Megnéztük, hogy készül a KFC csirkéje
"Combot villant a KFC" - ezzel a szellemes (vagy fárasztó, hozzáállás kérdése) címmel harangozták be a gyorsétteremlánc legújabb tagját, amely a lehető legideálisabb helyen, a Deák téri metrókijáratnál nyitott meg.
A kétszintes étterem több újdonságot is rejt az összes eddigihez képest. Kialakításánál külön hangsúlyt fektettek az átláthatóságra: a szakácsokat csupán egy üvegfal választja el a vendégektől, így a saját szemetekkel figyelhetitek, amint a csirkét panírozzák. Apropó szakácsok: ez sem mindennapi dolog, hiszen a legtöbb gyorsétteremben nincsenek ilyen képesítésű dolgozók.
A koncepció alapja az volt, hogy az emberek többségének ma már más az életvitele, és másképp is gondolkodik, mint akár csak egy évtizede. Amikor éttermet választunk, már nem csak az ételek íze vagy az árszínvonal számít: a tudatos táplálkozás, mint globális trend, őszinteséget és átláthatóságot követel minden piaci szereplőtől - írják közleményükben.
Az ünnepélyes szalagátvágás
További újdonság, hogy átalakult a rendelés menete is: az elkészült ételeket közvetlenül a konyháról kapjátok meg, így a pénztáros minden figyelmét a vendégeknek szentelheti, emberközelibb és személyesebb kapcsolatot alakíthat ki velük, miközben a várakozási idő is lerövidül. Ebben végső soron tényleg lehet valami.
"A KFC-ben hagyományos módon készítjük el a csirkét, mert hisszük, hogy a friss étel a legfinomabb. Ezért friss, magyar csirkehúst használunk, amit kézzel paníroznak szakácsaink, közvetlenül sütés előtt. Erről mostantól bárki meggyőződhet az új, Deák Ferenc téri éttermünkben" - mondta el Fukcius Tamás, a KFC magyarországi marketingvezetője.
"Ezt a KFC éttermet a legújabb fogyasztói trendeket szem előtt tartva alakítottuk ki. Az vendégeink látni szeretnék, miből és hogyan készül az étel, a látványkonyhával pedig ennek az elvárásnak teszünk eleget. Az új, digitális menütábla segítségével még inkább a vendégeink igényeire szabjuk kínálatunkat: más-más termékünket emelhetjük ki például késő este, hétköznap délben vagy hétvégén" - tette hozzá.
Az 566 négyzetméteren elhelyezkedő, 192 férőhelyes étterem homlokzata jól illeszkedik az utcaképbe, míg belső kialakítása modern, egyszerre funkcionális és otthonos. Az építés során természetes színeket és anyagokat használtak. A tágas terek, a nagy ablakok és a harmonikus megvilágítás mind kellemesebbé teszik a KFC-ben töltött időt. És persze ingyen wifi is van.
Miután ezeket elmondták, következett a program legizgalmasabb része, amit a képeken is láthattok. Hajhálót és cipővédő húztunk, majd beengedtek minket a konyhába, hogy ne csak az üvegfalon keresztül, hanem még közelebbről megnézhessük, hogyan készülnek az ételek. Ez még úgy is elég bátor lépés volt részükről, hogy a titkos hozzávalókra nyilván nem derült fény. Hiszen a dolgozók minden mozdulatát - így esetleges hibáit is - újságírók és fotósok hada örökíthette meg.
Összességében tényleg nagyot gurított a KFC ezzel az étteremmel, látványosak és hasznosak az újítások. Ha minden igaz, innentől az összes új egységüket hasonló szellemiségben alakítják majd ki, és a régieket is fokozatosan ilyenre alakítják át. Kíváncsian várjuk, milyen ütemben fognak terjedni, és mennyivel lesz addig is nagyobb a forgalom a Deákon, mint máshol.
Ha érdekes volt, nyomj egy lájkot!