2020 után a Keletiből is járhat vonat a reptérre
Lebontották végre a rossz állapotú „Bagolyvárat”. A funkciók nagy része a csarnokba került át, de az áramelosztót nem lehet egyszerűen elmozgatni, így aköré felhúznak egy kisebb épületet
Az új LED-képernyő nemcsak a menetrendet tudja mutatni
Gyereknap a fotóriportereknek (örök hála a MÁV-nak!)
Kilátás a részben megújult csarnok felé
A MÁV saját pénzből próbálja rendberakni a 30 legforgalmasabb állomást és 20 legfontosabb megállóhelyet.
Még idén sorra kerül Budapesten Zugló, Kőbánya alsó, Kelenföldön pedig a régi állomásépületet kiiktatják az utasforgalomból azzal, hogy az aluljáróba telepítik a pénztárakat, magának a lepusztult épületnek a problémáját azonban ez nem oldja meg.
Még távolabbra tekintve az elnök-vezérigazgató arról is beszélt, hogy
a Nyugatin kívül a Keletiből is indítanának vonatokat a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtérre. Ehhez meg kell teremteni a pályaudvar színvonalas összekötését Kőbánya-Kispesttel. Az elképzelések szerint Ferihegyre a Nyugatiból alapvetően a távolsági vonatokkal lehetne kijutni, a Keletiből pedig direkt ingajáratok indulnának. Azt már mi tesszük hozzá, hogy ezen kívül bizonyára érdemes lenne a Dunántúlt is összekapcsolni a repülőtérrel Kelenföldön és Kőbánya-Kispesten keresztül.