FELFEDEZŐ

Játssz és nyerj a Magyarország Újratöltve kampány nyereményjátékán

A kampányban részvevő cégek által felajánlott termékcsomagokból egy nagyértékű ajándékcsomagot állítanak össze, amelyet egy szerencsés most megnyerhet!

Link másolása

A hagyományokhoz híven, idén is nyereményjátékkal kedveskednek a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. influencer kampányban részt vevő védjegyhasználó cégek. A nyertes nagyértékű nyereménycsomaggal lesz gazdagabb. A játék november 1 – november 7-ig tart. Aki játszani szeretne, nem kell mást tennie, mint Görbe Palkó facebook oldalára kattintani és követni a játék utasításait.

A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. 2021-ben is sikeresen zárta közösségi marketing kampányát. A kampány célja az volt, hogy a fiatalokkal megismertesse és megszerettesse a védjegyes magyar termékeket. Az idei influencer kampányban három cég képviseltette magát: Duna-Dráva Cement Kft., Ceres Zrt. és az Eisberg Magyarország Kft.

A kutatások azt mutatják, hogy a járvány hatására nőtt a hazai termékek népszerűsége, a legjobban éppen a fiatalok körében, akiknél eddig kevésbé volt fontos döntési szempont a vásárolt áruk eredete. Az idei kampányokkal sok olyan gyártót sikerült aktivizálni, melyek még nem voltak védjegyhasználók, de az együttműködés révén megismerhették a csatlakozás előnyeit. Ennek eredményeként 2021 végére elérte a 200-at a Magyar Termék védjegyeit használó cégek száma, ami két évvel ezelőtt még csak egy távolabbi célja lehetett a szervezetnek. A védjegyhasználók között a saját területük piacvezető gyártói ugyanúgy megtalálhatók, mint kisvállalkozások – tájékoztatott bennünket Benedek Eszter, a cég ügyvezetője.

2021-ben a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC), hazánk meghatározó építőanyag-gyártója, már hagyományokhoz híven vett részt a programban. Meginvitálták Görbe Palkót az egyik betonüzemükbe, ahol Palkó megnézhette, hogyan is készül a transzportbeton, amit az új házának építkezésénél az alaphoz, illetve a teraszokhoz használtak. A cég stabil munkáltatóként működik két hazai cementgyárában: Beremenden és Vácott. Az elmúlt években a DDC – a cementgyártói piacon elért meghatározó szerepe mellett – tovább erősítette pozícióját a transzportbeton gyártás területén is, betonüzemei országszerte elérhetőek. A folyamat részeként egy új üzleti egységgel, térkőgyártással is bővült a vállalat kínálata. 2014 őszén 7 termékük megkapta a rangos Magyar Termék, 4 cementtermékük pedig a Hazai Termék minősítést.

Kiemelkedő szerepet kapott az idei kampányban a Ceres Zrt., NewLine termékcsaládja is. Palkó isteni finom szendvicseket készített New Line szénhidrátcsökkentett cipókból. A cipóban található magok extra texturát is adtak a szendvicseknek, nagy sikert arattak a barátok körében is. A NewLine termékcsalád az egészségtudatos fogyasztók és a diétázók számára készült ízletes termékekből áll, amelyek hozzájárulnak a kiegyensúlyozott és változatos étrend kialakításához. Januártól tovább bővül a szortiment. A Ceres évek óta a hazai sűtőipar meghatározó szereplője széles körű termékkínálatával.

Nagy sikert aratott a fogyasztók körében az Eisberg Magyarország terméke, a Pink Mix is. A rózsaszín csomagolású zacskóban édes frizé saláta, jégsaláta, radicchio, cékla és szív alakúsárgarépa is megtalálható. Október a mellrák elleni küzdelem hónapja volt világszerte és ebből az alkalomból új salátakeverékkel, és a mixhez kapcsolódó adománygyűjtő kampánnyal állt elő az Eisberg Hungary Kft., a cég ugyanis minden októberben eladott PINK MIX salátakeverék után 5 Ft-ot adományozott a mellrákos betegek gyógyulásáért.

A kampányban részt vevő cégek fontosnak tartják, hogy együtt hívják fel a figyelmet a magyar termékek vásárlásának és a magyar munkahelyek támogatásának a fontosságára, különösen ezekben a nehéz időkben.

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


FELFEDEZŐ
A Rovatból
300 ezer egy éjszaka Mészáros Lőrinc borászának szállodájában, amelyet egy francia kastélyból csinált
Kalocsai László három évvel ezelőtt vette meg a bordeaux-i birtokot. 5-6 milliárd forintot költhetett el az ingatlan átalakítására.

Link másolása

A jelek szerint szálloda nyílt Mészáros Lőrinc borászának bordeaux-i birtokán, írja a 444. A Chateau de Clotte egykoron Castillon herceg tulajdona volt, története a XIII. századig nyúlik vissza.

Kalocsai László még három évvel ezelőtt alapított Franciaországban céget, és megvásárolt egy neves, díjnyertes borokat készítő bordeaux-i szőlőbirtokot. A XVIII. században létrehozott Chateau de Clotte vételára és finanszírozása nem volt ismert, de a szomszédos chateau tulajdonosa szerint korábban hatmillió euróért (akkori árfolyamon több mint kétmilliárd forintért) árulták a szőlőbirtokot. A csaknem 50 parcellát magába foglaló területhez pince és műemlék jellegű épületek is tartoznak.

A francia cégnyilvántartás szerint Kalocsai László tavaly egy újabb céget hozott létre Winemajor Receptif néven, írta meg elsőként a 24.hu. Ebben azonban már nem ő volt az egyedüli tulajdonos, mint a szőlőbirtokot megvásárló Winemajor SAS-ben; 50 százalékban társtulajdonosa lett a tokaji borász, Bai Edit. Ők ketten már jó ideje együttműködnek, hiszen közösen birtokolják a Winemajor Hungary Kft.-t is.

A birtokon elvégzett munkálatokban tervezőként részt vett a Tuoton Architect építésziroda, a projekten dolgozó Alliance Duplan főként épületgépészettel, napelemekkel foglalkozó cég, kivitelezőként pedig a lap megtalálta a Dune Construction építőipari céget is. Utóbbi két társaság a honlapján nemcsak a referenciák között tünteti fel a Chateau de Clotte-t, hanem a projekt költségét is szerepelteti.

Az Alliance Duplan adók nélkül 8,5 millió eurós beruházásról ír, ami az elmúlt évek átlagos euró árfolyamát tekintve 3,2-3,3 milliárd forintot jelent. A Dune Construction a borközpont felújításán és a szobák kialakításán dolgozott, a projekt értékeként pedig 856 ezer eurót tüntetett fel adók nélkül, ami átszámítva 320-330 millió forint.

Vagyis a nagyjából kétmilliárd forintos vételárral együtt feltételezhetően 5-6 milliárd közötti összeget biztosan elkölthetett Kalocsai László cége a szőlőbirtokra, miközben céges érdekeltségeinek bevétele és profitja alapján nem látható, hogy honnan volt tőkéje egy ilyen volumenű beruházásra.

A Chateau de Clotte már a Booking.com-on is elérhető, így bárki foglalhat szállást a birtokra. Az erkélyes junior lakosztályban 289 ezer forintba kerül egy éjszaka két főre (az árban benne van a reggeli is), míg a hagyományos lakosztályban 314 ezer forintot kell fizetni. Ugyanez a főszezonban, júliusban 324, illetve 362 ezer forintba kerül.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

FELFEDEZŐ
A Rovatból
Orbán Viktor 3 év után lecserélte profilképét, mutatjuk, mire
A magyar kormányfő legutóbb 2021. december 23-án változtatta meg a profilképét a Facebookon.

Link másolása

Lecserélte a profilképét a Facebookon Orbán Viktor csütörtökön. A magyar kormányfőnek ezentúl ez a képe lesz a közösségi-oldalán:

Orbán legutóbb 2021. december 23-án cserélt profilképet a Facebookon.

via 24.hu


Link másolása
KÖVESS MINKET:


FELFEDEZŐ
A Rovatból
Halott férfit tolt be a bankba, a nevében akart pénzt felvenni a nő
A brazil bank alkalmazottainak feltűnt, hogy valami nincs rendben, így értesítették a rendőrséget és a mentőket is. A nő váltig állította, hogy a halott él.

Link másolása

Hitelt szeretett volna felvenni egy nő egy bankban Rio de Janeiro nyugati részén Banguban. Ilyen mindennapos dolog nem kerülhetne be a hírekbe, pláne a világ másik felén, a hölgy azonban egy kerekesszékes férfival együtt érkezett, aki láthatóan nem volt jól.

Az idős férfi viszont gyanút keltett a bank alkalmazottaiban, akik meg szerettek volna győződni róla, hogy egyáltalán életben van-e még.

A nő váltig állította, hogy az ismerőse csak „így néz ki”. Időnként fel is emelte a fejét, és beszélt is hozzá, sőt arra biztatta, hogy írja alá a papírokat, mert ő nem teheti meg helyette.

„Ha nem vagy jól, bevihetlek a kórházba. Vissza akarsz menni a kórházba?”

– kérdezgette a férfit, aki el nem ítélhető módon nem válaszolt.

Ez már végképp gyanús lett a biztonsági alkalmazottaknak és a bankpénztárban dolgozóknak, akik kihívták a mentőket és a rendőrséget is.

A mentősök megerősítették a gyanút: kiderült, hogy a 68 éves Paulo Roberto Braga néhány órával korábban hunyt el.

A nőt a helyszínen letartóztatták, a rendőrségnek azt mondta, hogy a férfi unokahúga és gondozója. A hatóság egyelőre vizsgálja, hogy a nőnek voltak-e társai, mert azt gyanítják, hogy szervezett csalásról lehet szó.

A helyi sajtó jelentése szerint a felvenni kívánt összeg több mint 1,1 millió forintnak felelt meg.

via Daily Mail, 24.hu

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

FELFEDEZŐ
A Rovatból
Brutális, 53 milliós telefonszámlát kapott a svájci vakáció után egy floridai férfi
A 71 éves férfi ellátogatott abba a svájci városba, ahol felnőtt. Könnyen elképzelhető, hogy a világ legdrágább nyaralós képeit küldte haza az ismerőseinek.
Maier Vilmos - szmo.hu
2024. április 18.


Link másolása

143 ezer dolláros, vagyis közel 53 millió forintos telefonszámlát kapott egy floridai férfi, miután hazatért háromhetes európai vakációjáról, írja a Unilad. Rene Remund eredetileg Svájcból származik, ezért feleségével együtt úgy döntöttek, hogy felkeresik az a várost, ahol felnőtt.

Az utazás előtt a férfi elment a T-Mobile-hoz, ahol azt mondták neki, hogy minden rendben, biztosítva van - jelentsen ez bármit -, és kapcsolódjanak ki nyugodtan. A nyaralás ezek után pompásan sikerült, sok fotót készítettek a csodás helyeken, ahol jártak, csakhogy a képeket átküldték ismerőseiknek is. Ennek pedig utólag borsos ára lett.

A férfi az utazás alatt 9,5 gigabájtnyi adatot használt el, ami nem több, mint az átlagos havi adatforgalma, csakhogy a 71 éves férfi és 65 éves felesége mindezt roamingozva érték el, amire extra díjat számolt fel a szolgáltató. Remund nem hitt a szemének, amikor kézhez kapta a következő telefonszámlát.

Azonnal hívta a T-Mobile-t, hogy hátha valami tévedés történt, de kiderült, hogy semmit nem írtak el, a számla tökéletes. A férfi ezután ügyvédet fogadott, és még a telekommunikációs cég igazgatójának is írt levelet az ügyben, de választ egyelőre nem kapott.

Az ügyvéd végül eljuttatta a számlát és Remund történetét egy helyi lapnak, amire reagált a távközlési cég is. A válasz alapján úgy tűnik, hogy talán elengedik a férfi tartozását.

A T-Mobile felhívta a figyelmet arra, hogy utazás előtt mindenki ellenőrizze a mobiltelefonos csomagját, különös tekintettel a régi előfizetőkre, akiknek a díjcsomagja nem biztos, hogy tartalmazza a nemzetközi roaming adatforgalomra vonatkozó kitételeket. Ezen felül azt is javasolják, hogy amikor csak lehet az emberek használjanak egyszerre repülőgép-üzemmódot és wifit, amivel biztosan elkerülhetik a helyenként rendkívül drága mobilos adatforgalmat.

A férfi történetéről az ABC is beszámolt.


Link másolása
KÖVESS MINKET: