felértékelődni az Élet a Marson , mert annak a hangzását kérik számon az Egón .

TZS: Viszont a zenekar és a menedzsment egyöntetű véleménye az, hogy az eddigi legjobban sikerült lemez a most megjelent Ego.

BKZ: Az már most lehet látni, hogy két dal kiemelkedik a lemezről, a Túlélő Caramellel és a Ha meghalok Palya Beával. De a többi dalban is vannak bátor húzások. A Ma éjszaka fele például dobszóló.

- Nagyon érdekes számomra a Honeybeastben az, ahogy egyensúlyoz a jó értelemben vett kommersz és a tartalmas között.

BKZ: Örülök, ha ezt észreveszed, ha ez hallható, mert ez a törekvés.

– Tudatos ez a fajta borotvaélen táncolás?

TZS: Igen, abszolút. Nagyon szeretnénk, hogy minél nagyobb, minél összetettebb közönséget tudjunk vonzani:

BKZ: A Honeybeast zenéje elég sok mindenből tevődik össze. A jazz-től a rockzenéig sok mindent csináltam életemben. De az első komolyabb sikereink, a Portugál és a Legnagyobb hős után kialakult, hogy ez egy popzenekar.

Valóban, a felszínen törekszem arra, hogy közérthető legyen és könnyen befogadható,

viszont valahogy bennem van az igényességre való törekvés is, hogy azért többet mondjon annál, mint egy átlagos pop dal.

TZS: Fontos, hogy modern legyen a zenénk, de az is, hogy azonosulni tudjunk vele. A Honeybeast stílusához hozzátartozik, hogy a modern zenei anyag mellett olyan szövegekkel rendelkeznek a dalok, amelyek mögött nagyon mély tartalmak is vannak.

- Hogy kell elképzelni a munkát? Zoli hozza a kész kottákat, leteszi elétek? Vagy csak hoz egy alapötletet, amihez hozzá rakjátok zeneileg a saját hangokat?

TZS: Általában először én kapom meg az alapot, amiben ő elgitározza a dalt, és el is énekli. Kapok egy szövegváltozatot, vagy akár már kész szöveget is, és szépen elkezdem tanulgatni, szolmizálni. Hogyha ez megvan, akkor levisszük a próbaterembe, és mindenki hozzáteszi a saját ötleteit. Nagyjából így megy ez.

- Számomra az első, ami feltűnt, hogy hiányzik a lemezről két dal, a Nyakamon az ünnep és Reggeli napfény.

BKZ: Nem illettek bele egyáltalán az Ego koncepciójába. Ráadásul a Nyakamon az ünnep kifejezetten alkalmi dal.

TZS: Reméljük, hogy karácsonykor lehet majd koncerteket, rendezvényeket tartani, és majd akkor elővesszük.

A Reggeli napfénnyel is ugyanezt éreztük, hogy egyszerűen nem illik bele a képbe.

BKZ: Ráadásul az egy kifejezetten könnyed dal. Persze nem bírtam megállni, abba is belecsempésztem egy kis társadalmi bírálatot, de az alaphangulata optimista és vidám.

TZS: Gondolkoztunk, hogy esetleg bónusz track legyen, de végül elvetettük. A neten fent van mindkét dal, a rajongók ugyanúgy meghallgathatják.



Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Isztriai tengerparti hangulat a Városmajorban – különleges színházi est vár Budapesten
Igazi horvátországi tengerparti hangulat lesz a Városmajori Szabadtéri Színpadon a Zentai Magyar Kamaraszínház kiváló színészei jóvoltából!


Nem kell tehát a tomboló hőségben órákat várakozni az autópályán, hogy átéljük az Isztria hangulatát, a városmajori nézők ugyanis lírai-groteszk tengerparti társasutazáson vehetnek részt, hiszen augusztus 25-én Budapestre érkezik a Szedjetek szét!

Közel van a Vajdaság, valahogy sokaknak mégis távol: az, ami az ütemes tempóban megújuló zentai színházzal történik, feltétlenül figyelemre érdemes. A Dévai Zoltán és Mezei Kinga vezette teátrum gyorsan felkerült újra a délvidéki magyar színházak összetéveszthetetlen esztétikája iránt rajongók belső térképére. Kicsi, de erős – talán így lehetne leírni legrövidebben azt, ahogyan és ami itt történik.

Merész vállalásokból nincs hiány, és erről megbizonyosodhat az, aki ellátogat a nagy vajdasági költő, Domonkos István műveiből készült, 2024-ben bemutatott előadásra.

Aminek van előtörténete, többféle is. Egyrészt a hosszú színházi memóriával rendelkezők emlékezhetnek Mezei Kinga korai, nagy visszhangot kiváltott Via Italia-rendezésére, melyet „Domi” szövegei nyomán álmodott színpadra. Néhány éve a Zenta melletti szomszédvárban, a szabadkai Kosztolányi Dezső Színházban született meg az első Szedjetek szét, szintén Mezei rendezésében. Az egykori szereplők közül Hajdú Tamás, Mészáros Gábor és Pálfi Ervin az újragondolt változatban is részt vesz, de a színpadon látjuk még többek között a rendezőt magát, vagy a Budapestről Zentára szerződött Vilmányi Benettet is.

Domonkos István költészete alapélmény számtalan vajdasági alkotónak. A Szedjetek szét kiindulópontja A kitömött madár című regény, majd a rá néhány évre, 1971-ben publikált Kormányeltörésben című vers. Ez utóbbi jelentőségéről Keresztury Tibor irodalomtörténész így fogalmaz: „az idegenség, a magány, kitaszítottság, a nyelvvesztés, a hazához fűződő viszony, az elveszített otthon, a sehová sem tartozás... keserű himnusza ez, melynek végetérhetetlen avantgárd sodrását, áradását visszatérő motívumok strukturálják... Élő, működő, aktuális, frissnek ható matéria: éppúgy meggyőződhet erről Domonkos régi híve, ismerője, mint az, aki ezt a verset, ezt a költőt most fedezi magának fel.”

És a felfedezéshez, illetve újraismerkedéshez tökéletes matéria a zentai színház előadása. Az isztriai tengerparton vagyunk a hetvenes években, a zenészek az üdülők szórakoztatására kitartóan húzzák a talpalávalót. Közben pedig a véletlen által egymás mellé sodort, karakteres és emlékezetes figurák élővé és átélhetővé varázsolják a horvát (rém)álmot. Négy monológot hallunk, és mindnek központi témája a menni vagy maradni kérdése – Domonkos szomorú varázslata, hogy a kérdés aktualitása mit sem kopott az elmúlt négy és fél évtizedben ezen a vidéken...

Ahelyett, hogy az apró történéseknél leragadnánk, érdemes egy nagy levegőt venni, és úgy elmerülni ebben a különös világban. Aki nem szakértője a vajdasági kultúrának és gondolkodásnak, annak sem kell aggódnia, hiszen az előadás jófajta humorral mutat görbe tükröt a mindig abszurd világnak. Eljön az a pillanat is, amikor a nevetés megszakad, és minden elsötétül egy pillanatra, de a keserű valóság is szerethetővé nemesül a fináléban.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

KULT
A Rovatból
Vecsei H. Miklós az SZFE-s tanáráról: Büszke voltam rá, hogy az én farkamat fogja
A színész az Ördögkatlanon beszélt a színházi közeg visszaéléseiről vagy családja megosztottságáról. Az interjúban arról is beszélt, miért utasított vissza egy állami díjat.


Vecsei H. Miklós az Ördögkatlan fesztiválon beszélgetett Veiszer Alindával, az interjú Veiszer Patreon-oldalán jelent meg, amelyet a Telex szemlézett. A színész-rendező többek között a Nemzeti Színházhoz való szerződéséről, a családja megosztottságáról, az SZFE-s éveiről és egy visszautasított állami díjról is beszélt.

Elmondta, hogy mesterei és szakmabeli barátai közül senki nem beszélte le arról, hogy elfogadja Vidnyánszky Attila ajánlatát. A döntés előtt kikérte Jordán Tamás, Molnár Piroska, ifj. Vidnyánszky Attila és gyimesi nagymamája véleményét is. Hozzátette, hogy közülük csak

nagymamája nevezhető Orbán Viktor „véres szájú hívének”. Vecsei hangsúlyozta: ő a Nemzeti Színházban hisz, nem valamelyik igazgatójában.

A beszélgetésben arról is szó esett, hogy mennyire megosztottnak látja Magyarországot. Vecsei úgy fogalmazott: imádja az országot, de sírnia kell, milyen állapotban van. Példaként említette, hogy

a családja egyik része a Pride-on van, a másik fele pedig a nagymamájánál nézi a csíksomlyói búcsút.

Az interjúban felidézte az SZFE-n töltött éveit is. Azt mondta, hogy öt évig volt ott hallgató, és teljesen természetesnek számított, hogy egy hatvanas férfi tanár fogdosta őt, miközben instruálta. Szavai szerint:

„Sőt, még büszke is voltam rá, hogy az én farkamat fogja, és nem a másokét, mert akkor engem akar instruálni.”

Vecsei arról is beszélt, hogy az SZFE modellváltásával nem értett egyet. Éppen ebben az időszakban kapta volna meg a kormánytól a Fiatalok a Polgári Magyarországért Díjat. Írt egy levelet az akkor még államtitkár Novák Katalinnak, amelyben jelezte: a kitüntetést csak akkor veszi át, ha beszélhet vele az ügyről. „Nem válaszolt nekem Novák Katalin. És nem is fogadott. És akkor én sem fogadtam el ezt a díjat” – mondta.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Ez a férfi tényleg egy félisten élőben is – megvadult nőstényhordák ellenére is elsöprő volt Jason Momoa koncertje
A hisztérikus követelőzések ellenére sem vetkőzött, viszont felszabadultan zenélt Jason Momoa a bandájával a budapesti Akváriumban. A meglepetés-fellépő a 16 éves fia volt, aki szintén nagyon átélte a teltházas bulit.


Amióta megláttam a Trónok Harcában Khal Drogóként belovagolni Jason Momoát (akiről valljuk be, nők millióinak szintúgy a lovaglás jut eszébe), híresen elfogult lettem. Úgyhogy amikor kiderült, hogy Budapesten koncertezik a nyelvbotlásnak vagy dadaizmusnak is beillő, Öof Tatatá nevű bandájával, fél órán belül öten küldték el nekem a hírt.

2019-ben már voltam olyan koncerten, amelyen ő is ott volt, ugyanis pont a Dűne első részének budapesti forgatása alatt turnézott utoljára a Slayer. De Momoa akkor sajnos nem a küzdőtéren pogózott, mint nemrég Ozzy búcsúbuliján a Pantera riffjeire, hanem a színpad mellől élvezte a show-t.

Jól tettem, hogy fénysebességgel lecsaptam egy jegyre, mert egy nap alatt 80%-ban el is fogytak a jegyek, és utána hamar teltházas lett a buli. Nyilván rengetegen úgy voltak vele – kétségkívül én is –, hogy kit érdekel, Jason milyen zenét játszik, ha az Old McDonalds had a farm dallamára olvassa fel a telefonkönyvet, akkor is izgalmas lesz látni, hogy milyen a kisugárzása ennek a tesztoszteron-hegynek.

Amikor rákerestem a 2024-ben alakult Öof Tatatá-ra, annyit tudtam meg elöljáróban, hogy Mike Hayes énekes-gitáros és Kenny Dale dobos a két zenésztársa, és többek közt Metallica, Black Sabbath, Led Zeppelin és Jimi Hendrix feldolgozásokat adnak elő.

Erre mondjuk nekem, mint rock-metal fanatikusnak extrán fel is csillant a szemem, a műfajt nem kedvelő gruppie-k meg majd elvonatkoztatnak a zenétől, úgysem azért lesznek ott.

A késő esti klubkoncertet illetően arra számítottam, hogy csipketangákat csúzlizó csajok lepik majd el az Akvárium területét, és lesz pár Temu-köpenyes Aquaman, aki így próbál majd a helyszínen csajozni. Sokat nem tévedtem. Két órával a 22.30-ra kiírt koncert előtt már beengedték a sorokban kígyózó keménymagot: valóban volt köztük egy nagydarab kamu-Momoa, számtalan rocker, néhány Momoa-pólós rajongó, szuperhős-fan srácok, és persze zömében állig felnyomott dekoltázsú, kikent-kifent, elszánt lányok, illetve idősebb nők egyaránt. Volt, aki a párjával érkezett, de a többség csapatostul, hiú reményekkel telve portyázott.

Az Akvárium nagytermébe lejutva végtelenítetve vetíteni kezdték – az első sorokat rögtön elfoglaló rajongótábornak – a színész vodkareklámját. Amely elsőre szexinek hatott, ezredszerre már vallatásnak. Az pedig még inkább, hogy ennyi ideig kellett felfokozott hangerővel ovuláló hölgyek locsi-fecsijét hallgatnom, akik már attól önkívületben sikítottak, ha egy road bement letenni egy setilstet a földre.

Amikor végre elkezdődött a koncert, egyébként a kiírt időben, én instant hormonsokkot kaptam a belépő Jason Momoától, mert ez a férfi tényleg egy félisten élőben is. Huncut mosolygások, magabiztos közvetlenség, laza haj- és fenékrázás, gyakori közönséghez dumálás és karizmatikusság (nos, a karizma sem utolsó).

Aki pedig a – nemrég a forgatás miatt történt – szakrális szakálltalanítás miatt izgult, annak jelentem, hogy azóta kellemes borostája nőtt, amely remekül áll neki.

Maga a koncert számomra kifejezetten hangulatos és élvezetes volt, mintha egy blueskocsmában lettem volna, ahol a régi haverok előadják a kedvenc rock-metál slágereiket. Kenny jól dobolt, Mike pedig ugyan nem a legjobb énekes, viszont igazán kiváló gitáros, valamint egy tüneményes és szerethető figura. A trió néha kibővült Nakoa-Wolffal, Momoa 16 éves fiával, aki szintén az apjával együtt forgat nálunk. A srác nem csupán a szülei vonásait örökölte (bár lágyabb kivitelben, puttó angyalkás fürtökkel), hanem az apja zenei tehetségét is, mert már most jól gitározott, és látványosan élvezte a reflektorfényt, szinte fürdőzött a sikerben.

Az apja-fia páros még vokálozott is egyet közös mikrofonba a Rebel Yell alatt. A közönség láthatóan nem tudta értékelni a jammelős blues-részeket és a keményebb metálszekciót sem, csak a populárisabb slágerekre indult be az éneklés, mint amilyen a Red Hot-féle Can’t stop meg a Zombie vagy a Purple Rain.

A buli közben azonban egyre inkább szégyelltem, hogy nő vagyok, annyi lealjasodást láttam és hallottam. Ennyi malacvisítás konkrétan a vágóhídon nincs. Hol hörögve skandálták a családjuktól elszabadult asszonyok, hogy „Shirt off! Shirt off!”, hol magyarul vinnyogták, hogy „Rajtad van a póló, mi van veled?!" vagy "Aquaman gyere ide!". Volt momoás felnőttszínező is valaki kezében (na jó, az nekem is megvan), és egy molinón az első sorban a "Can I have a dickpic?" állt.

A koncert közepén majdnem agyontaposott-rúgott két ittas hölgyemény, hogy egy méterrel közelebb lássák az idoljukat. A (velem is) durván verekedő, megvadult egyedet végül a szekus szedte ki a sorból. Mintha egy nagyszabású lánybúcsún lettem volna – nem csoda, hogy Momoa végül nem vette le a trikóját, becsültem is érte, hiszen nem chippendale műsorral érkezett.

Az éjjel fénypontjaként még a dobverőt is elkaptam a végén, pedig én nem is nyúltam utána, mint száz másik kéz, csak hallottam, hogy a földön koppan, és pont be tudtam slisszolni a lábak közé, hogy felvegyem.

És az a harci helyzet, hogy Momoa és az egész bandája rendkívül szimpatikus és megnyerő volt a műsor alatt. Pedig én tényleg szerettem volna fogást találni ezen a pasin. De nem sikerült - sajnos semmilyen értelemben.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Tóth Gabi: kimegyek mindjárt, azt kint valakit agyonverek – A Megasztár előzetese szerint bőven lesz feszültség a tehetségkutatóban
Herceg Erika könnyeit törli, Curtis kiakad és káromkodik, Marics Peti pedig kiabálni kezd.


Hamarosan érkezik a Megasztár idei évada. A csatorna egy előzetest is megosztott, melyből kiderül, hogy bőven lesznek megint feszültségek, sértődések, könnyek.

A műsorban új mesterek is érkeznek. A zsűri tagjai: Tóth Gabi, Herceg Erika, Curtis és Marics Peti. Ördög Nóra pedig új társat kap a műsorvezetéshez, Till Attila helyett Szépréthy Roland lesz a partnere.

VIDEÓ: A Megasztár beharangozója


Link másolása
KÖVESS MINKET: