Sztárban sztár leszek: mindenki botrányra számított, de Majka és Rugós Beke nem esett egymásnak
Jakucs "Troll" Tamás, a 37 éves fogászati recepciós hatásosan indította a 3. showt. Az agysejtpusztítás is egyfajta hatás. Mondjuk ezzel az énekléssel szülést lehetne indítani, nem műsort.
A My Heart Will Go Ont adta elő magyar szöveggel, és nem hazudott, amikor előzőleg azt mondta, így még nem hallották ezt a dalt a mentorok, bár szerintem nem is akarták.
Akik látták az adást, tudják, mire gondolok, a többiek majd megértik, de haladjunk sorjában.
Mindig rossz érzés fog el, ha valakit úgy hirdetnek, hogy a „magyar” ez vagy az. Ráadásul mára ez is erősen inflálódott, hisz a magyar Elvis azért mégis csak egy Komár Laci volt. A magyar Alice Cooper a Derzsi „Vezér” művésznévre hallgat, és sajnos egyáltalán nem hallgat. Egyébként szimpatikus, laza csávó volt, de a továbbjutáshoz kevés.
Rockvonalon mentünk tovább, volt szörnyű AC/DC performansz, death metallal próbálkozó zongoratanár – akit Majka a kiesés ellenére el akar hívni a gyerekéhez tanítani –, és hörgő lány.
Persze ezeket a borzalmakat csak azért kellett végigszenvednünk, hogy elérkezzen a kanadai származású Novák Karen (ne röhögjetek, gyerekek, a Karen valaha egy normális név volt), aki Magyarországon lett szerelmes, és itt ragadt. A régebb óta fiatal hölgy ránézésre egy cukiságbomba. De küllemére rácáfolva olyan Thunderstracket nyomott, hogy kiugrik tőle a kakaó a bögréből.
Megkockáztatom, hogy a műsor hazai történetének legjobb Brian Johnson-utánzását láthattuk. Persze kérdés, hogy Karen tud-e mást is, egyelőre nem látom magam előtt ahogy a Single Ladiest énekli dresszben, de hajrá.
A következő egyvelegbe kicsit belezavarodtam, nehéz volt követni, hogy hányan vannak, kit hogy hívnak, mit adott elő, az sem derült ki sok esetben, hogy tovább jutott-e és ha igen, kinek a csapatába került.
Két dolog ragadt meg bennem: a Mariachit játszotta egy remek Banderas imitátor, illetve jött egy aranyos lány, aki a Hedda névre hallgat, ami Pápai Jocinak annyira megtetszett, hogy közölte, a következő gyerekét Pápai Heddának fogják hívni.
Petre Ricárd már csak azért is nagyon szimpatikus, mert erdész. Gyerekkoromban legelőször erdész szerettem volna lenni, annyira imádtam az erdőt. Aztán mégsem lettem az, de azt hiszem, így is többet mondtam magamról, mint ami bárkit is érdekel, szóval térjünk vissza Ricárdhoz.
R-GO dallal érkezett – Létezem –, és helyenként szikorább volt Szikoránál. Megérdemelten jutott tovább.
Következett a „Nem is volt rossz” blokk. (Idősebb kollégák szeretik ezzel szívatni az ifjú próbálkozókat: „Ez nem is volt rossz.” És amikor a kezdő kolléga hálásan megköszönné, hozzáteszik: „Ez kifejezetten pocsék volt.” A pocsék helyett persze egy másik szót használnak, amit én itt és most nem írhatok le.)
Na és akkor folytatódott a „Tamás Show”, a korábban már elküldött próbálkozó átöltözött, öltönyben és napszemüvegben „bujkálva” „kijátszotta” a hostesseket és „visszalopakodott” a stúdióba, ahol még a mesterek sem ismerték fel.
Ezúttal Whitney Houstont nem énekelt.
Az egyik ok, amiért mégis csak szeretem nézni a hasonló műsorokat, hogy minden évben akadnak Bódi Józsefek, akiknél az ember megdöbben, miként lehetséges, hogy valaki, aki így énekel, ilyen sokáig lappanghatott. A szimpatikus börtönlelkész tökéletesen hozta Takács Nikolast, nagyon nagyot kell hibáznia ahhoz, hogy ne kerüljön az élő műsorba.
Következtek az immár elmaradhatatlan rapperek, először a „futottak még”. Itt jegyezném meg, ha van furcsább, mint egy rapper egy ilyent típusú műsorban, ahol énekeseket kell utánozni, hát az olyan rapper, aki saját számmal jön. Miben reménykedik?
Végre elérkeztünk a vasárnapi adás legjobban bepromózott mozzanatához. Érkezett Rugós Beke Tik-tok sztár, freestyle rapper. Ő az ugyebár, aki korábban egy videóban beleszállt Majkába.
Egy hete mást sem hallok, hogy itt majd mekkora feszkó és hirig lesz. Spoiler: nem lett semmi. Beke a videójában bevallotta, hogy ő pusztán a nézettség kedvéért, mondhatni, előre megfontolt, aljas szándékkal küldte el Majkát melegebb vidékre, de azóta rájött, hogy félreismerte.
Kicsit rontja a produkciója értékét, hogy például az "ipafai fapipa" mondóka már a Tik-tokon is elhangzott valamelyik művében, szóval környezettudatos, hajlik az újrahasznosításra.
Majka pedig elmondta, hogy az eset után telefonon megbeszélték a dolgot Bekével. Nincs itt semmi látnivaló. Végül Majka el is vitte Bekét a csapatába, a versenyző megígérte, hogy ha kell, énekelni is megtanul. Azért erre kíváncsi leszek.
A szegmens végén Majka aggodalmasan megkérdezte:
Következett Tamás harmadszor is, ha eddig bárkinek is kétségei voltak immár megbizonyosodhatott róla, hogy beépített ember, tulajdonképpen a szünet és a reklámblokk elérkezését jelezte feltűnése.
Tóth Mónika vagyonőr szereplése rámutat a kórusvezetők felelősségére.
A kórus érdekes dolog. Az a szép benne, hogy olyan ember is lehetőséget kaphat az éneklésre, akinek amúgy nincs igazán jó hangja, de a tömegben egynek mégis elmegy.
Szerintem fontos lenne, hogy a kórusvezetők finoman éreztessék a kórustagokkal hangi adottságaik értékét. Így megkímélhetnének minket az olyan előadásoktól, mint ez:
Hogy Köllő Babett milyen pillanatnyi agyroham következtében gondolta úgy, magával viszi, óriási rejtély.
A szerkesztők ezúttal jóságosak voltak, nem akarták, hogy rossz élményekkel álljunk fel a tévé elől, netán rosszul aludjunk. Ezért az adás végére hagyták az örmény származású Edgárt. Én se szaporítom tovább a szót, hallgassátok meg Edgár éneklését. Szép álmokat gyerekek. Jövő héten találkozunk.
Fun fact: sikerült úgy megírnom a cikket, hogy egyszer sem említettem benne Tóth Gabit. Ezt most pótoltam.