Ezek most a világ legértékesebb márkái – letaszították a Google-t az első helyről
A Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat “Brandz Top 100” felmérése szerint az Amazon értéke 302,1 milliárd dollárról 315,5 milliárd dollárra nőtt, így megszerezve az első helyet a legértékesebb cégek listáján - szúrta ki a 24.hu. A korábbi győztes Google a harmadik lett,
a második legértékesebb márka továbbra is az Apple, 309,5 milliárd dollárral.
A listán ezen kívül olyan ismert véges szerepelnek, mint a Microsoft (251,24 milliárd dollár), a Visa (177,91 milliárd dollár), a Facebook (158,96 milliárd dollár), az Alibaba (131,2 milliárd dollár), a Tencent (130,86 milliárd dollár), McDonald’s (130,36 milliárd dollár) és az AT&T (108,37 milliárd dollár). A százas listán 15 kínai cég szerepel.
Ez a világon az egyetlen rangsor, amely potenciális és jelenlegi fogyasztók értékelését is felhasználja – a pénzügyi adatok mellett – a márkaértékek meghatározásához. A jelentés elkészítéséhez több mint 3 millió vásárlót kérdeznek meg globálisan, mintegy 120 ezer márka kapcsán.