News here
hirdetés

Több mint 100 ezer forintba kerül a Gucci új fürdőruhája, de fürdéshez nem javasolják – kiakadtak a netezők

Nem úszásra, hanem utcai viseletre tervezték az új úszódresszt, mégis hatalmasat kaszáltak vele.

Link másolása

hirdetés

Méregdrága, látszólag teljesen hasznavehetetlen fürdőruhát dobott piacra a Gucci.

A 380 dolláros (nagyjából 105 ezer forintos) darab ugyan mutatós, de nem ajánlják vízben fürdéshez, inkább utcai viseletnek szánják.

A reklámfotókon például magas derekú farmerral párosították, de szoknyához is jól passzol.

HERE, NOW White Gucci swimsuit with maxi logo vintage. Ready for the beach. Fall in love with it at Il Duomo Novara. . . #gucci #guccilogo #gucciswimsuit #guccivintage #guccisummer #summer18 #summeroutfit #guccigucci #guccigang #guccilove #welovegucci #swimsuit #bikini #guccibikini #swimsuitoftheday #luxury #style #fashion #shopping #vercelli #milano #torino #novara #ilduomonovara

146 Likes, 3 Comments - Il Duomo Novara (@ilduomonovara) on Instagram: "HERE, NOW White Gucci swimsuit with maxi logo vintage. Ready for the beach. Fall in love with it..."

hirdetés

$380 swimsuit from @gucci...but you can't swim in it (really)...it still sold out ? - - - - - - - - - - - - #gucci #gucciswimsuit #gucciswimwear #fasion #swimsuit #soldout #onepiece #chlorine

8 Likes, 3 Comments - 97.5WKMZ (@975wkmz) on Instagram: "$380 swimsuit from @gucci...but you can't swim in it (really)...it still sold out ? - - - - - - - -..."

A neves márka azzal magyarázta ezt a furcsaságot, hogy a fürdőruha 80 százalékban nejlonból, 20 százalékban elasztán anyagból készült, ami nem tűri jól a medencékben lévő kémia anyagokat, például a klóros vizet sem.

Az egyszerű, fehér, hátul keresztpántos, nagy Gucci felirattal és logóval ellátott dizájnerdresszt (amelyet egyes webshopokban 480 dollárért, azaz 132 ezer forintért árulnak) ennek ellenére máris elkapkodták az Egyesült Királyságban.

Többen már a közösségi médiában is posztoltak olyan fotókat, amiken az új Gucci-darabot viselik, ám egyiken sem vízben, maximum a medence mellől pózolnak benne.

I love Greece ??? Take me back ... @hannahwarnerjewellery @laurensouness Wearing @gucci #mykonos #greece #gucci #guccibody #summer #gucciswimsuit #guccisunglasses #scorpiosmykonos #sunday #partytime #fashion #dj #djlife #girldj #scarlettlapidus #happy #happytimes #besthenever #house #housemusic #partydj #sun

837 Likes, 20 Comments - Scarlett Lapidus (@scarlettxxx) on Instagram: "I love Greece ??? Take me back ... @hannahwarnerjewellery @laurensouness Wearing @gucci #mykonos..."

I love my look gorgeous.??????? ????? #gucci #gucciswimwear #gucciswimsuit #whitelook #victeerut #gorgeous #dropdeadgorgeous #aheadturner #perfect #attractive #exquisite #stunning #radiant #alluring #appealing #seductive #captivating #strikingbeauty #oceanmarinayachtclub #pattaya @gucci @vickteerut @phannaphat.f @oceanmarinayachtclub

737 Likes, 1 Comments - SIROROS.(ST) (@queen_siroros) on Instagram: "I love my look gorgeous.??????? ????? #gucci #gucciswimwear #gucciswimsuit #whitelook #victeerut..."

Looking for a f*** to give ??? I NEED this swim suit (and Dubai backdrop) in my life. It's sold out everywhere - if you know where I can get one please let me know! ? ?: @ela_arjandas

78 Likes, 1 Comments - SHOPAHOLIC ? (@shopaholic_pdx) on Instagram: "Looking for a f*** to give ??? I NEED this swim suit (and Dubai backdrop) in my life. It's sold..."

Poolside

190 Likes, 8 Comments - @melaniefrasersampson on Instagram: "Poolside"

So in love with this one piece! so Gucci ? #guccionepiece #gucciswimsuit

508 Likes, 8 Comments - @siraykong on Instagram: "So in love with this one piece! so Gucci ? #guccionepiece #gucciswimsuit"

Az internetezők viszont nagyon kiakadtak azon, hogy egy olyan úszódreszt gyártanak, amiben gyakorlatilag nem lehet fürdeni, az emberek mégis az utolsó darabig megvásárolják.

"Ez olyan, mintha a víz alatt úsznál, anélkül hogy visszatartanád a levegőt"

- mondta egy közösségi médiában népszerű komikus, White Yardie egy videóban.

No @gucci stop it kmt #whiteyardie #talkmimind #gucci #fashion

34.1k Likes, 2,478 Comments - White Yardie (@wyardie) on Instagram: "No @gucci stop it kmt #whiteyardie #talkmimind #gucci #fashion"

"Szerintem ez mindent elmond arról, milyen felszínesekké váltak az emberek"

- írta egy twitterező.

Te mit gondolsz? Van értelme egy ilyen úszódresszt megvenni?

Forrás: Daily Mail


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk


hirdetés
FELFEDEZŐ
A Rovatból
hirdetés
Stílus, elegancia, nőiesség – Claudio Dessi
A Sebastiano cipőboltok és a webáruház idei évben kiemelt Claudio Dessi-kollekciót kínál vevőinek.

Link másolása

hirdetés

A Claudio Dessi egy olyan márka, melyet a nők nagyon kedvelnek. Nem csoda, hiszen a márka cipőket dob piacra, még hozzá nem is akármilyeneket, hiszen ezek a cipők vonzzák a tekintetet.

Mindannyian tudjuk, hogy a nőket különleges kapcsolat fűzi a cipőkhöz, mely az erősebbik nemet sokszor kiborítja. Na, de mit is tudhat egy férfi arról, hogy milyen érzés egy elegáns, ugyanakkor nőies cipőben végigvonulni az utcán. A Claudio Dessi cipőkben bárki ízig-vérig nőnek érezheti magát.

A Claudio Dessi márka gyorsan reagál a trendek változására, így minden egyes újabb kollekció rabul ejti a gyengébbik nem szívét. Mindezek együttesen tették azt lehetővé, hogy idén ünnepli 20. születésnapját a Claudio Dessi Collection márka.

A brand mögött természetesen egy hölgy, mégpedig Rácz Rozália áll, aki a tervezéstől az anyagok kiválasztásáig, a termék elkészültéig végig figyeli/követi a munkafolyamatokat.

Hitvallása pedig egy üzenet a divat világ szerelmeseinek: "A tervezés során arra törekszem, hogy olyan nőies, egyedi darabokat hozzak létre, amely magabiztosságot pozitív kisugárzást teremt viselője számára. Elsődleges szempont a tökéletes harmónia megteremtése a ruhatárban."

hirdetés

Szavait, a divathoz való hozzáállását/ érdemes megfontolni/követni!

Stílus neked, szenvedéllyel!

A divat világa varázslatos, amely kitölti az egész életemet. Hiszem, hogy elhivatottságom a divat iránt, stílust teremt Magyarországon! (Rácz Rozália)

Bármilyen alkalomról legyen szó, Claudio Dessi kollekciójából biztosan megtalálja azokat a darabokat, melyek tökéletesen illenek az adott eseményhez. Ezek a cipők előhozzák Önből a nagy betűs nőt, miközben igazán kényelmesek!

A Claudio Dessi márka már jó ideje jelen van a divat világában, azonban a lelkesedés, a fiatalos lendület és a divat iránti szüntelen rajongás egyáltalán nem lankad, hanem szüntelenül megújulnak és ennek köszönhetően csodás lábbelikkel látják el a gyengébbik nemet.

A Lux by Dessi egy olyan prémium kategória, mely az elegáns cipőket egy új dimenzióba emeli. Egy ilyen cipőben igazi királynőket fogja érezni magát!

A Claudio Dessi cipők stílusos megjelenést biztosítanak, melyek számos élethelyzetben önbizalommal töltik fel viselőiket.

Merész trendeket követ az utcai kollekcióban, de a kifinomult, alkalmi kollekció is megtalálható a márka tervezésében.

A lábbelik készítésénél fontos szempont, hogy anyaguk természetes bőrből készüljenek, kimagasló gyártási technológia mellett! Hazánk egyik jelentős divateseményén a Budapest Fashion Week fináléjában immáron második alkalommal mutatta be nagy sikerrel az új ruha, cipő és táska kollekcióját.

A 2022-es tavaszi kollekciót az elegáns színek a bézs-arany kombinációja ihlette, ehhez extrém talpakat és fényes anyagokat használt a tervező. A márka célja, hogy mind színvilágában, mind formai megjelenésében elérhetővé tegye a magyar divatkedvelők számára a vezető világmárkák által diktált trendeket elérhető áron.

Az idei nyár a színekről, eleganciáról és a kényelemről szól!

Claudio Dessi 2022 nyári kollekciója megtalálható a Krokodil Corso Cipőáruházban, Budapest belvárosában, és kiemelt Sebastiano cipőboltjaiban. Természetesen online is beszerezheti kedvenc modelljeit.

Tűnjön ki a tömegből, élvezze a nyarat a Claudio Dessi elegáns szandáljaiban, melyhez biztos megtalálja a hozzá passzoló kiegészítőt is, mert egy jó lábbeli mit sem ér a megfelelő ridikül nélkül!

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
FELFEDEZŐ
Havi 13 milliót keres egy férfi azzal, hogy bárki, bármikor és bárhogyan felébresztheti
Igaz, hogy keveset alszik, de annál többet keres a 28 éves profi ébredő. Júniusban még több bevételre számít, mint a legutóbbi hónapban.

Link másolása

hirdetés

Havonta 28 ezer fontot, vagyis közel 13 millió forintot keres azzal egy ausztrál férfi, hogy teljesen váratlan pillanatokban bárki felébresztheti, írja a Mirror.

Jakey Boehm hálószobája felett bárki átveheti az irányítást az éjszaka tetszőleges pontján, majd egy kiválasztott dallal és fényhatások kíséretében felkeltheti az édesdeden szunyókáló férfit.

A profi ébredő még egy olyan karkötőt is beszerzett, ami aktiválás után addig rezeg, amíg fel nem kel a viselője.

Boehm ébredéseit a TikTokon már félmilliónál is többen követik. Egyik legnépszerűbb videójában egy felfújható baba, egy buborékfújó és egy gyerekdal veri ki az álmot a 28 éves férfi szeméből:

@jakeyboehm

Control my room join the live ♬ original sound - Jakey - Interactive Sleep ?

A férfi folyamatosan újabb és újabb ébresztőelemeket vásárol a hálószobába. Így aki jobb híján egy kicsit szeretné megzavarni az álmát, már kedvére válogathat a 20 hangeffekt, a buborékfújó, a lézershow és a felfújható gumibaba kombinációjából.

hirdetés
Boehm ébresztőshowja minden este hét órán keresztül tart. Elmondása szerint ilyenkor általában 10-15 másodpercenként érkezik egy újabb ébresztés.

A férfi az ötletével májusban nagyjából 13 millió forintot keresett, de számításai szerint ebben a hónapban még ennél is több üti a markát az álmatlanságért.

Bár a férfi pihenési szokásait alaposan megváltoztatta a különös karrier, az egyre gyarapodó bevételek miatt egy percig sem bánta meg, hogy profi ébredő lett. Épp ellenkezőleg: Boehm a közeljövőben további kegyetlen ébresztőholmik beszerzését tervezi.


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
FELFEDEZŐ
Betiltották a kakilást egy munkahelyi vécében az emeleten dolgozók érdekében
A pisilés rendben van, de a nagydologgal azért kell az emeletre menni, hogy a kellemetlen szag ne zavarja az iroda többi dolgozóját.

Link másolása

hirdetés

A Redditen kötött ki az a cetli, amit egy munkahelyi vécé ajtajára ragasztott ki az irodavezető, írja a Daily Star.

A néhány soros, angol nyelvű üzenetben felhívják a figyelmet arra, hogy a jövőben a mellékhelyiséget csak pisilésre lehet használni. Majd azt kéri, hogy az új szabály betartásával a kollégák tartsák tiszteletben az irodában dolgozó többi embert.

Egyúttal az emeleti és melléképületben található mosdókat ajánlja azoknak, akik nem bírnák ki a munkaidő végéig a nagydologgal. A szokatlan üzenetet pedig egy vidám, kacsintó kakival nyomatékosítják.

A mindig heves redditezők most sem okoztak csalódást, és alaposan eligazították at irodai kakilást megreformáló cetliírót. Akad olyan kommentelő, aki szerint a helyzetre a szellőztetés vagy egy ventilátor megoldást jelenthet. Másvalaki szerint pedig a kollégákra kell bízni, hogy tartsák rendben maguk után az illemhelyet.

A legradikálisabb azonban az a hozzászóló volt, akinek innentől kezdve az lenne a célkitűzése, hogy minden áldott nap különlegesen büdös széklettel örvendeztesse meg a főnökét. Míg másvalaki inkább nem menne el ébredés után otthon a vécére, hanem megvárná ezzel, amíg beér a munkahelyére.

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
FELFEDEZŐ
Videó: magyar energiaitalt iszik egy ukrán katona, miközben mögötte lövöldözik egy rakéta-sorozatvető
A felvétel alatt pedig az AC/DC Highway to hell című száma szól.

Link másolása

hirdetés

Érdekes videó került fel a TpyxaNews Twitter-oldalára, szúrta ki az rtl.hu.

A rövid felvételen az látható, hogy egy ukrán katona egy magyar energiaitalt kortyolgat, miközben a háttérben egy rakéta-sorozatvető orosz célpontokra lő.

Azt, hogy a videót poénnak szánták az is jelzi, hogy alatta az AC/DC zenekar Highway to hell (Országút a pokolba) című száma szól.

Ez egyrészt utal a felvételen látható energiaital márkájára, másrészt pedig valószínűleg arra a helyre, ahová az oroszokat küldik a rakéták.


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET: