„Nem tudok – és nem is lehet – túllépni a történteken. Mi, akik itt vagyunk, nekünk a legnehezebb. Ugyanakkor sok a tennivaló, hiszen az Omega idén lép a 60. évébe. Szeretném, ha erre a 60 évre méltó módon lehetne emlékezni”
– nyilatkozta a Sláger FM-en Trunkos András, az Omega menedzsere. A Blikk által szemlézett beszélgetésben elhangzott az is, hogy milyen lépéseket tesznek, hogy Kóbor emlékét örökké életben tartsák.
„Több Kóbor János emlékszobor is készülőben van. Egyet Bátaszéken, egyet pedig Balatonaligán szeretnénk elhelyezni, illetve Budapesttel is tervezünk, de ez utóbbi lesz a leghosszadalmasabb folyamat. Emellett összeállni látszik egy kiállítás, amelyet Szentesen, Mecky születésnapján mutatnánk majd be. Ez felölelné azt a 60 évet, amelyet az Omega magáénak tudhat”
– mondta Trunkos András a Sláger Kult műsorvezetőjének, Sándor Andrásnak. A menedzser arról is szót ejtett, hogy egyelőre nem tud múlt időben beszélni a zenekarról, pedig Kóbor János halála véget vetett az Omegának. „Már csak egyet tehetünk, hogy méltó módon emlékezzünk minderre” – vallja Trunkos.
„Nem tudok – és nem is lehet – túllépni a történteken. Mi, akik itt vagyunk, nekünk a legnehezebb. Ugyanakkor sok a tennivaló, hiszen az Omega idén lép a 60. évébe. Szeretném, ha erre a 60 évre méltó módon lehetne emlékezni”
– nyilatkozta a Sláger FM-en Trunkos András, az Omega menedzsere. A Blikk által szemlézett beszélgetésben elhangzott az is, hogy milyen lépéseket tesznek, hogy Kóbor emlékét örökké életben tartsák.
„Több Kóbor János emlékszobor is készülőben van. Egyet Bátaszéken, egyet pedig Balatonaligán szeretnénk elhelyezni, illetve Budapesttel is tervezünk, de ez utóbbi lesz a leghosszadalmasabb folyamat. Emellett összeállni látszik egy kiállítás, amelyet Szentesen, Mecky születésnapján mutatnánk majd be. Ez felölelné azt a 60 évet, amelyet az Omega magáénak tudhat”
– mondta Trunkos András a Sláger Kult műsorvezetőjének, Sándor Andrásnak. A menedzser arról is szót ejtett, hogy egyelőre nem tud múlt időben beszélni a zenekarról, pedig Kóbor János halála véget vetett az Omegának. „Már csak egyet tehetünk, hogy méltó módon emlékezzünk minderre” – vallja Trunkos.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
„Halmozottan hátrányos helyzetű vagyok: Gáspár Győző lánya vagyok, celeb, és még cigány is” – hangzik el Gáspár Evelin meglepően őszinte mondata a Beköltözve Hajdú Péterhez című műsor legújabb epizódjának előzetesében. A műsorvezető közzétette a pénteken, november 28-án adásba kerülő beszélgetés rövid beharangozóját.
A videóban Gáspár Evelin arról vall, milyen nehézségekkel szembesült frissdiplomásként a munkaerőpiacon. Mint mondta, hiába szerzett 25 évesen diplomát és rendelkezik nyelvvizsgákkal, a munkakeresés során falakba ütközött. Úgy érezte, a neve, a hírneve és a származása együttesen gátolja a boldogulásban. Ez a vallomás azonban nemcsak a szakmai kihívásokról szól, hanem egy mélyebb, személyes nézőpontváltásról is árulkodik, amelyet a közelmúlt családi megpróbáltatásai formáltak.
„Főleg a covid után én ezt nagyon átértékeltem, mert a nagyapám, a Győző papa nagyon covidos volt, majdnem elveszítettük őt” – mondja Gáspár Evelin. A család egészsége miatti aggodalom tavaly is meghatározó volt az életükben, amikor édesanyja, Gáspár Bea komoly betegségen esett át. A műsor egy korábbi előzetesében édesapja, Gáspár Győző is drámai őszinteséggel nyilatkozott erről az időszakról: „Mi elveszítjük Beát, nekünk most van vége” – mondta akkor megtörten.
Evelin képe az utóbbi időben sokat árnyalódott a nyilvánosság előtt. A „celebgyerek” skatulyából kilépve idén a sportban is megmérette magát: az RTL Sztárbox című műsorának női könnyűsúlyú mezőnyében egészen a szuperdöntőig menetelt, ahol végül Kulcsár Edinával szemben pontozással maradt alul a november 2-án rendezett fináléban.
A nyilvánosság terheiről Evelin korábban is beszélt már. Egy nyári interjúban úgy fogalmazott: „Közismert ellenségnek tartom magam.” Egy másik alkalommal a gyerekkora óta tartó, külsejét érintő bántásokról vallott: „Tízéves korom óta látnak a tévében, és legtöbbször a testem miatt kapom a megjegyzéseket.”
A teljes beszélgetés, amelyben Gáspár Evelin a hátrányos helyzetről és az azt alakító tényezőkről részletesebben is beszél, pénteken lesz látható; az előzetes, amelyből a mostani idézetek származnak, a műsorvezető hivatalos Instagram-oldalán jelent meg.
„Halmozottan hátrányos helyzetű vagyok: Gáspár Győző lánya vagyok, celeb, és még cigány is” – hangzik el Gáspár Evelin meglepően őszinte mondata a Beköltözve Hajdú Péterhez című műsor legújabb epizódjának előzetesében. A műsorvezető közzétette a pénteken, november 28-án adásba kerülő beszélgetés rövid beharangozóját.
A videóban Gáspár Evelin arról vall, milyen nehézségekkel szembesült frissdiplomásként a munkaerőpiacon. Mint mondta, hiába szerzett 25 évesen diplomát és rendelkezik nyelvvizsgákkal, a munkakeresés során falakba ütközött. Úgy érezte, a neve, a hírneve és a származása együttesen gátolja a boldogulásban. Ez a vallomás azonban nemcsak a szakmai kihívásokról szól, hanem egy mélyebb, személyes nézőpontváltásról is árulkodik, amelyet a közelmúlt családi megpróbáltatásai formáltak.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Kern András elárulta, melyik kollégájával nem beszélt 8 éven át: Elismerem, vannak hosszú haragok az életemben
A Hot! magazinnak vallott a színészlegenda a Ripacsok rendezőjével való mosolyszünetről. Az idő múlása és a megfogyatkozott baráti kör is szóba került.
Nyolc évig tartó némaság árnyékolt be egy legendás barátságot – Kern András egy friss interjúban beszélt arról, hogy volt olyan közeli barátja, akivel közel egy évtizeden át egy szót sem váltott.
A Kossuth- és Jászai Mari-díjas színművész a Hot! magazinnak adott interjújában vallott arról, hogy bár nem keresi a konfliktusokat, ha egyszer megsértődik, azt nehezen felejti el. A barát, akiről szó van, pedig nem más, mint Sándor Pál filmrendező.
A művész őszintén beszélt arról, hogy a haragtartás a jellemének része.
„Nem szoktam összeveszni emberekkel, de ha épp összeveszünk, akkor az elég hosszúra tud sikerülni. Sándor Palival nyolc évig nem beszéltünk egymással, de aztán visszajött a barátság. Elismerem, vannak hosszú haragok az életemben”
– idézte a színészt a Blikk. Hozzátette, hogy baráti köre az évek során jelentősen megfogyatkozott, aminek több oka is van. „Egyrészt már sokan meg is haltak közülük, másrészt összevesztünk vagy eltávolodtunk egymás életéből… Rengeteg jó haverom volt, viszont ma már jó, ha évente egyszer találkozunk.”
A nyolcéves mosolyszünetnek különös súlyt ad a két alkotó közös múltja és szakmai összefonódása. Sándor Pál rendezte az 1981-es kultikus filmet, a Ripacsokat, amelyben Kern András Garas Dezsővel játszotta a két, egymással rivalizáló komikus főszerepét. A film a magyar filmtörténet egyik kiemelkedő alkotása lett, és a két művész barátságát is szimbolizálta. Együtt dolgoztak a Szabadíts meg a gonosztól című filmben is, kapcsolatuk tehát sok évtizedes múltra tekintett vissza. A hosszú harag azonban nem tartott örökké. Kern András szavaiból kiderül, hogy a barátság Sándor Pállal végül helyreállt
Az interjúban Kern nemcsak a barátságokról, hanem a pálya kezdeti időszakáról is mesélt, amikor az önkifejezés még egészen mást jelentett. „Az önkifejezés nagy divat volt akkoriban is. Jól lehetett vele csajozni is, bár nekem az eleinte nem nagyon sikerült” – idézte fel a színművész.
A színész az idő múlásáról is megrendítő őszinteséggel beszélt. A gondolatoknak különös súlyt ad, hogy a művész tavaly decemberben rosszul lett a Pesti Színházban a Spiró György által írt Az imposztor című előadás közben. A darabot félbe kellett szakítani, Kern Andráshoz mentőt hívtak, de szerencsére később már otthonában lábadozhatott. A történtekről később a TV2 Mokka című műsorában mesélt. „Irtó ijesztő, nagyon kellemetlen volt, és nem lehet tudni, hogy mi történt. Olyan volt, mintha a szívemnek, vagy az agyamnak, vagy az ereimnek, vagy valamelyik fontos szervnek valami nagy baja lenne” – emlékezett vissza.
Ez az élmény is hozzájárulhatott ahhoz, hogy másképp látja az életet és az emberi kapcsolatokat.
„Egy kicsit már érzem, hogy nagyon múlnak az évek. Ami nagy kár, mert összességében jó és érdekes volt ez az élet!”
– fogalmazott most Kern, aki az elmúlással kapcsolatban is elmondta gondolatait. „Most már azért nem annyira dühöt érzek, mint inkább belenyugvást. Megszokja az ember a gondolatot, azt, hogy ennek egyszer csak vége lesz, nem is olyan sokára.”
Nyolc évig tartó némaság árnyékolt be egy legendás barátságot – Kern András egy friss interjúban beszélt arról, hogy volt olyan közeli barátja, akivel közel egy évtizeden át egy szót sem váltott.
A Kossuth- és Jászai Mari-díjas színművész a Hot! magazinnak adott interjújában vallott arról, hogy bár nem keresi a konfliktusokat, ha egyszer megsértődik, azt nehezen felejti el. A barát, akiről szó van, pedig nem más, mint Sándor Pál filmrendező.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Hiába mondott nemet Zsolt a Házasság első látásra november 24-i fináléjában, a kamerák lekapcsolása után mégis adtak egy esélyt a kapcsolatuknak Beccával. Arról, hogy hogyan alakult azóta a viszonyuk, a keddi Tények Pluszban meséltek. A pár tartotta a szavát, és a műsor után valóban randizni kezdtek, ami szerintük kamerák nélkül még jobban is ment.
„Az első egy-két hétben tök jó volt, akkor még élveztük, hogy visszakaptuk a saját életünket, majd a harmadik-negyedik-ötödik héten éreztük, hogy nincs műsor, nincs forgatás”
– mondta el Becca. Bár a kezdeti lendület biztatónak tűnt, a közös nyaralás után sem alakult ki köztük a várt kötelék.
„Számos alkalommal találkoztunk, elmentünk nyaralni is együtt, viszont három-négy hét után nem volt meg az a fajta dinamika, ami szerintem kellett volna egy kapcsolatban, ezért hagytuk az egészet, és folytattuk tovább nyugodtan, de egyedül”
– jelentette ki az énekesnő.
A műsor során Zsolt többször is hangot adott annak, hogy Becca igényei dominálnak, egy vitájuk során pedig úgy fogalmazott, Becca „egy királylány, akinek nem a herceg kell, hanem egy szolgáló az udvarba”. Pedig voltak biztató jelek is, a kísérlet során például pozitívan hatott rájuk, amikor egy napra szülőkké váltak egy feladat keretében.
A pár végül tehát a válás mellett döntött, de barátok maradtak, sőt, közös munkába is kezdtek. Becca „Nagy falat” című dalához New Yorkban forgattak klipet, a szövegírásban pedig Zsolt is részt vett.
Hiába mondott nemet Zsolt a Házasság első látásra november 24-i fináléjában, a kamerák lekapcsolása után mégis adtak egy esélyt a kapcsolatuknak Beccával. Arról, hogy hogyan alakult azóta a viszonyuk, a keddi Tények Pluszban meséltek. A pár tartotta a szavát, és a műsor után valóban randizni kezdtek, ami szerintük kamerák nélkül még jobban is ment.
„Az első egy-két hétben tök jó volt, akkor még élveztük, hogy visszakaptuk a saját életünket, majd a harmadik-negyedik-ötödik héten éreztük, hogy nincs műsor, nincs forgatás”
– mondta el Becca. Bár a kezdeti lendület biztatónak tűnt, a közös nyaralás után sem alakult ki köztük a várt kötelék.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Kincsvadászok: jócskán az álomár felett, 350 ezerért kelt el a Till Attila által festett „Menzás Vénusz”
A licitharc végén Molnár Viktor vitte el a képet, Tilla pedig a meghatottságtól alig jutott szóhoz. A teljes bevételt terápiás és segítőkutyák képzésére ajánlotta fel.
„Menzás Vénusz” néven, 350 ezer forintért kelt el Till Attila fiatalkori festménye a Kincsvadászok című műsorban. A házigazda, aki ezúttal eladóként lépett a kereskedők elé, eredetileg 150 ezer forintot remélt a képért, így az eladási ár jócskán felülmúlta a várakozásait. A teljes bevételt jótékony célra, terápiás és segítőkutyák képzésére fordítja.
A november 25-i adásban az 1993-as, női aktot ábrázoló festményre a licit 5 ezer forintról indult. A licitharcban Fejes Tamás, a Tankcsapda dobosa egészen Tilla 150 ezer forintos álomáráig elment, Fertőszögi Péter művészettörténész pedig 200 ezernél szállt ki a versenyből. A legmagasabb ajánlatot végül Molnár Viktor műtárgybecsüs, az Amikor Galéria tulajdonosa tette, aki 350 ezer forintnál csapott le a képre. A licit során Molnár Viktor így fogalmazott: „Most az a kérdés, lesz-e nekem egy Till Attila-képem?” - mondta. Az árverés után a meghatott műsorvezető bevallotta:
„Kicsit még lebegek, egy kisebb összeggel is megelégedtem volna, de nagyon örülök neki”.
A jótékonysági árverés azzal vált igazán emlékezetessé, amikor Tilla bejelentette, hogy a teljes összeggel a terápiás és segítőkutyák képzését támogatja. A bejelentés után a stúdióban meg is jelentek a négylábú kedvezményezettek, ami érzelmes pillanatokat hozott.
A terpeszben ülő női aktot ábrázoló festményt a kereskedők nevezték el „Menzás Vénusznak”, az ötletgazda Fejes Tamás volt. Az alkotó kilétére a „TA” szignó alapján Nagyházi Lőrinc gyanakodott először, mielőtt Tilla felfedte volna magát. A műsorvezető az adás előzetesében elárulta, mennyire izgult a szokatlan szerep miatt. Tilla az adásban arról is beszélt, miért nem lett hivatásos festő, bár tanulta a szakmát.
„Azért egy magányos műfaj, és azt hiszem, én nehezebben viseltem ezt a műtermi magányt.”
„Menzás Vénusz” néven, 350 ezer forintért kelt el Till Attila fiatalkori festménye a Kincsvadászok című műsorban. A házigazda, aki ezúttal eladóként lépett a kereskedők elé, eredetileg 150 ezer forintot remélt a képért, így az eladási ár jócskán felülmúlta a várakozásait. A teljes bevételt jótékony célra, terápiás és segítőkutyák képzésére fordítja.
A november 25-i adásban az 1993-as, női aktot ábrázoló festményre a licit 5 ezer forintról indult. A licitharcban Fejes Tamás, a Tankcsapda dobosa egészen Tilla 150 ezer forintos álomáráig elment, Fertőszögi Péter művészettörténész pedig 200 ezernél szállt ki a versenyből. A legmagasabb ajánlatot végül Molnár Viktor műtárgybecsüs, az Amikor Galéria tulajdonosa tette, aki 350 ezer forintnál csapott le a képre. A licit során Molnár Viktor így fogalmazott: „Most az a kérdés, lesz-e nekem egy Till Attila-képem?” - mondta. Az árverés után a meghatott műsorvezető bevallotta:
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!