KULT
A Rovatból

Pápai Jocit kevés dolog érdekli az életben, de az nagyon - megnéztük az X-Faktor második élő adását

Már csak egy mentor mondhatja el, hogy nem esett ki versenyzője, Majka és Laci között egyre mérgesebb viták törnek ki, Valkusz Milán szemében pedig a magyarság legfőbb szimbóluma a gulyásleves.


A második élő adás nem hozott akkora fordulatokat, mint az első. Múlt héten Tóth Andinak és Majkának is két-két versenyzője búcsúzott, aminek egyetlen pozitívuma, hogy Zilincki Nóra már most az X-Faktor legjobb női hangja. (Persze ha így nézzük az Éber Kóma már úgy érkezett az Élő Show-ba, hogy ők a legjobb csapat.)

A műsor mindjárt drámával indult: Pápai Joci négy hölgy társaságában sétált be, míg Miller Dávid egyedül. Joci így kommentálta:

„Tudja az RTL, hogy nyolcéves korom óta négy nővel járok mindenhová!”

Kezdem úgy érezni, hogy Jocit kevés dolog érdekli ezen a földön, de az nagyon.

Apropó Joci, Gáspár Laci elárulta, hogy a műsorvezető 39 fokos lázzal csinálta végig az első élő show-t. Ha így volt, ez okozhatta azokat a bakikat, amiket én is felróttam neki. Derék dolog betegen dolgozni, reméljük, hogy nem dőlt ki utána a fél stáb Coviddal.

Az epizódot egyébként leginkább Majka és Laci csörtéi határozták. A vita lényege, hogy mindenki magát tartja objektívnek, és ha a másik fél véleménye eltér az övétől, a mögött csakis valamiféle fondor taktikázás állhat. Ami kicsiben remekül modellezi az országot uraló közbeszéd minőségét.

Az első fellépő Steve Major volt, akinek a kisfilmje felért egy országimázzsal, Milán ugyanis elhatározta, hogy megmutatja neki kicsit Magyarországot, és erre nyilván a legjobb módszer elmenni gulyáslevest enni. A karikás ostort hiányoltam, de így is szép volt.

Steve felé az volt a kérés a múlt héten, hogy ne olyan dalokat énekeljen, amiket a haknijain szokott, hozzon valamit, amit még sosem énekelt el. Amit persze senki nem tud ellenőrizni, el kell hinni becsszóra. Ha igazán bevállalósak lettek volna, magyar dalt választanak. Ha gond a nyelv, akkor is vannak olyan magyar dalok, amiknek van angol szövege – az LGT például két angol nyelvű lemezt is kiadott, vagy ott a Scorpionstól a White Dove, leánykori nevén Gyöngyhajú lány.

Ehelyett a Kiss I Was Made For Loving You számának Yungblud féle feldolgozására esett a választás. Nem volt rossz, a mentorok abban egyetértettek, hogy Steve-nek szuper hangja van. Amiben vita támadt, hogy a társaság egyik fele nem érezte hitelesnek, szerintük Steve inkább szerepet játszik, nem jön át a saját személyisége. Ezzel együtt mindenki úgy gondolta, hogy megérdemli a széket.

Az előző adással ellentétben itt már csak három szék volt, ami azt jelentette, hogy a megmaradt nyolc versenyzőből három juthatott tovább biztosan, további három a közönség szavazatai alapján, és ketten estek ki.

Szabó Bence ezúttal másodikként lépett színpadra, ami azért izgalmas, mert lehetett rá számítani, hogy ha le is ül, valószínűleg lesznek még cserék, tehát most kiderül, a közönség mennyire szereti.

Gáspár Laci úgy érezte, Szabó Bencének muszáj elénekelnie a Halleluját, amit a magam részéről erősen vitatok. Félreértés ne essék, a Halleluja a popirodalom egyik legcsodálatosabb alkotása. Leonard Cohen egyébként is azon dalnokok egyike, akiknek a világirodalom legnagyobb költői mellett van a helye az irodalmi panteonban. Ha Bob Dylan irodalmi Nobel-díjat kaphatott, Cohennek is bőven kijárt volna.

Viszont mind a mai napig számomra Cohen az egyetlen, aki igazán hitelesen adta elő ezt a dalt. Mindenki más egy szépen előadható lassú dalt lát benne, amivel lehet virtuskodni, és túlcsordulhatnak benne az érzelmek.

Azért lássuk be, a Halleluját nem Cohen, hanem Alexandra Burke, a brit X-Factor 2008-as győztese tette igazán népszerűvé. Hatását jól mutatja, hogy azóta szinte nincs olyan zenei tehetségkutató, ahol valaki ne próbálkozna meg vele. A magyar X-Faktor első évadában, 2010-ben emlékezetes volt a válogatókban az a blokk, ahol a ravasz műsorkészítők összeszerkesztettek egymás után mindenkit, aki ezzel a dallal érkezett.

Egymás után jöttek a borzasztónál borzasztóbb, vonyítós produkciók, az akkor mentorcsapat már úgy volt vele, ha még egyszer meg kell hallgatniuk a Halleluját, Dunának mennek. És akkor jött Takács Nikolas, és leénekelte a csillagokat.

Egy időben kezdett már kikopni, de a Pentatnoix feldolgozásának hatására megint divatba jött. Néha úgy érzem, egyedül vagyok, akit nem nyűgöz le ez a változat. Bár tisztában vagyok vele, milyen nehéz így elénekelni, tökéletes harmóniában, de ez technikai kérdés, nem esztétikai. És persze, szépen éneklik, de

azt az életszerű piszkosságot ők sem teszik bele, amitől Cohen eredeti verziója „szimpla” szép dalból műalkotássá válik.

Ez persze mit sem von le Bence érdemeiből, nyilvánvaló volt, hogy csodaszépen fogja énekelni. De kicsit egyet kell értsek Majkával, aki most már várná, hogy Bence gyors dalokat énekeljen és megmozduljon a színpadon, megmutassa a személyisége csibészesebb oldalát. Természetesen ezzel együtt nem volt kérdés, hogy Bence széket érdemel.

Az Éber kómánál legutóbb Gáspár Laci (és én is) nehezményezte, hogy a refrént vokállal támasztották meg, de a zenekar szerint egyszerűen van olyan, hogy Éber kóma hangzás, ezért ők továbbra is a saját fejük és Majka instrukciói szerint dolgoznak.

Ezzel együtt most nem volt vokál, nekem jobban is tetszett a produkció. Tóth Andi egyenesen zseniálisnak tartotta.

Valkusz Milán legszívesebben pogózott volna, amibe Laci rögtön belekötött, szerinte pogó a punkban van.

Mondjuk bizonyos alkohol mennyiség után bármire lehet pogózni, akár a Süsüre is.

Minden esetre négy igennel leülhettek a srácok.

Nóra következett, aki a Wellcome to the Jungle-t énekelte. Megint nagyon energikus produkciót láttunk tőle. A versenyben lévő versenyzők közül talán az ő stílusa áll hozzám a legközelebb, nagyon jók az energiái. Ám ha bizonyos énekeseknél szóvá teszik, hogy mindig lassú dalt hoznak, nála fordított a helyzet érdekes lenne látni Nóra lírai oldalát is.

Tóth Andi egyenesen azt mondta, hogy ő nem énekelt ilyen jól 17 évesen. Bár Milán, Laci és Majka minimális kritikát is mondott, mindegyik mentor le akarta ültetni Nórát. Miután minden hely foglalt volt, ez azt jelentette, hogy valakinek fel kellett állni. A nézők szavazati alapján Steve Major került a veszélyzónába.

Következett Henn (Kovács A. Máté ritmikus segítségével), akiben mindenképp értékelem, hogy a korábbiakhoz képest más hangulatú dalt hozott a repertoárjából.

Kifejezetten tetszett, viszont a líraibb hangvétel nyilvánvalóvá tette, hogy Henn messze nem olyan jó énekes, mint a többiek.

A mentorok is ez utóbbit hangsúlyozták ki, és mivel úgy gondolták, a székeken mindenki jobb, Milán kivételével senki nem szavazott igennel.

Henn produkcióját baki árnyékolta be: a tévében nem hallatszott a gitárkíséret. Miller Dávid hangsúlyozta, hogy a stúdióban minden tökéletesen hallatszott, ezért a mentorok döntését nem befolyásolta a dolog, de a korrektség és a tévénézők kedvéért Henn megismételhette a produkcióját, immár jó hangosítással.

Úgy tűnt, Gáspár Laci egyik versenyzőjével sem akart kockáztatni, Sárközi Roland is a megszokott úton haladt tovább. A múlt heti My Way után most George Benson Nothing’s Gonna Change My Love For You-ja következett. Bár a produkció után a közönség egy emberként skandálta, hogy „szék, szék, szék”, a valóság az, hogy Roland mostani teljesítménye elmaradt a korábbiaktól. Az egy dolog, hogy becsúsztak hibák, de az egész nagyon enerváltra sikerült. Andi egyenesen lötyinek, unalmasnak nevezte. Majka is kritizálta, szerintem nemmel is szavazott volna, de megint alaposan összeveszett Gáspár Lacival arról, hogy mennyire jó vagy nem jó állandóan lassú dalokat énekelni, és a végén mérgében mégis megadta a széket, ezért Roli leülhetett. Így Nóra számára megismétlődött az előző heti forgatókönyv, át kellett adnia a helyét.

Következett Fehér Krisztián, aki múltkor magához képest gyengébb volt. Milán ennek ellenére azt gondolta, a mentortársai csakis taktikából szólhatták le (mi másért).

Krisztián ezúttal líraibb oldalát mutatta meg, és a testvérével való hullámzó kapcsolatát foglalta dalba, és jól tette. Függetlenül attól, kinek mennyire jön be ez a műfaj, Krisztián egyértelműen nagyon jó dalszerző, és a saját dalait elég jól elő is adja, a hiányosságai munkával javíthatóak.

Már eleve nagyon szimpatikus, hogy a testvérség témájáról írt dalt, a popdalokban az emberi kapcsolatok közül a csajozáson túl maximum a szülő-gyerek kapcsolat szokott megjelenni.

Az vitathatatlan, hogy Krisztián az egyik legnagyobb egyéniség az évadban.

Majka, bár szereti Krisztiánt, úgy gondolta, senkit nem állítana fel érte, a közönségre bízta volna a döntést, ezért nemet mondott. De három igennel mégis leülhetett Roland helyére.

Az adás végére Majka és Gáspár Laci odáig jutott, hogy már felkonferálás közben is veszekedtek. Toldi Sanyin kaptak össze. Sanyi vitathatatlanul tehetséges énekes, de mindig hagy bennem hiányérzetet.

Milán úgy fogalmazott: „Talán túl nagy falat voltál már önmagadnak.” Andi „több lelket” szeretett volna hallani. Majka és Andi nemmel szavazott, így Sándor nem ülhetett le.

A három biztos továbbjutó így tehát Szabó Bence lett – akit ezek szerint a nézők is kedvelnek, hisz nem kellett felállnia –, az Éber Kóma és Fehér Krisztián.

Következett a közönség szavazatinak kiértékelése. Zilincki Nóra fellélegezhetett, most is megmenekült. Viszont az elgondolkoztató a jövőre nézve, hogy a széket nem tudja megtartani. Rajta kívül Sanyi és Roland menekült meg.

Steve Major és Henn számára véget ért a verseny, ami azt jelenti, hogy Milán is csatlakozott az egyversenyzős mentorok táborához, Laci csapata viszont még mindig hiánytalan.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Isztriai tengerparti hangulat a Városmajorban – különleges színházi est vár Budapesten
Igazi horvátországi tengerparti hangulat lesz a Városmajori Szabadtéri Színpadon a Zentai Magyar Kamaraszínház kiváló színészei jóvoltából!


Nem kell tehát a tomboló hőségben órákat várakozni az autópályán, hogy átéljük az Isztria hangulatát, a városmajori nézők ugyanis lírai-groteszk tengerparti társasutazáson vehetnek részt, hiszen augusztus 25-én Budapestre érkezik a Szedjetek szét!

Közel van a Vajdaság, valahogy sokaknak mégis távol: az, ami az ütemes tempóban megújuló zentai színházzal történik, feltétlenül figyelemre érdemes. A Dévai Zoltán és Mezei Kinga vezette teátrum gyorsan felkerült újra a délvidéki magyar színházak összetéveszthetetlen esztétikája iránt rajongók belső térképére. Kicsi, de erős – talán így lehetne leírni legrövidebben azt, ahogyan és ami itt történik.

Merész vállalásokból nincs hiány, és erről megbizonyosodhat az, aki ellátogat a nagy vajdasági költő, Domonkos István műveiből készült, 2024-ben bemutatott előadásra.

Aminek van előtörténete, többféle is. Egyrészt a hosszú színházi memóriával rendelkezők emlékezhetnek Mezei Kinga korai, nagy visszhangot kiváltott Via Italia-rendezésére, melyet „Domi” szövegei nyomán álmodott színpadra. Néhány éve a Zenta melletti szomszédvárban, a szabadkai Kosztolányi Dezső Színházban született meg az első Szedjetek szét, szintén Mezei rendezésében. Az egykori szereplők közül Hajdú Tamás, Mészáros Gábor és Pálfi Ervin az újragondolt változatban is részt vesz, de a színpadon látjuk még többek között a rendezőt magát, vagy a Budapestről Zentára szerződött Vilmányi Benettet is.

Domonkos István költészete alapélmény számtalan vajdasági alkotónak. A Szedjetek szét kiindulópontja A kitömött madár című regény, majd a rá néhány évre, 1971-ben publikált Kormányeltörésben című vers. Ez utóbbi jelentőségéről Keresztury Tibor irodalomtörténész így fogalmaz: „az idegenség, a magány, kitaszítottság, a nyelvvesztés, a hazához fűződő viszony, az elveszített otthon, a sehová sem tartozás... keserű himnusza ez, melynek végetérhetetlen avantgárd sodrását, áradását visszatérő motívumok strukturálják... Élő, működő, aktuális, frissnek ható matéria: éppúgy meggyőződhet erről Domonkos régi híve, ismerője, mint az, aki ezt a verset, ezt a költőt most fedezi magának fel.”

És a felfedezéshez, illetve újraismerkedéshez tökéletes matéria a zentai színház előadása. Az isztriai tengerparton vagyunk a hetvenes években, a zenészek az üdülők szórakoztatására kitartóan húzzák a talpalávalót. Közben pedig a véletlen által egymás mellé sodort, karakteres és emlékezetes figurák élővé és átélhetővé varázsolják a horvát (rém)álmot. Négy monológot hallunk, és mindnek központi témája a menni vagy maradni kérdése – Domonkos szomorú varázslata, hogy a kérdés aktualitása mit sem kopott az elmúlt négy és fél évtizedben ezen a vidéken...

Ahelyett, hogy az apró történéseknél leragadnánk, érdemes egy nagy levegőt venni, és úgy elmerülni ebben a különös világban. Aki nem szakértője a vajdasági kultúrának és gondolkodásnak, annak sem kell aggódnia, hiszen az előadás jófajta humorral mutat görbe tükröt a mindig abszurd világnak. Eljön az a pillanat is, amikor a nevetés megszakad, és minden elsötétül egy pillanatra, de a keserű valóság is szerethetővé nemesül a fináléban.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

KULT
A Rovatból
Vecsei H. Miklós az SZFE-s tanáráról: Büszke voltam rá, hogy az én farkamat fogja
A színész az Ördögkatlanon beszélt a színházi közeg visszaéléseiről vagy családja megosztottságáról. Az interjúban arról is beszélt, miért utasított vissza egy állami díjat.


Vecsei H. Miklós az Ördögkatlan fesztiválon beszélgetett Veiszer Alindával, az interjú Veiszer Patreon-oldalán jelent meg, amelyet a Telex szemlézett. A színész-rendező többek között a Nemzeti Színházhoz való szerződéséről, a családja megosztottságáról, az SZFE-s éveiről és egy visszautasított állami díjról is beszélt.

Elmondta, hogy mesterei és szakmabeli barátai közül senki nem beszélte le arról, hogy elfogadja Vidnyánszky Attila ajánlatát. A döntés előtt kikérte Jordán Tamás, Molnár Piroska, ifj. Vidnyánszky Attila és gyimesi nagymamája véleményét is. Hozzátette, hogy közülük csak

nagymamája nevezhető Orbán Viktor „véres szájú hívének”. Vecsei hangsúlyozta: ő a Nemzeti Színházban hisz, nem valamelyik igazgatójában.

A beszélgetésben arról is szó esett, hogy mennyire megosztottnak látja Magyarországot. Vecsei úgy fogalmazott: imádja az országot, de sírnia kell, milyen állapotban van. Példaként említette, hogy

a családja egyik része a Pride-on van, a másik fele pedig a nagymamájánál nézi a csíksomlyói búcsút.

Az interjúban felidézte az SZFE-n töltött éveit is. Azt mondta, hogy öt évig volt ott hallgató, és teljesen természetesnek számított, hogy egy hatvanas férfi tanár fogdosta őt, miközben instruálta. Szavai szerint:

„Sőt, még büszke is voltam rá, hogy az én farkamat fogja, és nem a másokét, mert akkor engem akar instruálni.”

Vecsei arról is beszélt, hogy az SZFE modellváltásával nem értett egyet. Éppen ebben az időszakban kapta volna meg a kormánytól a Fiatalok a Polgári Magyarországért Díjat. Írt egy levelet az akkor még államtitkár Novák Katalinnak, amelyben jelezte: a kitüntetést csak akkor veszi át, ha beszélhet vele az ügyről. „Nem válaszolt nekem Novák Katalin. És nem is fogadott. És akkor én sem fogadtam el ezt a díjat” – mondta.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Ez a férfi tényleg egy félisten élőben is – megvadult nőstényhordák ellenére is elsöprő volt Jason Momoa koncertje
A hisztérikus követelőzések ellenére sem vetkőzött, viszont felszabadultan zenélt Jason Momoa a bandájával a budapesti Akváriumban. A meglepetés-fellépő a 16 éves fia volt, aki szintén nagyon átélte a teltházas bulit.


Amióta megláttam a Trónok Harcában Khal Drogóként belovagolni Jason Momoát (akiről valljuk be, nők millióinak szintúgy a lovaglás jut eszébe), híresen elfogult lettem. Úgyhogy amikor kiderült, hogy Budapesten koncertezik a nyelvbotlásnak vagy dadaizmusnak is beillő, Öof Tatatá nevű bandájával, fél órán belül öten küldték el nekem a hírt.

2019-ben már voltam olyan koncerten, amelyen ő is ott volt, ugyanis pont a Dűne első részének budapesti forgatása alatt turnézott utoljára a Slayer. De Momoa akkor sajnos nem a küzdőtéren pogózott, mint nemrég Ozzy búcsúbuliján a Pantera riffjeire, hanem a színpad mellől élvezte a show-t.

Jól tettem, hogy fénysebességgel lecsaptam egy jegyre, mert egy nap alatt 80%-ban el is fogytak a jegyek, és utána hamar teltházas lett a buli. Nyilván rengetegen úgy voltak vele – kétségkívül én is –, hogy kit érdekel, Jason milyen zenét játszik, ha az Old McDonalds had a farm dallamára olvassa fel a telefonkönyvet, akkor is izgalmas lesz látni, hogy milyen a kisugárzása ennek a tesztoszteron-hegynek.

Amikor rákerestem a 2024-ben alakult Öof Tatatá-ra, annyit tudtam meg elöljáróban, hogy Mike Hayes énekes-gitáros és Kenny Dale dobos a két zenésztársa, és többek közt Metallica, Black Sabbath, Led Zeppelin és Jimi Hendrix feldolgozásokat adnak elő.

Erre mondjuk nekem, mint rock-metal fanatikusnak extrán fel is csillant a szemem, a műfajt nem kedvelő gruppie-k meg majd elvonatkoztatnak a zenétől, úgysem azért lesznek ott.

A késő esti klubkoncertet illetően arra számítottam, hogy csipketangákat csúzlizó csajok lepik majd el az Akvárium területét, és lesz pár Temu-köpenyes Aquaman, aki így próbál majd a helyszínen csajozni. Sokat nem tévedtem. Két órával a 22.30-ra kiírt koncert előtt már beengedték a sorokban kígyózó keménymagot: valóban volt köztük egy nagydarab kamu-Momoa, számtalan rocker, néhány Momoa-pólós rajongó, szuperhős-fan srácok, és persze zömében állig felnyomott dekoltázsú, kikent-kifent, elszánt lányok, illetve idősebb nők egyaránt. Volt, aki a párjával érkezett, de a többség csapatostul, hiú reményekkel telve portyázott.

Az Akvárium nagytermébe lejutva végtelenítetve vetíteni kezdték – az első sorokat rögtön elfoglaló rajongótábornak – a színész vodkareklámját. Amely elsőre szexinek hatott, ezredszerre már vallatásnak. Az pedig még inkább, hogy ennyi ideig kellett felfokozott hangerővel ovuláló hölgyek locsi-fecsijét hallgatnom, akik már attól önkívületben sikítottak, ha egy road bement letenni egy setilstet a földre.

Amikor végre elkezdődött a koncert, egyébként a kiírt időben, én instant hormonsokkot kaptam a belépő Jason Momoától, mert ez a férfi tényleg egy félisten élőben is. Huncut mosolygások, magabiztos közvetlenség, laza haj- és fenékrázás, gyakori közönséghez dumálás és karizmatikusság (nos, a karizma sem utolsó).

Aki pedig a – nemrég a forgatás miatt történt – szakrális szakálltalanítás miatt izgult, annak jelentem, hogy azóta kellemes borostája nőtt, amely remekül áll neki.

Maga a koncert számomra kifejezetten hangulatos és élvezetes volt, mintha egy blueskocsmában lettem volna, ahol a régi haverok előadják a kedvenc rock-metál slágereiket. Kenny jól dobolt, Mike pedig ugyan nem a legjobb énekes, viszont igazán kiváló gitáros, valamint egy tüneményes és szerethető figura. A trió néha kibővült Nakoa-Wolffal, Momoa 16 éves fiával, aki szintén az apjával együtt forgat nálunk. A srác nem csupán a szülei vonásait örökölte (bár lágyabb kivitelben, puttó angyalkás fürtökkel), hanem az apja zenei tehetségét is, mert már most jól gitározott, és látványosan élvezte a reflektorfényt, szinte fürdőzött a sikerben.

Az apja-fia páros még vokálozott is egyet közös mikrofonba a Rebel Yell alatt. A közönség láthatóan nem tudta értékelni a jammelős blues-részeket és a keményebb metálszekciót sem, csak a populárisabb slágerekre indult be az éneklés, mint amilyen a Red Hot-féle Can’t stop meg a Zombie vagy a Purple Rain.

A buli közben azonban egyre inkább szégyelltem, hogy nő vagyok, annyi lealjasodást láttam és hallottam. Ennyi malacvisítás konkrétan a vágóhídon nincs. Hol hörögve skandálták a családjuktól elszabadult asszonyok, hogy „Shirt off! Shirt off!”, hol magyarul vinnyogták, hogy „Rajtad van a póló, mi van veled?!" vagy "Aquaman gyere ide!". Volt momoás felnőttszínező is valaki kezében (na jó, az nekem is megvan), és egy molinón az első sorban a "Can I have a dickpic?" állt.

A koncert közepén majdnem agyontaposott-rúgott két ittas hölgyemény, hogy egy méterrel közelebb lássák az idoljukat. A (velem is) durván verekedő, megvadult egyedet végül a szekus szedte ki a sorból. Mintha egy nagyszabású lánybúcsún lettem volna – nem csoda, hogy Momoa végül nem vette le a trikóját, becsültem is érte, hiszen nem chippendale műsorral érkezett.

Az éjjel fénypontjaként még a dobverőt is elkaptam a végén, pedig én nem is nyúltam utána, mint száz másik kéz, csak hallottam, hogy a földön koppan, és pont be tudtam slisszolni a lábak közé, hogy felvegyem.

És az a harci helyzet, hogy Momoa és az egész bandája rendkívül szimpatikus és megnyerő volt a műsor alatt. Pedig én tényleg szerettem volna fogást találni ezen a pasin. De nem sikerült - sajnos semmilyen értelemben.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Tóth Gabi: kimegyek mindjárt, azt kint valakit agyonverek – A Megasztár előzetese szerint bőven lesz feszültség a tehetségkutatóban
Herceg Erika könnyeit törli, Curtis kiakad és káromkodik, Marics Peti pedig kiabálni kezd.


Hamarosan érkezik a Megasztár idei évada. A csatorna egy előzetest is megosztott, melyből kiderül, hogy bőven lesznek megint feszültségek, sértődések, könnyek.

A műsorban új mesterek is érkeznek. A zsűri tagjai: Tóth Gabi, Herceg Erika, Curtis és Marics Peti. Ördög Nóra pedig új társat kap a műsorvezetéshez, Till Attila helyett Szépréthy Roland lesz a partnere.

VIDEÓ: A Megasztár beharangozója


Link másolása
KÖVESS MINKET: