Díjmentes mobilnetet vagy extra beszélgetést ad a Telekom az árvíz miatt
A Magyar Telekom szeptember 18. és 30. között díjmentes szolgáltatásokat kínál mobil ügyfeleinek az árvízi védekezés megkönnyítése érdekében. A cég közleményéből kiderül, hogy
Az ajánlat mind a belföldi, mind az EU-s hálózatokon érvényes, és az összes mobil szolgáltatással rendelkező ügyfél számára elérhető, beleértve a lakossági, üzleti, Domino és flottás felhasználókat is. Az aktiválás a Telekom alkalmazáson keresztül, SMS-kóddal vagy a vállalat weboldalán lehetséges.
Mindezt egy rövid posztban is közölték a Facebookon:
A Telekom emellett árvízhelyzetben érintett ügyfeleinek számlafizetési könnyítéseket is biztosít. Szeptember 18. és 30. között kérhető 30 napos fizetési haladék, amelynek egyszeri díját elengedik. Az igénylés a Telekom üzletekben, online felületen és a 1414-es telefonszámon keresztül lehetséges.
A szolgáltatások zavartalan működése érdekében a vállalat folyamatosan figyelemmel kíséri az áramellátást telephelyein. Ha áramszünet következik be, mobil dízel generátorokkal biztosítják a hálózat működését, szükség esetén pedig mobil bázisállomásokat használnak a szolgáltatás fenntartásához. Az elmúlt évtizedben a Telekom objektumait nem érintette jelentős árvízi kár, de a cég felkészült a szükséges lépésekre az ilyen helyzetek kezelésére.