hirdetés

KULT

Már biztos, hogy véget ér a Barátok közt, az is kiderült, miért

A Blikk értesüléseit Kolosi Péter is megerősítette. Az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese és programigazgatója szerint rengeteg kísérletet tettek arra, hogy a sorozat erre a szintre ne tudjon eljutni, de ez sajnos nem sikerült.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2020. november 30.

hirdetés

Ma reggel derült ki, hogy jövő nyáron befejeződik az RTL Klub 22 éve futó sorozata. A Blikk értesülései szerint az RTL Klub azért döntött a szappanopera befejezése mellett, mert már nem jövedelmező számukra. Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese és programigazgatója nem sokkal később a SorozatWikinek adott interjújában megerősítette a hírt.

"A Barátok közt a magyar televíziózás egyik legsikeresebb vállalkozása, korszakalkotó produkció. Bármi történik, ez mindig így marad. Az, hogy a Barátok közt ilyen régóta képernyőn van és ebből több mint másfél évtizedig hatalmas siker volt, sőt volt olyan időszak amikor több mint 70 százalékos közönségarányt hozott, elképesztő teljesítmény" – mondta Kolosi Péter, aki szerint a műsor nézettsége viszont ma már nem éri el a kívánatos szintet.

"Ma a Barátok közt nézettsége már nem éri el a kívánatos szintet, sőt azt a minimumot sem, hogy főműsoridőben tudjuk adni és a saját sávjában ez legyen a legnézettebb műsor. Rengeteg kísérletet tettünk arra, hogy erre a szintre ne tudjon eljutni a sorozat, de ez sajnos nem sikerült."

- fogalmazott.

hirdetés

Kolosi azt mondta, hogy a sorozat nézettsége azután kezdett romlani, hogy Kalmár Tamás producer távozott.

"Ezt követően a sorozat kreatív szempontból egy olyan útvesztőbe került, amely teljesen eltérítette az eredeti gondolataitól, eredeti céljaitól és egy olyan rossz irányba vitték el, ami után már csak idő kérdése volt, hogy ez a nézettségen mikor fog látszani" - fogalmazott a programigazgató.

"Sokszor szóltunk a gyártó vezetőnek, hogy ha ezt az irányt folytatják, akkor el fogjuk veszíteni a Barátok közt nézőit, de nem hallgattak ránk. Később, amikor az Ufa Magyarországnak új német vezetése lett, ők rögtön megértették, hogy mi a problémánk. Nagyon hamar változtattak is a produkció vezetésén, de sajnos úgy tűnik, hogy már késő volt."

Erről a szappanopera jelenlegi producerével is egyeztettek.

"A tartalmi változtatások az év elején megtörténtek, elégedettek voltunk a stáb munkájával és bíztunk a sikerben."

Csakhogy a várt sikerek elmaradtak, mert a nézők nem szoktak vissza a sorozatra. Kolosi szerint már a nyári számokból látszódott, hogy a Barátok köztnek meg kell szűnnie.


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk


hirdetés
KULT

Diana valósága: tények és ferdítések A korona című sorozatban

A hercegnő és Károly kapcsolata tényleg rémálom volt. Diana a nászúton napi négyszer hánytatta magát bulimia betegsége miatt.
Szajki-Vörös Adél, források: MsMojo, ThinkStory fotó: Netflix - szmo.hu
2021. január 13.

hirdetés

Egyre-másra kerülnek elő a Diana hercegnővel kapcsolatos információk, eddig rejtett videók. A korona című, az angol királyi család történetéről szóló sorozat, ahogy közelít szezononként a jelenhez, annál ellentmondásosabb reakciókat vált ki, még a royal family részéről is. Utánanéztünk, hogy ez a bizonyos, a Netflixen elérhető negyedik évad mit tett hozzá Diana történetéhez, és miben volt valósághű.

A Balmoral teszt

Állítólag ez a próbatétel a mai napig létezik, s még Victoria királynő találta ki: ha bárki érkezne a királyi családba, azt gyakorlatilag letesztelik, alkalmas-e a rövid vagy hosszú távú részvételre. Diana nagyon jó benyomást gyakorolt a teszt során a famíliára, bár nem ekkor találkozott először a családtagokkal, ellentétben Margaret Thatcherrel, akit a sorozatban eléggé meghökkent a szokás.

Diana görkorizik a Buckhingam palotában

Igaz. A negyedik évadban megmutatkozik a hercegnő rajongása a művészetek iránt, így a zene és a tánc iránt is. Az egyik bájos jelenetben walkmannel a fülén, zenére görkorcsolyázik a palotában - ne feledjük, nagyon fiatal volt, még félig kislány, amikor eljegyezték -, ami tényleg megtörtént, akárcsak az Utown Girl-re való táncelőadása a Royal Opera House-ban is valódi esemény volt, bármennyire filmszerűnek tűnt is.

Diana és Károly herceg első találkozása

Ez nem úgy történt, ahogy a sorozat ábrázolja, itt kimondottan arra mentek rá az alkotók, hogy a hercegnő egy mitikus figura, aki gyakorlatilag zöld fajelmezben bújkál Charles előtt egy üres palotateremben, s ez a titokzatosság fogja meg a herceget. Az viszont igaz, hogy tényleg 16 éves volt, amikor először találkoztak, csak épp a Spencer család otthona előtti parkban.

hirdetés

Margit hercegnő megpróbálja megfúrni az esküvőt

Ez nem így történt. A sorozatban Margaret régi sérelmei kerülnek elő, amint ismerős, vonakodó kifejezést fedez fel Károly arcán az esküvő próbáján  - anno a  királynő nem engedte, hogy szerelméhez hozzámenjen -, így megpróbálja a királynőn keresztül megakadályozni Károly és Diana házasságát. Ki tudja, Margaret szájából milyen dolgok hangzottak el ekkor, de az tény, hogy az esküvő lezajlott, a többi pedig történelem.

Kamilla elhívja Dianát vacsorára

Ez, akármilyen abszurd is, valóban így történt. A két rivális leült egymással szemben és elfogyasztottak egy vacsorát, ahogy azt a sorozatban is látjuk. Diana a vele készült dokumentumfilmben  - szintén a Netflixen látható, írtunk is róla - elmondja, hogy levélben kapott meghívást Kamillától, Károly régi szeretőjétől, hogy találkozzanak, és hogy Kamilla látni szerette volna a gyűrűt. (De miért?!)

Míg a sorozat azt állítja, Diana már tudott a kapcsolatról, életrajzírója szerint ekkor esett csak le neki, hogy élete legnagyobb ellensége ül vele egy asztalnál, aki arról kérdezgeti, fog-e vadászni (csak hogy előre tervezhesse, mikor találkozgathat majd Károllyal). "Nagyon ravasz, nagyon ravasz ám" - mondta Diana a róla szóló dokumentumfilmben.

Diana eljegyzési gyűrűje

Ezt a jelenetet hitelesen ábrázolta a sorozat: a leendő hercegnét tényleg "megkínálták" egy tálca gyűrűvel, hogy válassza ki a neki legjobban tetszőt. A híres ékszer ott látható az ujján a valós eljegyzési interjún, és még szégyenlősen beszél is róla, hogy előző szombaton kapta.

Diana egyedül utazott el New Yorkba

Bizony, ez valóban így volt, a humanitárius tetteket előtérbe helyező hercegnő 1989-ben valóban felült a Concord-gépre és Harlembe utazott egy kórházba, mint ahogy azt a média fel is kapta akkor. És tényleg ölelgette a betegeket, és tényleg borzasztóan elérzékenyült. AIDS-es pácienseket, haldokló babákat látogatott meg.

Diana és Károly problémás kapcsolata

Természetesen igaz. Nem titok, hogy közük sem volt ahhoz a tündérmeséhez, amit a királyi család el akart hitetni róluk a nyilvánossággal. A Diana - Saját szavaimmal c. dokumentumfilmben a hercegné elárulta, hogy bulimiája egyre erősödött, ahogy kapcsolatuk előrehaladt. Olyan mértékben, hogy a nászútjukon konkrétan napi négyszer hánytatta meg magát. Innen nem jó indulni egy házasságnak.

A szerző írásai itt olvashatók:


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés

Elhunyt Móricz Zsigmond fia, Móricz Imre

A gépészmérnök 85 éves volt. Édesanyja, Litkei Erzsébet, becenevén Csibe volt.
Szeretlek Magyarország - szmo.hu
2021. január 14.

hirdetés

Életének 86 évében tegnap meghalt dr. Móricz Imre mérnök. Móricz Zsigmond fia volt, akként is élt - írja Facebook-oldalán Nyáry Krisztián író, irodalomtörténész.

Móricz Imre 1935. április 14-én született Litkei Imre néven a budapesti Szent Rókus Kórházban. Édesanyja, Litkei Erzsébet, becenevén Csibe volt. A hivatalos életrajz szerint Móricz Zsigmond előbb őt fogadta örökbe, később pedig a lány apa nélkül született kisfiát, Imrét is. Ugyanakkor a közelmúltban bizonyossá vált, hogy a lány valójában az író utolsó szerelme volt.

"A mérhetetlen szegénységből Pestre került gyereklány alkalmi prostitúcióból élt, s vélhetőleg így ismerkedett meg Móricz-cal is. Az alkalmi ismeretségből később sajátos múzsa-művész kapcsolat, majd élettársi viszonyt alakult, amit az író környezete nehezen fogadott el. A lány örökbefogadására azért került sor, mert a házas, de feleségétől, Simonyi Máriától külön élő Móricz valamilyen módon legalizálni akarta a kapcsolatukat" - írja bejegyzésében Nyáry Krisztián.

Azt is hozzáteszi: "nem tudni pontosan, az író mikor és miként szembesült azzal, hogy Csibének van egy kisfia, akit nevelőszülők nevelnek".

A poszt szerint Móricz Zsigmond is többször meglátogatta Imrét Zagyvarékason, iskolás korában pedig magához is vette és örökbe fogadta. Innentől lett Móricz Imre a hivatalos neve.

hirdetés
"Csibe apukának szólította Móriczot, akit így a kis Imre nagyapának kezdett hívni"

- írja posztjában Nyáry Krisztián.

Bár még csak készültek az iskolára, az író már a nyári hónapokban megtanította a kisfiút írni és olvasni.

A következő tanév elején viszont vége lett az idillnek, a 63 éves író agyvérzést kapott, állapota válságos volt.

"Pár nappal azután, hogy Móricz Zsigmond 1942. szeptember 5-én meghalt, Csibének és fiának el kellett hagyniuk a leányfalui házat. Imrét anyja egy időre visszavitte Zagyvarékasra, majd beíratta a debreceni kollégiumba, ahová Móricz Zsigmond is járt" - írja Nyáry Krisztián.

A poszt szerint Móricz Imre 1953-ban érettségizett kitűnő eredménnyel. És, bár Móricz Zsigmond annak idején azt mondta neki, hogy aki ennyire szereti a meséket, az kitűnő szerkesztő lesz, Imre végül nem mert bölcsészkarra jelentkezni. Később két diplomát, több nyelvvizsgát, majd doktorátust is szerzett.

Édesanyja az író halála után később újra férjhez ment, de mindig fontosnak tartotta, hogy fia ápolja Móricz emlékét:

„mikor a nevelőapámat apunak szólítottam, félrehívott, és azt mondta: ne hívd őt így, mert a te apád Móricz Zsigmond”

- idézi a posztban Móricz Imrét Nyáry Krisztián.

Az valójában sosem derült ki, hogy ki volt Móricz Imre biológiai apja, ám Nyáry Krisztián posztjában megjegyezi: "Hamar Péter irodalomtörténész, aki 2007-ben megjelent, Csibéről írt könyvében meggyőzően rekonstruálta a lány és az író kapcsolatának valódi természetét, felvetette azt is, hogy Móricz Zsigmond és Móricz Imre rendkívüli külső hasonlósága nem a véletlen műve. Elmélete szerint az író nem 1936-ban találkozott először Csibével, hanem legalább egy évvel korábban, és ő volt a lány gyermekének vér szerinti apja".

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
KULT

Megszűnhet a Duna Szimfonikus Zenekar, 45 zenész megélhetése került veszélybe

Nagyon kevés állami támogatást kapna a továbbiakban a 60 éve létező zenekar, a Duna Palotából is ki kell költözniük.
Fotó: MTI/Bruzák Noémi - szmo.hu
2021. január 15.

hirdetés

Megszűnhet a Duna Szimfonikus Zenekar május 31-ével - írta a Zene-Kar.hu. pedig patinás zenekarról van szó,ebben a szezonban ünnepli a 60. születésnapját.

“Egy megújulni képes, egyedi feladatokat is ellátni képes zenekarról van szó “- nyilatkozta 2020-ban Szklenár Ferenc, az együttes művészeti vezetője.

A zenészek viszont azt az értesítést kapták december 23-án, hogy Kásler Miklós miniszter Alapítói Határozatában többek között erről is döntést hozott.

Korábban már hallani lehetett arról, hogy bizonytalan a Magyar Szimfonikus Zenekarok Szövetség egyik régi tagjának jövője.

A létbizonytalanság akkor vált egyértelművé, amikor kiderült, az együttesnek előbb-utóbb ki kell költöznie az addig otthonaként és a koncertek helyszíneként szolgáló Duna Palotából. Először azt hallhattuk, hogy az EMMI – nemrég a BM-től ez a minisztérium lett a fenntartó – szeretné összevonni a Duna együttesét a MÁV Szimfonikusokkal. Ezt senki nem támogatta, de amikor kiderült, hogy az egyesülés után a fenntartáshoz a MÁV költségvetését még 500 millió forinttal kellene kiegészíteni, az ötletet elvetették.

hirdetés

Tavaly ősszel a minisztérium körlevelet küldött a szimfonikus zenekarok vezetőinek, amelyben kérte őket, hogy hirdessenek próbajátékot és vegyék át a Duna muzsikusait. De mivel üres helyek nemigen voltak, ez az elképzelés is elhalt.

Társegyüttesük, a Duna Művészegyüttes helyzete a hírek szerint kedvezőbb, még bár nekik is ki kell költözniük a Duna Palotából. A társulatnál megmaradtak az adminisztrációt végző munkatársak, emelték a táncosok bérét, s kaptak emellett már próba- és előadáshelyszínt is.

A zenekar sorsa még nem ismert. Van olyan elképzelés, hogy egyesületként is folytathatják a munkát. A zenekarnak szánt 150 millió forintos állami támogatást megkapnák ebben a formában is, a hangszerparkot pedig nekik ajándékozza a vagyonkezelő - írta az oldal.

Ez az összeg azonban nem elegendő ahhoz, hogy a 45 muzsikusnak továbbra is megmaradjon a főállása, háromszor ennyi kellene. Találtak már megfelelő próbatermet, a XIII. kerületi Láng Művelődési Házat, s koncerthelyszínekben is gondolkodnak, bízva abban, hogy a közönség követi őket. Szeretnék, ha a Duna Palota megmaradna koncerthelyszínnek, és folytatnák a regionális tevékenységüket is, eljuttatva az élő zenét a legeldugottabb településekre.

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
KULT

„Én legalább nem kamuzom tele az étert” – Little G Weevil az új lemezéről és életrajzi könyvéről

Az egyik leghíresebb magyar blueszenész két éve költözött haza Amerikából, azt is elmondta, bejöttek-e a számításai.
Láng Dávid; koncertfotók: Nagy János - szmo.hu
2021. január 13.

hirdetés

Little G Weevillel, azaz Szűcs Gáborral utoljára tavaly nyáron beszélgettünk a magyar könnyűzene megreformálási tervének kapcsán, aminek kidolgozásában ő is részt vett.

Közben saját karrierjét sem hanyagolta: bár koncertezni ő is csak korlátozottan tudott, év végén megjelent az új nagylemeze, valamint a nem mindennapi élettörténetét bemutató könyv is.

Ezekről mesél az alábbi interjúban, és persze arról is, hogyan élte meg a járványhelyzetet.

– Két éve költöztél vissza Magyarországra. Hogyan értékelnéd az azóta eltelt időszakot?

– Zenei szempontból mindenképpen rendkívül produktív volt az elmúlt két év. 2018 decemberében landoltam Atlantából, emlékszem, elég gyorsan kellett lakást találnom, mert februárban már egy spanyol, majd márciusban holland és belga turnékra kellett mennem. Az az év a helykeresésről, tervezgetésről szólt. Őszintén bevallom, még mindig fura itthon lenni, nem mindig találom a helyem, de biztos így kellett lennie, különben nem íródott volna 14 új, saját szerzemény, meg egy „szaftos” kis könyv.

hirdetés

– Hogy született a Play On lemez anyaga, mi inspirált a dalszerzésnél, szövegírásnál?

– Én valahogy állandóan tele vagyok ötletekkel, egyfolytában jár az agyam. Talán ezért sem unatkozom soha. Rengeteg dallamot, ritmust rögzítek jártamban-keltemben, amiket előszedek, mikor meló van. A gépemen aszerint csoportosítottam a zenei mappákat, milyen ötletet melyik formációnak szánnék. Mikor idő van, kinyitom a mappát, kiürítem a telefonom, végighallgatom, miket vettem fel az utolsó lemez óta. Majd elkezdek szelektálni. Magyarul, ha egy dallam vagy groove nem fog meg az első 20 másodpercben, az nem jó. Megy a kukába.

Két stílust viszek ugyebár, a tradicionális blues vonalat akusztikusan, az elektromos zenekarral pedig a kicsit modernebb, rhythm and blues, soul, funk vonalat. Mire a dalok zenei vázlatai elkészülnek, általában kiderül, miről szólnak majd a szövegek: ami foglalkoztat tudat alatt, illetve a direktebb hatások, az életemben zajló események, a világban történő szociális problémák, stb... Nálam mindig a muzsika inspirálja a szöveget és nem fordítva.

– Alig pár hónapja az akusztikus trióddal is kiadtál egy EP-t. Mi dönti el, melyik dalötletet melyik formációval valósítod meg?

– A zenei stílus és a hangszerelés. A tradicionális bluesdalok akkor igazán jók, ha már egyedül játszva is hatásosak. Akkor már a fejedben hallod a nagybőgőt, a harmonikát.

Így van ez a modernebb groove-oknál is: amikor az ember egyedül játszik, hozzáálmodja az orgonát, a dobot. Mint mikor a gyerek építi a legót. „Fúúúú, és akkor ide jön majd ez, oda majd az, jaj de jó lesz!”

Haha. Nagyjából ennyi.

– Mennyivel tette bonyolultabbá a felvételeket a járványhelyzet?

– Ne is kérdezd. A tízes skálán tizenkettővel.

– Hogyan éled meg a karantént, a koncertek elmaradását és az utazási korlátozásokat?

– Nézd, ha jól emlékszem, talán 1998 volt az utolsó év, amikor nem mentem külföldre. Mindig imádtam utazni, különböző kultúrákat megismerni, nekem ez lételemem, az emberi fejlődésem része. Otthon üldögélve eszembe jut, milyen szerencsés vagyok, hogy ennyi mindent láttam. És még, amit tartogat Mother Earth! Vigyázni kéne rá!

Tegnap pont találtam pár képet Tunéziából. Az akkori barátnőmnek egy tengerparti nyaralást adtam karácsonyra még 2003-ban. Mondván, tenger máshol is van, Afrikában vagyunk, gyerünk! A megérkezésünk utáni nap béreltem egy Peugeot 205-öst és keresztülpöfögtük Tunéziát különösebb terv nélkül. Mikor lement a Nap, béreltünk valahol egy szobát. Lementünk egészen az algír határig, a Szahara lábáig. Megkérdeztem egy berber srácot, megnézhetjük-e, hol élnek. Ugyanis a berberek évszázadok óta lefelé építkeznek, hatalmas kör alakban ásnak egy „gödröt” és azt alakítják ki elképesztő kézi technikával.

Egész emeletekről beszélek, csak lefelé. Megvan az udvar, az állatok helye, több szoba, konyha, fürdő és olyan tiszta minden, mint egy hotelben. A Csillagok Háborúja egyes jeleneteit ilyen földbe vájt barlangszerű lakásokban forgatták, tudod, ezek az alacsony kis helyiségek a filmben. Egy éjszakát mi is eltöltöttünk az egyik ilyen, a filmből ismert, ma már hotelszerű építményben. Ezeken nosztalgiázom karantén alatt, próbálom fenntartani a motivációt, ami fontos, ha nem akar megmakkanni az ember.

De ahogy Ripoff Raskolnikov is mondta, everything is temporary, tehát ennek a rémálomnak is vége lesz egyszer és remélem, hogy a vírus után egy békésebb, egységesebb, szolidárisabb emberiség jellemzi majd a 21. századot. Hiszen mindannyiunké ez a bolygó.

A lemez a Spotify-on IDE KATTINTVA hallgatható meg.

– Az új lemezen majdnem minden dalban közreműködik vendégénekes is. Hogy jött ez a koncepció és miért pont őket választottad?

– Én tradicionális blues arc vagyok, azt tanultam énekileg, az áll jól. Egy csomó zenei ötlet évekig üldögélt a mappáimban, mert éreztem, hogy nem én vagyok a megfelelő énekes a feladatra. Már a Something Poppin lemezen is szerettem volna vendégeket. Ha jó a szám, nem szabad kidobni, de csak azért, mert én írom, nem jelenti azt, hogy nekem kell énekelni. Énekelje az, aki az üzenetet jobban, szebben, hitelesebben tudja közvetíteni. Én mindig szerettem egy főhős mögött kísérni. Mármint, ha jó a főhős! Haha.

A lényeg, hogy olyan embert találjak, aki már a személyiségével is hasonló értékeket hordoz. Röviden, valahogy kell érezzek egyfajta spirituális kapcsot köztem és az adott előadó között. Így lesz meg az az érzelmi töltet, amit keresünk, és életre kel a muzsika.

Dionne Bennett, Ian Siegal, Jónás Vera, CéAnne, Mohamed Fatima, Gál Boogie Csaba, Andelic Jonathan, Fóris Rita, Sena Dagadu. Kiváló zenészek, csodás emberek, nagyon hálás vagyok nekik, hogy velük dolgozhattam! Szeretném, ha az országban minél több helyen be tudnánk mutatni ezt az albumot, a lemezen szereplő összes vendéggel, hiszen ez egy olyan, műfajában egyedülálló lemez és show, amit nem minden nap láthat a kedves közönség.

– Nemrég az életrajzi könyved is megjelent, aminek a címe ugyanaz (csak magyarul), a borítója pedig nagyon hasonló a lemezéhez. Mi az oka ennek?

– Bármit is hozzon a jövő, ezzel a könyvvel és lemezzel tulajdonképpen keretbe foglaltam az eddigi munkásságom. Szépen, csendben, de mégis stílusosan. Az élet egy film. A könyv pedig az életemről szól, a sztorija a jelenben ér véget, tehát az új album kvázi egy filmzene is. Ezért a hasonló borító. Nem tudom, lesz-e következő Little G Weevil album, de ha ez az utolsó, ezt így, javarészt magyarokkal kellett elkövetni. Az album és a könyv is ugyanazt a dolgot próbálja elmondani. Maradjon ez az indirekt közlési mód, nem szeretek mindent az utolsó szögig megmagyarázni. Mindenesetre te vagy az első újságíró, aki egyáltalán ezt felhozta és köszönöm a kérdést. Örülök, hogy valaki még figyel. :)

– Milyen volt felidézni és a nyilvánosság elé tárni több évtizednyi, sokszor nagyon személyes emléket?

– Sokszor fájdalmas, sokszor baromira mulatságos a múltban vájkálni. Egyébként annyi sztori van, hogy még egy könyvet lehetne írni belőlük. Ki is maradt jó pár, amit kicsit sajnálok. A nyilvánosság nem érdekel, a valóságshow-k, szelfik és a közösségi média korát éljük, én legalább nem kamuzom tele az étert. Semmi olyat nem tettem, amit ne vállalnék fel. Az ember változik, ahogy telnek az évek, nyilván ma, 43 évesen nem ugrálnék az autók tetején Memphis belvárosában két abszinttal a szervezetben, de az is megvolt. Sajnos kimaradt a könyvből.

Az állatkertes LSD-s partyt is elfelejtettem megemlíteni, ahogy kergettek a nem létező törpék, és sajnos a lappföldi kalandot is, mikor egy félreszervezés miatt a zenész, énekes akkori dobosommal, Frenkkel aludtunk egy franciaágyban. 15 cider után nem zártuk be az ajtót és arra ébredtünk, hogy egy finn arc fekszik közöttünk alsógatyában, rénszarvas aganccsal a fején.

– Mennyire vagy bizakodó a 2021-es évvel kapcsolatban? Tudsz előre tervezni?

– Bízom benne, hogy az emberek megveszik az említett Játssz tovább című könyvem és a Play On című új albumot. Ha így tesznek, talán tudok tervezni is, hiszen más bevételünk koncert híján jelenleg nincsen. Előre is köszi a támogatást az összes zenész nevében! Legyen boldog éve mindenkinek! Blues Fesztiváááááál!

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET: