A Tesco 454 tonna nehezen újrahasznosítható műanyagot vont ki a használatból
Az egyszerű újrahasznosíthatóság garantálása mellett a Tesco a sajátmárkás termékei csomagolásának tömegét is a lehető legalacsonyabbra szeretné csökkenteni. Számos sajátmárkás terméke ezért már könnyebb csomagolásban kerül a polcokra, vagy olyan megújult technológiai eljárással készül, ami lehetővé teszi a csomagolás egyes részeinek eltávolítását vagy helyettesítését.
A csomagolás súlyának csökkentése nemcsak a felhasznált anyagok mennyiségét képes visszaszorítani, hanem a szállítás során kibocsátott szén-dioxidét is azáltal, hogy a fuvarozás így kisebb energiafelhasználással jár.
A termékek csomagolásának áttervezése eddig összesen 64 tonnával kevesebb műanyag felhasználásához járult hozzá.
Az elmúlt másfél év során bevezetett változtatások mind szerves részei a Tesco fenntartható csomagolás iránti elkötelezettségének. Az áruházlánc büszke az eddigi eredményeire, különösen, hogy a járványhelyzet ellenére is sikerült fejlődést elérnie. A vállalathosszú távú célja, hogy 2025-ig minden sajátmárkás termékének csomagolása teljes egészében újrahasznosítható vagy újrafelhasználható legyen.
Te mit csinálnál másképp? - Csatlakozz a klímaváltozás hatásairól, a műanyagmentességről és a zero waste-ről szóló facebook-csoportunkhoz, és oszd meg a véleményedet, tapasztalataidat!