SZTÁRVILÁG
A Rovatból

Az egyik legismertebb magyar zenész keveredett adócsalási botrányba – százmilliót kereshetett a YouTube-on

Márkás ruhákkal és kiegészítővel büszkélkedik közösségi oldalán, mégsem fizeti be a kellő mennyiségű járadékot.
Fotó: Pixabay (illusztráció) - szmo.hu
2023. július 08.


Link másolása

Ahogy arról tegnap beszámoltunk, komoly adóügyi kalamajkába került egy híres magyar énekes. Mint kiderült, a sztár az elmúlt két évben a YouTube-on keresett százmillió forintot elhallgatta az adóhatóság elől.

A Blikk kiderítette, hogy ki lehet az „egyik legismertebb magyar zenészként” definiált előadó. Mint írják:

sikeres, a lapokban is sokat szereplő előadóról van szó, aki mind gyakrabban örvendezteti meg rajongóit új videóval a YouTube-on, klipjei többmilliós megtekintéseket érnek el.

Ugyanakkor személyiségi jogai miatt kilétét nem fedhetik fel.

A lapnak egy neve elhallgatását kérő, szintén ismert és népszerű zenész úgy nyilatkozott, hogy „a szakmában nyílt titok, hogy vannak kellemetlen esetei” kollégájának, ugyanakkor hozzátette: „Nem értem, miért csinálja, hiszen rengeteg fellépése van, a dalai is hatalmas népszerűségnek örvendenek a YouTube-on és a Spotifyon. Mindig márkás, értékes holmikat hord, azt gondolom, lenne neki miből kifizetni a kötelező járulékokat...”

A Blikk egy szakértőt is megkérdezett arról, hogyan és mennyi pénzhez juthatnak az előadók a YouTube lejátszásaiból. „A reklámért kapott bevételt a Google határozza meg a feliratkozók száma alapján, amit tovább bont kor, nem és régió szerint. Ezek alapján sorolja be, hogy az adott közösség mennyire keresőképes, és mi iránt érdeklődnek, így kiderül, milyen típusú reklámok lehetnek számukra érdekesek vagy relevánsak. Ha például egy előadónak van több tíz- vagy százmillió feliratkozója, de nagy részük még nem keresőképes, ott alacsonyabb lehet a bevétel, szemben egy olyan csatornával, ahol bár jóval kevesebb a feliratkozó, de többségük fizetőképes személy. Ez az adott reklám típusát is befolyásolhatja, egy prémiummárka ugyanis jóval többet fizet néhány másodpercnyi hirdetésért is, mint egy középkategóriás” – magyarázta el az iparágra rálátó forrás.

A legnézettebb magyar sztárok a YouTube-on

A Blikk azt is összeszedte, kik most azok az előadók, akiknek produkcióját a leggyakrabban nézik a felhasználók.

Idehaza Missh áll a legjobban, ­klipjeit 480 millióan látták eddig, őt követi G.w.M 408 millióval, L.L.Junior 382 millióval, ByeAlex 294 millió, Horváth Tamás 262 millió megtekintést mutathat fel, míg Azahriah 259 milliónál tart eddig. A rapper T. Danny 253, Burai Krisztián 218, DR BRS 193, KKevin 124 millió megtekintéssel büszkélkedhet.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


SZTÁRVILÁG
A Rovatból
Máris van egy furcsaság Sarolta hercegnő most megjelent születésnapi fotóján
A 9 éves hercegnő épp azt a bordó kardigánt viseli, mint amit az emlékezetes Photoshop-botrány során készült felvételen.

Link másolása

Egy fotóval kívánt boldog születésnapot középső gyerekének a walesi hercegi pár. Sarolta hercegnő május 2-án lett kilenc éves, a róla készült friss fotó a szülei Instagram-oldalán jelent meg.

„Boldog 9. születésnapot, Sarolta hercegnő! Mindenkinek köszönjük a mai kedves üzeneteket”

– írták a kép mellé.

Szinte biztos, hogy a szakértők alaposan szét fogják szedni az ifjú hercegnő fotóját, miután nemrég több Photoshop-botrány is megrázta a királyi családot. Ezek közül az első részben Saroltához is kapcsolódott, aki a szóban forgó képen épp azt a bordó kardigánt viselte, mint a csütörtökön megjelent, állítólagos friss felvételen.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

SZTÁRVILÁG
A Rovatból
Házasság első látásra: így alakult Enikő és Peti kapcsolata a forgatás óta
Enikő látta, hogy Peti eldöntötte, nem szeretne nekik esélyt adni a civil életben is.

Link másolása

Véget ért a Házasság első látásra című reality, és a TV2 stábja a Tények Plusz elmúlt adásaiban sorra kereste fel a műsor szereplőit, hogy megtudják, mi történt velük a forgatás óta eltelt egy évben.

A legutóbbi adásban Enikő és Peti került sorra. Enikő a forgatás után szeretett volna Peti felesége maradni, a férfi viszont nem akarta folytatni a házasságot, tettek két lépést hátra, és nem igazán tartják a kapcsolatot.

Enikő, aki azóta egy folyami hajón dolgozik felszolgálóként, a fedélzetről nyilatkozott a TV2-nek.

„Én mindenféleképpen adtam ennek egy esélyt, és azt éreztem, hogy nem nagyon változik a bennem lévő érzelem se. Kicsit elfáradtam abban, hogy egyedül evezek a csónakban, és a Petin is azt láttam, hogy ő ezt eldöntötte, és ő nem nagyon szeretne ennek a civil életben adni egy esélyt”

– mondta.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

SZTÁRVILÁG
A Rovatból
Marics Peti cáfolja, hogy csalta vele vőlegényét a fiatal énekesnő
Egy rajongó fotózta le őket Bécs mellett, később pedig az énekesnő vőlegénye is megerősítette. Marics és Binhky nem érti, hogy miből robbant ki a botrány.

Link másolása

Ahogy korábban beszámoltunk róla, Marics Petit, a ValMar énekesét Binhkyvel látták Bécsnél, miközben a fiatal énekesnőnek vőlegénye van.

A vőlegény az Instagramon azt írta, hogy „Sajnos, igaz! A kedves menyasszonyom és Peti összejöttek a hátam mögött csúnyán. Nekem nem szólva, hónapok óta csinálják”, de most váratlan fordulatot ért az ügy, mert

Marics Peti szintén az Instagramon kifejezte, hogy ő és Binhky is értetlenül áll a történtek előtt.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


SZTÁRVILÁG
Pamkutyáék reagáltak Dancsó Péter belpesti szektázására: egyszerűen csak rosszindulatú, sértődött és káros
Dancsó legújabb videójában azokat a tartalomgyártókat pécézte ki, akik az elmúlt években részt vettek az Egyesült Államok magyarországi nagykövete, David Pressman valamelyik vacsoráján.

Link másolása

Dancsó Péter legutóbbi YouTube-videójában nekiment minden olyan influenszernek, akik az elmúlt években politikai témákban szólaltak meg. Többek között betámadta Forstner Csengét és Pamkutyáékat is.

Dancsó videójában azokat a tartalomgyártókat pécézte ki, akik az elmúlt években részt vettek az Egyesült Államok magyarországi nagykövete, David Pressman valamelyik vacsoráján.

A Pamkutya duó egyik tagja reagált Dancsó szavaira: elmondta, hogy baromi igazságtalannak tartja azokat a dolgokat, amiket mondott róluk. Különösen talán az esett rosszul neki, hogy a Pamkutya kisfilmjeit is leszólta.

Aztán Dancsó belekötött a szponzorációkba is, ennek kapcsán a Pamkutya tagja elmondta, hogy ők mindig is törekedtek arra, hogy legyen valami humor a reklámokban. Szerinte a reklámokra szükség van, különösen a YouTube-on.

"Dancsó Péter sokszor rúg bele emberekbe igazságtalanul, és a mostani videójával kapcsolatban is így érzek, ahol mi kerültünk górcső alá.

Tudom, hogy ő ezzel stílussal találta meg közönségét, tudom, hogy sokan úgy érzik, metsző iróniájával görbe tükröt mutat a médiának, de szerintem az utóbbi sok évnyi munkássága egyszerűen csak rosszindulatú, sértődött és káros."

- áll a bejegyzésében.


Link másolása
KÖVESS MINKET: