Megkezdték a Füredi úti Shell-kúton pórul járt autósok kártalanítását
A felcserélt üzemanyagok miatt a Shellhez beérkezett több mint ötszáz bejelentés után már háromszáznál több autótulajdonossal felvették a kapcsolatot a biztosítási szakértők, és megkezdődtek a kifizetések is - közölte a cég honlapján.
A Shell ügyfélszolgálata és megbízott biztosítási szakértői folyamatosan dolgozzák fel a Füredi úti töltőállomáson az üzemanyag-keveredés miatti bejelentéseket. A vállalat munkatársai a hétvégén is dolgoztak, hogy a múlt héten még feldolgozatlanul maradt ügyeket mielőbb rendezni tudják - írták.
Jelezték, hogy a károk mértéke és a kártérítések összege bizalmas üzleti információ, a Shell és a fuvarozó cég egymás közötti elszámolása és a felelősség érvényesítése pedig az érintettek belső ügye. Azt azonban elárulták, hogy
több mint ötszáz bejelentés alapján csaknem 500 káresetet állapítottak meg.
Mint azt mi is megírtuk, szeptember 20-án a budapesti Füredi úti Shell töltőállomáson reggel 7-kor a FuelSave 95-ös benzin és FuelSave Diesel üzemanyagok kiszállításakor
a külsős fuvarozócég a gázolaj helyett benzint, a benzin helyett pedig gázolajat töltött a benzinkút föld alatti tartályába, ezért az ott vásárlók nem megfelelő üzemanyagot tankoltak.
Szeptember 21-én délután érkeztek vásárlói bejelentések azoktól, akik Shell FuelSave 95-ös benzint tankoltak, ezután a Füredi úti benzinkúton a Shell FuelSave95-ös benzin értékesítését leállították. A Shell FuelSave Diesellel kapcsolatban szeptember 22-én délután jelentkezett panasszal az első dízel üzemű gépjárművet használó vásárlók, ezért a diesel értékesítését is megszüntették.
A tévedés csak a Füredi úti benzinkutat érintette, itt a teljes mennyiséget lefejtették, így sem előtte, sem utána más töltőállomásra nem került felcserélt üzemanyag - írta a cég korábban.