Még annál is többe került az augusztus 20-i ünnepség, mint azt eddig becsülték
Az állami turisztikai csúcsszerv által elküldött összesítőből kiderül, hogy közel 12 milliárd adófizetői forint ment el többek között fényshow-ra, tisztavatóra, díszünnepségekre, tűzijátékra, médiakampányra, és „márkaazonosítóval ellátott ruházatra” - írja az Atlatszo.hu.
- nagyjából 3,2 milliárd forintot tett ki az állami tűzijáték és rendezvénybiztosítás,
- 527 millió az állami díszünnepség,
- 4,9 milliárd forint az összes rendezvény,
- 1,8 milliárd a média (médiatervezés, hirdetési, tv-s, rádiós, online megjelenések)
- 1,3 milliárd forint az egységes arculati megjelenés.
Erre a kimutatásra három és fél hónapot kellett várnia a lapnak, kétszer késleltették 45 nappal a válaszadást, mondván, hogy fontos teendőik vannak a koronavírus-járvány után vagy közben a gazdaság újraindítása érdekében.