SZTÁRVILÁG
A Rovatból

Natalia Oreiro meztelen, szoptatós fotókkal nosztalgiázott az Instagramján

A 43 éves színésznő évekkel ezelőtt a Cannes-i Filmfesztivál idején, a vörös szőnyegről rohant a hotelszobájába, hogy megszoptassa kisfiát. Erről a pillanatról gyönyörű fotók is készültek.


Natalia Oreiro egy igazán intim és csodálatos pillanatról osztott meg fotókat az Instagram-oldalán Anyák napja alkalmából (Argentínában ezt október 3. vasárnapján ünneplik).A 43 éves színésznő egy évekkel ezelőtti fotósorozattal emlékezett vissza arra az időre, amikor a most 8 éves kisfia és csecsemő volt.

A színésznő a fotókon meztelenül ül egy nyitott erkély előtt. A posztjából az is kiderült, hogy a képek a Cannes-i Filmfesztiválon készültek. AZt is elárulta, hogy egyébként ez volt a gyereke legelső utazása. Ő a vörös szőnyegről rohant el a hotelszobájába, hogy megszoptassa a kisfiát. A cipőit már menet közben levette, aztán a ruhájától is megszabadult a szobában, majd beült a nyitott erkély elé a kisfiával.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

⁣ Fue el primer viaje como mamá de Ata. Festival de Cannes, Hotel Martinez frente a la Riviera francesa. Hice la pasada sobre la alfombra roja para la película "Infancia clandestina" y me fui corriendo antes del final porque era la hora de su "tetita". Subí las escaleras volando con los zapatos en la mano, entré a la habitación, tiré el vestido y me senté con él...nuestro mundo se detuvo en ese instante de amor infinito. Feliz día de las madres todos los días a todas las madres. - Каннский кинофестиваль, Отель Мартинес, с видом на Французскую Ривьеру. Это было первое путешествие Аты. Я прошлась по красной дорожке, представляя фильм «Подпольное Детство», и быстро, ещё до того, как закончится мероприятие, убежала, потому что пришло время его кормить. Я поднялась по лестнице с туфлями в руках, вошла в комнату, скинула платье и села с ним... наш мир остановился в этот миг бесконечной любви. Счастливого Дня всем матерям сегодня и каждый день.

Natalia Oreiro|Наталия Орейро (@nataliaoreirosoy) által megosztott bejegyzés,


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


SZTÁRVILÁG
A Rovatból
„Gáspár Győző lánya vagyok, celeb, és még cigány is” – Gáspár Evelin elárulta, miért nem tudott elhelyezkedni frissdiplomásként
Hajdú Péternek öntötte ki a lelkét a Sztárbox döntőse. A családi drámák és a nagyapja betegsége is átformálta a gondolkodását.


„Halmozottan hátrányos helyzetű vagyok: Gáspár Győző lánya vagyok, celeb, és még cigány is” – hangzik el Gáspár Evelin meglepően őszinte mondata a Beköltözve Hajdú Péterhez című műsor legújabb epizódjának előzetesében. A műsorvezető közzétette a pénteken, november 28-án adásba kerülő beszélgetés rövid beharangozóját.

A videóban Gáspár Evelin arról vall, milyen nehézségekkel szembesült frissdiplomásként a munkaerőpiacon. Mint mondta, hiába szerzett 25 évesen diplomát és rendelkezik nyelvvizsgákkal, a munkakeresés során falakba ütközött. Úgy érezte, a neve, a hírneve és a származása együttesen gátolja a boldogulásban. Ez a vallomás azonban nemcsak a szakmai kihívásokról szól, hanem egy mélyebb, személyes nézőpontváltásról is árulkodik, amelyet a közelmúlt családi megpróbáltatásai formáltak.

„Főleg a covid után én ezt nagyon átértékeltem, mert a nagyapám, a Győző papa nagyon covidos volt, majdnem elveszítettük őt” – mondja Gáspár Evelin. A család egészsége miatti aggodalom tavaly is meghatározó volt az életükben, amikor édesanyja, Gáspár Bea komoly betegségen esett át. A műsor egy korábbi előzetesében édesapja, Gáspár Győző is drámai őszinteséggel nyilatkozott erről az időszakról: „Mi elveszítjük Beát, nekünk most van vége” – mondta akkor megtörten.

Evelin képe az utóbbi időben sokat árnyalódott a nyilvánosság előtt. A „celebgyerek” skatulyából kilépve idén a sportban is megmérette magát: az RTL Sztárbox című műsorának női könnyűsúlyú mezőnyében egészen a szuperdöntőig menetelt, ahol végül Kulcsár Edinával szemben pontozással maradt alul a november 2-án rendezett fináléban.

A nyilvánosság terheiről Evelin korábban is beszélt már. Egy nyári interjúban úgy fogalmazott: „Közismert ellenségnek tartom magam.” Egy másik alkalommal a gyerekkora óta tartó, külsejét érintő bántásokról vallott: „Tízéves korom óta látnak a tévében, és legtöbbször a testem miatt kapom a megjegyzéseket.”

A teljes beszélgetés, amelyben Gáspár Evelin a hátrányos helyzetről és az azt alakító tényezőkről részletesebben is beszél, pénteken lesz látható; az előzetes, amelyből a mostani idézetek származnak, a műsorvezető hivatalos Instagram-oldalán jelent meg.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk
SZTÁRVILÁG
A Rovatból
Kern András elárulta, melyik kollégájával nem beszélt 8 éven át: Elismerem, vannak hosszú haragok az életemben
A Hot! magazinnak vallott a színészlegenda a Ripacsok rendezőjével való mosolyszünetről. Az idő múlása és a megfogyatkozott baráti kör is szóba került.


Nyolc évig tartó némaság árnyékolt be egy legendás barátságot – Kern András egy friss interjúban beszélt arról, hogy volt olyan közeli barátja, akivel közel egy évtizeden át egy szót sem váltott.

A Kossuth- és Jászai Mari-díjas színművész a Hot! magazinnak adott interjújában vallott arról, hogy bár nem keresi a konfliktusokat, ha egyszer megsértődik, azt nehezen felejti el. A barát, akiről szó van, pedig nem más, mint Sándor Pál filmrendező.

A művész őszintén beszélt arról, hogy a haragtartás a jellemének része.

„Nem szoktam összeveszni emberekkel, de ha épp összeveszünk, akkor az elég hosszúra tud sikerülni. Sándor Palival nyolc évig nem beszéltünk egymással, de aztán visszajött a barátság. Elismerem, vannak hosszú haragok az életemben”

– idézte a színészt a Blikk. Hozzátette, hogy baráti köre az évek során jelentősen megfogyatkozott, aminek több oka is van. „Egyrészt már sokan meg is haltak közülük, másrészt összevesztünk vagy eltávolodtunk egymás életéből… Rengeteg jó haverom volt, viszont ma már jó, ha évente egyszer találkozunk.”

A nyolcéves mosolyszünetnek különös súlyt ad a két alkotó közös múltja és szakmai összefonódása. Sándor Pál rendezte az 1981-es kultikus filmet, a Ripacsokat, amelyben Kern András Garas Dezsővel játszotta a két, egymással rivalizáló komikus főszerepét. A film a magyar filmtörténet egyik kiemelkedő alkotása lett, és a két művész barátságát is szimbolizálta. Együtt dolgoztak a Szabadíts meg a gonosztól című filmben is, kapcsolatuk tehát sok évtizedes múltra tekintett vissza. A hosszú harag azonban nem tartott örökké. Kern András szavaiból kiderül, hogy a barátság Sándor Pállal végül helyreállt

Az interjúban Kern nemcsak a barátságokról, hanem a pálya kezdeti időszakáról is mesélt, amikor az önkifejezés még egészen mást jelentett. „Az önkifejezés nagy divat volt akkoriban is. Jól lehetett vele csajozni is, bár nekem az eleinte nem nagyon sikerült” – idézte fel a színművész.

A színész az idő múlásáról is megrendítő őszinteséggel beszélt. A gondolatoknak különös súlyt ad, hogy a művész tavaly decemberben rosszul lett a Pesti Színházban a Spiró György által írt Az imposztor című előadás közben. A darabot félbe kellett szakítani, Kern Andráshoz mentőt hívtak, de szerencsére később már otthonában lábadozhatott. A történtekről később a TV2 Mokka című műsorában mesélt. „Irtó ijesztő, nagyon kellemetlen volt, és nem lehet tudni, hogy mi történt. Olyan volt, mintha a szívemnek, vagy az agyamnak, vagy az ereimnek, vagy valamelyik fontos szervnek valami nagy baja lenne” – emlékezett vissza.

Ez az élmény is hozzájárulhatott ahhoz, hogy másképp látja az életet és az emberi kapcsolatokat.

„Egy kicsit már érzem, hogy nagyon múlnak az évek. Ami nagy kár, mert összességében jó és érdekes volt ez az élet!”

– fogalmazott most Kern, aki az elmúlással kapcsolatban is elmondta gondolatait. „Most már azért nem annyira dühöt érzek, mint inkább belenyugvást. Megszokja az ember a gondolatot, azt, hogy ennek egyszer csak vége lesz, nem is olyan sokára.”


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

SZTÁRVILÁG
A Rovatból
Házasság első látásra: Kiderült, hogyan alakult Becca és Zsolt kapcsolata a műsor után
A pár a műsorban a válás mellett döntött, aztán abban maradtak, hogy folytatják. Még nyaralni is voltak együtt.
Fotó: TV2 - szmo.hu
2025. november 27.



Hiába mondott nemet Zsolt a Házasság első látásra november 24-i fináléjában, a kamerák lekapcsolása után mégis adtak egy esélyt a kapcsolatuknak Beccával. Arról, hogy hogyan alakult azóta a viszonyuk, a keddi Tények Pluszban meséltek. A pár tartotta a szavát, és a műsor után valóban randizni kezdtek, ami szerintük kamerák nélkül még jobban is ment.

„Az első egy-két hétben tök jó volt, akkor még élveztük, hogy visszakaptuk a saját életünket, majd a harmadik-negyedik-ötödik héten éreztük, hogy nincs műsor, nincs forgatás”

– mondta el Becca. Bár a kezdeti lendület biztatónak tűnt, a közös nyaralás után sem alakult ki köztük a várt kötelék.

„Számos alkalommal találkoztunk, elmentünk nyaralni is együtt, viszont három-négy hét után nem volt meg az a fajta dinamika, ami szerintem kellett volna egy kapcsolatban, ezért hagytuk az egészet, és folytattuk tovább nyugodtan, de egyedül”

– jelentette ki az énekesnő.

A műsor során Zsolt többször is hangot adott annak, hogy Becca igényei dominálnak, egy vitájuk során pedig úgy fogalmazott, Becca „egy királylány, akinek nem a herceg kell, hanem egy szolgáló az udvarba”. Pedig voltak biztató jelek is, a kísérlet során például pozitívan hatott rájuk, amikor egy napra szülőkké váltak egy feladat keretében.

A pár végül tehát a válás mellett döntött, de barátok maradtak, sőt, közös munkába is kezdtek. Becca „Nagy falat” című dalához New Yorkban forgattak klipet, a szövegírásban pedig Zsolt is részt vett.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

SZTÁRVILÁG
A Rovatból
Kincsvadászok: jócskán az álomár felett, 350 ezerért kelt el a Till Attila által festett „Menzás Vénusz”
A licitharc végén Molnár Viktor vitte el a képet, Tilla pedig a meghatottságtól alig jutott szóhoz. A teljes bevételt terápiás és segítőkutyák képzésére ajánlotta fel.


„Menzás Vénusz” néven, 350 ezer forintért kelt el Till Attila fiatalkori festménye a Kincsvadászok című műsorban. A házigazda, aki ezúttal eladóként lépett a kereskedők elé, eredetileg 150 ezer forintot remélt a képért, így az eladási ár jócskán felülmúlta a várakozásait. A teljes bevételt jótékony célra, terápiás és segítőkutyák képzésére fordítja.

A november 25-i adásban az 1993-as, női aktot ábrázoló festményre a licit 5 ezer forintról indult. A licitharcban Fejes Tamás, a Tankcsapda dobosa egészen Tilla 150 ezer forintos álomáráig elment, Fertőszögi Péter művészettörténész pedig 200 ezernél szállt ki a versenyből. A legmagasabb ajánlatot végül Molnár Viktor műtárgybecsüs, az Amikor Galéria tulajdonosa tette, aki 350 ezer forintnál csapott le a képre. A licit során Molnár Viktor így fogalmazott: „Most az a kérdés, lesz-e nekem egy Till Attila-képem?” - mondta. Az árverés után a meghatott műsorvezető bevallotta:

„Kicsit még lebegek, egy kisebb összeggel is megelégedtem volna, de nagyon örülök neki”.

A jótékonysági árverés azzal vált igazán emlékezetessé, amikor Tilla bejelentette, hogy a teljes összeggel a terápiás és segítőkutyák képzését támogatja. A bejelentés után a stúdióban meg is jelentek a négylábú kedvezményezettek, ami érzelmes pillanatokat hozott.

A terpeszben ülő női aktot ábrázoló festményt a kereskedők nevezték el „Menzás Vénusznak”, az ötletgazda Fejes Tamás volt. Az alkotó kilétére a „TA” szignó alapján Nagyházi Lőrinc gyanakodott először, mielőtt Tilla felfedte volna magát. A műsorvezető az adás előzetesében elárulta, mennyire izgult a szokatlan szerep miatt. Tilla az adásban arról is beszélt, miért nem lett hivatásos festő, bár tanulta a szakmát.

„Azért egy magányos műfaj, és azt hiszem, én nehezebben viseltem ezt a műtermi magányt.”


Link másolása
KÖVESS MINKET: