Megégette a forró kávé a Budapestre repülő utast, a Lufthansa 500 dollárt ajánlott kártérítésként, de ő többet akar
Egy kiborult forró kávé miatt vár bocsánatkérést egy család. Az eset a nyáron történt a Lufthansa Torontóból Budapestre tartó gépén.
A torontói Jack Hayden a frankfurti repülőtérről repült tovább Budapestre, amikor a légiutas-kísérők forró italokat kínáltak még a landolás előtt. Ám a csészét olyan szögben rakta le, hogy az megbillent és a forró ital a kamasz jobb lábára ömlött. A család szerint csak annyit mondott: „Ó, nem”, és tovább ment, kiszolgálni a többi utast.
Ezt követően tudott a leforrázott utas a mosdóba kimenni és lehűteni a sérülést. Az út további részében fájdalmai voltak, még a biztonsági övet sem tudta becsatolni.
Budapestre érve egy gyógyszerész közölte vele, hogy másodfokú égési sérüléseket szenvedett, és gyógyszereket adott. Mire hazatért Torontóba, a sebei begyógyultak, ezért ott nem fordult már orvoshoz.
Jack Hayden és családja felvették a kapcsolatot a Lufthansa Airlines légitársasággal a budapesti járat fedélzetén történt incidens miatt. A légitársaság ügyfélkapcsolati osztálya szeptember 15-én e-mailt küldött a családnak, amelyben azt írták, hogy
"Szeretnénk tájékoztatni, hogy a fia nem tett bejelentést a sérülésekről a fedélzeten, és továbbra is várjuk a személyzet válaszát, ha vissza tudnak emlékezni az esetre."
A légitársaság állítólag azt mondta, hogy ez a maximális összeg, amit az utas által benyújtott orvosi dokumentumok vagy számlák nélkül tudtak felajánlani.
A családja azonban csalódott. Úgy vélik, hogy a légitársaság nem tudta jól kezelni az incidenst. Az utas ragaszkodik hozzá, hogy a társaság kérjen bocsánatot és a légiutaskísérőt vonják felelősségre - írja a Simple Flying.
Forrás: RTL.hu