BUDAPEST

A világon elsőként Budapesten nyílt MINI BAR

A Szent István téren a legújabb MINI is bemutatkozott. Autórajongóknak kötelező!

Link másolása

A napokban hivatalosan is megnyílt a világ első MINI bárja, a brit kisautó által inspirált MINI BAR BUDAPEST és ezzel egy időben a legújabb MINI is bemutatkozott Magyarországon. A főváros szívében, a Szent István téren található bár világszerte egyedülálló koncepciójának ötlete a fő tulajdonos Gubcsó Balázs nevéhez köthető.

„A vendégekre a klub minden pontjáról egy, a MINI-kből ismert részlet köszön vissza, így a színek, a formák és az anyagválasztások is teljes mértékben a MINI által használt elemeket tükrözik. A bár, csakúgy mint a MINI, nem a méretével, hanem a stílusával és az apró részletek szellemességével és kidolgozottságával hódít, a konyhán pedig a MINI-hez illő minőségben gasztronómiai meglepetésekkel készülünk” – nyilatkozta a tapasztalt vendéglátós Gubcsó.

P90146840_highRes

P90146880_highRes

P90146883_highRes

A MINI BAR BUDAPEST vezetőjét először tíz éve kapta el a MINI-láz, amikor egy MINI Cooper S boldog tulajdonosa lett. „Azóta egyre inkább kedvelem ezt a márkát, és mostantól üzletileg is érdekelt lettem benne. A MINI magyarországi és müncheni vezetésének is nagyon megtetszett az ötletem, és biztosítva látták, hogy a világ egyik legvagányabb márkáját megfelelően kezeljük, az igényes és ötletes vendéglátástól kezdve a minőségi és az autóra emlékeztető designon át az exkluzív és igazán városi elhelyezkedésig” – mondta Gubcsó Balázs.

„A MINI márkának az éjszakai élet alapvető része, és mostantól ez fordítva is igaz, különösen Budapesten. A MINI a kortól független fiatalosságot, a prémium minőséget és az egyediséget jeleníti meg, így egy percig sem volt kérdés, hogy támogatunk-e egy ilyen, világszinten is egyedülálló kezdeményezést. A MINI-nek világszerte és Magyarországon is nagy rajongótábora van és e közösség számára ideális találkozó hely a MINI BAR BUDAPEST” – tette hozzá Baudouin Denis, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója.

P90146806_highRes

P90146808_highRes

P90146811_highRes

P90146962_highRes

A nyitással egyszerre Magyarországon is bemutatkozott a MINI legújabb, harmadik generációs modellje. Az új MINI megtartotta korábbi tulajdonságait, a design mégis új: a legújabb MINI nagyobb, tágasabb és modernebb lett, de az igazi újdonság a továbbfejlesztett műszaki megoldásokban rejlik.

Az új kezelési és kijelző rendszer, az új, még takarékosabb három-, illetve négyhengeres MINI TwinPower Turbo technikával működő motorok, a vezetői segédrendszerek és a MINI Connected Services újdonságai, például a Szélvédő-kijelző, a Driving Assistant kameraalapú aktív sebességszabályzás, vagy a ráfutásos baleset és a gyalogosgázolás veszélyére figyelmeztető rendszer, automatikus fékezési funkcióval.

Szintén igényesebb lett a kidolgozottság és a felhasznált anyagok minősége, az új modell így az élvezetes vezetés, a prémium minőség és az egyéni karakter tekintetében minden eddiginél inkább mércéül szolgálhat vetélytársai körében.

P90146961_highRes

P90146993_highRes

P90146998_highRes

P90147036_highRes

Cím, elérhetőség:

MINI BAR BUDAPEST

1051 Budapest, Szent István tér 11.

Nyitva tartás:

hétfő - szerda: 11:00 - 0:01

csütörtök - szombat: 11:00 - 2:00

vasárnap: 11:00 - 0:01

Ha kipróbálnád a MINI Bar Budapestet, nyomj egy lájkot!

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


BUDAPEST
A Rovatból
Virágpompában a Tóth Árpád sétány, Budapest egyik legszebb japán díszcseresznye fasora
A történelem viharait is átvészelte a várfal, amelyen az öreg gesztenyefák elé 2009-ben ültették a lenyűgöző látványt nyújtó másik fasort.
Fotók: Nagy Bogi - szmo.hu
2024. április 04.


Link másolása

A tavasz egyik legszebben virágzó fája a japán díszcseresznye. A pár napig élvezhető látványosság sokakat vonz magához, gyönyörködni, fotózni. A rózsaszín virágözön a Budai Várban is minden évben elvarázsolja a látogatókat.

A Tóth Árpád sétány önmagában is egy különleges hely, hiszen egy régi középkori várfal tetején vezet végig, ahol a panorámát is érdemes kiélvezni.

A sétány jelenlegi formája 2009-ben készült el, a déli szakasz felújításával, ekkor ültették a fákat is Tihanyiné Tóth Mária tervei alapján. A ma már romantikus Várhegy várfalai korábban hadicélokra szolgáltak. A várfal romjaira 1720-ban telepítették az első fasorokat - ez volt Budapest első kettős fasora.

A sétány neve is többször változott, a 19. században Bastei Promenádnak hívták, majd 1879-től Bástya sétánynak, a 30-as években Horthy Miklós sétánynak és Gróf Bethlen István sétány is volt. 1946-ban nevezték el a nyugati részt Tóth Árpád sétánynak, mert a költő a közeli Táncsics Mihály utcában is élt. A második világháború után a fák is elpusztultak. A területet 1967-ben rendezték, ekkor ültettek gesztenyefákat, juharfákat. A díszcseresznyefák 2006-ban és 2009-ben kerültek a sétányra, míg a mögöttük álló gesztenyefák jóval idősebbek.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk
BUDAPEST
A Rovatból
Szinte biztosan nem lesz klíma a 3-as metrón idén nyáron
Technikailag gyakorlatilag megoldhatatlan, hogy idén nyáron teljesüljön Karácsony Gergely egyik főpolgármesteri vállalása.

Link másolása

„A közbeszerzési eljárás jelenleg tárgyalási szakaszban van” – válaszolta a BKV a Népszavának, amikor a lap arról érdeklődött, hogy mikorra várható a hármas metró szerelvényeinek légkondicionálása. A lap szerint ez azt jelenti, hogy kivitelező híján aligha lesz nyárra klimatizálva a 3-as metró vonalán közlekedő 222 kocsi.

A budapesti M3 metróvonalon közlekedő járműveket 2016-ban 69 milliárd forintért gyártotta újra az orosz Metrowagonmash – rengeteg hibával. Tarlós István akkori főpolgármester 2017-ben még azt mondta: nem lesz gond azzal, hogy nincs klíma a hármas metró felújított szerelvényein, elvégre „az nem villamos, 25 méterrel a föld alatt nem tűzi a nap”, és „azt is lehetne követelni, hogy legyen büfékocsi is”.

Az őt váltó Karácsony Gergely még főpolgármester-jelöltként 2019 júniusában 34,8 fokot mért a vonal egyik kocsijában és megígérte, hogy utólagosan klimatizálják a hármas metró orosz szerelvényeit.

A BKV a városvezetés utasítására 2021 májusában feltételes közbeszerzési tendert írt ki az utólagos klimatizálásra, amelyre három ajánlat érkezett. Az egyiket érvénytelenítették, a Liberatus Hungary Kft. és a Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Hungária Kft. viszont versenyben maradt. Szerződést azonban egyikkel sem kötöttek a főváros nehéz pénzügyi helyzetére hivatkozva. Később felmerült, hogy az orosz gyártó ellen indított perben követelt kötbérből fedezik az utólagos klimatizálás költségét.

„A klimatizálás elsődlegesen nem pénz kérdés, szükség lenne hozzá az orosz gyártó hozzájárulására, amire kevés az esély. Ha enélkül nyúlunk a kocsikhoz, elvész a garancia. A helyzet tavaly óta nem változott, idén nyárra objektíve lehetetlen a légkondícináló berendezések felszerelése” – mondta a Népszavának Kiss Ambrus főpolgármester-helyettes, aki megerősítette azt is, hogy a munkát a kötbér terhére rendelnék meg.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


BUDAPEST
Karácsony Gergely: Rendet teszünk a Duna-parton, száműzzük a hajókat a belvárosból
A budapesti főpolgármester szerint az a céljuk, hogy a kikötő hajók által okozott terhelés a lehető legkisebb legyen.
Maier Vilmos - szmo.hu
2024. március 31.


Link másolása

„Felülvizsgáltuk és módosítjuk a Duna-parti Építési Szabályzatot” – írja húsvétvasárnapi posztja elején Karácsony Gergely. A főpolgármester szerint ezzel egy bonyolult, sok egyeztetést igénylő tervezési, véleményezési folyamat végére értek.

A városvezető bejegyzéséből kiderül, hogy az állami, szakmai és civil szervezetektől érkezett vélemények több tucat oldalt tesznek ki, több partnerükkel az utolsó pillanatig egyeztettek.

Szerinte a szabályzat lényegét egyszerűen össze lehet foglalni:

„Rendet teszünk a Duna-parton, száműzzük a lakók életét megkeserítő, és a panorámát elcsúfító hajókat a belvárosból, megteremtjük a lehetőségét annak, hogy a Duna-partok a jelenleginél sokkal jobban szolgálhassák a budapestieket. Az a célunk, hogy a kikötő hajók által okozott terhelés a lehető legkisebb legyen, és minél egészségesebb egyensúlyt teremtsünk a folyó különböző célú használata közben.”

A teljes posztot itt lehet elolvasni:


Link másolása
KÖVESS MINKET:


BUDAPEST
Újabb Kolodko-miniszobor: ezúttal Chuck Norris került fel egy budapesti hídra
A helyszín nem véletlen... A gúzsba kötött akcióhős szobra emlékeztet rá, hogy a híd építésének idején sokan szavaztak rá, mint névadóra.

Link másolása

Húsvéthétfőn újabb miniszobrot helyezett ki Kolodko Mihály. Ezúttal Chuck Norrist készítette el, amint az akcióhős gúzsba kötve fekszik...

A helyszín sem lehet véletlen: a Megyeri hídnál, a pesti oldalon található, a gyalogosúton, a Pest felirat alatt.

A híd építésekor névpályázatot is hirdettek, és akkor sokan szavaztak Chuck Norrisra.

Mivel élő személyről nem lehet ilyen létesítményt elnevezni, így a filmsztár nem kapott hidat Budapesten.

Az alkotásról a szobrász képeket is posztolt:


Link másolása
KÖVESS MINKET: