KULT
A Rovatból

Döbrösi Laura: Nem jó, ha a szerelem szabályokhoz van kötve

Miért jó, ha van leszbikus csók egy magyar sorozatban? Az Aranyélet főszereplője mesélt arról, milyen börtönben forgatni, és hogyan rosszalkodott tinikorában.


Az első évad után milyenek voltak a tapasztalataid az Aranyélet második szériájának forgatásán?

A második évad minden szempontból nagyobb szabású volt, mint az első. Az HBO mindig törekszik arra, hogy a legjobb minőséget adja ki a kezéből, ez is olyan élményt ad, mintha egy mozifilmet néznél, nem is egy tévésorozatot. Ezt már a forgatáson is érzékeltük. A kamerákat most többféleképpen használták, Zsombor és Gábor (Dyga Zsombor rendező és Marosi Gábor operatőr) rengeteg kreatív és extra dolgot találtak ki együtt. Steadicam, esőgép, durva sebek... szóval technikailag és képileg is vagányabb lett az egész. Olyan dolgokat láttam, mint azelőtt még sosem, ezért rengeteget is tanultam. Egy-két kivételtől eltekintve a stáb maradt a régi, ugyanaz a család jött össze, még szorosabbra fűződtek a kapcsok. Nagyon barátságos légkörben, de pörgősebben forgattunk; bár kevesebb napom volt, mint tavaly, de azokat a tizenkét órákat én végig is dolgoztam. Ennek ellenére nem igazán jellemezték stresszes momentumok, legfeljebb egy-két szituációban. Főleg ahhoz képest, hogy mekkora volt a nyomás, hiszen az ország legprofibb csapatával voltunk körülvéve, mégis inkább spannolt minket, minthogy visszavetett volna bármiben is. Mindenki nagyon figyelt egymásra.

Névjegy

Döbrösi Laura 1993-ban született Budapesten, színész és énekesnő. Tízéves kora óta dolgozik filmforgatásokon, tizenkét évesen lett Földessy Margit drámastúdiójának tanítványa és tagja. Gimnáziumi tanulmányai mellett jelmez-díszlettervezést is tanult. Az HBO nézői a Társas Játék második évadában találkozhattak vele, de szerepelt többek közt az Aranyéletet rendező Dyga Zsombor Coach Surf című nagyjátékfilmjében, a Félvilágban és az Egynyári kalandban is.

Miből adódott a stressz?

Leginkább a körülményekből. Mert hát simán megtörténhet, hogy elkezd esni az eső vagy nekiállnak fúrni-faragni a szomszédban. És sokszor tartozik ehhez egy fura varázs: minél többször kell felvenni valamit, annál rosszabb lesz. Nekem például sok kemény jelenet jutott, amelyek érzelmileg eléggé megviseltek, és azokat azért nehéz tizenötször ugyanúgy megcsinálni. Feltéve persze, hogy nem vagyok egy robot… Egy brutál nagy kiakadásból három-négy van az emberben és aztán egyszerűen nem jön ki belőle több. Szóval ügyesnek kellett lenni. Az időjárással idén kicsit megszívtuk: rengeteget esett az eső, és sokszor sajnos ellenünk.

ser_3862

A nagy kiakadások közül mi volt az, ami érzelmileg is megviselt?

A börtönben például iszonyú nyomasztó volt. Csak annyit tartózkodhattunk ott és akkor, amennyit feltétlenül, minimálisan kellett.

"
Őrök kísérgettek minket, sokszor belefutottunk igazi rabokba. Kint lógtak az ablakban és nézték, ahogy eljátsszuk, hogy mi vagyunk a rabok. Az egésznek még ezen felül is volt egy rettenetesen lélekölő atmoszférája, súlya. Egyetlen napot forgattam ott, de az annyira kemény volt, hogy hármat is ért.

Mindezek ellenére örülök minden nehéz, szenvedős feladatnak, hiszen ezek jelentik a kihívást. Ilyenkor a saját életed olyan másodlagossá válik, hogy miután hazamész, vagy beájulsz az ágyba, vagy ülsz otthon és nézel magad elé még órákig.

Ilyenkor hogyan tudsz visszatalálni a valóságba?

Nehezen. Ebben az évadban kimaradt egy hónap, amikor nem forgattam; az elején vettük fel a veretős részeket, úgyhogy a pihenő nagyon jól esett utána. Persze vannak olyan színészek, akik abban a percben, hogy kijönnek a jelenetből, el is engednek mindent, de az egy másik módszer. Én nem tanultam meg ennyire technikából játszani, és szerintem filmen az ritkán működik igazán jól. Színpadon simán, mert ott száz méterről néznek, de filmen nem lehet úgy tenni, mintha egy matekképlet lenne az egész, amit csinálsz. Legalábbis én nem tudok úgy tenni, és ennek örülök is.

Ezek szerint te inkább az a fajta színész vagy, aki ösztönből játszik?

Talán. Lenyűgöz az a profizmus, amikor valaki pontosan, kiszámíthatóan, minden esetlegességet kizárva tud játszani. Az ösztönösség viszont szerintem nem zárja ki az intellektualizáltságot - például én szeretek minden érzelmet alaposan megvizsgálni, körbejárni, amit meg kell jelenítenem. Elemzem a helyzeteket, hogy jobban megértsem. És amikor agyból megértettem, onnantól kezdve átélni is könnyebben, mélyebben tudom. Nem gyakorlom a tükör előtt, hogyan fogok kinézni, ha elsírom magam, hanem belerakom a fejembe azt a pszichológiai folyamatot, ami az adott helyzetben lejátszódik. Ezt kell megfelelően elmélyíteni, és akkor át is lehet élni „igaziból” is.

ser_8122ser_3872

Voltak az életedben hasonlóan drámai erejű fordulópontok, mint Miráéban? Nem konkrétan arra gondolok, hogy rájössz, a családod minden tagja gyakorlatilag bűnöző, de fedeztél már fel párhuzamosságokat az ő sorsának alakulása és a tiéd között?

Nem jellemző egyik sem. Olyan előfordult már, hogy gyökeresen át kellett értékelnem saját magamat, a viszonyomat a külvilághoz. Pont tizenhét voltam egyébként, annyi, mint Mira, de ezen kívül nincs sok hasonlóság köztünk. Nyilván szerelmes már voltam, csalódott, kiábrándult is, értek már veszteségek, még ha nem is olyan súlyúak, mint Mirát. De például az én családom a világ legjobbja, és végtelenül szerencsésnek is érzem magam miattuk.

Te milyen kamasz voltál?

Alapvetően jó gyerek voltam, szorgalmas tanuló és mindig lelkes. Nem is nagyon kellett mi ellen lázadnom, otthon mindig minden tök rendben ment. Szerettem bulizni, de mindig úgy „rosszalkodtam”, hogy ne menjen a jól működés meg a korrektség rovására. Meg tudtam tartani a balanszot, nem csinálnék semmit sem másképp.

Gyerekszínészként kezdted a pályát, már egészen kiskorod óta szerepelsz filmekben, színházban is. Sosem érezted, hogy áldozatokat hozol vagy kimaradsz valamiből, ami az „átlagos” gyerekeknek, a kortársaidnak megadatik?

Nem éltem meg áldozatként, nem éreztem azt, hogy bármiről le kellett volna mondanom. A mai napig úgy vagyok vele, ha dolgozom, forgatok, fel se merül, hogy mást is csinálhatnék, például nyáron fesztiválra mehetnék helyette. Annyira szeretem, hogy mindennel szemben prioritást élvez. Már kisiskolás koromtól kezdve folyamatosan dolgoztam suli mellett, forgattam, szerepeltem. Tizenkét-tizenhárom évesen gyerekműsort vezettem az MTV-n, ami úgy nézett ki, hogy hétfőtől péntekig suliban voltam, szombat reggel hatra bementem a tévébe, ott bepróbáltunk, majd kilenctől jött az élő adás. Aztán még felvettük a vasárnap délelőttit is, szóval szombat délután négykor indultak a hétvégéim. Maradt egy vasárnapom arra, hogy megírjam a házikat meg tanuljak. A felvételi évet is úgy nyomtam végig, hogy három hét suli, egy hét forgatás, három hét suli, egy hét forgatás… Később nagyon sokszor forgattam vizsgaidőszakban, például az Egynyári kalandot is - olyankor többször volt, hogy kimaradt egy-két éjszaka alvás, de ez nem szenvedést, inkább kihívást jelentett, ami aztán rengeteg sikerélményt hozott magával.

ser_0435

A barátaid többsége szintén szakmabeli?

Nem, ez amiatt is van, hogy nem a színműre jártam. Több barátságom a középiskolából maradt meg, a legjobb barátnőm már hatéves koromtól kezdve az. Sokan közülük művészek: képzősök, momésok, zenészek. Egy kreatív, alternatív csapat, de jellemzően nem filmesek és színészek.

Az Aranyélet helyenként elég durván mutat rá a magyar társadalom deficitjeire, problémáira, olyan dolgokat, rétegeket, az „alvilágot” is megmutatva, amelyekre sokunknak nincs igazán rálátása. Érzékenyített téged ezzel a világ dolgai iránt?

A sorozat rengeteg társadalmi-szociális problémahalmazt sorakoztat fel.

"
Ha körülnézek, én is meglátom a diszfunkciókat: a nyíló ollót gazdagok és szegények között, globálisan és lokálisan is, a környezetünk módszeres elpusztítását, azt, hogy az emberek mennyire ignoránsak egymással szemben, a mások érzelmei, fájdalmai iránt. És erre még pluszban rá is erősít az az individualista, másokat lekönyöklő rendszer, amiben élünk.

Ezek a dolgok mindig is szúrták a szemem, azért is végeztem el éppen a nemzetközi tanulmányok szakot, hogy jobban megértsem a világot, a problémákat, már a gyökerüktől fogva.

Azért a forgatókönyvírók néhol sarkítanak is, nem?

Igen, szerintem néha kicsit igen. Egyrészt lehet vele azonosulni, mert valósághű, viszont ahova felkiáltójelet akar rakni, ott pont annyira karikíroz, hogy attól csak színesebb lesz, szórakoztatóbb és jobban rá lehet csodálkozni. Ennek a célnak teljesen jól rendelődik alá a sarkítás, egyensúlyban vannak egymással. Mondjuk amit a HÖK-ösökkel művelünk, az elég kemény, bár nem tudom, mi megy a valóságban... (nevet) Mindenesetre a túlzásosnak tűnő történések mindig megállnak egy ponton, amitől nem lesz belőlük egy szürreális hülyeség.

Az alárendelésről most eszembe jutott egy kérdés, igaz, kicsit más kontextusban. Mennyire megy neked az, hogy színészként alárendeld magad a rendezői akaratnak? Nem egy színésztől lehet hallani, hogy ez a szakma, pláne a filmezés nem a demokráciáról szól…

Eddig szerencsémre remek rendezőkkel hozott össze az élet. Zsomborral ezer éve dolgozunk együtt, jóban is vagyunk, vele például nyilván bátrabb vagyok, ha van egy ötletem. De egyébként az a fontos, hogy mindkét oldalról működjön a bizalom. Ahhoz, hogy kétség nélkül alárendeljem magam, nagyon erősnek kell lennie. Ha valami nem tiszta, amit kérnek tőlem, addig kérdezek, míg meg nem értem. Én képes vagyok elengedni az igazamat, belátva, hogy egy rendező a maga teljességében lát rá a történetre, az összefüggésekre, de ez nem baj, ha kölcsönös. Érdemes néha egy rendezőnek is elhinnie azt, hogy a színész a karakterét (főleg két évad után) már lehet, hogy eggyel jobban érzi, mint ő. Közben persze megvan a hierarchia, amelynek a rendező áll a csúcsán, és ha nincs konszenzus, azt kell tenni, amit ő akar.

Számítasz arra, hogy a leszbikus szál, Mira és Oszi kapcsolata visszhangot ver? Nem túl megszokott, hogy egy magyar sorozatban két lány románca ilyen hangsúlyos és kidolgozott legyen, pláne hogy még ágyban csókolózva is lássuk őket.

Azt szeretném hinni, hogy nem lesz olyan, aki emiatt felhördülne vagy a szívéhez kapna. A szerelemről azt gondolom, hogy nem jó, ha szabályokhoz van kötve. Ez pont nem egy olyan síkja az emberi létezésnek, amihez kell egy használati útmutató, meg nagykönyv, amiben le van írva, hogy anya-apa-gyerekek, meg házasság, meg élethosszig tartó monogámia, meg heteroszexualitás. Rossz az, ha egy belülről ennyire őszintén fakadó dolgot kívülről, erőszakkal akarnak szabályozni.

Örülök neki, hogy van leszbicsók egy magyar sorozatban, annak is örülök, hogy én csinálhattam.

A Franciska (Farkas Franciska színésznő, Oszi megformálója) nagyon jó csaj, tök jó vele csókolózni (nevet). Egyébként jóban vagyunk, semmi szégyenlősséget nem éreztem, amikor leforgattuk, azóta is poénkodunk rajta. Az egész szál egyébként gyönyörűen van megírva. Mira nem leszbikus, hanem egyszerűen szeretethiányos. Oszi jelentette számára az első olyan kapcsolatot, amiben oda tudta adni mindenét, amije van. Oda merte, mert megbízott benne. Intimitás volt köztük, nem szexualitás, hanem ember és ember közötti közelség. Neki soha nem volt még olyan, hogy valakit tiszta szívből szerethet, ő csak olyat tud, hogy vagy mindent odaad, vagy semmit. És miért ne kívánhatnánk meg bárkit, akár csak szexuálisan, vagy miért ne kerülhetnénk annyira közel valakihez, hogy egyszer csak azt érezzük, jó lenne odabújni hozzá? Szerintem közel sem annyira élesek a határok, mint ahogy azt sokan gondolják. Nehogy már fennakadjunk ezen.

ser_9003

A sorozat minden vasárnap látható az HBO-n és az HBO GO-n. Az első epizód regisztráció nélkül megtekinthető az HBO GO-n.

Ha tetszett a cikk, oszd meg másokkal is!


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Isztriai tengerparti hangulat a Városmajorban – különleges színházi est vár Budapesten
Igazi horvátországi tengerparti hangulat lesz a Városmajori Szabadtéri Színpadon a Zentai Magyar Kamaraszínház kiváló színészei jóvoltából!


Nem kell tehát a tomboló hőségben órákat várakozni az autópályán, hogy átéljük az Isztria hangulatát, a városmajori nézők ugyanis lírai-groteszk tengerparti társasutazáson vehetnek részt, hiszen augusztus 25-én Budapestre érkezik a Szedjetek szét!

Közel van a Vajdaság, valahogy sokaknak mégis távol: az, ami az ütemes tempóban megújuló zentai színházzal történik, feltétlenül figyelemre érdemes. A Dévai Zoltán és Mezei Kinga vezette teátrum gyorsan felkerült újra a délvidéki magyar színházak összetéveszthetetlen esztétikája iránt rajongók belső térképére. Kicsi, de erős – talán így lehetne leírni legrövidebben azt, ahogyan és ami itt történik.

Merész vállalásokból nincs hiány, és erről megbizonyosodhat az, aki ellátogat a nagy vajdasági költő, Domonkos István műveiből készült, 2024-ben bemutatott előadásra.

Aminek van előtörténete, többféle is. Egyrészt a hosszú színházi memóriával rendelkezők emlékezhetnek Mezei Kinga korai, nagy visszhangot kiváltott Via Italia-rendezésére, melyet „Domi” szövegei nyomán álmodott színpadra. Néhány éve a Zenta melletti szomszédvárban, a szabadkai Kosztolányi Dezső Színházban született meg az első Szedjetek szét, szintén Mezei rendezésében. Az egykori szereplők közül Hajdú Tamás, Mészáros Gábor és Pálfi Ervin az újragondolt változatban is részt vesz, de a színpadon látjuk még többek között a rendezőt magát, vagy a Budapestről Zentára szerződött Vilmányi Benettet is.

Domonkos István költészete alapélmény számtalan vajdasági alkotónak. A Szedjetek szét kiindulópontja A kitömött madár című regény, majd a rá néhány évre, 1971-ben publikált Kormányeltörésben című vers. Ez utóbbi jelentőségéről Keresztury Tibor irodalomtörténész így fogalmaz: „az idegenség, a magány, kitaszítottság, a nyelvvesztés, a hazához fűződő viszony, az elveszített otthon, a sehová sem tartozás... keserű himnusza ez, melynek végetérhetetlen avantgárd sodrását, áradását visszatérő motívumok strukturálják... Élő, működő, aktuális, frissnek ható matéria: éppúgy meggyőződhet erről Domonkos régi híve, ismerője, mint az, aki ezt a verset, ezt a költőt most fedezi magának fel.”

És a felfedezéshez, illetve újraismerkedéshez tökéletes matéria a zentai színház előadása. Az isztriai tengerparton vagyunk a hetvenes években, a zenészek az üdülők szórakoztatására kitartóan húzzák a talpalávalót. Közben pedig a véletlen által egymás mellé sodort, karakteres és emlékezetes figurák élővé és átélhetővé varázsolják a horvát (rém)álmot. Négy monológot hallunk, és mindnek központi témája a menni vagy maradni kérdése – Domonkos szomorú varázslata, hogy a kérdés aktualitása mit sem kopott az elmúlt négy és fél évtizedben ezen a vidéken...

Ahelyett, hogy az apró történéseknél leragadnánk, érdemes egy nagy levegőt venni, és úgy elmerülni ebben a különös világban. Aki nem szakértője a vajdasági kultúrának és gondolkodásnak, annak sem kell aggódnia, hiszen az előadás jófajta humorral mutat görbe tükröt a mindig abszurd világnak. Eljön az a pillanat is, amikor a nevetés megszakad, és minden elsötétül egy pillanatra, de a keserű valóság is szerethetővé nemesül a fináléban.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

KULT
A Rovatból
Vecsei H. Miklós az SZFE-s tanáráról: Büszke voltam rá, hogy az én farkamat fogja
A színész az Ördögkatlanon beszélt a színházi közeg visszaéléseiről vagy családja megosztottságáról. Az interjúban arról is beszélt, miért utasított vissza egy állami díjat.


Vecsei H. Miklós az Ördögkatlan fesztiválon beszélgetett Veiszer Alindával, az interjú Veiszer Patreon-oldalán jelent meg, amelyet a Telex szemlézett. A színész-rendező többek között a Nemzeti Színházhoz való szerződéséről, a családja megosztottságáról, az SZFE-s éveiről és egy visszautasított állami díjról is beszélt.

Elmondta, hogy mesterei és szakmabeli barátai közül senki nem beszélte le arról, hogy elfogadja Vidnyánszky Attila ajánlatát. A döntés előtt kikérte Jordán Tamás, Molnár Piroska, ifj. Vidnyánszky Attila és gyimesi nagymamája véleményét is. Hozzátette, hogy közülük csak

nagymamája nevezhető Orbán Viktor „véres szájú hívének”. Vecsei hangsúlyozta: ő a Nemzeti Színházban hisz, nem valamelyik igazgatójában.

A beszélgetésben arról is szó esett, hogy mennyire megosztottnak látja Magyarországot. Vecsei úgy fogalmazott: imádja az országot, de sírnia kell, milyen állapotban van. Példaként említette, hogy

a családja egyik része a Pride-on van, a másik fele pedig a nagymamájánál nézi a csíksomlyói búcsút.

Az interjúban felidézte az SZFE-n töltött éveit is. Azt mondta, hogy öt évig volt ott hallgató, és teljesen természetesnek számított, hogy egy hatvanas férfi tanár fogdosta őt, miközben instruálta. Szavai szerint:

„Sőt, még büszke is voltam rá, hogy az én farkamat fogja, és nem a másokét, mert akkor engem akar instruálni.”

Vecsei arról is beszélt, hogy az SZFE modellváltásával nem értett egyet. Éppen ebben az időszakban kapta volna meg a kormánytól a Fiatalok a Polgári Magyarországért Díjat. Írt egy levelet az akkor még államtitkár Novák Katalinnak, amelyben jelezte: a kitüntetést csak akkor veszi át, ha beszélhet vele az ügyről. „Nem válaszolt nekem Novák Katalin. És nem is fogadott. És akkor én sem fogadtam el ezt a díjat” – mondta.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Ez a férfi tényleg egy félisten élőben is – megvadult nőstényhordák ellenére is elsöprő volt Jason Momoa koncertje
A hisztérikus követelőzések ellenére sem vetkőzött, viszont felszabadultan zenélt Jason Momoa a bandájával a budapesti Akváriumban. A meglepetés-fellépő a 16 éves fia volt, aki szintén nagyon átélte a teltházas bulit.


Amióta megláttam a Trónok Harcában Khal Drogóként belovagolni Jason Momoát (akiről valljuk be, nők millióinak szintúgy a lovaglás jut eszébe), híresen elfogult lettem. Úgyhogy amikor kiderült, hogy Budapesten koncertezik a nyelvbotlásnak vagy dadaizmusnak is beillő, Öof Tatatá nevű bandájával, fél órán belül öten küldték el nekem a hírt.

2019-ben már voltam olyan koncerten, amelyen ő is ott volt, ugyanis pont a Dűne első részének budapesti forgatása alatt turnézott utoljára a Slayer. De Momoa akkor sajnos nem a küzdőtéren pogózott, mint nemrég Ozzy búcsúbuliján a Pantera riffjeire, hanem a színpad mellől élvezte a show-t.

Jól tettem, hogy fénysebességgel lecsaptam egy jegyre, mert egy nap alatt 80%-ban el is fogytak a jegyek, és utána hamar teltházas lett a buli. Nyilván rengetegen úgy voltak vele – kétségkívül én is –, hogy kit érdekel, Jason milyen zenét játszik, ha az Old McDonalds had a farm dallamára olvassa fel a telefonkönyvet, akkor is izgalmas lesz látni, hogy milyen a kisugárzása ennek a tesztoszteron-hegynek.

Amikor rákerestem a 2024-ben alakult Öof Tatatá-ra, annyit tudtam meg elöljáróban, hogy Mike Hayes énekes-gitáros és Kenny Dale dobos a két zenésztársa, és többek közt Metallica, Black Sabbath, Led Zeppelin és Jimi Hendrix feldolgozásokat adnak elő.

Erre mondjuk nekem, mint rock-metal fanatikusnak extrán fel is csillant a szemem, a műfajt nem kedvelő gruppie-k meg majd elvonatkoztatnak a zenétől, úgysem azért lesznek ott.

A késő esti klubkoncertet illetően arra számítottam, hogy csipketangákat csúzlizó csajok lepik majd el az Akvárium területét, és lesz pár Temu-köpenyes Aquaman, aki így próbál majd a helyszínen csajozni. Sokat nem tévedtem. Két órával a 22.30-ra kiírt koncert előtt már beengedték a sorokban kígyózó keménymagot: valóban volt köztük egy nagydarab kamu-Momoa, számtalan rocker, néhány Momoa-pólós rajongó, szuperhős-fan srácok, és persze zömében állig felnyomott dekoltázsú, kikent-kifent, elszánt lányok, illetve idősebb nők egyaránt. Volt, aki a párjával érkezett, de a többség csapatostul, hiú reményekkel telve portyázott.

Az Akvárium nagytermébe lejutva végtelenítetve vetíteni kezdték – az első sorokat rögtön elfoglaló rajongótábornak – a színész vodkareklámját. Amely elsőre szexinek hatott, ezredszerre már vallatásnak. Az pedig még inkább, hogy ennyi ideig kellett felfokozott hangerővel ovuláló hölgyek locsi-fecsijét hallgatnom, akik már attól önkívületben sikítottak, ha egy road bement letenni egy setilstet a földre.

Amikor végre elkezdődött a koncert, egyébként a kiírt időben, én instant hormonsokkot kaptam a belépő Jason Momoától, mert ez a férfi tényleg egy félisten élőben is. Huncut mosolygások, magabiztos közvetlenség, laza haj- és fenékrázás, gyakori közönséghez dumálás és karizmatikusság (nos, a karizma sem utolsó).

Aki pedig a – nemrég a forgatás miatt történt – szakrális szakálltalanítás miatt izgult, annak jelentem, hogy azóta kellemes borostája nőtt, amely remekül áll neki.

Maga a koncert számomra kifejezetten hangulatos és élvezetes volt, mintha egy blueskocsmában lettem volna, ahol a régi haverok előadják a kedvenc rock-metál slágereiket. Kenny jól dobolt, Mike pedig ugyan nem a legjobb énekes, viszont igazán kiváló gitáros, valamint egy tüneményes és szerethető figura. A trió néha kibővült Nakoa-Wolffal, Momoa 16 éves fiával, aki szintén az apjával együtt forgat nálunk. A srác nem csupán a szülei vonásait örökölte (bár lágyabb kivitelben, puttó angyalkás fürtökkel), hanem az apja zenei tehetségét is, mert már most jól gitározott, és látványosan élvezte a reflektorfényt, szinte fürdőzött a sikerben.

Az apja-fia páros még vokálozott is egyet közös mikrofonba a Rebel Yell alatt. A közönség láthatóan nem tudta értékelni a jammelős blues-részeket és a keményebb metálszekciót sem, csak a populárisabb slágerekre indult be az éneklés, mint amilyen a Red Hot-féle Can’t stop meg a Zombie vagy a Purple Rain.

A buli közben azonban egyre inkább szégyelltem, hogy nő vagyok, annyi lealjasodást láttam és hallottam. Ennyi malacvisítás konkrétan a vágóhídon nincs. Hol hörögve skandálták a családjuktól elszabadult asszonyok, hogy „Shirt off! Shirt off!”, hol magyarul vinnyogták, hogy „Rajtad van a póló, mi van veled?!" vagy "Aquaman gyere ide!". Volt momoás felnőttszínező is valaki kezében (na jó, az nekem is megvan), és egy molinón az első sorban a "Can I have a dickpic?" állt.

A koncert közepén majdnem agyontaposott-rúgott két ittas hölgyemény, hogy egy méterrel közelebb lássák az idoljukat. A (velem is) durván verekedő, megvadult egyedet végül a szekus szedte ki a sorból. Mintha egy nagyszabású lánybúcsún lettem volna – nem csoda, hogy Momoa végül nem vette le a trikóját, becsültem is érte, hiszen nem chippendale műsorral érkezett.

Az éjjel fénypontjaként még a dobverőt is elkaptam a végén, pedig én nem is nyúltam utána, mint száz másik kéz, csak hallottam, hogy a földön koppan, és pont be tudtam slisszolni a lábak közé, hogy felvegyem.

És az a harci helyzet, hogy Momoa és az egész bandája rendkívül szimpatikus és megnyerő volt a műsor alatt. Pedig én tényleg szerettem volna fogást találni ezen a pasin. De nem sikerült - sajnos semmilyen értelemben.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Tóth Gabi: kimegyek mindjárt, azt kint valakit agyonverek – A Megasztár előzetese szerint bőven lesz feszültség a tehetségkutatóban
Herceg Erika könnyeit törli, Curtis kiakad és káromkodik, Marics Peti pedig kiabálni kezd.


Hamarosan érkezik a Megasztár idei évada. A csatorna egy előzetest is megosztott, melyből kiderül, hogy bőven lesznek megint feszültségek, sértődések, könnyek.

A műsorban új mesterek is érkeznek. A zsűri tagjai: Tóth Gabi, Herceg Erika, Curtis és Marics Peti. Ördög Nóra pedig új társat kap a műsorvezetéshez, Till Attila helyett Szépréthy Roland lesz a partnere.

VIDEÓ: A Megasztár beharangozója


Link másolása
KÖVESS MINKET: