Luxusszállodák alkalmazottai mondták el, mik voltak a legőrültebb kívánságok, amik vendégektől érkeztek
A CNN oldalán jelent meg néhány szállodai mindenes nem mindennapi gyűjteménye arról, milyen fura dolgokat kellett elintéznie megagazdag vendégeik számára.
Egyszer például egy katari sejk megkérte, hogy segítsen ajándékot szerezni a feleségének, ő pedig bólintott. Erre a férfi közölte mi lenne az: a legújabb Rolls Royce Ghost-t kérte a férfi a nejének, akiről azt is elárulta, hogy a következő este érkezik.
"Nagy bajban voltam" - emlékszik vissza az alkalmazott, Harold Abonitalla. "Csütörtök este volt, és pénteken vallási ünnepnap volt Dubaiban, a legtöbb üzlet és szolgáltatás zárva volt" - mesélte.
A Rolls Royce bemutatóterembe bejutott, és 8 óráig kellett hazaszállítania a Ghostot, 400 mérfölddel messzebbre. A kapcsolattartó végül ismerősein keresztül talált egy repülőgépet, amely képes volt az autót a helyszínre vinni, jó drágán. A férfi elmondta a vendégnek, hogy csak a szállítás közel 100 ezer dollár lesz, aki azt válaszolta:
"Ne beszéljen nekem a költségekről, csak csinálja" - mondta a sejk.
Ela Lanzanas, az ötcsillagos Fairmont Dubai vezető ügyfélszolgálati kapcsolattartója elmesélte, hogy egyszer meg kellett találnia egy libanoni fodrászt, meggyőzni őt arról, hogy mondja le a vendégeit és kísérjen el egy szállóvendéget egy körutazásra.
"A vendég azt mondta, nem lenne ideje a körút után a fodrászatba is elmenni" - emlékszik vissza Lanzanas, aki végül megoldotta a dolgot.
"A legfontosabb dolog számomra az, hogy boldoggá tegyem a vendéget" - mondja Lanzanas. "A hölgy nagyon elégedett volt azzal, ahogy a haját megcsinálták és hálás volt a segítségért" - tette hozzá.
"Az ügyfélszolgálatosnak minden kérést el fog fogadni mindaddig, amíg erkölcsileg, jogilag és emberileg lehetséges" - olvasható az ezeket a munkatársakat kiközvetítő cég LinkedIn oldalán.
"A luxus Dubaiban van" - mondja Abey Sam, az Les Clefs d'Or UAE elnöke, hozzátéve, hogy az ő munkájuk az, hogy a vendégek valódi luxusban érezhessék magukat.