News here
hirdetés

ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
hirdetés

Orbán Ráhel: „Én is nagy családból jövök, mi is egymás ruháit hordtuk, egymás játékaival játszottunk, ugyanabban a kiságyban aludtunk”

Megnyílt Orbán Ráhel bababoltja, az ODU Store. Az üzlet tulajdonosa és megálmodója elmondta, honnan indult a bolt ötlete, miért fontos számára a fenntarthatóság, és miért szeretne menedék is lenni az ODU az anyák számára. A HYPEANDHYPER interjúja.
Forrás: HYPE&HYPER - szmo.hu
2022. május 17.


Link másolása

hirdetés

A HYPE&HYPER egy közép- és kelet-európai design- és életmódmagazin, amely a régió innovációi és kreatív projektjei mellett üzleti, stratégiai és közéleti kérdésekkel is foglalkozik. Célunk összegyűjteni és bemutatni azokat az egyedi történeteket, vállalkozásokat és kezdeményezéseket, amelyek nemcsak a világnak ezt a részét alakítják, hanem globálisan is relevánsak lehetnek.

A mai napon megnyitja kapuit a Hegyvidék Bevásárlóközpontban az a hazai berkekben eddig példa nélküli bababolt, ami a vásárlás lehetősége mellett közösségi térként is szolgál majd, ahol egy egymást segítő és támogató szülői közösség jöhet létre. A leginkább „concept store”-ként jellemezhető üzlet tulajdonosát és megálmodóját, Orbán Ráhelt kérdeztük. Interjúnk.

– Organikus, Dekoratív, Egyedi. A szavak angol megfelelőjéből áll össze az ODU Store neve, ami egyúttal már önmagában is igazi kuckóhangulatot teremt. De mi is pontosan a bolt célja, missziója? Honnan indult az ötlet, és mi inspirált a megalkotás során?

– Nagyjából hat és fél évvel ezelőtt fogalmazódott meg bennem az a gondolat, hogy egyszer szeretnék nyitni egy bababoltot. Akkoriban voltam ugyanis várandós az első gyermekemmel, Alízzal. Huszonhét évesen, azt hiszem, eléggé tudatos kismama voltam, a korosztályom átlagos képviselője. Az én generációmra talán egy kicsit jellemzőbb, hogy a digitalizációnak köszönhetően mindennek utána néz, mindenre rákeres az interneten egy-egy döntés előtt. Az első gyermek születésekor óriásinak tűntek azok a kérdések, hogy milyen babakocsit, vagy milyen bababútort vegyünk. Nagy a nyomás abban a tekintetben, hogy szeretnénk a lehető legjobb döntést meghozni, hiszen a nulláról kell berendezkedni az új jövevény érkezésére, ami első körben sok kiadással jár. Én is keresgélni kezdtem, de azt vettem észre, hogy hosszas kutatómunkát igényel, hogy végül a legmegfelelőbb terméket találjuk meg. Tisztában vagyok vele, hogy ilyenkor az anyukák nem igazán kapnak segítséget, hiszen korábban még nem volt szükség például gyerekülésre és nem is állt ekkora választék a mi szüleink rendelkezésére.

hirdetés

Ekkor találtunk rá például egy olyan babakocsira, amit kicsire össze lehet csukni, így könnyen elfér bárhol, ez pedig meg tudja könnyíteni a szülők életét egy-egy kirándulás vagy utazás során.

Egyre gyarapodott a listám ezekről a szükséges és egyben praktikus dolgokról, egyfajta babakelengye-lista lett belőle, mely járt barátnőről barátnőre és folyamatosan bővült. Így a második és harmadik gyermekem születésénél egyre kevesebb dolgot kellett vennem. Persze ez azzal jár, hogy Berci fiam szegény néha rózsaszín sportcipőben jár (nevet). Ugyanakkor büszke voltam arra, hogy akár 3-4 gyerek is hordta ugyanazokat a ruhákat.

– Ez a hozzáállás is jól tükrözi, hogy számotokra fontos a környezettudatosság, a fenntarthatóság, ahogy arról a honlapotokon is olvashatunk. Miben nyilvánul ez meg pontosan, és miért gondoljátok úgy, hogy egy bababolt esetében fontos erre odafigyelni?

– A fenntarthatóság egy olyan szempont, amit manapság nem lehet figyelmen kívül hagyni. Védeni kell a környezetet, hiszen ez az egy bolygónk van, a gyermekeink is itt élnek. Ugyanakkor nem szeretnék képmutató sem lenni, nem minden termékünk készül száz százalékig fenntartható alapanyagokból. A fenntartható szemléletre igyekszünk nagy hangsúlyt fektetni, azáltal, hogy hosszú távon is tartós termékeket kínálunk, amiket akár több gyermek is használhat, viselhet, vagy amelyek beilleszthetők egy családi házba, és nem lomként jelennek meg, hanem hozzájárulnak az otthon harmóniájához.

Mindig is tudtam, hogy több gyereket szeretnék. Én is nagy családból jövök, mi is egymás ruháit hordtuk, egymás játékaival játszottunk, ugyanabban a kiságyban aludtunk. Ezeknek a dolgoknak számomra értéke van. Nem csak fenntarthatósági, hanem érzelmi okok miatt is lényeges volt, hogy minden gyermekemet ugyanabba a kiságyba fektessem le és ne kelljen egy ruhát három mosás után kidobni, hiszen emlékek fűződnek azokhoz a ruhadarabokhoz.

Nem szerettem volna fölösleges dolgokat venni, nem tartom célravezetőnek a „fast fashion”-felfogást. Érdekes, hogy az ember egy boltot nyit, és mégis valahogy arra próbálja ösztönözni az embereket, hogy ne vegyenek annyi mindent. Ez egy furcsa paradoxon, de valahol erről van szó. Elég a kevesebb, ha az jó.

– Hogyan tudnád jellemezni a kínálatban található játékokat? Milyen jellegű termékek találhatóak meg az ODU Store-ban?

– Először is szeretném hangsúlyozni, hogy a webshopon és a boltban található kínálat nem fedi egymást. A boltunkban jóval szélesebb kínálattal találkozhatnak a vevők, hiszen nekünk nem csak az értékesítés számít, szeretnénk egy közösségi teret kialakítani, amihez fontos a személyes találkozás, kapcsolat.

A fejlesztő eszközökre is nagy hangsúlyt fektettünk a termékek kiválasztásánál, például Montessori módszer alapján készült játékokat, könyveket is vásárolhatnak nálunk.

A termékek között megtalálhatók bababútorok, babakocsik, egyéb szállítási eszközök, de gyerekruhák, mesekönyvek, játékok, készségfejlesztő eszközök, gyerekbiciklik is, a teljesség igénye nélkül. Kiemelt szempont ugyanakkor az is, hogy a kismamák különleges figyelmet kapjanak az ODU világában, ezért külön nekik szóló termékek, ápoló olajok vagy például relaxációs habfürdő, tea is található a polcokon.

– Van esetleg személyes kedvenced a játékok között?

– Nehéz lenne egy dolgot kiemelni, hiszen minden terméket személyesen én válogattam, így nagyon sok közel áll hozzám. Például van egy különleges kozmetikai termékcsalád, akiknél létezik egy olyan filctoll, ami teljesen természetes, fenntartható módon készült, vízzel lemosható, így a gyerkőc szabadon firkálhatja össze magát, rajzolhat a kezére. Nem kell aggódnunk a véletlenül rossz kezekbe került alkoholos filc miatt. Aztán ott van még a pocakcsengettyűnek is nevezett nyaklánc, amit régóta viselnek kismamák, de mi egy újragondolt, dizájnosabb verziójára bukkantunk. Az ékszer lényege, hogy a harang lágy hangját hallva megnyugtatja a magzatot, és ezt a hangot a szülés után is felismeri a baba. Nagyon hasznos az az esőruha is, amit viselve az esőben is ki lehet mozdulni a friss levegőre. Igyekeztünk szórakoztató, de egyben dekoratív és fejlesztő termékeket találni.

– Háromgyermekes családanyaként te magad is bizonyára átéled, milyen nehéz létrehozni az egyensúlyt a háztartás vezetése, a gyermeknevelés és adott esetben még egy munkahely között is. Az időhiány, az addig ismeretlen, új élethelyzet, tanácstalanság mind nehezítő tényezők. Hogyan tud ebben segíteni a fiatal szülőknek az ODU Store?

– Kihívásokkal teli volt Spanyolországból intézni a bolt elindításához szükséges folyamatokat, de az online világnak köszönhetően ma már ez is kivitelezhető volt. A BDPST Konceptben hotelek és éttermek narratívájának, koncepciójának, márkastratégiának megalkotásával foglalkozunk. Az ODU egy kicsit a két tevékenységem találkozása, hiszen az anyaságban és a közgazdaságban szerzett tapasztalataimat ötvözöm a vendéglátással.

Ahogy azt a neve is jelzi, az ODU menedék is szeretne lenni. Azt látom, hogy mindenki beskatulyázza az édesanyákat – dolgozó anyák, otthon ülő anyák, stb. –, én azonban nem szeretem ezeket a jelzőket. Ők ugyanis sokkal inkább főállású anyukák, és mindent csinálnak, csak nem otthon ülnek. Szóval ez óriási nyomás, mi pedig egy olyan helyet szerettünk volna létrehozni, ahol ilyesmitől nem kell tartani.

Ide előítéletek nélkül várunk mindenkit, hogy egy olyan közösség alakulhasson ki, ahol egymásnak adnak tanácsot, átsegítik egymást ezen a csodaszép, de egyben kihívásokkal teli időszakon. Ennek a szükségességére pedig a Covid csak még jobban rávilágított. Sok anyukát láttam, akik a járványidőszakban egyedül maradtak a kérdéseikkel, hiszen nem volt olyan hely, ahol találkozhattak volna olyanokkal, akik hasonló cipőben jártak.

Idekapcsolódik az is, amit már említettem: segíteni szeretnénk, hogy a szülők jobban be tudják illeszteni gyermeküket a saját világukba. Annyiszor láttam, az apukákat próbálják bepakolni a harminc fokban a nehéz babakocsit a csomagtartóba, ami sehogy sem akar beférni. Vagy a szanaszét hagyott játékokat, amire minden pillanatban rálép valaki és sehogy sem illeszkednek a lakásba. Azt szeretném, ha az ODU egy olyan hely lehetne, ami segít abban, hogy a gyermekvállalás az örömről szóljon és kevésbé a nehézségekről.

– Egy interaktív játszósarok, szoptatósarok és egy kávézó is van a boltban. Ezáltal valóban a „concept store” elnevezés illik leginkább rá, hiszen sokkal több ez egy egyszerű boltnál. Mit gondolsz, ez a szemlélet mennyire hat újdonságként a magyar vásárlókra, mennyire lesznek fogékonyak arra, hogy a babajátékok vásárlását már ne egy egyszerű bevásárlásként fogják fel, hanem egy olyan délutánként, amikor találkoznak a környékbeli szülőkkel, és kicsit kikapcsolódhatnak?

– Szerintem abszolút fogékonyak lesznek erre Azt szeretném, ha az ODU-ba nem csak azért térne be valaki, hogy vásároljon. Ide akkor is be lehet jönni, ha valaki szívesen nézeget például babaholmikat. Kismamaként én is nagyon szerettem a bababoltok kirakatait nézegetni, számomra ez kikapcsolódás volt. Akkor is szívesen látunk mindenkit, ha csak meginna egy finom kávét és megállna egy pillanatra.

– Kiket szólít meg szerinted elsősorban az ODU Store, kik alkotják a bolt célközönségét?

– Ahogy említettem: ez a bolt tényleg mindenkinek szól. Minden anyukának és apukának kedvezni szerettem volna, hiszen nagyon sokféle család létezik, így figyelembe vettük a különbözőségeket a stratégia kialakításakor.

A helyválasztás elsősorban annak köszönhető, hogy én is a 12. kerületben nőttem fel, ide kötődik a gyerekkorom, de jelenleg is itt lakom. A gyerekek ide járnak majd szeptembertől iskolába, óvodába.

Kutatásokat végeztünk, számos kiállítást megnéztem, rengeteg beszállítóval egyeztettem, sok szempontot megvizsgáltunk a bolt kialakításakor, fő szempont volt a különbözőség kiszolgálása. Várjuk az anyukákat, apukákat, nagyszülőket, leendő szülőket, az ajándékvásárlókat. Mindenkinek nagyon fogok örülni! Konkrét célközönségünk nincs, mindenkit szeretettel várok, a vidékről érkezőket, a Budán élőket, a Pesten élőket, teljes állású anyukákat, dolgozó anyukákat, mindenkinek ugyanannyira fogok örülni.

– Hova tovább? A webshop februárban már elindult, amit a fizikai bolt megnyitása követ most májusban. Mik a jövőbeli tervek?

– A közösségi tér részeként szeretnénk a későbbiekben tematikus eseményeket szervezni, több előadóművésszel is beszéltünk már egy-egy tervezett felolvasóest kapcsán, de számos további ötletünk is van. Hosszú távon szeretnénk létrehozni egy saját márkát, és a BDPST Koncepttel dolgozunk a BOTANIQ brand sport klub stratégiájának megalkotásán, ahol egy ODU Kids Club is helyet kap majd. A fő célunk viszont a jövőben is az marad, hogy segíthessük, támogathassuk a szülőket, hogy a gyermekvállalás első időszaka még szebb legyen.

Ha tetszett, amit olvastál, látogass el a HYPE&HYPER oldalára vagy keresd őket a Facebookon és az Instagramon!


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk


hirdetés
ÉLET-STÍLUS
Azt hitte, valami belement a szemébe, erre kiderült..

Link másolása

hirdetés

..hogy csak száraz a szeme! Gondolta volna, hogy rengeteg ember küzd szemszárazsággal anélkül, hogy bármilyen szembetegség állna a hátterében? Szemviszketés, idegentest érzése a szemben, szúró vagy égető érzés sőt, a homályos látás mind-mind jelei a szemszárazságnak, azaz a nem megfelelő mennyiségű könnytermelésnek. Rövid távon „csak” rendkívül fájdalmas vagy bosszantó lehet, hosszú távon azonban komoly látási nehézségekhez is vezethet a szemszárazság. Ha kizártuk orvosi vizsgálattal is a szembetegségeket, akkor érdemes elgondolkodni azon, hogy milyen élethelyzetünk vagy rendszeres tevékenységünk az, amely a szemszárazság rémes tüneteihez vezet.

A szemszárazságnak fokozottan ki vannak téve az 55 év felettiek, nemtől függetlenül, ugyanis a szem öregedésével a könnytermelési nehézségek is együtt járnak, a kontaktlencsét viselők, a monitor előtt vagy szabadtéren, esetleg erős fényben, porral szennyezett területen dolgozók, illetve azok, akik egész nap megfeszített figyelemmel erőltetik a szemüket: sofőrök, műtős orvosok, vagy kézimunkát végzők például.

A napi tevékenységeken túl hat a könnytermelésre az, iszunk-e elég folyadékot naponta, űzünk-e vízi sportokat, sokat járunk-e uszodába, strandra, de az elegendő alvás fontosságát is érdemes megemlíteni, ugyanis a szemünk pihentetésének mennyisége is sokat számít a szemünk jó közérzetében. Ezenkívül a változatos szembetegségeken átesettek is sokan szenvednek a szemszárazság kínzó tüneteitől, ahogy néhány gyógyszer mellékhatásaként is megjelenhet.

A szemszárazság bántó tüneteinek orvoslásában sokat segíthet, ha változtatunk azon a néhány tényezőn, amelyre van közvetlen hatásunk (vízfogyasztás, alvás például), ezenkívül bátran használjunk a természetes könnyel kémiailag szinte megegyező műkönnyeket! Kisméretű kiszerelésük és szobahőmérsékleten való tárolhatóságuk miatt bármilyen táskában magunkkal vihetjük munkába vagy nyaralásra és azonnal segíthetünk magunkon, ha érezzük a fenti tünetek egyikét. Ha rendszeresek a tünetek, akkor válasszunk olyan összetételű szemcseppet (azaz műkönnyet), amelyet jól tolerál a szemünk rendszeres használat esetén, ennek kiválasztásában szívesen segítenek a hozzáértő gyógyszerészek.

A VIZULIZE termékcsalád olyan műkönnyeket tartalmaz, amely bármely okból fakadó szemszárazságon segít. A kék jelzésű Vizulize Hypromellose 0,3% Eye Drops azonnali megkönnyebbülést hoz a száraz és irritált szemnek váratlanul fellépő tünetek esetén. A lilával jelölt Vizulize Dry Eyes Eye Drops hatékonyan enyhíti a száraz, fáradt és érzékeny szemeket, csökkenti az időnként jelentkező irritációt és kellemetlen érzést, míg a piros jelzéssel ellátott Vizulize Intensive Dry Eyes Eye Drops-ot a tartós szemszárazság okozta folyamatosan fellépő kellemetlen tünetek enyhítésére fejlesztették ki. Mindhárom szemcsepp bátran használható kontaktlencse-viselés közben is, további részletekről tájékozódjon gyógyszerészénél!

hirdetés

A Vizulize termékeket keresse bevezető áron országszerte a Kulcs Patikákban!

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
hirdetés
Stílus, elegancia, nőiesség – Claudio Dessi
A Sebastiano cipőboltok és a webáruház idei évben kiemelt Claudio Dessi-kollekciót kínál vevőinek.

Link másolása

hirdetés

A Claudio Dessi egy olyan márka, melyet a nők nagyon kedvelnek. Nem csoda, hiszen a márka cipőket dob piacra, még hozzá nem is akármilyeneket, hiszen ezek a cipők vonzzák a tekintetet.

Mindannyian tudjuk, hogy a nőket különleges kapcsolat fűzi a cipőkhöz, mely az erősebbik nemet sokszor kiborítja. Na, de mit is tudhat egy férfi arról, hogy milyen érzés egy elegáns, ugyanakkor nőies cipőben végigvonulni az utcán. A Claudio Dessi cipőkben bárki ízig-vérig nőnek érezheti magát.

A Claudio Dessi márka gyorsan reagál a trendek változására, így minden egyes újabb kollekció rabul ejti a gyengébbik nem szívét. Mindezek együttesen tették azt lehetővé, hogy idén ünnepli 20. születésnapját a Claudio Dessi Collection márka.

A brand mögött természetesen egy hölgy, mégpedig Rácz Rozália áll, aki a tervezéstől az anyagok kiválasztásáig, a termék elkészültéig végig figyeli/követi a munkafolyamatokat.

Hitvallása pedig egy üzenet a divat világ szerelmeseinek: "A tervezés során arra törekszem, hogy olyan nőies, egyedi darabokat hozzak létre, amely magabiztosságot pozitív kisugárzást teremt viselője számára. Elsődleges szempont a tökéletes harmónia megteremtése a ruhatárban."

hirdetés

Szavait, a divathoz való hozzáállását/ érdemes megfontolni/követni!

Stílus neked, szenvedéllyel!

A divat világa varázslatos, amely kitölti az egész életemet. Hiszem, hogy elhivatottságom a divat iránt, stílust teremt Magyarországon! (Rácz Rozália)

Bármilyen alkalomról legyen szó, Claudio Dessi kollekciójából biztosan megtalálja azokat a darabokat, melyek tökéletesen illenek az adott eseményhez. Ezek a cipők előhozzák Önből a nagy betűs nőt, miközben igazán kényelmesek!

A Claudio Dessi márka már jó ideje jelen van a divat világában, azonban a lelkesedés, a fiatalos lendület és a divat iránti szüntelen rajongás egyáltalán nem lankad, hanem szüntelenül megújulnak és ennek köszönhetően csodás lábbelikkel látják el a gyengébbik nemet.

A Lux by Dessi egy olyan prémium kategória, mely az elegáns cipőket egy új dimenzióba emeli. Egy ilyen cipőben igazi királynőket fogja érezni magát!

A Claudio Dessi cipők stílusos megjelenést biztosítanak, melyek számos élethelyzetben önbizalommal töltik fel viselőiket.

Merész trendeket követ az utcai kollekcióban, de a kifinomult, alkalmi kollekció is megtalálható a márka tervezésében.

A lábbelik készítésénél fontos szempont, hogy anyaguk természetes bőrből készüljenek, kimagasló gyártási technológia mellett! Hazánk egyik jelentős divateseményén a Budapest Fashion Week fináléjában immáron második alkalommal mutatta be nagy sikerrel az új ruha, cipő és táska kollekcióját.

A 2022-es tavaszi kollekciót az elegáns színek a bézs-arany kombinációja ihlette, ehhez extrém talpakat és fényes anyagokat használt a tervező. A márka célja, hogy mind színvilágában, mind formai megjelenésében elérhetővé tegye a magyar divatkedvelők számára a vezető világmárkák által diktált trendeket elérhető áron.

Az idei nyár a színekről, eleganciáról és a kényelemről szól!

Claudio Dessi 2022 nyári kollekciója megtalálható a Krokodil Corso Cipőáruházban, Budapest belvárosában, és kiemelt Sebastiano cipőboltjaiban. Természetesen online is beszerezheti kedvenc modelljeit.

Tűnjön ki a tömegből, élvezze a nyarat a Claudio Dessi elegáns szandáljaiban, melyhez biztos megtalálja a hozzá passzoló kiegészítőt is, mert egy jó lábbeli mit sem ér a megfelelő ridikül nélkül!

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
hirdetés
Videóban magyarázta el egy tiktoker, hogyan lehet mindent elárasztó orgazmusa a nőknek
A partner mindkét keze kell a tökéletes női orgazmushoz, ami akár olyan is lehet, mint „a Niagara-vízesés”.

Link másolása

hirdetés

Már majdnem 15 millióan látták azt a videót, amiben egy tiktoker gondosan illusztrálva elmagyarázza, hogyan lehet mindent elárasztó orgazmust elérni a nőknél, írja a Daily Star. Taylah Davies úgy fogalmaz, hogy aki követi tanácsait, egyenesen „a Niagara-vízeséshez” hasonló gyönyört okozhat partnerének.

A nő szerint a technika egyszerű: az egyik kezet az alhasra kell helyezni és enyhén benyomni. Eközben a másik kéz ujjaival a nő vaginájában olyan mozdulatokat kell végezni, mintha éppen odahívnánk valakit. Még hatásosabb lehet a végeredmény, ha mindeközben alulról egy párnával megtámasztjuk a nő derekát.

A konkrét mozdulatsort ebben a néhány másodperces angol nyelvű videóban mutatja be:

@taylahdavies1 Reply to @melstander #bigsisteradvice ♬ original sound - Taylah Davies

A kommentelők közül a nők többsége egyetért a Taylah tanácsaival, bár olyan is akad, aki szerint minden test más, így nem biztos, hogy mindig be fog válni a trükk. Olyan is akad, aki egyenesen rosszul lesz attól, ha a párja így akar örömet szerezni neki, míg másvalakinek rendre megfájdul a hasa a módszertől.


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
hirdetés
Az ideális útitárs: segít a bajban, kényeztet, szórakoztat és elfér a zsebedben is
A bankkártyákat a kényelmes fizetés miatt használjuk. Ám a piacon található olyan prémium betéti kártya, amely díjmentes szolgáltatásai révén szinte nélkülözhetetlen útitárs lehet. Ráadásul segítségével csökkenthetők az utazással járó költségek is.

Link másolása

hirdetés

Egy külföldi út előkészítése ma már jóval több előkészületet és figyelmet igényel, mint néhány éve, de ha járványszempontból megfelelő külföldi célpontot választasz, ingyenes átfoglalást biztosító repülőjegyet veszel, és ingyenesen lemondható szállást foglalsz, bátran tervezhetsz. Főként, ha mindezt GRÁNIT Platinum Mastercard bankkártyával a zsebedben teszed, amelynek használata számos előnnyel, díjmentes prémium szolgáltatással jár, amivel rengeteg élményben lehet részed.

50 millió forintig térítő biztosítás az egész világra

A biztosítás baleset vagy betegség esetén 50 millió forintig téríti az orvosi segítségnyújtást, így Platinum kártyások a világ minden pontján, többek között a magas kórházi költségeiről ismert Egyesült Államokban is teljes biztonságban vannak.

További egyedi vonása, hogy több – más utasbiztosításból extrémnek tartott, ezért kizárt – nyári sporttevékenységnél is fedezi az esetleges balesetet, például a népszerű vízisportok, mint vadvízi evezés, vízisí, szörf, wakeboard, siklóernyőzés vagy éppen 40 méteres mélységet nem meghaladó könnyűbúvárkodás esetén is, amennyiben hobbi szinten űzött és nem versenysportról van szó.

Gyorsított ellenőrzés és kényeztető időtöltés reptéri VIP várókban

Mikor végre eljön az utazás napja, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre kiérve a GRÁNIT Platinum kártya felmutatásával egy útitársaddal és 18 év alatti gyermekeiddel díjmentesen használhatod a Budapest Airport Fast Track Lane szolgáltatást, kikerülve az ellenőrzés előtti hosszadalmas sorban állást.

Az így nyert időt a járat indulása előtt nyugodt körülmények között, finom italokat és ételeket élvezve töltheted el a Mastercard Airport Lounge-ban, amelyet a kártya felmutatásával korlátlanul díjmentesen látogathatsz, és ide is beviheted magaddal egy vendéged és 18 év alatti gyermekeidet.

A bécsi reptéren is bármikor beléphetsz a Platinum kártya felmutatásával két prémium váróba: a SKY Lounge-ba, és a Vienna Lounge-ba. Világszerte további, több mint 1300 repülőtéri lounge is vár, amelyeket a GRÁNIT Platinum bankkártyához járó Priority Pass kedvezménykártya felmutatásával 24 euróért tudsz igénybe venni.

hirdetés
További szuper kedvezmények

Platinum kártyásként nem szükséges az utazás előtt bankba vagy pénzváltóhoz szaladgálnod, a GRÁNIT Platinum kártyával havonta kétszer díjmentesen és limit nélkül – pontosabban a bankkártyára beállított készpénzfelvételi limit erejéig – vehetsz fel készpénzt bármely külföldi ATM-ből kedvező árfolyamon. Itthon pedig havonta négy alkalommal élhetsz a díjmentes készpénzfelvétel lehetőségével.

A prémium kártyához emellett többféle – belföldön (is) igénybe vehető – kedvezmény tartozik. Az igényes szórakozás eszköze lehet a korlátlanul és díjmentesen használható Pressreader applikáció, amellyel 7000 nemzetközi és magyar online magazin és újság olvasgatható.

Nők számára további előnyt jelent, hogy 15 százalékos kedvezménnyel vehető igénybe a nemzetközi hírű Maternity Szülészeti- és Nőgyógyászati Magánklinika számos szűrővizsgálati csomagja.

Fotók: Gránit Bank, Mastercard

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET: