Telt tinilánnyal kampányol egy fürdőruhamárka
Az Aerie nevű amerikai márka merészen új irányt adott reklámkampányának a döntéssel, miszerint másképp értelmezi a pozitív testkép fogalmát. Az eddigi (és általánosan elterjedt), tökéletesen vékony modellek helyett ugyanis a 19 éves Barbie Ferreirát választotta legújabb kollekciója kampányarcának. A lány magát curvynek, azaz nőiesen teltnek tartja - ez a kategória átmenet a plus size és a szabványos testalkatú modellek között. Íme a reklámfilm, ami alig két hét alatt már a másfél millió megtekintéshez közelít:
A márkát forgalmazó cég büszkén jelentette ki, hogy a kampányfotókat egyáltalán nem retusálták. (A vezetéknevét viszont elírták a videó elején, Ferreira helyett Ferrierának - elég kellemetlen...)
Barbie egyébként azzal vált híressé, hogy nyíltan vállalja a testét olyannak, amilyen. Ezzel a szemlélettel már majdnem 270 ezer követőre tett szert az Instagramon.
Ha egyetértesz a reklám üzenetével, oszd meg a cikket!