A mobiltelefon árát követelte a Hableány elhunyt matrózától a szolgáltató, de már elnézést kértek
Egy összegben hajtotta volna be az egyik telefonszolgáltató cég a Hableány elhunyt matrózától a korábban részletre vásárolt mobiltelefon árát - erről ír a Blikk.
A lap azt írja, hogy a vállalat
már több felszólító levelet is küldött a férfinak, ám Pethő János idős édesanyja nem tudja (és akarja) kifizetni a több mint százezer forintos összeget.
"Július 9-én a kisebbik fiam, Tibor bevitte a telefonos cég ügyfélszolgálatára János halotti bizonyítványát. Elmagyarázta, hogy tragédia történt, a bátyja nem él, ne küldjenek a címemre több levelet, mert ez rendkívül felzaklat engem" - mondta a Blikknek az elhunyt matróz édesanyja.
Miután augusztusban még egy felszólító levél érkezett az elhunyt férfi nevére, a testvére bement a szolgáltatóhoz. A Blikknek azt mondta, hogy az ügyintéző megígérte, hogy méltányosságból elengedik a tartozást, és a kérvényt ott, előtte írta meg. Augusztus végén újabb felszólító levelet küldtek a családnak.
"Erre 'Kedves János!' megszólítással újabb fizetési felszólítást küldtek a halott bátyámnak, mondván: méltányosságról szó sem lehet. Ezt az eljárást kegyeletsértőnek, az édesanyámmal szemben pedig embertelennek tartom" - mondta a Blikknek az elhunyt férfi testvére.
A Vodafone tájékoztatta a szeretlekmagyarorszag.hu-t hogy azonnal kivizsgálták az ügyet, és méltányosságból jóváírták a tartozást. A szolgáltató a döntésről értesíti a családot. A szolgáltató a család elnézését kéri, mély részvétét és együttérzését fejezi ki.