A vodka, amit csak háromszoros áron kezdtek el vásárolni az emberek – őrült ötletek, amelyek valamiért mégis működtek
"Mindannyiunknak voltak már ötletei, amik egy pillanatig elképesztőnek tűntek, aztán mégsem úgy sültek el, ahogy azt elterveztük. De néha lehetséges az, hogy egy igazán furcsa ötlet tökéletesen működjön, még annak ellenére is, hogy ezt senki nem gondolta volna. A mai videóban olyan őrült ötleteket hoztam nektek, amik tökéletesen működtek" - írja a LEGJOBB [MAGYAR TOP 10] a legújabb videója alatt.
Sidney Frank a Grey Goose vodka mögött álló úriember például úgy gondolta, hogy sokkal többet adhatna el ebből a vodkából, ha az emberek azt jobb minőségűnek tartanák."
Frank ahelyett, hogy a vodka minőségén javított volna, felemelte a vodka árát, az üveget hosszabbra és keskenyebbre cserélte, hogy ne férjen el a bárok alacsonyabban található polcain, ahol az olcsóbb, rosszabb minőségű italok vannak.
Dan Stevensonnak, egy kaliforniai férfinak pedig elege lett abból, hogy a lakóhelye környékén sokan szemetelnek, randalíroznak. Gondolt egy merészet, és kirakott egy Buddha-szobrot az utcára. Annak ellenére, hogy egyáltalán nem vallásos.
Meglepő módon tényleg megváltozott a környék, nyugalmasabb és tisztább lett.
VIDEÓ: Őrült ötletek, amik végül mégis működtek