A KLM légitársaság azt kéri az utasoktól, hogy ne repüljenek annyit
Érdekes és meglepő reklámfilmet készített a KLM holland légitársaság.
Azt kérik, ne repüljünk annyit.
A reklámfilmet "repülj felelősségteljesen" mottóval tették közzé. A vállalat ugyanis a szén-dioxid-kibocsátásra hívja fel a figyelmet a kampányában, így arra is, hogy nem mindig kell feltétlenül a repülést választani, vagy nehéz csomagot feladni.
"Néha nem kell személyesen találkozni üzleti megbeszéléshez, és a vasutat is használhatjuk" - üzeni a vállalat.
A kampányt részben azért indították, mert a világ ember által okozott széndioxid-kibocsátásának 2-3 százaléka származik a repülésből.
A kampány a New York Times, a Washington Post, a The Guardian és a Sunday Times oldalain közzétett nyílt levéllel is kiegészül, amit Pieter Elbers, a légitársaság vezérigazgatója írt. A levélben a vezető az utasokon kívül a légitársaságokat is arra kéri, hogy együtt fejlesszék ki a repülés fenntartható modelljét.
A levélben emlékezteti az utasokat, hogy minden egyes repülőút felelősséggel jár a Föld miatt.
"Az elmúlt 100 évben a KLM vállalkozói szelleme és innovációs törekvése úttörő szerepet játszott a légi közlekedésben. Százéves évfordulónk lehetőséget ad arra, hogy megerősítsük elkötelezettségünket arra vonatkozóan, hogy a legügyfélközpontúbb, leginnovatívabb és leghatékony európai szolgáltatóvá váljunk" - írja.