Elárulta a WizzAir, miért ültetik szét a gépen azokat, akik együtt utaznak
Az egyik fő téma, ami az utazókat érdekli, az, hogy a Wizz Air járatain
miért ültetik szét az együtt utazókat akkor is, ha még elegendő szabad hely van a gépen.
Radó András erre azt válaszolta:
"Akkor igazán igazságos a foglalás, ha azoknak akik utoljára vásárolják meg a jegyeiket – és akik emiatt a legdrágábban jutnak jegyekhez – is meghagyjuk a lehetőséget hogy eldöntsék szeretnének-e egymás mellett utazni".
A menedzser azt mondta a portálnak, hogy nem a profit motiválta az együtt utazók különültetését, hanem "átlátható, igazságos és hosszú távon működő megoldást kerestek", és arra jutottak, hogy ez a legjobb megoldás.
Csak ezzel a megoldással tudunk mindenkinek egységes foglalási feltételeket biztosítani, és tartósan alacsonyan tartani az alap jegyárainkat – írta Radó András.
Sokakat foglalkoztat az is, hogy mikor lesz alapdíjon hívható ügyfélszolgálat.
"Az emberi erőforrásnak nagyon magas költsége van"
– írta a menedzser. Azt is hozzátette, hogy ha növelnék az ügyfélszolgálaton dolgozók számát, akkor annak a költségei a repülőjegyek árainak emelkedésében is meglátszanának.
"A Wizz Air egy digitális vállalat. A kezdetektől fogva kizárólag online, bankkártyás fizetéssel lehet csak jegyeket venni a járatainkra, honlapunk a világ első 10 legnépszerűbb, legtöbbet látogatott légitársasági oldalai közé tartozik.
A Wizz Air többek között az alacsony működési költségre alapuló (erre utal az angol „low cost” elnevezés) üzleti modellje miatt ilyen sikeres. Ezért is próbálunk minél több folyamatot, beleértve az ügyfélszolgálattal kapcsolatos ügyintézési folyamatokat is automatizálni és/vagy az online felületre terelni,
és utasainknak lehetővé tenni, hogy egyedül, gyorsan és költségek nélkül intézhessék különböző dolgaikat."