FELFEDEZŐ
A Rovatból

Íme a lista: ők a legértékesebb magyar influenszerek

A Forbes történetében először állította össze a listát. Dancsó Péter nincs az első tízben.
Címlapkép: Forbes - szmo.hu
2023. február 08.



Tíz év alatt a TheVR az influenszerpiac csúcsára pörgette a nevét, a megosztóan extravagáns Whisperton pedig az egyik legeredményesebb tartalomgyártó – derül ki a Forbes idei, a legértékesebb magyar influenszereket bemutató listájából, akik először mérték fel a digitális tartalomgyártók énmárkájának értékét.

A Forbes módszertana négy kategóriában osztályozta az influenszereket 1-től 10-ig terjedő skálán: követőbázisukat, kedveltségüket, aktivitásukat és profizmusukat mérték meg.

„A nagyvállalati márkák képviselői és az ügynökségek már rég túllendültek a kissé becsapós követőszámokon. A már nem aktív, vagy vásárolt követők helyett az elérés, a lájkok-kommentek-megosztások követőbázishoz mért aránya, a reklámtevékenységek sűrűsége vagy a közösségépítő erő mind-mind fontosabb követelményként érvényesülnek az influenszermarketing piacán” – mondja Knittel Martin, a Forbes újságírója, a lista szerkesztője.

A közel száznyolcvan fős gyűjtést a szereplők közösségi médiás aktivitása, követőbázisa, potenciális elérése és üzleti tevékenysége alapján szűkítette az üzleti magazin negyven főre, majd őket elemezte részletesen. Az összeállítás alapja Forbes és az influenszer-adatbázis HypeAuditor a tartalomgyártók online mutatószámaira kiterjedő adatgyűjtése és osztályozása, valamint a SentiOne online médiafigyelő platform márkaegészségét tartalmazó elemzése.

Ezen felül megvizsgálták az influenszerek üzleti sikerességét és márkaegyüttműködéseit, továbbá a reklámügynökségek, hazai vezető nagyvállalati márkák és a média képviselőinek szakmai zsűrijével közösen értékelték őket.

„A szakmai zsűri azokat az influenszereket díjazta, akik pénztermelő képességük és ismertségük mellett aktívan figyelnek saját énmárkájuk építésére, tartalmuk produkciós színvonalának fejlesztésére. Ez a piacon is valós előnyhöz, üzleti lehetőségekhez juttatja a szereplőket" – mondja Knittel Martin.

„Ugyan Viszkok Fruzsi követőbázisának aktivitása az elmúlt években kissé visszaesett, tartalmi minőségének és imázsának köszönhetően még mindig presztízs nála hirdetni. Profizmusát a zsűri a lista legjobb pontszámával értékelte, ezzel jutott a top 10 legértékesebb influenszer közé.”

Profizmusának – és az évek alatt összegyűjtött követőbázisának – köszönhetően került fel Dancsó Péter is a legértékesebb influenszerek listájára. A huszadik helyen szereplő videós követőtábora tíz év folyamatos figyelem után Viszkokhoz hasonlóan már kevésbé aktív, de igazán nagyot a SentiOne márkaegészség-indexével zuhan: számításuk szerint a róla születő kommentek és tartalmak csupán egyharmada pozitív.

Ezzel Dancsó lett húszas mezőny legmegosztóbb személyisége.

Mindezek alapján íme a Forbes listájának első tíz helyezettje:

  • 10. Csecse Attila
  • 9. Viszkok Fruzsi
  • 8. Forstner Csenge
  • 7. Körcsönyei Polla
  • 6. JustVidman
  • 5. Nessaj
  • 4. Abosi Barna
  • 3. Whisperton
  • 2. Pamkutya
  • 1. TheVR


  • Link másolása
    KÖVESS MINKET:

    Népszerű
    Ajánljuk
    Címlapról ajánljuk


    FELFEDEZŐ
    A Rovatból
    Koccints mértékkel! – A „Tiéd a mérték!” kampány a tudatos borozás öröméről szól
    A Magyar Bormarketing Ügynökség és több szakmai szervezet közös kezdeményezése arra hívja fel a figyelmet, hogy a bor igazi értéke nem a mennyiségben, hanem az élményben és a tudatosságban rejlik.


    A bor több mint egy ital – kultúra, hagyomány és közösségteremtő erő. Ezt az üzenetet szeretné újra a középpontba állítani a „Tiéd a mérték!” kezdeményezés, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy a borfogyasztásban – akárcsak az élet más területein – a mérték az igazi érték.

    A Magyar Bormarketing Ügynökség és több szakmai szervezet – köztük a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, a Magyar Bor Akadémia és a Pannon Bormíves Céh – összefogásával indult kampányban borászok, orvosok és közéleti szereplők egyaránt kiállnak a felelős borfogyasztás mellett. A „Tiéd a mérték!” nem reklám, hanem társadalmi küldetés: közös gondolat arról, hogy a borfogyasztás lehet egyszerre tudatos, kulturált és örömteli.

    A nyílt levélhez olyan ismert személyiségek csatlakoztak, mint Rókusfalvy Pál, Gerendai Károly, Dr. Toldy-Schedel Emil vagy Gere Andrea, akik egyetértenek abban, hogy a bor a közösségi élmények, az ünnepek és a baráti beszélgetések természetes része – de csak akkor, ha felelősséggel élünk vele. Ahogy a kampány üzenete is fogalmaz: „A mérték nem korlát, hanem iránytű – egészségben, kultúrában, közösségben.”

    A „Tiéd a mérték!” minden borbarátot arra biztat, hogy legyen része ennek az értékalapú szemléletnek, ossza meg a gondolatot és mutassa meg: a magyar borkultúra nem a mennyiségről, hanem a minőségről, a hagyományról és az élményekről szól.

    A „Tiéd a mérték!” nyílt levél és vizuális elemei letölthetők a Magyar Bormarketing Ügynökség weboldaláról!

    Tiéd a mérték. Élj vele!


    Link másolása
    KÖVESS MINKET:

    Ajánljuk
    FELFEDEZŐ
    A Rovatból
    Több mint egymilliós havi fizetés és ingyen szállás: megkezdődtek a téli szezonmunkák az osztrák síparadicsomokban
    Karintiában és Stájerországban is várják a jelentkezőket a szezonra. A hirdetések szerint elég az angol B1 vagy német A2, az állás betöltéséért cserébe pedig síbérletkedvezmény és wellness is jár.


    Több száz szezonális állásra toboroznak a téli szezonra Ausztria síparadicsomai Karintiában és Stájerországban. A hirdetések akár havi 3000 eurós fizetést és ingyenes szállást kínálnak, EURES-en lehet jelentkezni november 15-ig – írja a Libertatea román hírportál.

    A keresett munkakörök főleg a vendéglátásban vannak: felszolgálók és bárosok kellenek, a feladat többnyire italok – sör, kávé – felszolgálása. A jelentkezéshez elég az angol B1 vagy a német A2 szint.

    Teljes munkaidőre szerződnek, heti 5–6 munkanappal és rugalmas beosztással. A munkaidőt és a bérezést az ágazati kollektív szerződés szabályozza, de közel havi 3000 eurót, azaz több mint 1 millió forintot is hazavihet a szezonban dolgozó munkavállaló. A bér évi bruttó 27 300 euróról (több mint 10 millió forint) indul, a tapasztalat és a képesítés emelheti az összeget, szezonmunkánál időarányosan fizetnek. Sok helyen ugyanakkor plusz juttatás jár.

    A munkáltatók többsége ingyenes szállást és gyakran étkezést ad: jellemző az egyágyas, zuhanyzós, tévés, wifis szoba. Sok helyen síbérlet-kedvezményt és a hotel wellness- vagy fitneszrészlegének használatát is biztosítják.

    EU-s állampolgároknak érvényes személyi vagy útlevél, munkaszerződés, osztrák lakcím-bejelentés és kötelező egészségbiztosítás kell. Az osztrák jövedelemadó progresszív, 0 és 55 százalék között, 13 300 euró (5,1 millió forint) alatt adómentes; 2025-ben adóreform is életbe lépett.

    (via hrportal.hu)


    Link másolása
    KÖVESS MINKET:

    Ajánljuk

    FELFEDEZŐ
    A Rovatból
    Házasság első látásra: „Ha nem kapod meg a heti szexmennyiséged, kiborulsz?!” – Kármen ismét kiakadt a férjére
    Ismét vita robbant ki Kármen és Dani között. Ezúttal azért vesztek össze, mert Kármen visszautasította férjét, aki a feleség szerint ezen kiborult.
    Fotó: TV2 - szmo.hu
    2025. november 04.



    Újabb mélypontra jutott Kármen és Dani házassága a Házasság első látásra című műsorban. A legutóbbi vita a szex miatt robbant ki, miután Kármen visszautasította a férjét, aki a feleség szerint ezt bántásnak vette.

    „Tegnap megint oda jutottunk, ahol a part szakad...visszautasítottam, mert nem akartam vele lefeküdni, ő ezt bántásnak vette, mert nem tudom, hány napja nem voltunk úgy együtt. De könyörgöm, ha nem érzem magam érzelmileg jól, nem tudom ezt megtenni”

    – mondta Kármen.

    A feleség azt is elmondta: úgy érzi, hogy Dani uralkodni akar felette és birtokolni akarja őt. Hozzátette: nem is tartja normális dolognak, hogy egy hét után összeköltözzön az ember valakivel.

    „Ha te nem kapod meg a heti szexmennyiséged, akkor kiborulsz? Meg úgy viselkedsz, mint egy 5 éves kisgyerek, mert nincsen szex, testiség?”

    - szegezte neki a kérdést férjének, aki nem igazán érti, mi a problémája vele.

    Dani úgy érzi, mintha folyton üvegszilánkokon lépkedne a házasságukban, és úgy látja, a kapcsolatuk megfeneklett.


    Link másolása
    KÖVESS MINKET:


    FELFEDEZŐ
    A Rovatból
    „A férfiak többször lépnek félre, de a nők jobban csinálják” - Nem minden hűtlenség egyforma egy válóperes ügyvéd szerint
    Egy ügyvédi iroda összesítése alapján az Amerikai Egyesült Államokban a hűtlenség vagy a házasságon kívüli kapcsolatok a válások 59,6 százalékáért felelősek.


    „A férfiak többször lépnek félre, de a nők jobban csinálják” – állítja James Sexton New York-i válóperes ügyvéd. Szerinte nemcsak a félrelépés módja különbözik a nemek között, hanem az is, ahogyan a felek reagálnak rá. „A nők vagy mindent beleadnak, vagy semmit. A férfiak meg sokszor egyszerűen hülyeségeket csinálnak” – mondta.

    Sexton arról is szót ejtett, hogy nem minden hűtlenség egyforma. Véleménye szerint egészen más egy „kaland”, mint egy komolyabb viszony. Azt is megfigyelte, hogy a leleplezéskor általában eltérő az első kérdés:

    „Amikor egy férfi megtudja, hogy a felesége megcsalta, az első kérdése az, hogy »lefeküdtél vele?«. Amikor egy nő tudja meg, hogy a férje félrelépett, a legelső kérdés rendszerint az, hogy »szereted őt?«”.

    Egy év eleji felmérés szerint a házasságban élők körülbelül fele legalább egyszer megcsalja a párját a kapcsolatuk alatt. Sokan haragból vagy önbizalomhiányból lépnek félre, mások a szeretet hiányát emlegetik, vagy pusztán szexuális élvezetet és újdonságot keresnek – írta a Vogue.

    Októberben Sexton a LADbible Stories csatornának mesélt a tapasztalatairól, és válaszolt kérdésekre a Honesty Box sorozatban. A több mint 30 perces beszélgetésben elárulta, hogy a felek a válás felé közeledve nagyon eltérően viselik a szakítás jeleit, és a hűtlenség gyakran az utolsó csepp a pohárban.

    A válásoknál a hűtlenséget gyakran jelölik meg fő okként. Egy ügyvédi iroda összesítése alapján az Amerikai Egyesült Államokban a hűtlenség vagy a házasságon kívüli kapcsolatok a válások 59,6 százalékáért felelősek.

    Sexton szerint a tipikus „első kérdések” sokat elárulnak arról is, hogyan tekintünk a társunkra és a házasságra. „A kérdés lényege az, hogy »Mit jelent ez számodra? Többet jelent neked, mint én?« szemben azzal, hogy »Valaki elvette a tulajdonomat? Hozzányúlt a tulajdonomhoz?«” – mondta.

    (via Unilad)


    Link másolása
    KÖVESS MINKET:

    Ajánljuk