ÉLET-STÍLUS

Hódít a legújabb magyar szépségápolási márka! De mi a titok?

2020 márciusában robbant be a HAIRBOOM szépségápolási márka a magyar nők életébe. Hogy jutottak idáig és mi a hirtelen népszerűségük titka?

Link másolása

2020 márciusában robbant be a HAIRBOOM szépségápolási márka a magyar nők életébe. Prémium minőséget, természetes összetevőket és biztos gyógyszerészi hátteret kínálva. Mindezt 100%-ban magyar vállalkozásként. Hogy jutottak idáig és mi a hirtelen népszerűségük titka?

Termékpalettájuk kezdő szereplője a hajvitamin kapszula volt, amivel a női hajhullásra és hajnövesztésre kínálnak megoldást. Ugyan nem az első hajvitamin a piacon, de mégis kitűnik a többi közül.

Gondos szakmai fejlesztést követően sikerült egy végeredményben teljesen cukor-, laktóz-, és gluténmentes terméket létrehozni. Ezen felül adalékanyagokat sem tartalmaz, továbbá a vásárlói visszajelzéseik alapján, a konkurens termékektől eltérően se hányingert, se pattanásokat nem okoz.

Dr. Bögöthy Zsolt a HAIRBOOM tulajdonosa és vezető gyógyszerésze a márka indításáról:

„Egy olyan hajvitamint szerettünk volna létrehozni, amivel valós eredményeket lehet elérni. Tisztában vagyunk vele, hogy mennyire fontos a nők számára a magabiztos megjelenés és az ebből fakadó önbizalom. Támogatni szerettük volna a természetes szépséget mellékhatások nélkül.”

Az elmúlt év visszajelzései alapján mindez beigazolódni látszik. Vásárlóik imádják a HAIRBOOM hajvitaminját és ezt ötcsillagos véleményekkel bizonyítják is.

A „zászlóshajó” mellett azóta több termék is megjelent a kínálatban. A prémium vonalat erősítve, novemberben elérhetővé tették a Vitaker Hungary-val közös ajándék boxokat, „tökéletes hajápolás kívül-belül” címszó alatt. De ebben az évben is van újdonság: 100% halkollagén italpor. Ez a termék-kategória hihetetlenül népszerű, de már szinte megszokott velük járó negatívum a kellemetlen szag és utóíz. Úgy tűnik a HAIRBOOM-nál ezt is sikerült megoldani, a málnás Beauty drink-et ugyanis íz és illat garanciával kínálják!

Remek termékek, igazolt eredmények, de nem is feltétlenül ez az, ami miatt ennyire szerethető a márka. A HAIRBOOM 100%-ban magyar vállalkozás. A fejlesztéstől kezdve, a gyártáson és csomagoláson át, valamint a logisztikát is beleértve, minden kizárólag megbízható magyar vállalkozások közreműködésével történik, ezzel segítve a hazai vállalkozókat és gazdaságot.

De mégis, ami a leginkább szimpatikus számunkra, hogy nem mindennapi értékeket képviselve kínálják termékeiket, hiszen a termékek kifejlesztésekor nem szimplán a haszonszerzést állították középpontba. A HAIRBOOM márka értékei szerint a haszon ugyanis nem feltétlenül bizonyítéka a termék sikerességének, ha azt nem kíséri valódi segítségnyújtás.

A hajvitamin létrejöttével nem csak kizárólag Nektek akartak segíteni, és Te sem csak magadnak tudsz vele örömet szerezni. Hogy miért?

Mert Te is segíthetsz! Híd közted és a rákos gyermekek között.

Vannak olyan gyermekek, akiknek jelenleg nem adatik meg az áhított hajkorona. A legtöbbünkkel ellentétben, sokkal keményebb harcot vívnak nap mint nap. Ők az életükért küzdenek. Nekik és családjuknak a legkisebb segítség is akár egy életet jelenthet.

Akár már 1 doboz hajvitamin megvásárlásával lehetőséget nyújthatsz, hogy a kemo- és/vagy sugárkezelések következtében a hajkoronájukat elveszítő gyermekek számára is megadassék a szép haj érzése. Elsősorban, de nem kizárólagosan a valódi hajból készülő paróka elkészíttetésére adhatsz ezeknek a gyerekeknek Te is lehetőséget. Egyéni igényektől függően, mérlegelve a gyógyuláshoz vezető folyamatot, az adomány felhasználható más szükséges eszközökre is.

A példás munkához Veletek közösen, „A gyönyörű haj mindenkinek jár” című kampánnyal szeretne a HAIRBOOM is hozzájárulni. Így minden doboz eladott hajvitamin árából 500 Ft-ot a Gyermekrák Alapítványnak adományoznak, ezzel segítve az alapítvány további kiemelkedő munkáját.

A számtalan pozitív visszajelzés bizonyára arról árulkodik, hogy igazán hatásos termékeket sikerült összehozni a HAIRBOOM csapatnak. Úgy tudjuk, ez még csak a kezdet, és ismét újdonságokkal teli év következik náluk, garantálva az eddig megszokott prémium minőséget!

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
Meztelenül nyitott ajtót a pizzafutárnak egy angyalföldi nő – futársztorik
Aki futárnak áll, fel kell készülnie nem mindennapi kalandokra. Jó, ha megőrizzük a hidegvérünket.
Fischer Gábor - szmo.hu
2024. április 19.


Link másolása

Elképesztő történetekről számolt be a Blikk, budapesti pizzafutárok meséltek.

A világjárvány óta az eddiginél is jobban rászoktak az emberek az online rendelésre. Sokan el is szegődtek áruszállítónak, ételfutárnak és remekül meg lehet belőle élni. Azonban nem árt, ha felkészül furcsa dolgokra is, aki futárkodásra adja a fejét.

Egy 18 éves diák futár az éjszakai műszakok során rendszeresen találkozott például részeg ügyfelekkel. Egyikük például,

amikor áltvette a rendelést, leült a lépcsőre, majd a kerítésbe kapaszkodva mászott vissza az ingatlanba.

A futár elárulta, hogy már a telefonban hallható volt, hogy a megrendelő részeg. De történt vele olyan is, hogy egy üdítő kiborult a szállítás során, és mire kiérkezett a címre, eláztatta a tárolót, és amikor kivette, hogy átadja a megrendelőnek az elázott dobozból a földre borult az étel. Meglepő módon ügyfél udvariasan összeszedte, és zokszó nélkül átvette a rendelést.

Egy másik, 22 éves kiszállító Angyalföldre vitt egy csomagot. Ahogy kell, 4-5 perccel az érkezése előtt telefonon értesítette a címzettet, hogy érkezik a küldemény.

Mikor megérkezett a címre, már nem telefonon kereste a hölgyet, csak felcsengetett a megadott lakásba. Amikor kinyílt az ajtó, a címzett, egy hölgy csak fehérneműt és egy meglehetősen átlátszó köntöst viselt. Amikor a nő rájött, hogy a csomagja érkezett meg, döbbenten annyit mondott annyit mondott:

„Úristen, bocsánat, azt hittem az ügyfelem vagy!”

Olyan is előfordul, hogy a futár és a megrendelő között konfliktus alakul ki. Emiatt járt úgy egy másik 22 éves futár, hogy bár az ügyfele a csomagot átvette, azonban a kijutással akadt egy kis gond. Mikor a futár felcsengetett, hogy nyomják meg az ajtónyitó gombját, bosszút állt rajta a dühös ügyfél, nem engedte ki a házból. Amikor a kiszállító megpróbált a többi lakáshoz csengetni, ők azt hitték, hogy be szeretne jönni, és ők sem segítettek. Végül egy órát kellett várnia, amíg valaki kiengedte.

A tanulság csupán annyi, hogy az menjen futárnak, aki fel van készülve a néha nem is olyan kellemes kalandokra is.

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk
ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
Egy hospice nővér elmagyarázta, miért nem érdemes félni a haláltól
Julie McFadden szerint életünk befejező szakaszában testünk fokozatosan kikapcsol és endorfinszintje is megnő, amivel megkönnyíti a haldokló utolsó napjait.
Maier Vilmos - szmo.hu
2024. április 05.


Link másolása

Egy sokéves tapasztalattal rendelkező hospice nővér videóban magyarázta el, miért nem érdemes félni a haláltól, vette észre a LADbible. Sokak számára talán ijesztő lehet, hogy mi történik velünk az elmúlás után, Julie McFadden szerint azonban „az emberi test a halára van kitalálva” és „biológiailag segít a meghalásban”.

Julie a videóban elmondja, hogy a közelgő halál jelei már fél évvel korábban észlelhetők. Ilyenkor ugyanis a haldokló már „kevesebbet eszik, kevesebbet iszik és többet alszik”.

„Az agyunkban beépített mechanizmusok vannak arra, hogy éhesek és szomjasak legyünk. Amikor a szervezet érzékeli, hogy az élet vége felé közeledik, ezek a mechanizmusok kikapcsolnak, így az ember általában nem érez éhséget és szomjúságot, ami segíti a szervezet lassú kikapcsolását” – mondja a rutinos nővér.

Julie McFadden szerint azonban ez a haldokló számára teljesen normális. Életünk utolsó szakaszában ugyanis számos olyan dolog történik a testünkkel, ami megkönnyíti az elmúlást.

„A szervezet lassan ketózisba kerül, ami endorfint szabadít fel. Ezek az endorfinok tompítják a fájdalmat és az idegeket, miközben eufórikus érzést is adnak az illetőnek, aki ettől jól érzi magát” – mondta a hospice nővér.

A teljes, angol nyelvű videót itt lehet megnézni:


Link másolása
KÖVESS MINKET:


ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
Gyökeresen megváltozott a Temu, és ez nem véletlen
Rengeteg panasz érkezett a cég miatt, mert a meghirdetett akciók rendszeresen nem voltak valósak, ráadásul a weboldalon sok volt a sürgető üzenet.

Link másolása

Mi is írtunk róla nemrégiben, hogy több bejelentés után a Gazdasági Versenyhivatal vizsgálatot indított a Temunál. A legtöbben azt kifogásolták, hogy az akciókban sok esetben 95%-os, vagy akár annál is magasabb kedvezményekkel csábították a vásárlókat, ám ezek nem bizonyultak valósnak. A GVH úgy vélte, hogy a Temut működtető vállalkozás vélhetően tisztességtelen kereskedelemi gyakorlatot folytat és megtéveszti a fogyasztókat.

Most azonban alaposan megváltozott a Temu kereskedelmi gyakorlata. Szinte teljesen eltűntek a hirdetések a neten, és megszűntek a weboldalon a sürgető üzenetek is. A GVH szerint előremutató, hogy a cég felülvizsgálja a kereskedelmi gyakorlatát - írja az Economx.

A GVH a lap megkeresésére azt közölte, hogy a vizsgálati szakaszban vannak, és ez még nem jelenti azt, hogy a vállalkozásról kimondták volna, hogy jogsértéseket követtek el. Most a tényeket tisztázzák, amire három hónapjuk van, ez pedig kétszer két hónappal hosszabbítható.

A nemzeti versenyhatóság mindig üdvözli, és a fogyasztók, valamint a tiszta piaci verseny szempontjából előremutatónak tartja, ha egy eljárás alá vont vállalkozás a hivatal eljárásának megindítását követően felülvizsgálja a kereskedelmi gyakorlatát - írták. „Természetesen mindez a jelenlegi vizsgálati szakban nem befolyásolja a GVH tényfeltárási kötelezettségét” – közölték.

A portál szerint:

2024 áprilisára a Temu 1 millió fős bázist épített Magyarországon, ezzel 25,6 százalékos súllyal bír a hazai online vásárlókon belül.

A Temu anyacége, a PDD 2023 negyedik negyedévben 88,88 milliárd kínai jüanos (12,5 milliárd amerikai dolláros) árbevételt ért el, ami 123 százalékkal magasabb az előző év azonos időszakánál.

Forrás: Index

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
Ezeket a dolgokat bánják meg a legtöbben a halálos ágyukon
Egy ápolónő összegyűjtött öt dolgot, amire a leggyakrabban gondolnak, ha közeleg a vég.

Link másolása

Bronnie Ware ápolónő palliatív ellátással foglalkozik, vagyis olyan betegeket gondoz, akik valamilyen súlyos, életet rövidítő betegségben (pl. végső stádiumú daganatos megbetegedés) szenved – írja az UNILAD.

Munkáját körbeveszi tehát a halál, s éppen ezért összegyűjtött 5 dolgot, amit az emberek többsége az utolsó pillanataiban sajnálni kezdenek.

Bárcsak ne dolgoztam volna olyan sokat!

Bronnie az egyik leggyakoribb megbánást a munkával kapcsolatban hallotta.

Ugyanis a legtöbben - főként a férfiak - túl sok időt szenteltek a munkának, és jóval kevesebbet a szeretteiknek.

Bárcsak a saját életemet életem volna, ahelyett, amit mások elvártak.

Haláluk perceiben sokan úgy érzik, elnyomták valódi vágyaikat, és nagyon sajálják, hogy nem valósították meg az álmaikat.

Sajnálom, hogy nem ápoltam jobban a baráti kapcsolataimat!

Ahogy idősebb lesz az ember, annál elfoglaltabb, és egyre nehezebb fenntartani a barátságokat.

Egy tavaly készített felmérés szerint az Egyesült Államokban a válaszadók nyolc százaléka mondta azt, hogy nincsenek közeli barátai.

Ki kellett volna mutatnom az érzéseimet!

Bronnie szerint nagyon sok ember, aki elmondta neki az utolsó szavaival, mit érez, hozzátette azt is, hogy egész életében elfojtotta az érzéseit, hogy békében legyen másokkal.

Bárcsak boldogabb lettem volna!

Az ápolónő páciensei gyakran tették fel azt a kérdést: vajon tényleg tudjuk értékelni a boldog pillanatokat? A válaszuk pedig a halálos ágyukon érte őket: a boldogság egy választás lehet, amivel érdemes volna élnünk.


Link másolása
KÖVESS MINKET: