SIKERSZTORIK
A Rovatból

Megválasztották az év gyógyszerészét és az ország kedvenc patikáját

A győztes pályamunkát beadó gyógyszerész és a legtöbb szavazatott kapott győztes patika, egy kortárs műalkotást is magáénak tudhat, mely méltóképpen jelzi az elért eredményt a patikalátogatók számára.


Az Év Gyógyszerésze díjat a Magángyógyszerészek Országos Szövetsége, és a Roche Magyarország Kft. hozták létre, és ehhez csatlakozott a Magyar Gyógyszerészi Kamara és a Magyar Gyógyszerésztudományi Társaság, így állt össze a szakmai zsűri, amely minden évben elbírálja a szakmai pályázatokat. A pályázatok elbírálása, mint eddig mindig anonim módon történik, melyet a szervező Nero Solution kft. biztosít. A győztes pályamunkát beadó gyógyszerész és a legtöbb szavazatott kapott győztes patika, egy kortárs műalkotást is magáénak tudhat, mely méltóképpen jelzi az elért eredményt a patikalátogatók számára.

Dr. Mikola Bálint (A Magángyógyszerészek Országos Szövetségének alapító elnöke) ismertette az 2021-es Év Gyógyszerésze I. helyezett pályamunkáinak témáit, elmondta, hogy nagyon meglepődtek, hogy Kovácsné dr. Nagy Andrea két pályaművet is beadott, és mindkettő nagyon magas színvonalú volt. Jövőre bővülni fog a szakmai zsűri prof. dr. Csóka Ildikóval, aki a Szegedi egyetem tanára, és intézetvezető gyógyszerész, és nemzetközi szinten elismert szaktekintély. Az Év Gyógyszerésze pályázat mellett idén is megrendezésre került a Kedvenc Patikám pályázat is, ami a lakosság vélemény nyilvánítása a gyógyszertárak munkájáról, milyennek érzik a segítséget, plusz szolgáltatásokat, amit a gyógyszertárban kapnak. Szerinte a gyógyszerésztársadalom presztízse megnőtt a COVID19 alatt. A korábbi alapellátás orvosi megkeresések ötszöröse volt a gyógyszertári kontaktusok száma, ez a koronavírus alatti időszakban megduplázódott. Ebben a szituációban még fontosabb, hogy a lakosság részéről visszajelzés érkezzen a patikák munkájáról.

2021 Kedvenc Patikája a Menta Patika lett, Szekszárdról, közel 5000 szavazatot sikerült összegyűjteniük, ami az elmúlt évek szavazat számaihoz képest kiemelkedően sok. 2. helyezett SIPO Patika (Vásárcsarnok), Pécsről, és a 3. helyezett Szent Sebestyén Patika, Nagykovácsiból.

Kovácsné dr. Nagy Andrea (2021 Év Gyógyszerésze 1. helyezett) alig hitte el, hogy méltó lehet egy ilyen lehetőségre, és hogy még helyezett is lett. Két téma volt, ami a kiírt témakörökben nagyon megfogta, a „Lakossági gyógyszerellátás a COVID19 helyzetben” és a „Védőoltásokkal kapcsolatos edukáció”, ezért úgy döntött, mindkét témát feldolgozza, és két pályamunkát nyújt be.

„Lakossági gyógyszerellátás a COVID19 helyzetben” c. pályamunkája a gyógyszertárban átélt mindennapjaikat mutatja be, hogy hogyan dolgoztak, és látták el a betegeiket a gyógyszertárban. Az a tapasztalata, hogy ezalatt az időszak alatt felértékelődött a gyógyszerészek munkája, szerinte sokan nem voltak tisztában a tudásukkal, és hogy hogyan tudják ők elősegíteni az emberek gyógyulását. Másik pályamunkájában a „Védőoltásokkal kapcsolatos edukáció”-ban igyekezett kifejteni a COVID19 védőoltásokkal kapcsolatos alapvető tudnivalókat, és a piacon megjelent különböző tesztekről az információkat is összefoglalta, többek közt hogy mi a különbség az IgM és IgG között, mit jelent az egyes tesztek eredménye stb.

Dr. Vágány Attila (gyógyszerész, Menta Patika vezetője, 2021 Kedvenc Patikám 1. helyezett) nagyon örül, hogy idén első helyezést értek el. Tavaly második helyezést értek el a pályázaton és annak is nagyon örültek. Patikájuk inkább családias környezetű, Szekszárd egy hegyoldali lakótelepi részén helyezkedik el. Körülbelül 3-4 éve vette át a gyógyszertár vezetését, de kolleganői már előtte is ott dolgoztak, és szerinte a siker nagy részben nekik köszönhető, hiszen a pacientúra már régebbről ismeri őket, és elégedettek a munkájukkal. A vásárlóközönségük vegyes korosztály, hiszen 2 háziorvos, és 2 gyermekorvos is dolgozik a mellettük lévő rendelőben. Ők maguk tájékoztatták szóban is a betegeket a Kedvenc Patikám keretén belüli véleménynyilvánítás lehetőségéről, és az információs plakátot is kihelyezték, ezúton is köszöni, hogy éltek a lehetőséggel és szavaztak rájuk.

Dr. Samu Antal (A Gyógyszerészi Gondozás Szakmai Bizottságának alapító elnöke) szerint a beteg tud legtöbbet tenni önmagáért, hiszen magának méri a vérnyomását, vércukrát, ő tudja beszedni vagy nem beszedni a gyógyszerét, ha nincs meg ez az együttműködő készség, akkor sajnos komoly problémák adódhatnak. Ezért fontosnak tartja a gyógyszerellátás edukációs részét többek közt a biztonságos gyógyszerfelhasználásról. Több mint a fele a betegeknek nem úgy szedi a gyógyszereit, ahogy az elő van írva, ennek kétféle következménye van az egyik egy egészségügyi, hogy az állapota tovább romolhat. Az alapbetegségére rárakodhatnak egyéb megbetegedések, vagyis a betegség szövődményei hamarabb jelennek meg, pl. diabétesz esetében szív és érrendszeri megbetegedés, hipertónia. A másik következménye gazdasági, hiszen rengeteg kidobott pénzt költ el arra, amit nem vesz be, valamint az ilyen beteg ellátása többe is fog kerülni. Fontos szem előtt tartani a gyógyszerek milyen hatással vannak egymásra, hiszen előfordulhat, hogy a háziorvos felír egy fajta gyógyszert és a reumatológus egy másik fajtát, és ezek interaktálnak egymással, aminek következtében kiolthatják egymást, esetleg valamely toxikus hatás léphet fel. Ezért hirdették meg a farmakoterápiás programjukat, aminek a célja, hogy ezeket az eseteket megelőzzék. A pályázatok többsége a COVID19 helyzetre reagált, hiszen nyilvánvalóan a kialakult pandémia miatt ehhez kellett a munkájukat igazítani. Többek közt a gyógyszerészek feladata volt meggyőzni a betegeket a vakcinációról. A COVID19 kiszélesítette a patikusok szerepkörét, már nem csak a fejfájás orvoslásában fordulnak a gyógyszerészekhez, hiszen a korlátozások miatt sokszor a betegek nem tudták elérni orvosaikat, ezért a patikában dolgozókra hárult a feladat, hogy tanáccsal lássák el őket.

Dr. Hodossy Lajos (Roche Magyarország Kft.) azért elkötelezett támogatói ennek az ügynek, mert hisznek a személyre szabott gyógyításban, hogy hosszú távon az lesz a megoldás. Abban hisznek, hogy a patika egy egészségügyi egység és emellett van valami gazdasági vonzata, fontos szemmel tartani, hogy épp ezért a gyógyszerészek inkább szakmailag elhivatottak, mint gazdaságilag. Ha egy patika egy vízióért dolgozik, ott gazdasági fellendülés is várható, hiszen a betegek szívesen járnak vissza olyan helyre, ahol törődnek velük. Az elmúlt 11 év kampányaival kapcsolatos tapasztalatai alapján, úgy gondolja, hogy gondolkodásmódot és szemléletet lehet változtatni, csak nagyon kitartó és nagyon szisztematikus munka kell hozzá, valamint sok idő és sok türelem.

Torjai Gábor (Nero Solution Kft. ügyvezetője) ismertette az adatokat, miszerint az idei Kedvenc Patikám szavazatok 70%-a már online érkezett be, és nagyon örül, hogy egyre szélesebb körben lesznek ismertek a pályázatok. Az eddigi tizenegy év pályamunkáiból a zsűri tagjaival közösen egy válogatást terveznek összeállítani, felkérve a szerzőket a pályamunkájuk aktualizálására, melyet könyv és e-book formában a jövő évi gyógyszerész kongresszuson terveznek bemutatni. Bíznak benne, hogy ezzel nem csak az eddig összegyűlt kiváló tudásanyagot tudják megosztani a gyógyszerészekkel, hanem további inspirációt adni munkájukhoz, esetleg a pályázaton való sikeres szerepléshez.

A gyógyszertár a gyógyítási stratégia kiemelt egysége, amely egy kereskedelmi körülmények között működő egészségügyi intézmény. Fontos hangsúlyozni, hogy a gyógyszert a gyógyszertárból kell beszerezni, ahol az ott dolgozó szakemberek a készítményekkel kapcsolatos mindenfajta hiteles információt tudnak biztosítani. A jövőt illető fontos kérdés, hogy melyik patikában milyen extra szolgáltatást kaphat a beteg a gyógyszere mellé.

A pályázatok kulcsüzenete, hogy a gyógyszerészeknek egyfajta új köztes szerepet kell betöltenie az egészség támogatása, a betegségek megelőzése területén, és mint a gyógyszeres terápia szakértőinek olyan dokumentált szolgáltatásokat kell biztosítani amelyek célja – a páciensek bevonásával és az egészségügyi ellátás többi szereplőivel együttműködésben – a hatásos, biztonságos és költség-hatékony gyógyszeres terápia elősegítése, a megfelelő gyógyszerhasználat szakmai segítése, a betegek együttműködő készségének növelése, az egészségtudatos életvitel kialakításának elősegítése, az életminőség javítása.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


SIKERSZTORIK
A Rovatból
100 nap alatt több mint 63 ezer megmentett termék – így működik Magyarország első élelmiszer-outletje
A Récsei Centerben működő PRÍMA OUTLET-ben a közeli lejáratú vagy csomagolássérült termékek akár 70 százalékkal olcsóbban is megvásárolhatók, miközben több tonnányi élelmiszer menekül meg a kidobástól.


Az élelmiszer-pazarlás világszinten is égető probléma, de szerencsére egyre több hazai kezdeményezés mutat példát arra, hogyan lehet ezt a mindennapokban is kezelni. A budapesti Récsei Centerben működő PRÍMA OUTLET – Magyarország első élelmiszer-outletje – száz napos működése alatt bebizonyította, hogy a fenntarthatóság és a kedvező árak nem zárják ki egymást, sőt, kéz a kézben járhatnak.

Az eredmények önmagukért beszélnek: több mint 63.000 terméket mentettek meg a pazarlástól, ami 16,6 tonna élelmiszert jelent.

Ez a mennyiség 44 tonna szén-dioxid kibocsátásának elkerülésével egyenértékű – vagyis akkora megtakarítás, mintha egy átlagos magyar család 17 évnyi áramfogyasztását spórolták volna meg.

A vásárlók sem jártak rosszul: az outlet áraknak köszönhetően 21.737.043 forint maradt a pénztárcákban –

ez átlagosan 300–400 forint megtakarítást jelent termékenként,

miközben minden árucikk a jól ismert PRÍMA-minőséget képviseli.

A PRÍMA OUTLET kínálata naponta változik:

a polcokra csomagolássérült, közel lejáró, túlkészletezett vagy szortimentfrissítésből kikerülő termékek kerülnek, akár 70%-kal olcsóbban.

Az üzlet így egyszerre kínál okos, fenntartható és pénztárcabarát alternatívát a tudatos vásárlóknak.

„A PRÍMA OUTLET egyszerre nyújt kedvező árakat, magas minőséget és fenntartható megoldást az élelmiszer-pazarlás ellen. Büszkék vagyunk arra, hogy rövid idő alatt kézzelfogható eredményeket értünk el: több tízezer termék kapott új esélyt, a vásárlóink pedig több millió forintot spóroltak meg.” – mondta Breier Péter, a vállalat tulajdonosa.

Segítség a rászorulóknak is

A fenntarthatóság azonban nem áll meg az üzlet polcainál: a századik működési napon a Breier Cégcsoport bejelentette, hogy a Récsei Centerben található Príma szupermarket együttműködési megállapodást kötött a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel. Céljuk az, hogy az élelmiszer-pazarlás csökkentése mellett, közvetlen segítséget nyújtsanak a nehéz helyzetben élő családoknak is.

A PRÍMA OUTLET mögött álló Breier Csoport több mint 30 éve meghatározó szereplője a hazai élelmiszer-kiskereskedelemnek. A családi tulajdonban lévő vállalat jelenleg 26 üzletet üzemeltet Budapesten és Pest megyében, és elkötelezett a minőség, az innováció és a közösségi értékteremtés mellett.

A PRÍMA OUTLET első száz napja megmutatta, hogy az élelmiszermentés nemcsak egy jó ügy – hanem mindannyiunk közös jövőjének kulcsa.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

SIKERSZTORIK
A Rovatból
Orvosi bravúr: aranybevonatú, személyre szabott pacemakert kapott egy beteg Pécsen
Az országban elsőként a A Pécsi Tudományegyetem Klinikai Központ Szívgyógyászati Klinikáján ültettek be ilyen pacemakert, amelyre eddig világszinten is csak nagyon kevés példa volt.


Itthon eddig példátlan beavatkozást hajtottak végre a Pécsi Tudományegyetem Klinikai Központ Szívgyógyászati Klinikáján: októberben az országban elsőként ültettek be aranybevonatú pacemakert.

Ez azért is komoly bravúr, mert a nemzetközi szakirodalomban is csak elenyésző számú hasonló beavatkozásról számoltak be ezidáig.

A klinika közleménye szerint a beavatkozásra egy különleges eset kapcsán volt szükség: a beteg a hagyományos, titántartalmú generátorral szemben túlérzékenységi reakciót mutatott. A titánérzékenység egy rendkívül ritka állapot, amelynek kapcsán a szervezet allergiás reakcióval reagál a beültetett eszközzel szemben.

A pacemaker-generátort egyedileg, a beteg alapbetegségének megfelelően gyártották le részletes kivizsgálást követően.

A piacon nem is érhető el ilyen eszköz, hiszen minden esetben a beteg kórtörténetének részletes elemzését követően gyártják le, majd ültetik be. A speciális aranybevonat megakadályozza, hogy a beteg szervezete allergiás reakcióval reagáljon a beültetett generátorral szemben.

A közleményben azt is írják, hogy

a pacemaker-generátor nem csak összetétele miatt számít különlegesnek, hanem jól példázza azt is, hogy a modern orvoslás egyre inkább a személyre szabott ellátás irányba halad.

„A Pécsi Tudományegyetem Klinikai Központ Szívgyógyászati Klinikájának célja, hogy hazai és nemzetközi szinten élvonalbeli terápiás megoldásokat kínáljon betegeinek – az egyéni különbségek és a magas szintű szakmai gondoskodás szem előtt tartásával” – írták.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

SIKERSZTORIK
A Rovatból
Több mint egymillióan voltak kíváncsiak a magyar pavilonra Japánban
A magyar megjelenés az Expó központi témájához egyedi módon kapcsolódott, a figyelmet a hagyományokra, az ember és a természet harmóniájára, valamint a múlt értékeiből építkező jövő gondolatára irányítva.


A magyar részvétel minden szempontból sikertörténetnek bizonyult: közel 70 kulturális programmal, több mint 80 szakmai és üzleti rendezvénnyel, 46 ezer éttermi és 2250 protokollvendéggel, valamint kézzelfogható turisztikai eredményekkel zárta Magyarország a fél éves oszakai bemutatkozását.

Élő Népzenei Előadás a Pavilon Szívében

A Magyar Pavilon központi élményét az állandó élő népzenei előadás jelentette, amely 184 napon át negyedóránként várta a látogatókat. A program keretében 21 énekesnő naponta 43 alkalommal szólaltatta meg a magyar népdalokat.

Az előadás összesen 7848 alkalommal csendült fel – több mint 58 000 percnyi élő műsort ajándékozva a közönségnek. A magyar népzene, a viseletek és az előadók közvetlensége különleges atmoszférát teremtett: a látogatók a pavilonba belépve nemcsak hallhatták, hanem át is élhették a magyar hagyományok lüktetését.

A Magyar Konyha Diadala

A Magyar Pavilon étterme a világkiállítás egyik legnépszerűbb vendéglátóhelyévé vált. A Miska Kitchen & Bar hat hónap alatt 46000 vendéget fogadott, napi mintegy 250 főt.

A kulináris sikerek számokban:

Gulyáslevesből: 18 600 adag

Hortobágyi palacsintából: 17 000 adag

Somlói tekercsből: több mint 4100 adag, azaz 164 méternyi desszert készült – ez több mint másfél futballpályányi édes élmény.

A magyar ételek iránti érdeklődést jól mutatja, hogy sok látogató már reggel 8:55-kor, közvetlenül az Expó nyitását követően beállt a sorba, hogy biztosan bejusson az étterembe, amely hivatalosan 13 órakor nyitott.

Tradíció Kézműves Formában

A pavilon harmadik emeletén 22 héten át kézműves foglalkozások várták az érdeklődőket, amelyek végig teltházzal működtek. Összesen 11 tradicionális magyar mesterség mutatkozott be, köztük a nemezelés, a gyékényfonás és a kékfestés. A látogatók saját kezűleg készíthettek el kisebb tárgyakat, miközben megismerkedhettek a magyar kézművesség aprólékos technikáival.

Kultúra, Üzlet és Diplomácia

A Magyar Pavilon az Expó egyik legaktívabb országpavilonjaként zárt:

Kultúra: Közel 70 koncertet szervezett 50 magyar fellépővel, csaknem 600 művész és stábtag közreműködésével. Ezzel Magyarország a harmadik legtöbb kulturális programot bemutató országként zárta a világkiállítást, bemutatva hazánk zenei örökségének sokszínűségét a klasszikus, népi és kortárs műfajokban egyaránt.

Üzleti és Szakmai Rendezvények: 84 szakmai és üzleti rendezvény valósult meg hat különböző helyszínen, köztük a pavilon Community Centerében és az Expó ikonikus Női Pavilonjában, ahol Magyarország szervezte a legtöbb eseményt. Összesen 31 magyar vállalat mutatkozott be a japán partnerek előtt, ami új gazdasági és turisztikai együttműködések alapját teremtette meg.

Diplomácia: A pavilon 2250 protokollvendéget fogadott, 440 delegáció tagjaként. Tiszteletüket tették a japán császári család tagjai, de a vendégek között volt Nobel-díjas, államfő, kormányfő, olimpikon, nagykövet, tiszteletbeli konzul és püspök is.

Turisztikai Eredmények és Jövő

A pavilon nemcsak megszólította, hanem inspirálta is a japán közönséget – a kulturális jelenlét érzékelhetően erősítette Magyarország turisztikai vonzerejét.

„A világkiállítás ideje alatt 19 százalékkal nőtt a Magyarországra beutazó japán turisták száma 2024 azonos időszakához képest. A magyar bemutatkozás hidat épített a két nemzet között: élményt és inspirációt adott mindazoknak, akik az expós látogatásukat követően személyesen is szerették volna felfedezni hazánkat. A kulturális jelenlétnek ez a formája hosszú távon erősíti Magyarország imázsát a szigetországban.”

Kristó Ákos miniszteri biztos

A Magyar Pavilon a „Múltunk nélkül jövőnk sincs” gondolat jegyében épült, és az elmúlt fél év során méltó módon képviselte Magyarország értékeit. A látogatók számára a pavilon nem csupán építészeti különlegesség, hanem egy érzelmi és kulturális utazás is volt – lenyomata annak, hogy a fenntartható jövő kulcsa a természethez és hagyományainkhoz való visszatérésben rejlik.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


SIKERSZTORIK
A Rovatból
Soha nem látott díjeső: 42 magyar hotel került be a Michelin első hazai szállodai válogatásába
Két budapesti ikon, a Four Seasons és a Matild Palace két kulcsot is kapott, de számos vidéki szálláshely is bizonyította, hogy a magyar vendéglátás ma már a nemzetközi élvonalban játszik.


A kulcsok azt a kiválóságot jelképezik, amely a vendégélményt, a dizájnt, a kiszolgálást és a helyszínhez való hiteles kapcsolódást egyaránt magában foglalja. A nemzetközi program célja, hogy világszerte kiemelje azokat a hoteleket, amelyek nem csupán szállást, hanem maradandó, személyes élményt nyújtanak – és most már Magyarország is felkerült erre a térképre.

Két Michelin-kulcs Budapesten: ikonok a Duna partján

A főváros két legismertebb szállodája, a Four Seasons Hotel Gresham Palace és a Matild Palace, a Luxury Collection Hotel rögtön a legmagasabb, két Michelin-kulcsos minősítést érdemelte ki. Mindkettő a budapesti elegancia és vendéglátás megtestesítője: a Gresham Palace századfordulós pompájával és kifinomult szolgáltatásaival a város egyik legimpozánsabb épülete, míg a Matild Palace egyszerre őrzi a történelmi nagyságot és a modern luxus friss lendületét.

Tizenegy kiválóság egy kulccsal: a vendéglátás élvonalában

A Michelin szakértői további tizenegy magyarországi hotelt is egy kulccsal jutalmaztak, elismerve ezzel különleges hangulatukat, kifinomult stílusukat és a vendégek iránti elkötelezettségüket. A listán ott találjuk az Anantara New York Palace Budapest, a Dorothea Hotel, a Hotel Clark Budapest, a Kimpton Bem Budapest, a Kozmo Hotel Suites & Spa, a Párisi Udvar Hotel Budapest, a Verno House, valamint a W Budapest nevét is.

A vidéki szállodák közül a BOTANIQ Castle of Tura, a Hotel Petit Bois Balatonfüreden, és a Platán Manor Tatán emelkedett ki. Ezek az épületek nemcsak kifogástalan szolgáltatásaikkal, hanem a helyszínhez fűződő, hiteles atmoszférájukkal is megragadják az utazókat – legyen szó a turai kastély mesebeli eleganciájáról vagy a tatai Platán Manor természetközeli nyugalmáról.

Anantara New York Palace Budapest

A Michelin által ajánlott 29 különleges magyar szálloda

A kulcsos minősítések mellett a Michelin Guide további 29 magyar hotelt ajánlott, amelyek szintén kiemelkednek a hazai kínálatból, és a szakértők szerint felejthetetlen élményt nyújtanak. A listán szerepel a Natura Hill Zebegény, a Pest-Buda Design Hotel, az Aria Hotel Budapest, a Kástu by Pajta Őriszentpéterről, valamint a Hotel Rum Budapest és a Baltazár Budapest - Boutique Hotel is. Helyet kapott továbbá a Hotel Collect, az Andrássy Kúria & Spa Tarcalról, a LUA Resort Balatonfüredről, az Al Habtoor Palace Budapest, az Aurea Ana Palace, valamint a Hotel Vinifera Wine & Spa.

A sort folytatja a Minaro Hotel Tokaj, a BoHo Hotel Budapest, az Avalon Resort & Spa Miskolctapolcáról, a Palatinus Boutique Hotel Pécsről, a Hotel GIN Budapest, a Mandilla Köveskárról, a Sirius Hotel Keszthelyről, a Le Primore Hotel & Spa Hévízről és a Viale Boutique Hotel Villányból.

A természetközeli élményeket keresőknek a Natur Lodge Tiszafüred lehet különleges célpont, míg Szegeden három szálloda is felkerült a listára: a Noir Hotel, az Art Hotel Szeged és a Riva Prestige Hotel.

A mezőnyt színesíti a Turul Boutique Rooms & Apartment Szarvasról, a Mövenpick Balaland Resort Lake Balaton Szántódról, valamint a H11 Rooms Esztergomból és az 1552 Boutique Hotel Egerből.

Ez a válogatás jól mutatja, mennyire sokszínű a magyar szálláskultúra: a Duna-parti luxushotelektől a vidéki borvidékek elegáns boutique szállásaiig, a tóparti wellness-oázisoktól az őrségi dizájnhotelig minden típusú utazó megtalálhatja a maga kedvencét.

Nemzetközi elismerés a magyar vendégszeretetnek

„Ez az óriási elismerés új szintre emeli a magyar turizmus nemzetközi megítélését. A Michelin Key-díjak nemcsak a kitüntetett hotelek számára jelentik a kiválóság visszaigazolását, hanem Magyarország turisztikai márkáját is erősítik” – mondta Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója.

A szakember szerint

a Michelin minősítések révén a világ utazói számára mostantól egyértelmű, hogy Magyarország nemcsak gasztronómiai, hanem szállodai élményekben is világszínvonalat kínál.

A díjazottak között található hotelek mind hozzájárulnak ahhoz, hogy az ország új szintre lépjen a nemzetközi turizmus térképén, és a minőség, a figyelmesség, valamint a hiteles helyi értékek országaként maradjon meg a látogatók emlékezetében.

A Visit Hungary a magyar szállodaipar egészét méltatta, hiszen ez a díjeső nem csupán a hotelek sikere, hanem egy hosszú távú fejlődés eredménye is. Az innovatív vendéglátás, a helyszínek gondos fejlesztése és a szakemberek elhivatottsága mind hozzájárultak ahhoz, hogy ma Magyarország a világ legelismertebb turisztikai úti céljai közé emelkedjen.

A Michelin szerint is: Magyarország felfedezésre érdemes

A Michelin Key minősítések megjelenése mérföldkő, amely egy új korszakot jelez a hazai turizmusban. Ezek a díjak nemcsak visszaigazolják a magyar vendégszeretet minőségét, hanem új lendületet is adnak a jövő fejlesztéseinek.

A világutazók számára a Michelin-kulcs mostantól garancia arra, hogy Magyarországon különleges élmények, egyedi szállodák és figyelmes vendéglátás várja őket – a főváros szívétől a Balaton partjáig, a borvidékektől a természet csendjéig.

Mert most már nemcsak mi mondjuk, hogy Magyarország csodás – hanem a Michelin is így gondolja.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk