FELFEDEZŐ

Felrobbantotta a Facebookot a Lidl húsgolyós posztja: nem nagyon van most ennél viccesebb az oldalon

Már 12 ezer felett van a hozzászólások száma, lassan minden ismert márka marketingese kommentel valamit.

Link másolása

Kedden egy húsgolyót reklámozó posztban a Lidl finoman odaszúrt az IKEÁ-nak. Azt írták:

„Nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz! Ráadásul ehhez az egyszerű recepthez nem kell szerelési útmutató!”

A svéd bútoráruház hozzászólásában azt válazolta:

„Tényleg nem kell Svédországig menni egy kis húsgolyóért.”

- utalva a magyarországi áruházaikban is kapható tradicionális svéd ételre.

Ami ezután történt talán bizonyos szempontból médiatörténelem.

A posztra egy nap alatt több mint 29 ezer reakció, és 12 ezer feletti komment érkezett. Hírességek és magánemberek osztották meg, összesen több mint 6400-an. És az ok?

Több száz világmárka, nagy-, közép- és kisvállalat szólt hozzá az eredeti poszthoz saját magukat hirdetve, de énekesek, rádiók, sőt a Központi Statisztikai Hivatal vagy az Országos Meteorológiai Szolgálat is hozzátett egy-egy frappáns megjegyzést.

A bejegyzés és a kommentcunami bizonyította, hogy sok magyarországi vállalat marketingesei és kreatív szakemberei megérdemlik a munkájukért kapott pénzt, a hozzászólások nagy többsége rendkívül ötletesre sikerült.

Nincs kizárva, hogy érkezik még néhány jópofa mondat, de lassan valósznűleg "végeredményt" lehet hirdetni. Érdemes a teljes bejegyzést megtekinteni, de a kiválogattunk párat a legjobbakból:

Országos Meteorológiai Szolgálat (utalva a tegnapi időjárásra is):

„Szinte egész nap szakadunk, nagyon jók vagytok!”

Györke Attila, a Rádió 1 műsorvezetője:

„Hahóóóóóó! Van itt valaki?! Megérkeztem Svédországba. A helyiek nem csak a húsgolyót, hanem az Igazi Mai Slágereket is imádják!”

LEGO DUPLO (építőkockájukat ábrázoló kép mellé):

„Ha szülő vagy és nyugodtan fogyasztanád el az autentikus húsgolyóidat. ;) ”

Central Dent:

„Ne fájjon rá a foga, ha mégis, állunk rendelkezésére!”

Budapest Bike Maffia:

„És ha megmarad belőle valamennyi melegítsd meg, csomagolj egy-ket adagot és add oda egy hajléktalan embernek.”

Vodafone Hungary:

Ha pedig felhívnál valakit Svédországban, hogy megdícsérd a receptet, akkor: Vodafone RED

Samsung:

„Bármelyik húsgolyót is választod végül, ne felejtsd el lefotózni! #GalaxyS10 #húsgolyóchallenge”

A Kométa felvágottak Facebook-oldala pedig csak ennyit írt: „Mi csak a kommenteket jöttünk olvasgatni...” - természetesen jól láthatóan elhelyezve terméküket.

Ha van 15-20 percetek, tényleg érdemes megnézni a többi remekművet is:

Lidl Magyarország

A sültkrumpli és a hamburger is akkor a legjobb, ha van mellé egy ki... s extra íz! Te mit szósz hozzá? ;) Állítsd össze most a saját hamburgeredet a Lidl alapanyagaiból. https://bddy.me/2uLwwPl See More


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk


FELFEDEZŐ
A magyar milliárdos azzal szórakozik, hogy fiatalokat ültet be a kocsijába, és viszi őket a 700 lóerővel egy-egy körre
Jákob Zoltán teljesen másképp él, mint a legtöbb milliárdos. Prankeket talál ki TikTok csatornájára a nézők szórakoztatására.

Link másolása

Kevesen szokták böngészni a leggazdagabb magyarok listáit, pláne, mert tudni: van aki bármit megtenne, hogy rákerülhessen, mások azért fizetnének inkább, hogy ne legyenek rajta. A szupergazdagok többnyire zárkózottak, gyanakvók, titkolják hol, hogyan élnek - vagy inkább csak a beavatott vagy sorstárs kap betekintést különleges életükbe. Nem csoda tehát, hogy szinte üstökösként robbant be a magyar köztudatba egy olyan milliárdos, Jákob Zoltán, aki ennek mindenben az ellenkezőjét teszi. Élete nyitott könyv, TikTok-csatornáját százezrek követik, rajongói pedig remegő kézzel állítják meg az utcán, ha szelfizni akarnak vele - derül ki a G7 cikkéből.

Legutóbb azzal került be a hírekbe, hogy végre beköltözött 1 milliárd forintért vásárolt kétszintes belvárosi otthonába, melynek pontos címe sem titok, ahogy az sem, hogy fél évbe és 300 millió forintba került, míg a vadonatúj lakásból olyan otthon lett, amilyet Jákob Zoltán elképzelt. De kicsoda ez a vidám, laza figura, aki megkapóan őszintén beszél a gazdagságról?

A semmittevés nem boldogít

Jákob Zoltán egy alföldi kis településről származó építész, aki műszaki egyetemistaként kivételes tanulmányi eredménye miatt köztársasági ösztöndíjas volt, később lakóparkokat épített, de

miután lassan húsz éve kitanulta a műkörmös szakmát (igen, rendes OKJ-s végzettsége van, természetesen az is ötös), felépítette a Crystal Nails cégcsoportot, amely mára nemzetközi márkává érett, és mesés gazdagságot hozott.

Évek óta megtehetné, hogy csak élvezi az élet adta örömöket, de egy interjúban elárulta, a semmittevés nem boldogítja. „Próbáltam nem dolgozni, de nem élveztem” - mondta az RTL-nek adott interjújában a 37. leggazdagabb magyar.

„A másik autóm is Ferrari”

Van viszont, ami boldogítja: a tűzpiros, 110 milliós Ferrarijának a hangja. A mélyből feltörő, erőt és magabiztosságot sugárzó motorhang elég ahhoz, hogy duda helyett is jelezze, megérkezett egy milliárdos, aki büszke arra, amit elért, és a maga módján meg is osztja az élményt sokakkal.

Fiatalokat ültet be a kocsijába, és viszi őket a 700 lóerővel egy-egy körre, büszkén pózol Európa fővárosaiban az autó mellett, prankeket talál ki TikTok csatornájára a nézők szórakoztatására.

És természetesen már megrendelte a legújabb Ferrarit, ami még csak most épül, és amilyen garantáltan csak neki lesz a világon.

@jakob.zoli Utánam jött a térről??️ #ferrari #ferraribudapest ♬ eredeti hang - Jákob Zoli

Bizonyos szint fölött a pénz inkább nyűg

Jákob Zoltán elvált, háromgyerekes apa, a fia vele dolgozik a vállalkozásában, a lányai még tanulnak. Minden gyerekének vett saját otthont, de ezeken kívül is van még 20-30 lakása.

Összvagyona 44 milliárd forint körül lehet, ahogy mondja, 44 vagy 42 milliárd, ezen a szinten már nincs nagy különbség, pláne, mert évente 2-3 milliárd úgyis hozzájön.

Ha a pénz nyűg, mi teszi igazán boldoggá? Az utazás. Minden hónapban elutazik, egyedül járja a világot, persze vannak kedvenc helyei. Közben szinte egyenes adásban közvetít, megosztva az élményt 215 300 követőjével. Eláruljuk, hogy ebben a pillanatban épp Ausztráliában van, és arra készül, hogy koalákkal találkozzon.

@jakob.zoli #sydneylife ♬ eredeti hang - Jákob Zoli

Nem gyűjti a magánrepülőket, a hatalmas jachtokat meghagyja másoknak, persze hóbortjai neki is vannak. Hogy mi a különleges mégis benne, amit nem szoktunk meg más milliárdostól eddig? Az a természetesség, amivel mindezt kezeli. Őt sem más teszi boldoggá, mint bármelyikünket. Egy szép táj látványa, egy jó vacsora, egy kényelmes lakás - és a munka. Maximum az arányok mások.

Link másolása
KÖVESS MINKET:

FELFEDEZŐ
Véletlenül egy szexhotelbe foglaltak szobát, megmutatták, mi fogadta őket
Az amerikai anya eléggé benézte a foglalást. A lánya levideózta, mit láttak, amikor átvették a szobájukat.

Link másolása

Óriási bakiról számolt be egy fiatal amerikai nő a TikTokon: véletlenül egy szexhotelben kötöttek ki az édesanyjával.

Az Orlandóban élő Chaney Belle elmondta, hogy az anyja intézte a foglalást, de fogalma sem volt róla, hogy egy miami swingerhotelben fizetett ki egy szobát. Ez már csak akkor derült ki számukra, amikor megérkeztek a helyszínre.

Chaney videóban mutatta meg, mivel szembesültek a szobájukban.

Különböző szexjátékokat készítettek oda nekik, például mini vibrátort, de sikosító és óvszer is volt. Egy minibár is a rendelkezésükre állt tele vodkával, pezsgővel és egyéb alkoholos italokkal, a franciaágy felett pedig egy tükör volt a plafonon.

A lány alig bírta visszafogni a nevetését a felvétel készítése közben. A videó nagy sikert aratott a TikTokon, már több milliószor nézték meg.

Többen poénkodva próbálták "vigasztalni" anyát és lányát. Valaki például ezt írta: "Remélhetőleg az ágyak kényelmesek, a falak pedig hangszigeteltek, így legalább nem halljátok a többi vendéget."

@chaneybelle

guess where I’m at... ##miami

♬ Sex and the City (Main Theme) - TV Sounds Unlimited

Forrás: Mirror


Link másolása
KÖVESS MINKET:


FELFEDEZŐ
Nem gondolnád: erre a szóra kerestek rá a magyarok legtöbbször a szótárban
2021-ben még az LMBTQ-szókapcsolat nyert, azt azóta alaposan megtanultuk.
Fotó: Simon / Pixabay - szmo.hu
2023. január 27.


Link másolása

Minden évben összeállítja a magyarok legkeresettebb szavait a jelentese.hu szótároldal – ebből meg tudják állapítani, melyek azok a kifejezések, amelyeknek jelentésében a legbizonytalanabbak vagyunk – írja a 24.hu.

A portál összesítése szerint jól látható, hogy a tavaly kitört orosz-ukrán háború miatt a magyarok pontosan tudni akarták olyan, háborúval kapcsolatos szavak jelentését, mint „embargó”, az „eszkaláció” vagy „szakadár”.

Az első helyet mégsem ilyen kifejezés foglalja el.

Mi, magyarok 2022-ben legtöbbször a „releváns szó kifejezésére kerestünk rá.

A szó fő jelentései egyébként: idevágó, tárgyhoz tartozó, tárgyhoz kapcsolódó, fontos, lényeges, meghatározó dolog, lényegi, mérvadó.

Hogy a politika és a közélet mennyire befolyásolja a keresett szavakat, arra másik jó példa a 2021-es "győztes" kifejezés, az LMBTQ-szókapcsolat, amit a gyerekvédelminek nevetett, homofób tartalmú népszavazás kapcsán rengeteget emlegettek.

Top 10 legkeresettebb idegen szó 2022-ben:

  • releváns
  • kognitív
  • recesszió
  • ADHD
  • embargó
  • afázia
  • eszkaláció
  • NFT
  • szakadár
  • oligarcha

A 24.hu a kutatás hátteréről azt írja: az adatok a Google kereső 2022-es, illetve 2021-es keresési trendjei, valamint a jelentese.hu szótároldal saját adatai alapján készültek. Annak érdekében, hogy feltérképezzék, mely szavak jelentése iránt volt a legnagyobb érdeklődés, a Google statisztikáknál csak azokat a kulcsszópárokat vették figyelembe, melyek kifejezetten egy idegen szó megismerését célzó keresésre utaltak.

Link másolása
KÖVESS MINKET:


FELFEDEZŐ
Kirúgták, mert nem ment el egy céges buliba, most félmillió eurós kártérítést is kaphat
A bíróság már megítélt neki egy 1,2 millió forint értékű kártérítést. A kirúgott alkalmazottnak viszont van egy ennél sokkal nagyobb összegű követelése is.

Link másolása

A francia legfelsőbb bíróság kimondta, hogy jogtalanul bocsátottak el egy férfit, amiért nem ment el iszogatni a kollégáival - számolt be róla a Vice.

A bírósági dokumentumok szerint a csak "T. úrként" emlegetett férfit még 2015-ben menesztették a párizsi székhelyű Cubik Partners tanácsadó cégtől, mert nem volt hajlandó részt venni a hétvégi csapatépítő eseményeken.

Az ügyvédei szerint a férfi úgy érezte, a céges rendezvényekre „túlzott alkoholizmus” és „promiszkuitás” volt jellemző. Állítása szerint a vállalat „szórakoztató” kultúrája „a megalázó és tolakodó gyakorlatokban” merült ki. Többször durva beceneveken szólították egymást, valamint az ágyat is meg kellett osztani egy másik alkalmazottal.

A Cubik Partners jogászai azzal érveltek, hogy egykori alkalmazottjuk időnként „demotiváló hangnemben” beszélt a beosztottjaival szemben, és nem viselte jól a negatív visszajelzéseket, ahogy azt sem, ha valakinek más volt a véleménye egy adott kérdésben.

A Semmítőszék azonban kötelezte a vállalatot, hogy fizessen a volt alkalmazottnak 3000 euró (nagyjából 1,2 millió forint) kártérítést, valamit egy későbbi időpontban vizsgálják meg T. úr további 461 406 eurós (187 millió forintos) követelését.


Link másolása
KÖVESS MINKET: