KULT
A Rovatból

„A szerelem mindent legyőz” – beszélgetés az Apró mesék alkotóival

Közvetlenül a második világháború után játszódik az Apró mesék című film, egy olyan pillanatban, amikor a harcok vége még korántsem jelentette a békét, a félelmek elmúlását.


A március 14-i országos premier előtt beszélgettünk az alkotókkal, Szász Attila rendezővel, Köbli Norbert forgatókönyvíróval, és a női főszereplővel, Kerekes Vicával.

-Romantikus történelmi thrillerként hirdetik az Apró meséket. Ez a három jelző izgalmas elegyet sejtet.

Szász Attila: Ez az igazság: történelmi, mert 1945-ben játszódik, romantikus, mert egy szerelmi szál áll a középpontjában Szabó Kimmel Tamás és Kerekes Vica figurája között, és thriller, mert különösen a második órája nagyon fordulatos, feszültségekkel teli, szó szerint vérbeli thriller. Norbi ügyesen tudta ötvözni a forgatókönyvben ezeket a műfaji elemeket, amelyeket mi mind szeretünk és reméljük, a nézők is szeretni fogják.

Köbli Norbert: Gondolkodtunk azon, hogy a romantikus jó jelző-e. A Félvilág című filmünknek az volt a szlogenje, hogy „a szerelem nem minden”, nem volt romantikus, még akkor sem, ha pártkapcsolatról szólt. Ez a film azonban azt mondja, hogy „a szerelem mindent legyőz”, innentől kezdve romantikus.

-Ez már a negyedik közös filmetek, lassan a klasszikus alkotópárosok nyomdokaiba léptek. És mind a négy, A berni követ, a Félvilág, az Örök tél és ez is kiélezett történelmi helyzetben játszódik. Hogyan találtatok rá a mostani ötletre?

K.N.: Már korábban is használtam más filmek esetében a kutatómunkához egy könyvet. Az a címe: Hozott szalonnával…, amely a 20. század apróhirdetéseit gyűjtötte össze…

-…”Hozott szalonnával egérirtást vállal doktor Varsányiné” – így fejeződik be Örkény István: Budapest című egypercese…

K.N: Talán A vizsgához gyűjtöttem anyagot, sokat olvastam a 40-es évekről, és feltűnt, hogy apróhirdetésekben gyakran szerepel: „keresem férjemet, keresem fiamat, keresem apámat…”. Így született meg a szélhámos főhős ötlete. Először a karakter volt meg, aztán kikerekedett a történet. Kezdetben úgy gondoltam, hogy Budapesten játszódjon az egész, az első változatban még nyilasok is voltak benne, meg Aranyvonat, aztán egy álomban jelent meg nekem a folytatás. Ez volt az első eset, hogy megálmodtam a történetet az erdőszéli házról, ahová a főhős elvetődik. Úgy négy-öt éve ültünk le Attilával és Lajos Tamás producerrel, hogy az új filmről beszéljünk. Elmeséltem az ötletet, és mindkettőjüknél hasonló lelkesedést tapasztaltam. Akkor írtam meg a forgatókönyvet.

Sz.A: Amikor Norbi valami ötletet prezentál, soha nem arra ugrom rá, hogy mikor játszódik, hanem a sztori ragad meg. Az adott történelmi korszak pedig külön dimenziót ad neki, sőt, úgy érzem, hogy ez a történet nem is játszódhatna máskor, ilyen csak egy vészterhes, kaotikus időszakban eshet meg.

K.N.: Olyan korszakokban játszódnak azok a filmek, amelyek érdekelnek, és amiket írok, amikor az embereknek azt mondják: mától mást kell gondolnotok, mint eddig. Tudjuk, hogy tegnap menetelve, kart lóbálva drukkoltatok egy rezsimnek, vagy azt gondoltátok, hogy ez az igazság a világról, de mától minden másképp lesz. Ti maradtok ugyanazok, de mást kell gondolnotok a világról, a társadalomról. Ahogy például a kisnyilasok többszázezren átöltöztek és beléptek a kommunista pártba… gyökeresen változik minden, de a filmben is elhangzik egy mondat: „Jó vadászra mindig szükség lesz”.

-Vica, Te hogyan élted bele magad ebbe a nehéz szerepbe?

Kerekes Vica: Nagyon fontos a film előélete, amikor elolvasom a forgatókönyvet, beszélgetek a rendezővel. Utána jön a napi szintű munka. Egyszer csak magamba ásom a szerepet, és lehet, hogy nem készülök rá a tükör előtt, mégis egybeérek a figurával. Amikor elindul a forgatás, a szerep elkezd élni. Lehet, hogy ez kicsit misztikusan hangzik, de biztosan minden színésznek más az útja. Én „láthatatlanul” foglalkozom a karakterrel, és aztán csak úgy megszületik. Ezért fontos nekem az első nap, amikor észlelem, hogy rákerült-e a sínre, meg tud-e szólalni általam vagy nem. Ezért sem tudok olyankor előtte éjjel aludni…

K.N: Tehát ösztönösen tartod végig a folyamatot, nem elemzed, nem tudatosítod magadban?

GNL: A számból vetted ki a kérdést…

K.V: Azért nagyon sok minden lerakódik bennem, a történet, a forgatókönyv mondatai. Már abból kirajzolódik egy sor dolog, hogy tudod a tényeket: egy erdő közepében élek, a férjem elment, várom, de mégsem és ott van a gyerek. Ebből én már tudom, hogy milyen lesz az a nő. A továbbiakban már nem foglalkozom vele, csak élem, próbálom az ő szemével látni és megélni a helyzeteket. És akkor jön a rendező, aki azt mondja, hogy „de”, hogy „itt”. És ez a jó, hogy addigra én már kieresztem magamból, ő pedig jó esetben kordában tart, irányít, mert én nem nagyon tudom magam ellenőrizni. Belsőleg igen, de ami a kamera elé kivetül, az megint más. De ugyanúgy része a karakter felépítésének a ruhák kiválasztása, a frizura. Ezek számomra sokat mutatnak, mert egészen másként viselkedik egy színész egy korabeli ruhában, és nem mindegy, hogy milyen az a ruha.

Sz.A.: A ruhapróbák egy kicsit már színészpróbák is. Nézem a ruhát, és úgy gondolom: ez túl elegáns ahhoz, hogy ebben kimenjen vadászni. Lehet, hogy akkoriban hordtak ilyeneket, de a mai nézőknek csináljuk a filmet, és nem lehet érzetre túl elegáns, így aztán elindul egyfajta „pingpongozás” a jelmeztervezővel és a színészekkel. Ezáltal számtalan apró részletbe belemegyünk, és ezek beleépülnek a karakterbe, miközben csak állsz és ruhát próbálsz.

K.V.: Amikor már nagyon láttam, hogy milyen ez a nő, jött egy hosszú zöld ruha, amit én nem akartam, mert úgy éreztem, nem hozzá való. De a többiek azt mondták, hogy jó. Ez a csapatmunka, ilyenkor háttérbe kell vonulni.

-Az ilyen átmeneti korszakokra jellemző, hogy mindig megjelennek a zavarosban halászók, és összeomlanak a megszokott erkölcsi értékek.

K.N.: Amikor elkezdtem ezt a történetet írni, az fogott meg, hogy Budapest éhezik, vidéken van élelem. A budapesti úrinők megpróbálják rátukmálni perzsaszőnyegeiket a falusiakra, hogy kapjanak ennivalót. Csak az aranynak van értéke, semmi másnak. Akinek aranya van, az tud magával valamit kezdeni. Attilával meg is fogalmaztuk, hogy a film tulajdonképpen western, abban az értelemben, hogy törvényen kívüli állapot van, a régi jogrend összedőlt, az új még csak alakul. Mindenkinél fegyver van, mert a háborúból jött. És valóban, nincs egy elfogadott normája a viselkedésnek, mindenki csak saját magára, saját erkölcseire, elveire hagyatkozhat. Lehet, hogy nem játszódhatna máskor, hacsak nem csinálunk belőle egy valódi westernt, ahol egy revolverhős elvetődik egy tanyára, ahol egy magányos asszony él…

K.V.: Nemrég egy kritikus azt mondta nekem, hogy ebben a filmben „karakterteremtés” történt, mert mostanában nem jellemző az erős nő megjelenítése és számára ez volt a legnagyobb csoda. Mert volt ugyan, hogy főszerepet játszottak nők, de többnyire valami „defektjük” volt.

-Érdekes, hogy Török Ferenc 1945-jét is jellemezték „westernként”, és a Délidőhöz hasonlították, innentől már csak egy lépés az erős nő figurája Claudia Cardinale alakításában a Volt egyszer egy Vadnyugatban.

SZ.A.: Az a motívum, hogy egy nő egyedül él egy házban, és évek óta így kell magáról és a fiáról gondoskodnia, rögtön szembejön és arcul csapja a nézőt. Már az első megjelenésekor puska van nála, és a belépő megteremtette az egész karaktert. Mostanság is vannak erős női figurák a magyar filmekben, csak a mai környezetben nehéz ezt ennyire artikulálni.

-Történtek-e olyan események a forgatás során, amelyek jellemzőek voltak a közös munkára?

SZ.A.: Én úgy érzem, hogy nagyon jó csapat gyűlt össze a kamera előtt és mögött egyaránt. Nemcsak tehetségben, személyiségben, hanem hozzáállásban is. Iszonyú lelkesedéssel láttak hozzá, és egy emberként akartak jót csinálni. Ehhez extra varázslatot is kölcsönzött az, hogy négy hétre leköltöztünk egy erdő mélyére Páty közelében. Nyugalom és természetközeli érzés szállt meg bennünket. Voltak persze nehéz pillanatok, amikor nagyobb fizikai terheket róttunk a színészekre – ilyenek voltak a hidegvízbe belemenős éjszakák, vagy akár az a pár nap a Magas-Tátrában, hóban, fagyban – de mindenki zokszó nélkül csinálta végig a dolgát. Jó volt az összhang köztem és a színészek között, ezúttal nem kellett velük pszichológust játszanom… Általában az első 1-2 hét a vízválasztó. Ha akkor érzi a stáb, hogy valami jó készül, automatikusan elkezdik jobban odatenni magukat. Ilyenkor hajlandóak extra köröket futni, és nem az lebeg a szemük előtt, hogy jön az ebédszünet, hanem az, hogy jól sikerüljön az a snitt.

-Vica, számodra melyik volt a jelenet, ami a legkeményebben igénybe vett?

K.V: A pofozós jelenet, amikor a férjem bántalmaz. Ilyent még nem éltem át, nem tudom, mi történt velem, mert általában uralni tudom ezeket az érzéseket, nem szoktam kinyitni a magánszférámat, élesen leválasztom a játéktól. Most nem tudtam megállítani őket, mert mintha egész máshonnan jött volna valami megfoghatatlan. Utána nagyon sokáig kellett az erdőben barangolnom, hogy meg tudjak tőle szabadulni. Általában jó érzés, hogy megszületik valami, amiből aztán ki tudok bújni, de ezúttal nem ment.

Sz.A.: Főleg azért, mert sokszor fel kellett venni a jelenetet. Partnered, Molnár Levente és te magad is próbáltátok eljátszani, hogy valódinak hasson, de amikor Levente csak imitálta a pofont, nem jött elő nálad az a lelkiállapot. És akkor azt mondtuk, csináljuk élesben és megpróbáljuk a lehető legkevesebbszer felvenni. És ez az érzés, hogy egész nap vernek, tudat alatt nagyon megalázó lehetett számodra. Aztán a vágásnál nagyon szigorúnak kellett lennünk, mert ami színészileg csoda volt – például amikor Vicának remegett a hangja, vagy sírva próbálta Leventét szembe köpni – végül kimaradt, mert úgy döntöttünk, hogy ez a nő olyan kemény, hogy még itt is visszafojtja az érzéseit.

K.V.: A színész játéka olyan, mint egy szakadék, nem tudod, hová érkezel. Ezért remegek, amikor először megnézem a kész filmet. Nem azt nézem, hogy egészében milyen, hanem azt, hogy mit vágtak be, mit hagytak ki… ilyenkor foszt meg a vágó és a rendező egy-két díjtól, de nem baj, nem azokért élünk. (nevet).

-A trailerek köztudottan túlsűrítik a filmeket a maguk másfél-két percében. Az Apró mesék ajánlója, mit tagadjuk, igen brutális. És amikor láttam, hogy külön trailert készítettetek Valentin-napra, kissé morbidnak találtam az ötletet. Tényleg ennyire kemény filmre készüljünk fel?

SZ.A.: Az az igazság, hogy nem nagyon hazudik a trailer, nem kellett feltuningolni ahhoz, hogy más arcát mutassa a filmnek. Érződik rajta, hogy mozgalmas, feszült alkotás. A Valentin-napi trailer ötlete pedig onnan jött, hogy az első két előzetest a thriller-oldalára húztuk fel, ezért ebben megpróbáltuk a romantikus oldalát kidomborítani. Végül sikerült, bár úgy kezdődik, hogy boxerrel megverik a főhőst…

Az alkotók azt is elárulták, hogy éles viták folytak a film címéről, mert többen attól tartottak, hogy az Apró mesékről gyerekfilmre, esetleg szkeccsfilmre asszociál a néző. Végül azonban maradt ez a kissé „félrevezető” cím a maga összes talányával…


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Isztriai tengerparti hangulat a Városmajorban – különleges színházi est vár Budapesten
Igazi horvátországi tengerparti hangulat lesz a Városmajori Szabadtéri Színpadon a Zentai Magyar Kamaraszínház kiváló színészei jóvoltából!


Nem kell tehát a tomboló hőségben órákat várakozni az autópályán, hogy átéljük az Isztria hangulatát, a városmajori nézők ugyanis lírai-groteszk tengerparti társasutazáson vehetnek részt, hiszen augusztus 25-én Budapestre érkezik a Szedjetek szét!

Közel van a Vajdaság, valahogy sokaknak mégis távol: az, ami az ütemes tempóban megújuló zentai színházzal történik, feltétlenül figyelemre érdemes. A Dévai Zoltán és Mezei Kinga vezette teátrum gyorsan felkerült újra a délvidéki magyar színházak összetéveszthetetlen esztétikája iránt rajongók belső térképére. Kicsi, de erős – talán így lehetne leírni legrövidebben azt, ahogyan és ami itt történik.

Merész vállalásokból nincs hiány, és erről megbizonyosodhat az, aki ellátogat a nagy vajdasági költő, Domonkos István műveiből készült, 2024-ben bemutatott előadásra.

Aminek van előtörténete, többféle is. Egyrészt a hosszú színházi memóriával rendelkezők emlékezhetnek Mezei Kinga korai, nagy visszhangot kiváltott Via Italia-rendezésére, melyet „Domi” szövegei nyomán álmodott színpadra. Néhány éve a Zenta melletti szomszédvárban, a szabadkai Kosztolányi Dezső Színházban született meg az első Szedjetek szét, szintén Mezei rendezésében. Az egykori szereplők közül Hajdú Tamás, Mészáros Gábor és Pálfi Ervin az újragondolt változatban is részt vesz, de a színpadon látjuk még többek között a rendezőt magát, vagy a Budapestről Zentára szerződött Vilmányi Benettet is.

Domonkos István költészete alapélmény számtalan vajdasági alkotónak. A Szedjetek szét kiindulópontja A kitömött madár című regény, majd a rá néhány évre, 1971-ben publikált Kormányeltörésben című vers. Ez utóbbi jelentőségéről Keresztury Tibor irodalomtörténész így fogalmaz: „az idegenség, a magány, kitaszítottság, a nyelvvesztés, a hazához fűződő viszony, az elveszített otthon, a sehová sem tartozás... keserű himnusza ez, melynek végetérhetetlen avantgárd sodrását, áradását visszatérő motívumok strukturálják... Élő, működő, aktuális, frissnek ható matéria: éppúgy meggyőződhet erről Domonkos régi híve, ismerője, mint az, aki ezt a verset, ezt a költőt most fedezi magának fel.”

És a felfedezéshez, illetve újraismerkedéshez tökéletes matéria a zentai színház előadása. Az isztriai tengerparton vagyunk a hetvenes években, a zenészek az üdülők szórakoztatására kitartóan húzzák a talpalávalót. Közben pedig a véletlen által egymás mellé sodort, karakteres és emlékezetes figurák élővé és átélhetővé varázsolják a horvát (rém)álmot. Négy monológot hallunk, és mindnek központi témája a menni vagy maradni kérdése – Domonkos szomorú varázslata, hogy a kérdés aktualitása mit sem kopott az elmúlt négy és fél évtizedben ezen a vidéken...

Ahelyett, hogy az apró történéseknél leragadnánk, érdemes egy nagy levegőt venni, és úgy elmerülni ebben a különös világban. Aki nem szakértője a vajdasági kultúrának és gondolkodásnak, annak sem kell aggódnia, hiszen az előadás jófajta humorral mutat görbe tükröt a mindig abszurd világnak. Eljön az a pillanat is, amikor a nevetés megszakad, és minden elsötétül egy pillanatra, de a keserű valóság is szerethetővé nemesül a fináléban.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk
KULT
A Rovatból
Vecsei H. Miklós az SZFE-s tanáráról: Büszke voltam rá, hogy az én farkamat fogja
A színész az Ördögkatlanon beszélt a színházi közeg visszaéléseiről vagy családja megosztottságáról. Az interjúban arról is beszélt, miért utasított vissza egy állami díjat.


Vecsei H. Miklós az Ördögkatlan fesztiválon beszélgetett Veiszer Alindával, az interjú Veiszer Patreon-oldalán jelent meg, amelyet a Telex szemlézett. A színész-rendező többek között a Nemzeti Színházhoz való szerződéséről, a családja megosztottságáról, az SZFE-s éveiről és egy visszautasított állami díjról is beszélt.

Elmondta, hogy mesterei és szakmabeli barátai közül senki nem beszélte le arról, hogy elfogadja Vidnyánszky Attila ajánlatát. A döntés előtt kikérte Jordán Tamás, Molnár Piroska, ifj. Vidnyánszky Attila és gyimesi nagymamája véleményét is. Hozzátette, hogy közülük csak

nagymamája nevezhető Orbán Viktor „véres szájú hívének”. Vecsei hangsúlyozta: ő a Nemzeti Színházban hisz, nem valamelyik igazgatójában.

A beszélgetésben arról is szó esett, hogy mennyire megosztottnak látja Magyarországot. Vecsei úgy fogalmazott: imádja az országot, de sírnia kell, milyen állapotban van. Példaként említette, hogy

a családja egyik része a Pride-on van, a másik fele pedig a nagymamájánál nézi a csíksomlyói búcsút.

Az interjúban felidézte az SZFE-n töltött éveit is. Azt mondta, hogy öt évig volt ott hallgató, és teljesen természetesnek számított, hogy egy hatvanas férfi tanár fogdosta őt, miközben instruálta. Szavai szerint:

„Sőt, még büszke is voltam rá, hogy az én farkamat fogja, és nem a másokét, mert akkor engem akar instruálni.”

Vecsei arról is beszélt, hogy az SZFE modellváltásával nem értett egyet. Éppen ebben az időszakban kapta volna meg a kormánytól a Fiatalok a Polgári Magyarországért Díjat. Írt egy levelet az akkor még államtitkár Novák Katalinnak, amelyben jelezte: a kitüntetést csak akkor veszi át, ha beszélhet vele az ügyről. „Nem válaszolt nekem Novák Katalin. És nem is fogadott. És akkor én sem fogadtam el ezt a díjat” – mondta.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Ez a férfi tényleg egy félisten élőben is – megvadult nőstényhordák ellenére is elsöprő volt Jason Momoa koncertje
A hisztérikus követelőzések ellenére sem vetkőzött, viszont felszabadultan zenélt Jason Momoa a bandájával a budapesti Akváriumban. A meglepetés-fellépő a 16 éves fia volt, aki szintén nagyon átélte a teltházas bulit.


Amióta megláttam a Trónok Harcában Khal Drogóként belovagolni Jason Momoát (akiről valljuk be, nők millióinak szintúgy a lovaglás jut eszébe), híresen elfogult lettem. Úgyhogy amikor kiderült, hogy Budapesten koncertezik a nyelvbotlásnak vagy dadaizmusnak is beillő, Öof Tatatá nevű bandájával, fél órán belül öten küldték el nekem a hírt.

2019-ben már voltam olyan koncerten, amelyen ő is ott volt, ugyanis pont a Dűne első részének budapesti forgatása alatt turnézott utoljára a Slayer. De Momoa akkor sajnos nem a küzdőtéren pogózott, mint nemrég Ozzy búcsúbuliján a Pantera riffjeire, hanem a színpad mellől élvezte a show-t.

Jól tettem, hogy fénysebességgel lecsaptam egy jegyre, mert egy nap alatt 80%-ban el is fogytak a jegyek, és utána hamar teltházas lett a buli. Nyilván rengetegen úgy voltak vele – kétségkívül én is –, hogy kit érdekel, Jason milyen zenét játszik, ha az Old McDonalds had a farm dallamára olvassa fel a telefonkönyvet, akkor is izgalmas lesz látni, hogy milyen a kisugárzása ennek a tesztoszteron-hegynek.

Amikor rákerestem a 2024-ben alakult Öof Tatatá-ra, annyit tudtam meg elöljáróban, hogy Mike Hayes énekes-gitáros és Kenny Dale dobos a két zenésztársa, és többek közt Metallica, Black Sabbath, Led Zeppelin és Jimi Hendrix feldolgozásokat adnak elő.

Erre mondjuk nekem, mint rock-metal fanatikusnak extrán fel is csillant a szemem, a műfajt nem kedvelő gruppie-k meg majd elvonatkoztatnak a zenétől, úgysem azért lesznek ott.

A késő esti klubkoncertet illetően arra számítottam, hogy csipketangákat csúzlizó csajok lepik majd el az Akvárium területét, és lesz pár Temu-köpenyes Aquaman, aki így próbál majd a helyszínen csajozni. Sokat nem tévedtem. Két órával a 22.30-ra kiírt koncert előtt már beengedték a sorokban kígyózó keménymagot: valóban volt köztük egy nagydarab kamu-Momoa, számtalan rocker, néhány Momoa-pólós rajongó, szuperhős-fan srácok, és persze zömében állig felnyomott dekoltázsú, kikent-kifent, elszánt lányok, illetve idősebb nők egyaránt. Volt, aki a párjával érkezett, de a többség csapatostul, hiú reményekkel telve portyázott.

Az Akvárium nagytermébe lejutva végtelenítetve vetíteni kezdték – az első sorokat rögtön elfoglaló rajongótábornak – a színész vodkareklámját. Amely elsőre szexinek hatott, ezredszerre már vallatásnak. Az pedig még inkább, hogy ennyi ideig kellett felfokozott hangerővel ovuláló hölgyek locsi-fecsijét hallgatnom, akik már attól önkívületben sikítottak, ha egy road bement letenni egy setilstet a földre.

Amikor végre elkezdődött a koncert, egyébként a kiírt időben, én instant hormonsokkot kaptam a belépő Jason Momoától, mert ez a férfi tényleg egy félisten élőben is. Huncut mosolygások, magabiztos közvetlenség, laza haj- és fenékrázás, gyakori közönséghez dumálás és karizmatikusság (nos, a karizma sem utolsó).

Aki pedig a – nemrég a forgatás miatt történt – szakrális szakálltalanítás miatt izgult, annak jelentem, hogy azóta kellemes borostája nőtt, amely remekül áll neki.

Maga a koncert számomra kifejezetten hangulatos és élvezetes volt, mintha egy blueskocsmában lettem volna, ahol a régi haverok előadják a kedvenc rock-metál slágereiket. Kenny jól dobolt, Mike pedig ugyan nem a legjobb énekes, viszont igazán kiváló gitáros, valamint egy tüneményes és szerethető figura. A trió néha kibővült Nakoa-Wolffal, Momoa 16 éves fiával, aki szintén az apjával együtt forgat nálunk. A srác nem csupán a szülei vonásait örökölte (bár lágyabb kivitelben, puttó angyalkás fürtökkel), hanem az apja zenei tehetségét is, mert már most jól gitározott, és látványosan élvezte a reflektorfényt, szinte fürdőzött a sikerben.

Az apja-fia páros még vokálozott is egyet közös mikrofonba a Rebel Yell alatt. A közönség láthatóan nem tudta értékelni a jammelős blues-részeket és a keményebb metálszekciót sem, csak a populárisabb slágerekre indult be az éneklés, mint amilyen a Red Hot-féle Can’t stop meg a Zombie vagy a Purple Rain.

A buli közben azonban egyre inkább szégyelltem, hogy nő vagyok, annyi lealjasodást láttam és hallottam. Ennyi malacvisítás konkrétan a vágóhídon nincs. Hol hörögve skandálták a családjuktól elszabadult asszonyok, hogy „Shirt off! Shirt off!”, hol magyarul vinnyogták, hogy „Rajtad van a póló, mi van veled?!" vagy "Aquaman gyere ide!". Volt momoás felnőttszínező is valaki kezében (na jó, az nekem is megvan), és egy molinón az első sorban a "Can I have a dickpic?" állt.

A koncert közepén majdnem agyontaposott-rúgott két ittas hölgyemény, hogy egy méterrel közelebb lássák az idoljukat. A (velem is) durván verekedő, megvadult egyedet végül a szekus szedte ki a sorból. Mintha egy nagyszabású lánybúcsún lettem volna – nem csoda, hogy Momoa végül nem vette le a trikóját, becsültem is érte, hiszen nem chippendale műsorral érkezett.

Az éjjel fénypontjaként még a dobverőt is elkaptam a végén, pedig én nem is nyúltam utána, mint száz másik kéz, csak hallottam, hogy a földön koppan, és pont be tudtam slisszolni a lábak közé, hogy felvegyem.

És az a harci helyzet, hogy Momoa és az egész bandája rendkívül szimpatikus és megnyerő volt a műsor alatt. Pedig én tényleg szerettem volna fogást találni ezen a pasin. De nem sikerült - sajnos semmilyen értelemben.

Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Tóth Gabi: kimegyek mindjárt, azt kint valakit agyonverek – A Megasztár előzetese szerint bőven lesz feszültség a tehetségkutatóban
Herceg Erika könnyeit törli, Curtis kiakad és káromkodik, Marics Peti pedig kiabálni kezd.


Hamarosan érkezik a Megasztár idei évada. A csatorna egy előzetest is megosztott, melyből kiderül, hogy bőven lesznek megint feszültségek, sértődések, könnyek.

A műsorban új mesterek is érkeznek. A zsűri tagjai: Tóth Gabi, Herceg Erika, Curtis és Marics Peti. Ördög Nóra pedig új társat kap a műsorvezetéshez, Till Attila helyett Szépréthy Roland lesz a partnere.

VIDEÓ: A Megasztár beharangozója


Link másolása
KÖVESS MINKET: