A Redditen osztotta meg több bébiszitter is a munkájuk során szerzett furcsa tapasztalataikat, írja a Mirror. Leginkább olyan történetek gyűltek össze, amelyek arról szólnak, milyen abszurd dolgokra kérték őket a gyerekek szülei, valószínűleg túlaggódásuknál fogva.
Az evés természetesen sarkalatos pont, akár kicsikről, akár nagyokról van szó. Egy bébiszitter azt mesélte el, hogy
a család kérésére csak olyan tápszerrel etethette a rá bízott gyereket, amit kétszer forralt Fiji-ásványvízzel készítettek.
De volt olyan is, aki egy bébiételt csak egyszer engedett használni - tehát ha a kicsinek csak egy-két kanál kellett, mehetett az egész a kukába, akár 15 perc múlva is újat kellett bontani.
Az etetés mellett az alvás is kényes ügy -
voltak szülők, aki CD-re vették skandálásukat: "Molly, sztár vagy, fényesen fogsz ragyogni", a bébiszitternek pedig ezt kellett lejátszania, mielőtt a kislány elaludt.
Egy másik bébiszittert pedig arra kértek, hogy elalvás előtt úgy két és fél óráig kocsikáztassa a saját autójában a hároméves ikreket, mert ők bizony csak így tudnak szundítani. A nő ezt elengedte a füle mellett: simán letette a gyerekeket aludni, becsukta a szobájuk ajtaját, és negyedóra múlva már aludtak is a kölykök.
A Redditen osztotta meg több bébiszitter is a munkájuk során szerzett furcsa tapasztalataikat, írja a Mirror. Leginkább olyan történetek gyűltek össze, amelyek arról szólnak, milyen abszurd dolgokra kérték őket a gyerekek szülei, valószínűleg túlaggódásuknál fogva.
Az evés természetesen sarkalatos pont, akár kicsikről, akár nagyokról van szó. Egy bébiszitter azt mesélte el, hogy
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Itt a nyár szenzációja: máris póló készült Mészáros Lőrinc „Gondolom, nem gyalog" mondatával - mutatjuk, hogy néz ki a trendi ruhadarab
Arról egyelőre nincs hír, hogy a fekete felirattal ellátott, valóban egyedi póló kereskedelmi forgalomba kerül vagy nem, de a magyar cég egy játék erejéig kihasználja a milliárdos vállalkozó immár legendás aranyköpését.
A Dorko villámgyorsan lecsapott Mészáros Lőrinc két héttel ezelőtt, Münchenben elhangzott „Gondolom, nem gyalog" aranyköpésére, és már meg is alkotta a nyár várhatóan egyik legtrendibb pólóját, adta hírül a Blikk.
Arról egyelőre nincs hír, hogy a fekete felirattal ellátott, valóban egyedi póló kereskedelmi forgalomba kerül vagy nem,
de a magyar cég egy játék erejéig kihasználja a milliárdos vállalkozó mondatát. „Kommenteld, te kivel gyalogolnál egy jót, és nyerjetek ma egy-egy pár új Dorko cipőt!” – olvasható a Dorko játékfelhívásában. A történethez hozzá tartozik, hogy a sportos vállalkozás a "nem" szót áthúzta a pólón.
Ahogy arról korábban beszámoltunk, Mészáros Lőrinc barátai társaságában tekintette meg Münchenben a Paris Saint-Germain - Internazionale labdarúgó Bajnokok Ligája döntőt. Magyarország leggazdagabb embere az utat előbb a Liszt Ferenc Repülőtérig magánhelikopterrel, majd onnan magángéppel tette meg, ráadásul a francia csapattal egy szállodában szállt meg.
A 444 stábja itt próbálta megszólaltatni Mészárost, és feltették neki azt a kérdést is, hogy mivel érkezett Münchenbe. Az üzletember száját pedig ekkor hagyta el az azóta klasszikus magasságokba emelkedett „Hát, ööö, gondolom, nem gyalog” mondat.
A Dorko villámgyorsan lecsapott Mészáros Lőrinc két héttel ezelőtt, Münchenben elhangzott „Gondolom, nem gyalog" aranyköpésére, és már meg is alkotta a nyár várhatóan egyik legtrendibb pólóját, adta hírül a Blikk.
Arról egyelőre nincs hír, hogy a fekete felirattal ellátott, valóban egyedi póló kereskedelmi forgalomba kerül vagy nem,
de a magyar cég egy játék erejéig kihasználja a milliárdos vállalkozó mondatát. „Kommenteld, te kivel gyalogolnál egy jót, és nyerjetek ma egy-egy pár új Dorko cipőt!” – olvasható a Dorko játékfelhívásában. A történethez hozzá tartozik, hogy a sportos vállalkozás a "nem" szót áthúzta a pólón.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Véletlenül egy orgiaházban szállásolták el a British Airways személyzetét – 24 órán át nem tudtak aludni
A repülőtársaság személyzetének tagjai alig tudtak pihenni, mert egész éjjel nyögések, drogüzletek és prostituáltak zavarták őket. Egy 24 órás orgia is zajlott a motelben.
Legalább 12 munkatársnak foglaltak szállást a British Airways-nél egy milánói szexhotelben, miután tévedésből összekeverték a MO.OM Hotelt a közelben található Motel MO.OM-mal – számolt be róla a Daily Star. Az óránként fizetős szálláshelyen olyan felszerelések voltak, mint vagina alakú kád, tükrös mennyezet, kötözőkészletek, bőr hámok és emberi kutyaketrecek.
Egy névtelen forrás szerint „nyilvánvaló volt, hogy a stábnak nem ezen a helyen kellett volna lennie”.
A beszámoló szerint a személyzet tagjai alig tudtak aludni, mivel egész éjjel nyögéseket hallottak, és tanúi voltak egy 24 órás orgiának,
valamint drogügyleteknek és prostitúciónak is.
A forrás szerint az eset egy komikus, de komoly következményekkel járó hiba volt.
A kialvatlanság miatt a dolgozók másnap nem tudtak munkába állni,
ugyanakkor késésekről vagy járatkimaradásokról nem érkezett hír.
A British Airways a történtek után közleményt adott ki:
„A személyzet egy kis részét nem jóváhagyott hotelszobákban helyezték el a tudtunk nélkül, miután a szokásos szolgáltatónknál elérhetőségi problémák merültek fel. Sürgősen kivizsgáljuk az esetet, hogy többször ne fordulhasson elő ilyen.”
A Daily Star cikke emlékeztetett arra is, hogy az elmúlt hónapokban több hasonló eset is történt a légitársaság dolgozóival. Egy légiutas-kísérőt letartóztattak, miután meztelenül táncolt az egyik járaton, míg egy korábbi pilótájukat 2023-ban azért bocsátották el, mert felszállás előtt kokaint szippantott egy nő melléről. Ő azóta egy másik légitársaságnál újra repülhet.
Legalább 12 munkatársnak foglaltak szállást a British Airways-nél egy milánói szexhotelben, miután tévedésből összekeverték a MO.OM Hotelt a közelben található Motel MO.OM-mal – számolt be róla a Daily Star. Az óránként fizetős szálláshelyen olyan felszerelések voltak, mint vagina alakú kád, tükrös mennyezet, kötözőkészletek, bőr hámok és emberi kutyaketrecek.
Egy névtelen forrás szerint „nyilvánvaló volt, hogy a stábnak nem ezen a helyen kellett volna lennie”.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Grillre fel! – Ezekért az újdonságokért érdemes várni a napsütést
A nyár nem is lenne igazi egy-egy klassz grillparti nélkül. És bár a grillrácsról nem hiányozhatnak az örök klasszikusok, mint amilyen a hamburgerpogácsa vagy a pácolt sertéstarja, ha te is megnézed a Lidl új kínálatát, könnyen úgy döntesz, hogy itt az ideje az újításnak.
Bár az időjárás még nem döntötte el, hogy májust vagy októbert írunk, a grillszezon előbb-utóbb hivatalosan is beköszönt. Sőt, bizonyára köztetek is vannak olyanok, akik már túl vannak az idei első kerti sütögetésen – ők azok a hősök, akik a tavaszi zápor ellenére is begyújtják a grillt. Ha te inkább kivárnád a napsütést, van egy jó hírünk: a Lidl idén is full extrás kínálattal készül a kerti sütögetések időszakára.
Több mint 60 féle grillcucc a kínálatban – húsimádóknak és ínyenceknek
Aki már most előrelátóan készül a nyári hétvégékre, annak érdemes csekkolnia a Lidl hűtőpultjait, mert több mint 60 féle grilltermék sorakozik fel az idei szezonban. A klasszikus marinált csirke- és sertésszeletek mellett hamburgerpogácsák, grillkolbászok, hot dog alapok, roládok, sőt még fokhagymás-chilis garnéla is bekerült a válogatásba. Nem kizárt, hogy az ínycsiklandó illatok miatt még a szomszédjaid kedve is megjön a grillezéshez.
A grillezés népszerűségét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy
tavaly április végétől szeptember elejéig közel 6 milliárd forint értékben vásároltak grillterméket a Lidl boltjaiban.
A szabadtéri sütögetés nemcsak menő, de közösségi program is – és úgy tűnik, egyre többen választják ezt a közös kikapcsolódás formájának.
Jönnek a különlegességek – csak a Lidlben
A Lidl idén is csempészett a kínálatba néhány exkluzív újdonságot: például a Faluvégi vízibivaly grillkolbászt, vagy a Kométa bajor és Salsiccia al Vino változatait, amelyek csak náluk kaphatók. Akik szeretik az extra ízeket, azoknak ott van a jalapenos, tacos vagy koriander-lime-os vonal, míg a chilli cheese grillrolád és a bajor grillkolbász (ami semmilyen adalékanyagot nem tartalmaz) a természetesebb ízek kedvelőinek szól.
A Lidl kínálatában nemcsak a húsok, hanem a komplett grillélmény is megtalálható: friss zöldségek, fűszernövények, grillsütők, faszén és praktikus kiegészítők is lapulnak a polcokon.
Szóval ha eljön a „na most már tényleg tavasz van” pillanat, csak egy bevásárlókosárra lesz szükséged, és kezdődhet a sütögetés.
Fotó: Pixabay, Lidl
Bár az időjárás még nem döntötte el, hogy májust vagy októbert írunk, a grillszezon előbb-utóbb hivatalosan is beköszönt. Sőt, bizonyára köztetek is vannak olyanok, akik már túl vannak az idei első kerti sütögetésen – ők azok a hősök, akik a tavaszi zápor ellenére is begyújtják a grillt. Ha te inkább kivárnád a napsütést, van egy jó hírünk: a Lidl idén is full extrás kínálattal készül a kerti sütögetések időszakára.
Több mint 60 féle grillcucc a kínálatban – húsimádóknak és ínyenceknek
Aki már most előrelátóan készül a nyári hétvégékre, annak érdemes csekkolnia a Lidl hűtőpultjait, mert több mint 60 féle grilltermék sorakozik fel az idei szezonban. A klasszikus marinált csirke- és sertésszeletek mellett hamburgerpogácsák, grillkolbászok, hot dog alapok, roládok, sőt még fokhagymás-chilis garnéla is bekerült a válogatásba. Nem kizárt, hogy az ínycsiklandó illatok miatt még a szomszédjaid kedve is megjön a grillezéshez.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Az OTP Bank új műsort indít OTP Junior Piacralépők címmel, amelyben fiatal vállalkozók versenyeznek egy 10 millió forintos fődíjért. A műsor célja, hogy támogassa a fiatalokat a vállalkozásindításban, és valós példákon keresztül mutassa be az ehhez szükséges tudást és kihívásokat.
A fiatalok karrierútjai változatosak, egyre többen választják a vállalkozói utat
A GUESSS nemzetközi kutatás magyar adatai alapján a friss diplomások többsége (71,1%) közvetlenül a diploma megszerzése után alkalmazottként képzeli el a jövőjét. Öt év elteltével azonban ez az arány 51,8%-ra csökken, miközben a vállalkozást tervezők aránya 13,8%-ról 32,9%-ra nő.
A Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Karának docense, Sáfrányné Gubik Andrea szerint a fiatalok először tapasztalatot gyűjtenek alkalmazottként, majd később bátrabban vágnak bele saját vállalkozásba.
A kutatás szerint a képzési terület és a családi háttér jelentős befolyással van a vállalkozói hajlandóságra:
a gazdasági, jogi és művészeti szakos hallgatók nyitottabbak a vállalkozásindításra, míg a természettudományi, informatikai és matematikai szakokon tanulók inkább a biztos alkalmazotti karriert részesítik előnyben. Emellett azok a fiatalok, akiknek szülei vállalkozók, nagyobb eséllyel indítanak saját vállalkozást.
Itt a Piacralépők – YouTube-műsor, ami elindíthat a siker felé
A nyolcrészes sorozatban tíz, pályája elején járó vállakozó mutatja be vállalkozási ötletét, és három hónap alatt valós üzleti feladatokon keresztül mérettetik meg.
A fődíj 10 millió forint, amelyet a győztes a vállalkozása fejlesztésére fordíthat.
A műsort szakmai mentorálás kíséri. A versenyzőket három tapasztalt vállalkozó segíti:
- Cserháti-Herold Janka – Hormonmentes.hu
- Tóth Simon – Simon’s Burger
- Wettstein Albert – Munch
A mentorok saját tapasztalataik megosztásával, tanácsadással támogatják a résztvevőket. A nézők számára a sorozat közérthető és szórakoztató módon kínál vállalkozói ismereteket, gyakorlati példákon keresztül.
A műsor célja a fiatal vállalkozói generáció támogatása
„A fiatalok körében egyre fontosabbá válnak azok az ismeretek és kompetenciák, amelyek egy vállalkozás elindításához, eredményes és fenntartható működtetéséhez szükségesek. Az OTP Bank azzal a céllal hívta életre az OTP Junior Piacralépők vállalkozói versenyt és műsort, hogy ezek elsajátításában támogassa az ambiciózus fiatalokat” – mondta Dancsné Engler Bernadett, az OTP Bank Mikro- és Kivállalkozói üzletágának vezetője.
Az OTP Bank új műsort indít OTP Junior Piacralépők címmel, amelyben fiatal vállalkozók versenyeznek egy 10 millió forintos fődíjért. A műsor célja, hogy támogassa a fiatalokat a vállalkozásindításban, és valós példákon keresztül mutassa be az ehhez szükséges tudást és kihívásokat.
A fiatalok karrierútjai változatosak, egyre többen választják a vállalkozói utat
A GUESSS nemzetközi kutatás magyar adatai alapján a friss diplomások többsége (71,1%) közvetlenül a diploma megszerzése után alkalmazottként képzeli el a jövőjét. Öt év elteltével azonban ez az arány 51,8%-ra csökken, miközben a vállalkozást tervezők aránya 13,8%-ról 32,9%-ra nő.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!