A mai Hatoslottó sorsoláson egy játékos 235 millió forinttal lett gazdagabb. Az összeg bár csábító, mégis messze elmarad a két héttel ezelőtti gigantikus, 1,93 milliárdos főnyereménytől – amely minden idők nyolcadik legnagyobb nyereménye volt a Hatoslottón.
2024. december nyolcadikán, vagyis az év 49. hetében a hatos lottó nyerőszámai a következők voltak:
16 (tizenhatos)
21 (huszonegyes)
28 (huszonnyolcas)
37 (harminchetes)
42 (negyvenkettes)
44 (negyvennégy)
Az egy telitalálatos szelvényen túl 30 darab öt találatos (484 715 Ft), 1 507 darab négyes (9 650 Ft) és 27 176 darab hármas szelvény volt (3 255 Ft).
A mai Hatoslottó sorsoláson egy játékos 235 millió forinttal lett gazdagabb. Az összeg bár csábító, mégis messze elmarad a két héttel ezelőtti gigantikus, 1,93 milliárdos főnyereménytől – amely minden idők nyolcadik legnagyobb nyereménye volt a Hatoslottón.
2024. december nyolcadikán, vagyis az év 49. hetében a hatos lottó nyerőszámai a következők voltak:
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Magyar Péter a hétvégén találkozott a TISZA Párt szakértőivel. Erről a közösségi oldalán számolt be. Több képet is posztolt, amikhez annyit írt:
"Készülünk a kormányzásra. A jó kormányzásra: egy igazságos, békés, élhető és őszinte Magyarországért".
Korábban is beszélt róla, hogy számos jelentkezést kaptak olyanoktól, akik szeretnék segíteni a pártot:
"A TISZA több száz szakértőjével egyeztettünk ma a leendő kormányzásunk alapjairól az energetikától a megélhetési kérdéseken, az agrárium, az ipar és a magyar vidék jövőjén át, egészen a magyar költségvetés és gazdaság talpra állításáig.
Köszönöm a 65 munkacsoport neves szakembereinek a közös munkát, a bátorságot és a hazaszeretetüket!
Mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak is, akinek februártól kell műszaki vizsgára vinni az autóját - adta hírül az RTL híradó.
A hatósági vizsga díja februártól 16.290 forintról 26.700 forintra nő, ami több, mint 60 százalékos emelés.
Egy volt vizsgaállomás tulajdonos szerint a drágítás oka, hogy ezek a díjak 2005 óta nem változtak. Szerinte ezzel együtt a vizsgák előtti átvizsgálás költségei is emelkednek majd.
"Ezek az állomások, akik ezt a vizsgáztatást végzik, mindenkinek nőtt a bére, a fenntartási költsége, illetve minden olyan díj, ami ahhoz kell, hogy ez megfelelő színvonalon tudjon üzemelni" - mondta.
Eddig egy ilyen felkészítés 25-30 ezer forintba került, ez akár 50 ezer forint is lehet februártól.
Újabb drágulás vár az autósokra. A durva üzemanyagárak mellett az üzembentartás egyéb költségei is drágulnak.
Lázár János a közösségi oldalán rendszeresen megosztja, hogy mit vállaltak. Legújabb posztjában arról ír, hogy a 7. vállalás: a magyarok szolgálatába állítjuk a GySEV-et.
"Nagyobb arányban vonjuk be a GySEV erőforrásait a magyarországi vasúti közlekedésbe. Összeadjuk a két magyar irányítású vasúttársaság erőforrásait. Az Észak-Dunántúl vasúti közlekedést a GySEV-re bízzuk, az így felszabaduló MÁV-os járműveket pedig átirányítjuk a keleti országrészekbe" - írta a videójához, amelyben többek között arról is beszélt, hogy a nyugati országrészben Győr, Vas, Zala és Veszprém megyékben át fogja majd venni. Azok a járművek, amik eddig ezen a vonalon futottak, keletre "indulnak" - mondta. Ugyanakkor 11 új járművet rendeltek a GyeSEV-nél 53 milliárd forintos beruházás keretében.
"Megemeltük a magyar hányadot, elfoglaltuk a GySEV-et, magyar válalattá alakítjuk, a MÁV-ot GyeSEV-esítjük" - mondta Lázár János a bejelentésében.
VIDEÓ: Lázár János bejelentése
A kommentelők azonban nem fogadták egyöntetű örömmel a bejelentést:
"Tegnap már megérkezett az Olimpiai láng a Keleti pályaudvarra."
"Komolyan tetszik ez a hirtelen támadt munkakedv, Lázár úr! Csak az nem fér a fejembe, miért nem korábban állt neki, ingujját feltűrve az elintéznivalóknak. Tudja, így, bő egy évvel a választások előtt ennek már van egy kis rossz mellékíze. De ne veszítse kedvét, dolgozzon csak, dicséretes minden elintézett probléma!"
"A miniszter úr szépen tönkreteszi a működő céget is... Gratula, ezért jár a taps"
"Eddig talán nem a "magyarok szolgálataban" volt? Győr-Sopron és Vas megye nem Magyarországon van?"
"És mi lesz a 60 éves kiöregedett HÉV szerelvényekkel meg a lepusztult állomásokkal? Nem kéne már azokat is lecserélni illetve felújítani?"
- írják a poszt alatt.
Lázár János a közösségi oldalán rendszeresen megosztja, hogy mit vállaltak. Legújabb posztjában arról ír, hogy a 7. vállalás: a magyarok szolgálatába állítjuk a GySEV-et.
"Nagyobb arányban vonjuk be a GySEV erőforrásait a magyarországi vasúti közlekedésbe. Összeadjuk a két magyar irányítású vasúttársaság erőforrásait. Az Észak-Dunántúl vasúti közlekedést a GySEV-re bízzuk, az így felszabaduló MÁV-os járműveket pedig átirányítjuk a keleti országrészekbe" - írta a videójához, amelyben többek között arról is beszélt, hogy a nyugati országrészben Győr, Vas, Zala és Veszprém megyékben át fogja majd venni. Azok a járművek, amik eddig ezen a vonalon futottak, keletre "indulnak" - mondta. Ugyanakkor 11 új járművet rendeltek a GyeSEV-nél 53 milliárd forintos beruházás keretében.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Szombaton jelentette be a Strabag építőipari óriás, hogy váratlanul elhunyt Klemens Haselsteiner, a cég 44 éves vezérigazgatója.
A portfolio osztrák forrásra hivatkozva azt írta, hogy kiderült, mi volt a halál oka.
A cégvezető egy felső-karintiai fürdőben pihent, amikor aneurizmavérzés alakult ki nála. Ez az aorta, az érfal gyengesége miatt alakul ki, amikor az ér fala kiboltosodik, kireped, vérzés alakul ki, és ez életveszélyes állapotot okoz.
Hiába kapott orvosi ellátást és a mentők is gyorsan kiérkeztek, már nem tudtak segíteni rajta.
Szombaton jelentette be a Strabag építőipari óriás, hogy váratlanul elhunyt Klemens Haselsteiner, a cég 44 éves vezérigazgatója.
A portfolio osztrák forrásra hivatkozva azt írta, hogy kiderült, mi volt a halál oka.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!