Beleszállt a WizzAir az utazási irodákba, a szövetség válaszolt nekik
"A Wizz Air arra kéri az utasokat, hogy WIZZ-repülőjegyeiket és -szolgáltatásaikat közvetlenül a wizzair.com oldalon vagy a társaság mobilalkalmazásán keresztül vásárolják meg" - jelent meg néhány nappal ezelőtt a Budflyer Facebook-oldalon egy poszt.
A bejegyzésben az áll, hogy "a Wizz Air nem tud kapcsolatba lépni azokkal az ügyfelekkel, akik foglalásaikat utazási irodán keresztül intézik, mivel ezek az irodák saját hitelesítő adataikat használják a jegyek lefoglalására, és a légitársaságtól kapott értesítéseket ritkán továbbítják az utasoknak. Mindez azt eredményezi, hogy az ügyfelek fontos információkat nem kapnak meg járataik státuszáról".
Azt is írják a Facebook-oldalon, hogy a Wizz Air automatizálta a törölt járatok viteldíjának visszatérítését, hogy meggyorsítsa a visszatérítés folyamatát, majd megjegyzik, hogy "az utazási irodákon keresztüli foglalások drágábbak, mivel ezek a vállalatok jutalékot tesznek a Wizz Air díjaira".
A poszt alatt kommentben feltett kérdésekre, hogy hol állította ezt a WizzAir, a Budflyer azt válaszolta: "ez egy valós Wizz Air sajtóközlemény, amit a Wizz PR ügynöksége adott ki és nem álhír!", egy másik kérdésre pedig azt, hogy "oldalon sajnos nem találod meg a PR ügynökség küldte ki".
Már a bejegyzés alatt azt írta valaki: A MUISZ (Magyar Utazási Irodák Szövetsége) hivatalos levélben kérte a közlemény megküldését, egyenlőre nem kaptunk választ, de várjuk!"