KULT
A Rovatból

Petruska: Szerintem én vagyok A Dal legnagyobb nyertese

A műsor idei felfedezettje ugyan nem jutott ki az Eurovízióra, de így is rengeteget köszönhet a szereplésnek.
Láng Dávid - szmo.hu
2016. március 06.



Petruska Andrást az utóbbi hetekben az egész ország megismerte az Eurovíziós válogatóból. Trouble in My Mind című dala volt az egyik legrendhagyóbb a mezőnyben, mégis rengeteg rajongója lett és végül a legjobb négy között végzett vele. Mivel már szólókarrierje kezdete óta követem a tevékenységét, régi ismerősként beszélgettem vele arról, hogyan élte meg a részvételt és az ezzel járó újdonsült médiaérdeklődést. Emellett természetesen szóba került rövidesen megjelenő második nagylemeze, a Kapunyitó is, amivel az év hátralévő részében országos turnéra indul.

– Van benned bármilyen szintű csalódottság, amiért nem te nyertél?

– Nincs. Nekem eleve az egész Dal meglepetések sorozata volt: beadtam a jelentkezésemet "miért ne?" alapon, csodálkoztam már azon is, hogy a harmincba beválogattak. Arra pedig lényegében semmi esélyt nem adtam, hogy az elődöntőnél tovább jutok. Ennek ellenére a legmagasabb pontszámot kaptam kétszer is, ehhez jött még a felfedezettnek járó díj, a döntőben pedig a legjobb négy között végeztem.

Nagyjából arra is számítottam, hogy Freddie jut ki Stockholmba, úgyhogy egyáltalán nincsenek negatív érzéseim. Ha hozzávesszük, hogy a Facebookon majdnem harmadával nőtt a követőim száma, a YouTube-nézettségekről nem is beszélve, szerintem az egész versenynek én vagyok a legnagyobb nyertese.

petruska3

– Hogyan élted meg a feléd irányuló fokozott figyelmet? Voltak kényelmetlen részei?

– Az az igazság, hogy ha valakivel versenyeztem az egész műsor során, az én magam voltam. Próbáltam a lehető leginkább kizárni a külső körülményeket, hogy semmi se befolyásoljon. Ha egy ekkora nézettségű produkcióba bekerül az ember, óhatatlanul nagyon látható lesz, ez pedig mindkét irányból szélsőséges reakciókat generál. Igyekeztem mellőzni a kommentek olvasását, a pozitívakat és a negatívakat egyaránt.

Utóbbiakat eleve nehéz komolyan venni, de

"
úgy vagyok vele, hogy inkább rajtam éljék ki a gyűlöletüket írásban, mint mondjuk a közvetlen családtagjaikon fizikai formában.

Ebből a szempontból örömmel vállalom a nemzet boxzsákjának szerepét. (mosolyog)

Ami pedig a pozitív véleményeket illeti, szintén nem akartam, hogy kibillentsenek egy olyan irányba, hogy esetleg többet feltételezzek magamról, mint ami vagyok. Ez az egész igazából a saját magammal való kapcsolódásról szól: sok szempontból jónak tartom, amit csinálok, más szempontból meg kritikusan állok hozzá. A kettő közötti egyensúly megtalálása volt a versenyen való indulásom lényege.

– És a médiaérdeklődés, a csomó első interjú a veled kapcsolatos legalapvetőbb dolgok feszegetésével?

– A médiaszerepléseket is ugyanolyan játékként fogtam fel, mint az egész műsort. Kifejezetten élveztem, hogy végre nem csupa szakmai dologról kell beszélnem, például hogy milyen húrokat vagy kábeleket használok. Sokan előre féltettek a bulvártól, mondván majd beszippant, de szerintem ez nem rajtuk múlik. A kulcs az, hogy én mit osztok meg és adok ki magamból. Ha önazonos tudok maradni azzal, amit eddig képviseltem – és az maradtam –, akkor szerintem teljesen rendben van a dolog. A bulvár nekem hasonló intellektuális kihívás, mint az, hogy a zenémet hogyan tudom emberi nyelvre lefordítani.

– Ismertek fel nyilvános helyen a tévészereplések óta?

– Igen, és megmondom őszintén, nagyon zavarban vagyok az ilyen helyzetekben. Oda konkrétan nem jöttek hozzám, csak néztek nagy szemekkel, hogy "ez most akkor ő? Vagy csak hasonlít rá? Á, biztos csak hasonlít rá..." Fura dolog ez egy előadóművésznek, mert

"
ha figyelnek, akaratlanul is bekapcsol a színpadi szereplő énem. És felmerül a kérdés, hogy az adott szituációban mi az érdekes a személyemben: Petruska András áll a metrón és kapaszkodik? Vagy a telefonját nyomkodja?

Szóval tényleg zavarba ejtő, de előbb-utóbb majd nyilván megszokom, vagy elmúlik, hiszen minden csoda három napig tart.

– A Trouble in My Mind már a 350 ezer lejátszást is meghaladta a YouTube-on, szóval nagyságrendekkel többen hallották, mint az összes többi dalodat együttvéve. Ez milyen érzés?

– Nyilván nagyon jó, és szerintem valahol tök szép megerősítése annak, amin hat éve dolgozom. Úgy gondolom, hogy az eddigi munkásságom alapján megérdemelt a figyelem, amit most kapok.

– Az új lemezen mennyire lesz központi szerepe ennek a számnak?

– Nem nagyon szántunk azt neki. Úgy négy olyan dal van az albumon, ami rádióesélyes, és ezt mondanám ötödiknek, ha rangsorolni kéne. Tartalmilag azonban valóban a Kapunyitó középpontja, illetve szó szerint is az, mivel pont a lemez közepére tettük. Három számot neveztünk A Dalba és utólag belegondolva ennek adtam volna a legkisebb esélyt. Félreértés ne essék, ezt is nagyon jó dalnak tartom, de szerintem annak, aki ez alapján ismert meg, tartogatok néhány meglepetést.

petruska4

– Mit gondolsz, hányan találtak el más dalaidhoz is, és ismertek meg jobban ezen keresztül?

– Szerintem jó eséllyel átkattintottak az emberek. De azért még a közönségnek és nekem is ki kell józanodnom a műsor után. Kis idő múlva majd kiderül, ki az, akit csak Eurovíziós előadóként érdekeltem, és kinek jön be tényleg a világom. Ez egyelőre még kérdéses, de azt egyértelműen látom, hogy a korábbi klipjeimnek is megnőtt a nézettsége, a Szent Gellért tértől a Hole Sweet Home-ig.

Azért is bánok óvatosan a jóslásokkal, mert nem vagyok biztos benne, hogy A Dal és az én célközönségem között tökéletes lenne az átfedés. A korosztályomban és a közelebbi ismerőseim között nem igazán találok olyat, aki alapból nézné a műsort, vagy úgy általában tévézne. Én se lennék képben vele, ha nem szerepeltem volna. Ezzel együtt a Facebook-lájkok megugrása, amit már említettem, mindenképp ígéretes. Majd meglátjuk, a koncertjeim nézőszámán meglátszik-e.

– Boggie régi ismerősöd, tavalyi győztesként mennyit segített neked a felkészülésben?

– Nagyon sokat. Eleinte kicsit féltem beengedni egy plusz embert az öltözőbe és az ezzel járó bizalmi helyzetbe, de az az igazság, hogy meglepő módon

Boggie jelenléte tartotta össze legjobban a csapatot. Ő már jól tudta, mit hoz ki az egész műsor az emberből, ideértve az egész napos ottlétet és pörgést a stúdióban, valamint a feszültebb pillanatokat is.

Sokat köszönhetek neki ezúttal is.

petruska2

– A felfedezetti címet hogy élted meg annak tükrében, hogy a saját közegedben már hat éve jól ismert vagy?

– Az mindig jó, ha mások is felfigyelnek rám. Különösen jól esik, hogy

"
ennek köszönhetően van egy olyan díj a kezemben, ami mindenképp az enyém. Lényegében nem úgy távoztam, hogy nem én megyek Stockholmba, hanem az idei felfedezettként.

Ettől rögtön egész más előjele lett a dolognak.

– Az, hogy most már csak a vezetékneveden szerepelsz, csak a műsor miatt lett, vagy hosszú távú koncepció?

– A legfőbb oka, hogy baromi hosszú a nevem. Emellett belejátszott az is, hogy hiába vagyok szólóelőadó a legkisebb (egy fős) zenekarral, valahogy nem esik jól így hivatkozni magamra. A Petruska sokkal projektszagúbb megnevezés, nem tűnik olyan melldöngető önimádatnak... (mosolyog)

– Temesvári Bence a most következő turnén is végig veled lesz?

– Igen, ő természetesen marad, rajta kívül viszont egyelőre nem tervezünk bővülést. Vagy ha mégis, az technikai jellegű lesz. De hosszabb távon már gondolkodunk rajta, hogyan lehetne úgy színesíteni a hangzást, hogy a fingerstyle gitározós alap megmaradjon. Két plusz hangszert már most bevezettünk: én lábdobon, Bence pedig mandolinon is fog játszani. Felmerült, hogy esetleg keresünk egy brácsást, de ez egyelőre még várat magára, hogy megtalálja a helyét a dalokban. Jelenleg azt látom, hogy a kevesebb több.

A Kapunyitó videós bemutatása:

Részletek az album dalaiból (ez exkluzív premier, először ebben a cikkben hallhatjátok):

– Hogy áll a lemez most?

– Egy jó órája lett készen, a végső simítások után most hoztam el pendrive-on a stúdióból. Innentől kezdve annyi dolgom van vele, hogy a CD-gyártónak elküldöm a fájlt, a nyomda közben már dolgozik a borítón. A következő az lesz, hogy átveszem a postástól és szétküldjük a boltoknak, akik március 29-én kezdik el árulni. Utána két nappal pedig már el is kezdjük a turnét Keszthelyen, hogy néhány bemelegítő állomás után április 9-én Budapestre is elhozzuk az új műsort.

– A régi repertoárból mennyit hagytál meg?

– Ez egyelőre még ötletelés alatt van, annyi biztos, hogy a Kapunyitó mind a tizenegy dalát eljátsszuk. A maradékot pedig majd összeválogatom a régiek közül. Érdekes kérdés ez, mert a Loveocalypse-ot hat év után sem unom játszani. Pont tegnap néztük meg, mit lehetne rajta még csavarni és mindig sikerül valahogy újra izgalmassá tenni. A Metropolita dalaival is ez a helyzet: két éven át ugyanúgy játszottuk őket, most viszont szintén erősen változtatni fogunk azokon, amik műsoron maradnak.

– Elképzelhetőnek tartod, hogy valamikor még újra jelentkezel A Dalba?

– Persze, miért is ne? Ameddig szabadságot kapok a műsorkészítőktől abban, milyen lelkülettel és koncepcióval állhatok ki a színpadra, semmi problémám nincs a szerepléssel. Ilyen téren pedig nagyon kellemesen csalódtam az show-műsorban, össze sem lehetett hasonlítani a hozzáállásukat azzal, amit a kereskedelmi csatornákon tapasztaltam. Nem szerettem bele a köztévébe, de mint csapattal, nagyon gördülékenyen együtt tudtunk működni. Azt éreztem, hogy nekem csak énekelnem kell, ők pedig minden más téren támogatják ezt.

Mindazonáltal jövőre biztosan nem próbálkozom ismét, hiába kérdezgették tőlem ezt nagyon sokan az utóbbi napokban. Ahogy ismerem magamat, most egy ideig egyáltalán nem fogok írni, azt pedig

"
nem tartom őszinte és járható útnak, hogy direkt a jelentkezés miatt előálljak egy izzadságszagú Eurovíziós dallal.

Ez nem az én világom. Ha van mondanivalóm, akkor írok, ha viszont nincs, addig játszom a meglévő dalaimat.

Ha tetszett a cikk, ajánld ismerőseidnek is!


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Isztriai tengerparti hangulat a Városmajorban – különleges színházi est vár Budapesten
Igazi horvátországi tengerparti hangulat lesz a Városmajori Szabadtéri Színpadon a Zentai Magyar Kamaraszínház kiváló színészei jóvoltából!


Nem kell tehát a tomboló hőségben órákat várakozni az autópályán, hogy átéljük az Isztria hangulatát, a városmajori nézők ugyanis lírai-groteszk tengerparti társasutazáson vehetnek részt, hiszen augusztus 25-én Budapestre érkezik a Szedjetek szét!

Közel van a Vajdaság, valahogy sokaknak mégis távol: az, ami az ütemes tempóban megújuló zentai színházzal történik, feltétlenül figyelemre érdemes. A Dévai Zoltán és Mezei Kinga vezette teátrum gyorsan felkerült újra a délvidéki magyar színházak összetéveszthetetlen esztétikája iránt rajongók belső térképére. Kicsi, de erős – talán így lehetne leírni legrövidebben azt, ahogyan és ami itt történik.

Merész vállalásokból nincs hiány, és erről megbizonyosodhat az, aki ellátogat a nagy vajdasági költő, Domonkos István műveiből készült, 2024-ben bemutatott előadásra.

Aminek van előtörténete, többféle is. Egyrészt a hosszú színházi memóriával rendelkezők emlékezhetnek Mezei Kinga korai, nagy visszhangot kiváltott Via Italia-rendezésére, melyet „Domi” szövegei nyomán álmodott színpadra. Néhány éve a Zenta melletti szomszédvárban, a szabadkai Kosztolányi Dezső Színházban született meg az első Szedjetek szét, szintén Mezei rendezésében. Az egykori szereplők közül Hajdú Tamás, Mészáros Gábor és Pálfi Ervin az újragondolt változatban is részt vesz, de a színpadon látjuk még többek között a rendezőt magát, vagy a Budapestről Zentára szerződött Vilmányi Benettet is.

Domonkos István költészete alapélmény számtalan vajdasági alkotónak. A Szedjetek szét kiindulópontja A kitömött madár című regény, majd a rá néhány évre, 1971-ben publikált Kormányeltörésben című vers. Ez utóbbi jelentőségéről Keresztury Tibor irodalomtörténész így fogalmaz: „az idegenség, a magány, kitaszítottság, a nyelvvesztés, a hazához fűződő viszony, az elveszített otthon, a sehová sem tartozás... keserű himnusza ez, melynek végetérhetetlen avantgárd sodrását, áradását visszatérő motívumok strukturálják... Élő, működő, aktuális, frissnek ható matéria: éppúgy meggyőződhet erről Domonkos régi híve, ismerője, mint az, aki ezt a verset, ezt a költőt most fedezi magának fel.”

És a felfedezéshez, illetve újraismerkedéshez tökéletes matéria a zentai színház előadása. Az isztriai tengerparton vagyunk a hetvenes években, a zenészek az üdülők szórakoztatására kitartóan húzzák a talpalávalót. Közben pedig a véletlen által egymás mellé sodort, karakteres és emlékezetes figurák élővé és átélhetővé varázsolják a horvát (rém)álmot. Négy monológot hallunk, és mindnek központi témája a menni vagy maradni kérdése – Domonkos szomorú varázslata, hogy a kérdés aktualitása mit sem kopott az elmúlt négy és fél évtizedben ezen a vidéken...

Ahelyett, hogy az apró történéseknél leragadnánk, érdemes egy nagy levegőt venni, és úgy elmerülni ebben a különös világban. Aki nem szakértője a vajdasági kultúrának és gondolkodásnak, annak sem kell aggódnia, hiszen az előadás jófajta humorral mutat görbe tükröt a mindig abszurd világnak. Eljön az a pillanat is, amikor a nevetés megszakad, és minden elsötétül egy pillanatra, de a keserű valóság is szerethetővé nemesül a fináléban.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk
KULT
A Rovatból
Vecsei H. Miklós az SZFE-s tanáráról: Büszke voltam rá, hogy az én farkamat fogja
A színész az Ördögkatlanon beszélt a színházi közeg visszaéléseiről vagy családja megosztottságáról. Az interjúban arról is beszélt, miért utasított vissza egy állami díjat.


Vecsei H. Miklós az Ördögkatlan fesztiválon beszélgetett Veiszer Alindával, az interjú Veiszer Patreon-oldalán jelent meg, amelyet a Telex szemlézett. A színész-rendező többek között a Nemzeti Színházhoz való szerződéséről, a családja megosztottságáról, az SZFE-s éveiről és egy visszautasított állami díjról is beszélt.

Elmondta, hogy mesterei és szakmabeli barátai közül senki nem beszélte le arról, hogy elfogadja Vidnyánszky Attila ajánlatát. A döntés előtt kikérte Jordán Tamás, Molnár Piroska, ifj. Vidnyánszky Attila és gyimesi nagymamája véleményét is. Hozzátette, hogy közülük csak

nagymamája nevezhető Orbán Viktor „véres szájú hívének”. Vecsei hangsúlyozta: ő a Nemzeti Színházban hisz, nem valamelyik igazgatójában.

A beszélgetésben arról is szó esett, hogy mennyire megosztottnak látja Magyarországot. Vecsei úgy fogalmazott: imádja az országot, de sírnia kell, milyen állapotban van. Példaként említette, hogy

a családja egyik része a Pride-on van, a másik fele pedig a nagymamájánál nézi a csíksomlyói búcsút.

Az interjúban felidézte az SZFE-n töltött éveit is. Azt mondta, hogy öt évig volt ott hallgató, és teljesen természetesnek számított, hogy egy hatvanas férfi tanár fogdosta őt, miközben instruálta. Szavai szerint:

„Sőt, még büszke is voltam rá, hogy az én farkamat fogja, és nem a másokét, mert akkor engem akar instruálni.”

Vecsei arról is beszélt, hogy az SZFE modellváltásával nem értett egyet. Éppen ebben az időszakban kapta volna meg a kormánytól a Fiatalok a Polgári Magyarországért Díjat. Írt egy levelet az akkor még államtitkár Novák Katalinnak, amelyben jelezte: a kitüntetést csak akkor veszi át, ha beszélhet vele az ügyről. „Nem válaszolt nekem Novák Katalin. És nem is fogadott. És akkor én sem fogadtam el ezt a díjat” – mondta.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
Váratlan műsorváltozás az RTL-en: ma este több sikerműsor is elmarad
Az ugrás és A mi kis falunk ismétlése ma elmarad, helyettük a Tottenham–PSG UEFA Szuperkupa-meccset láthatják a nézők. A mérkőzés 20:15-től élőben megy, a késő esti híradó pedig 23:20-kor kezdődik.


Szerda estére változtatott a műsorrendjén az RTL, így a nézők most nem láthatják Az ugrás és A mi kis falunk ismétlését, vette észre a Média klub.

Az ugrás tavaly tél végén indult Gundel Takács Gábor vezetésével. A játékban a versenyzők egy öt méter magas, mesterséges híd egyik végéből indulnak, és a másikig kell eljutniuk. Tíz szinten, a híd adott pontján mindig a helyes állítást kell kiválasztaniuk, hogy megtalálják az egyetlen igaz átjárót. Aki téved, a mélybe esik, aki végig helyesen dönt, elviheti az ötmillió forintos főnyereményt. A vetélkedő idén új évaddal tért vissza, de a mai adás kimarad, ahogy A mi kis falunk ismétlése is.

A helyüket az UEFA Szuperkupa döntőjének élő közvetítése veszi át, amelyen a Tottenham és a PSG csap össze.

Ez egyben a 2025/2026-os Bajnokok Ligája-szezon kezdete is, amelynek fináléját Budapesten rendezik. A mérkőzés 20:15-kor kezdődik a Fókusz után. Az RTL Híradó ezen az estén 22:50 helyett 23:20-kor kerül adásba. Az ugrás és A mi kis falunk csütörtökön a megszokott időpontban folytatódik.

(via Blikk)


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
Ez a férfi tényleg egy félisten élőben is – megvadult nőstényhordák ellenére is elsöprő volt Jason Momoa koncertje
A hisztérikus követelőzések ellenére sem vetkőzött, viszont felszabadultan zenélt Jason Momoa a bandájával a budapesti Akváriumban. A meglepetés-fellépő a 16 éves fia volt, aki szintén nagyon átélte a teltházas bulit.


Amióta megláttam a Trónok Harcában Khal Drogóként belovagolni Jason Momoát (akiről valljuk be, nők millióinak szintúgy a lovaglás jut eszébe), híresen elfogult lettem. Úgyhogy amikor kiderült, hogy Budapesten koncertezik a nyelvbotlásnak vagy dadaizmusnak is beillő, Öof Tatatá nevű bandájával, fél órán belül öten küldték el nekem a hírt.

2019-ben már voltam olyan koncerten, amelyen ő is ott volt, ugyanis pont a Dűne első részének budapesti forgatása alatt turnézott utoljára a Slayer. De Momoa akkor sajnos nem a küzdőtéren pogózott, mint nemrég Ozzy búcsúbuliján a Pantera riffjeire, hanem a színpad mellől élvezte a show-t.

Jól tettem, hogy fénysebességgel lecsaptam egy jegyre, mert egy nap alatt 80%-ban el is fogytak a jegyek, és utána hamar teltházas lett a buli. Nyilván rengetegen úgy voltak vele – kétségkívül én is –, hogy kit érdekel, Jason milyen zenét játszik, ha az Old McDonalds had a farm dallamára olvassa fel a telefonkönyvet, akkor is izgalmas lesz látni, hogy milyen a kisugárzása ennek a tesztoszteron-hegynek.

Amikor rákerestem a 2024-ben alakult Öof Tatatá-ra, annyit tudtam meg elöljáróban, hogy Mike Hayes énekes-gitáros és Kenny Dale dobos a két zenésztársa, és többek közt Metallica, Black Sabbath, Led Zeppelin és Jimi Hendrix feldolgozásokat adnak elő.

Erre mondjuk nekem, mint rock-metal fanatikusnak extrán fel is csillant a szemem, a műfajt nem kedvelő gruppie-k meg majd elvonatkoztatnak a zenétől, úgysem azért lesznek ott.

A késő esti klubkoncertet illetően arra számítottam, hogy csipketangákat csúzlizó csajok lepik majd el az Akvárium területét, és lesz pár Temu-köpenyes Aquaman, aki így próbál majd a helyszínen csajozni. Sokat nem tévedtem. Két órával a 22.30-ra kiírt koncert előtt már beengedték a sorokban kígyózó keménymagot: valóban volt köztük egy nagydarab kamu-Momoa, számtalan rocker, néhány Momoa-pólós rajongó, szuperhős-fan srácok, és persze zömében állig felnyomott dekoltázsú, kikent-kifent, elszánt lányok, illetve idősebb nők egyaránt. Volt, aki a párjával érkezett, de a többség csapatostul, hiú reményekkel telve portyázott.

Az Akvárium nagytermébe lejutva végtelenítetve vetíteni kezdték – az első sorokat rögtön elfoglaló rajongótábornak – a színész vodkareklámját. Amely elsőre szexinek hatott, ezredszerre már vallatásnak. Az pedig még inkább, hogy ennyi ideig kellett felfokozott hangerővel ovuláló hölgyek locsi-fecsijét hallgatnom, akik már attól önkívületben sikítottak, ha egy road bement letenni egy setilstet a földre.

Amikor végre elkezdődött a koncert, egyébként a kiírt időben, én instant hormonsokkot kaptam a belépő Jason Momoától, mert ez a férfi tényleg egy félisten élőben is. Huncut mosolygások, magabiztos közvetlenség, laza haj- és fenékrázás, gyakori közönséghez dumálás és karizmatikusság (nos, a karizma sem utolsó).

Aki pedig a – nemrég a forgatás miatt történt – szakrális szakálltalanítás miatt izgult, annak jelentem, hogy azóta kellemes borostája nőtt, amely remekül áll neki.

Maga a koncert számomra kifejezetten hangulatos és élvezetes volt, mintha egy blueskocsmában lettem volna, ahol a régi haverok előadják a kedvenc rock-metál slágereiket. Kenny jól dobolt, Mike pedig ugyan nem a legjobb énekes, viszont igazán kiváló gitáros, valamint egy tüneményes és szerethető figura. A trió néha kibővült Nakoa-Wolffal, Momoa 16 éves fiával, aki szintén az apjával együtt forgat nálunk. A srác nem csupán a szülei vonásait örökölte (bár lágyabb kivitelben, puttó angyalkás fürtökkel), hanem az apja zenei tehetségét is, mert már most jól gitározott, és látványosan élvezte a reflektorfényt, szinte fürdőzött a sikerben.

Az apja-fia páros még vokálozott is egyet közös mikrofonba a Rebel Yell alatt. A közönség láthatóan nem tudta értékelni a jammelős blues-részeket és a keményebb metálszekciót sem, csak a populárisabb slágerekre indult be az éneklés, mint amilyen a Red Hot-féle Can’t stop meg a Zombie vagy a Purple Rain.

A buli közben azonban egyre inkább szégyelltem, hogy nő vagyok, annyi lealjasodást láttam és hallottam. Ennyi malacvisítás konkrétan a vágóhídon nincs. Hol hörögve skandálták a családjuktól elszabadult asszonyok, hogy „Shirt off! Shirt off!”, hol magyarul vinnyogták, hogy „Rajtad van a póló, mi van veled?!" vagy "Aquaman gyere ide!". Volt momoás felnőttszínező is valaki kezében (na jó, az nekem is megvan), és egy molinón az első sorban a "Can I have a dickpic?" állt.

A koncert közepén majdnem agyontaposott-rúgott két ittas hölgyemény, hogy egy méterrel közelebb lássák az idoljukat. A (velem is) durván verekedő, megvadult egyedet végül a szekus szedte ki a sorból. Mintha egy nagyszabású lánybúcsún lettem volna – nem csoda, hogy Momoa végül nem vette le a trikóját, becsültem is érte, hiszen nem chippendale műsorral érkezett.

Az éjjel fénypontjaként még a dobverőt is elkaptam a végén, pedig én nem is nyúltam utána, mint száz másik kéz, csak hallottam, hogy a földön koppan, és pont be tudtam slisszolni a lábak közé, hogy felvegyem.

És az a harci helyzet, hogy Momoa és az egész bandája rendkívül szimpatikus és megnyerő volt a műsor alatt. Pedig én tényleg szerettem volna fogást találni ezen a pasin. De nem sikerült - sajnos semmilyen értelemben.

Link másolása
KÖVESS MINKET: