Akadozott a Yettel, sokan nem tudtak telefonálni és internetezni sem
Szombat kora reggel óta tömegekre kiterjedő hálózati probléma lépett fel a Yettel mobilszolgáltatónál - írta a Portfolio.
Sokan a Yettel Facebook-oldalán jelezték a problémát, többen itt azt javasolták, hogy a mobil többszöri újraindítása után megoldódhat a probléma.
A Yettel a Telex megkeresésére azt közölte, hogy
Jelezték, hogy bizonyos esetekben szükség lehet a készülék újraindítására a megfelelő kapcsolódáshoz.
A szolgáltató Facebook-oldalán viszont még fél 11-kor is sorra érkeztek a dühös panaszok. Többen azt is felrótták a cégnek, hogy semmilyen tájékoztatást nem adtak eddig a hibával kapcsolatban.
FRISSÍTÉS:
A Yettel Facebook-oldalán már azt írják, hogy a kollégáik már sikeresen elhárították a hálózatukon végzett karbantartási munkálatok miatt tapasztalt akadozást. Elnézést kértek a kellemetlenségért és megköszönték a türelmet.
- áll a bejegyzésben.