Kompenzálja a Yettel az ügyfeleit a hétvégi üzemzavar miatt
Szombat kora reggel tömegekre kiterjedő hálózati probléma lépett fel a Yettel mobilszolgáltatónál: az érintettek nem tudtak telefonálni, hívást fogadni, sms-t írni és fogadni, illetve az internetet sem tudták használni, mivel a hálózat egyáltalán nem volt elérhető.
A www.hwsw.hu cikk cikke szerint a szolgáltató most újra elnézést kért a problémák miatt, és ajándékokkal igyekszik kompenzálni az előfizetőket a hétvégi baki miatt. Mint írják
ezek közt van az egynapos korlátlan belföldi hívás, mobilnet, illetve az egyhetes, hálózaton belüli korlátlan SMS. Aki pedig éppen most szeretne okosórát vagy okoskarkötőt vásárolni a cégtől, az 10 százalékos kedvezményt kérhet ezek árából.
A kedvezményeket május 1-jéig lehet aktiválni a cég mobilappjában, emellett a szolgáltató SMS-ben is értesíti azokat, akik valamilyen okból nem érik el az applikációt.