A nyugalom szigete a Balaton mellé költözött! – a zánkai Zen Gardenben jártunk

hirdetés

Amikor rákerestem a neten a Zen Garden nevére, elég csinos képek jöttek szembe velem. Így aztán sejtettem, hogy ezzel a hellyel nehezen lehet melléfogni... DE amit a megérkezésünk után tapasztaltam, az még az elvárásaimnál is mesésebb élmény volt.

Ez tipikusan az a hely, amit elsőre el sem akarsz hinni. Csend, nyugalom, ugyanakkor mégis valami jóleső pezsgés. Burjánzó növények, és roppant stílusos környezet.

Kerestük a hibát nagyítóval, de nemigen találtuk... pedig az éttermet is alaposan leteszteltük!

De menjünk szépen sorban. A bejárati kapu után elektromos kisbuszra pattanhat a vendég, és ezzel viszik a csomagjaival együtt a kiválasztott szállásra.

Többféle szállástípus közül lehet választani, igényeinkhez és pénztárcánkhoz mérten, de a hely sztárja egyértelműen A-ház. Ezek a kétszintes, önálló apartmanok 2, de akár 8 fő befogadására is alkalmasak, és mindennel fel vannak szerelve, amire csak szüksége lehet egy nyaraláson az embernek.

A legjobb házak pedig egyenesen a fürdőtóra néznek, amit szintén nehéz szavakkal méltatni.

hirdetés
A fürdőtó annyira menő, hogy hiába van a komplexumnak saját Balaton partja, az ember ebben akar fördeni! Ha lehet, egész nyáron!

Különleges növények szegélyezik a partját, és több részre van osztva. Van olyan oldala, ami gyereknek is ideális mélységű, és olyan is, ami az úszni vágyóknak megfelelő.

A tó mellett helyet kapott egy szauna is, amiből szintén eszméletlen a kilátás, és akár privát szauna-szeánszokban is lehet részünk.

És ezzel csak tényleg a szolgáltatások egy részét írtam le.

Az egész kert úgy van kialakítva, hogy az ember ki sem akar mozdulni innen a nyaralás időtartama alatt.

Az ilyen mesebeli helyeknek egyetlen gyenge pontja lehet: az étterem. De a Zen Garden ebben is az északi part legjobbjai közé tartozik. Köszönhető ez a csodás panorámának, a modern, de mégis környezethez illeszkedő berendezésnek, és a személyzetnek.

A Bamboo Bistro névre keresztelt étterem nyitva áll azok előtt is, akik nem szállnak meg a kertben, és akár vitorlással is megközelíthető. De mindenképpen érdemes előre bejelentkezni hozzájuk!

A service manager posztot Tarjányi Zsolt tölti be, akinek neve a báros szakmából már ismerős lehet. És bár rengeteg dologért felel Ő itt, mi elsősorban a kitűnő gin tonic koktélokért csókolnánk kezet neki.

A séf Krasznai Norbert, akit mi már ismertünk a Société Budapestből, és most sírunk igazán, hogy már nem Budapesten alkot tovább.

Norbi a Bamboo Bistroban ötvözi a balatoni és hagyományos magyar konyha fogásait az ázsiai ízekkel, és páratlan vegán menüt is kínál.

Mutatom a menüt, amit mi kóstoltunk:

Hideg gyümölcsleves, friss gyümölcsök, bazsalikom - vegán

Kacsamáj, briós, cseresznye, napraforgómag

Vegán Zen Garden Burger, édesburgonya, vegán majonéz

Karfiol, fekete rizs, sült mandula

Királyrák, tagliatelle, fokhagyma, chili

Óriás túrógombóc, tejföl, sós karamell

Bár Norbi a fine diningből jön, itt a Balatonon bistro jellegű konyhát visz. Tehát az ízek sokkal-sokkal izgalmasabbak, mint amivel egy klasszikus magyar étteremben találkozhatunk, de az alapanyagok ismerősek, és az adagok méretesek.

Húsevőként is ki kell emelnem a vegán burgert. A pogácsa az egyik legjobb, amit valaha kóstoltam ebben a témában. Cékla az alapja és füstös mint egy marhahúspogácsa. Konkrétan felrobban az ember szájában.

Levezetésként pedig a túrógombóc teszi még oda magát rendesen. Nem csak a gigászi mérete miatt, hanem a lágy textúrája és abbahagyhatatlan íze miatt is.

Jó utána ejtőzni egy órácskát a teraszon, és nézni a lemenő napot a Balaton panorámájával.

A Zen Garden maga a paradicsom!

Ez a luxus életérzés természetesen nem is úttörőtábor áron érhető el, de az érdeklődés irántuk elég nagy, így ha még a nyárra foglalnátok, nagyon kell sietnetek.

De ha ez nem jön össze, a Bamboo Bistrot mindenképpen ejtsétek útba egy ebédre, vagy egy vacsorára.

Cím:

Zen Garden Resort Zánka

8251 Zánka, Vérkúti út 152.

Recepció telefonszám:

+36 70 626 6336

E-mail:

[email protected]

Bamboo bistro asztalfoglalás:

+36 70 679 2233

Címlapról ajánljuk

Végigettük Debrecent! – 10 hely, amit jó szívvel ajánlunk

Páros kolbász, slambuc, haltepertő és speciality kávé: ez mind Debrecen!

hirdetés
Debrecen Magyarország második legnépesebb települése, így nem is csoda, hogy gasztronómiai szempontból is sok kellemes meglepetést tartogat.

Mi 3 napig jártuk a várost, és rengeteg helyet végigkóstoltunk, hogy aztán ebben a szubjektív listában tuti tippeket gyűjthessünk össze nektek.

Szerencsére elég sokszínű a paletta. Van olyan hely, ahová egy kávéra vagy egy reggelire érdemes beugrani, van, ahol egy pohár bor és egy slambuc lehet az ebédünk, és van olyan is, ahol a legmagasabb gasztronómiát űzik.

Sorrendet nem állítottunk, a lista mindegyik szereplőjét jó szívvel ajánljuk!

Tényleg nincs sorrend, de az IKONT nem lehet nem az elejére tenni.

Az étterem a fine bistro kategóriába sorolható, de nem kell tőle megijedni, magyaros alapokra építenek. És mivel a séf, Thür Ádám az ázsiai vonalat is előszeretettel alkalmazza, kicsit azért eklektikus is marad az étlap, és sok különlegességet is lehet náluk kóstolni.

hirdetés

Kihagyhatatlan a debreceni páros kolbász, amit abszolút tradicionális módon készítenek, és létai tormával, mustárral valamint ropogós, fehér kenyérrel szervíroznak.

Ha magyaros vonalon haladunk tovább, egy kitűnő hortobágyit vagy egy sacher tartot is választhatunk. De ha az ázsiai ízekbe kóstolnánk bele, a tonhal tataki sem okoz majd csalódást.

Kis Padlizsán

A vegánok kérdés nélkül a Kis Padlizsán felé veszik az irányt Debrecenben, de én a húsevőket is arra biztatnám, hogy próbáljanak ki náluk valami újat.

A vegán konyha egyre közkedveltebb, de még mindig sokszor érezhetjük az egy húsmentes fogás falatozása közben, hogy valami azért hiányzik...

A Kis Padlizsánból nem hiányzik semmi. Házias ízek, tökéletesre finomított receptek, jól fűszerezett ételek várnak itt minket.

Mi annyira élveztük a rakott tésztás fogást és a shakshukát (izraeli lecsó) amit első este kóstoltunk, hogy másnap visszatértünk ebédmenüzni is, és ha még több időnk lett volna, biztosan újra repetáztunk volna náluk.

Kóstoljatok náluk süteményeket is, mert édes vonalon és péksüteményben is erősek.

A Maszek az a hely, ahol teleeszed magad délben, és visszamész este koktélozni.

Ők utcabárnak hívják magukat, de én inkább azt mondanám, hogy ez egy igényes rombár. Minden megvan bennük, ami a romkocsmás időkben jó volt, de sokkal letisztultabb és harmonikusabb formában. Tele vannak vicces és különleges műalkotásokkal (főleg az emeletre érdemes fölmenni ezekért!), és közben mind az étel, mind pedig az italkínálat elsőosztályú.

Talán ez volt az a hely, amit mi törzshelyünkül választanánk, ha debreceniek lennénk.

Nem szereted a halat? Majd itt megszereted! De tényleg!

A Csakhal a belvárosban is megtalálható, de mi a Nagyerdőben próbáltuk ki őket. Itt a strand felől és az utcáról is támadhatunk, és a hekktől a kalamárin át a pisztrángig minden is van az étlapon.

A két kedvenc fogásunk a haltepertő (ami a nevével ellentétben nem zsír, hanem színtiszta harcsahús) és a harcsapaprikás lett.

A Volt egyszer Beach is a nagyerdei részen található. (A belvárosban "csak" egy kávézót üzemeltetnek Volt egyszer néven.)

Remek kávék mellett itt humuszos-falafeles finomságokat is kóstolhatunk.

A tulajdonos az alapanyagok egy részét Izraelből hozatja, így a sós uborka és a pita is teljesen más dimenzió, mint amit a hazai mezőny kínál.

A Black Sheep név gyakorlatilag már összeforrott ma minőségi kávéval, de Csapó utcában található hely ennél sokkal többet kínál.

Egyrészről extrémen stílusos, másrészről rengeteg étel is készül náluk, amit vétek lenne kihagyni.

Van egy markáns reggelizős vonal, de kenyér, pizza és többféle házi sütemény is kapható náluk a fantasztikus kávé mellett.

Ha van időtök, az egyik belső teremben foglaljatok helyet és adjátok meg a reggeli módját egy eggs benedicttel!

A Hal Köz Debrecen egyik leghangulatosabb része. A Cut & Coffee pedig egy méretes terasszal veszi ki a részét a hangulatból. De érdemes betérni az üzletebe is, akár egy jó kávéra, vagy egy hajvágásra.

Itt is megvan az a kettősség, hogy jól esik délután hűsölni náluk, de az esti italozáshoz is lehet lendületet venni.

Egri Borozó

A sok trendi étterem mellett az ember szomjazza azért a tradíciót és a nagy múltú, kultikus helyeket is. Az Egri Borozóba lehet hogy be sem tévedtünk volna, ha nem egy helyi kalauzol minket, pedig vétek lett volna kihagyni.

Jó hangulat, múltidéző csecsebecsék mindenütt, és slambuc!

Csütörtökön és pénteken kapható ez a tipikus, alföldi pásztorétel, amit sehol máshol nem készítenek így a városban!

Az Anyukám mondta legénysége Miskolc és Eger után Debrecenben is megnyitotta legújabb pizzériáját.

Erről nem is szeretnénk semmi újat mondani, mert a Miskolci üzlet kapcsán már volt róluk szó (ITT), és a helyzet változatlan: még mindig tökéletes az ízlésük, a pizza, a kávé és a kiszolgálás is.

Ha gasztrohangsúlyos túrát tervezünk Debrecenben, nem érdemes hotelbe menni, hiszen reggelizni, ebédelni és vacsorázni is tudunk majd a belvárosban. Csak egy központi szállás kell, olyan, mint a Catalog Boutiqe Rooms.

Itt extra stílusos szobák közül választhatunk, és minden látványosság vagy étterem egy köpésre lesz csak tőlünk. Ami nem, azt meg az 1-es villamossal könnyedén elérünk majd, így nem kell sem a parkolással vesződnünk, sem taxira költenünk.

A Rovatból

A Városliget legjobb helye: Léghajó KERT

Teszteltük a Városliget legkülönlegesebb helyét, ahol papírdobozban tettek elénk bisztró minőségű ételt.

hirdetés

A Liget-projekt elég ellentmondásos érzéseket kelt sokakban, de aki el is látogat a Léghajó Kertbe, azonnal beleszeret az újonnan kibontakozó közösségi térbe.

A játszótér és a sportolásra alkalmas tér is lenyűgöző, de a mi figyelmünket egy különleges gasztronómiai szereplő keltette fel igazán.

Nem is tudom, hogy hogyan nevezzem a szintén Léghajó KERT névre hallgató helyet. Kávézó, sütiző, étterem, gasztrokuckó? Hiszen egyszerre többféle igényt is kielégítenek, és mindegyiket igen magas szinten.

A kávé isteni! A péksütemény és szendvicsválaszték is figyelemreméltó. Mindig van frissen, helyben készült édesség, például brownie vagy rétes, és italok tekintetében sem a jól megszokott savas üdítőkkel mennek, hanem előre elkészített Mayer szörpök sorakoznak a hűtőben.

Van hot dog és pizzaszelet, de örömteli, hogy nincs chips vagy bő olajban sült krumpli.

hirdetés

A tulajdonosoknak fix elképzelésük volt arról, hogy mit szeretnének és mit nem. A környéken sok gyerek játszik, így mindenképpen egészséges és friss alternatívákat szerettek volna kínálni. És figyeltek arra is, hogy a magas minőség mellett az árakat is kordában tartsák.

Az aduász egyértelműen a naponta változó menü. 1700 forintért egy levest és egy főételt vagy szendvicset választhatunk. De nem akármilyen ételek ezek!

Múlt heti látogatásunk alkalmával hagymalevest, burgundi marhát és túrógombócot is kínáltak, és mielőtt áradoznék ezekről, vessetek pár pillantást a képekre:

Ha a képekből nem jönne le egyértelműen, meg is erősíthetem, hogy minden étel hibátlan volt. Egy levessel és főétellel tele is lesz az ember szépen, a desszertet már csak azért kéri ki, mert nem bír megállni.

Ez a túrógombóc egyértelműen toplistás helyen szerepel az eddigi gombócos élményeim között.

Mondom még egyszer: ez egy kis büfé a Ligetben.

De akkor mit keres itt ez a bisztró minőségű ebédmenü? Hogyan lehetséges az, hogy papírdobozban tesznek elénk ilyen csodákat? A válasz: Sebess Ákos!
Ákos bevállalós döntést hozott tavaly ősszel. A Baraka és a KNRDY után, a fine diningből kilépve, vállalta a kockázatot, és elfogadta a felkérést, hogy ebben az apró konyhában alkosson valami maradandót. Higgyétek el, ez nem könnyű feladat. És hozta magával azt a szenvedélyt és frissességet, amit a luxus kategóriájú helyeken megszokhattunk tőle. Amit itt létrehoz nap mint nap, az maga a csoda.
Gyakorlatilag elérhetővé teszi a magas konyhaművészetet bárki számára. Túrós csuszájáért, chilis babjáért és túrógombócáért már rengetegen szoktak át a Léghajó Kertbe.
Ha ti is kipróbálnátok a napi menüt, érdemes időben érkezni, mert gyakran megesik, hogy kettő óra környékén már ki is fogynak a Facebookon meghirdetett ajánlatból. Mondjuk ilyenkor Ákos nekiveselkedik, és készít egy második kör levest is. Amikor mi ott voltunk, már a harmadik verzióra lehetett lecsapni.

És ha csak egy pizzaszeletre vágyunk? Akkor ilyen pizzát kaphatunk:

500-600 forintért (feltéttől függően) szintén helyben sütött, top minőséget kapunk.

Plusz pont még, hogy az ételekhez növényi tejet és tejszínt használnak, így az ételérzékenyeknek sem lehet kifogásuk. És bár nem gluténmentes a hely, mindig van valamilyen B opció, ha ilyen igényű vendég érkezik.

Ki kell emelnem még az ott dolgozók kedvességét is, és a kellemes, hangulatos helyszín varázsát. Ennél jobb dolog nem nagyon történhetett a Ligettel.

Tegyétek próbára őket!

Nyitvatartás:

vasárnaptól csütörtökig: 8:30 - 21:00

pénteken és szombaton: 8:30 - 21:30

Cím:

1146, Budapest, Városliget (a játszótér és sportpályák között)

RÓKALAND

Már otthon is készíthetünk magunknak Pepsit, szörpből! – kipróbáltuk a SodaStream újdonságát

A szörp 2190 forint körül mozog, egy doboz koncentrátumból 9 liter üdítő hozható ki. Ráadásul a műanyagpalackokat is mellőzni lehet így.
Vass Adrienn - szmo.hu
2021. május 20.

hirdetés

A SodaStream tavaly kezdte meg a PepsiCo szörpök forgalmazását négy európai országban, és mától már Magyarországon is elérhetőek az üdítők előállításához szükséges koncentrátumok.

A klasszikus Pepsin túl a Pepsi Max, a 7up, 7upFree, a Mirinda és a Mirinda Diet is elérhető, így nem kell feltétlenül cukorsokkot kapnunk.

Az új termékek május 20-tól, azaz mától találhatóak meg a boltok polcain.

(A Media Markt weboldalán már meg is jelentek ezek az újdonságok.)

Mi a Sodastream?

A SodaStream egy komplett rendszer, amellyel otthon tudsz készíteni szódát vagy más üdítő italt kényelmesen. Bármikor frissen elkészítheted csapvízből, és ízlés szerint szabályozhatod a szénsav erősségét, attól függően, hogy milyet szeretsz.

hirdetés

1 liter otthon elkészített szódavíz ára kb. 50 Ft-ra jön ki , attól függően mennyire szénsavasítod a vizet. Egy teli patronból 60-80 liter szódavíz készíthető.

Egyszer és mindenkorra megszabadulhatsz a palackok cipelésétől, és óvhatod a környezetet. A kiürült a patront pedig egyszerűen cserélheted az ország több cserepontján.

Egy SodaStream palackot akár 3 évig is használhatsz és ez alatt a földet 2.500 PET palacktól óvod meg.

A SodaStream gépek magyarországi forgalmazása 2008-ban kezdődött el a viszonteladói hálózat kiépítésével, amelynek köszönhetően jelenleg közel 500 boltban érhetőek el a termékek, és az üzletek száma folyamatosan bővül.

A nagy bejelentés online sajtótájékoztató keretei között valósult meg, és a Dumaszínházas Litkai Gergely humorista sokat emelt az esemény fényén.

Aki használt már SodaStream gépet, annak semmi meglepetést nem fog okozni ennek az újdonságnak az elkészítése.

A géppel buborékosítani kell a vizet, majd a megadott mennyiségű szörpöt hozzá kell tölteni, és óvatos mozdulatokkal össze kell rázni az egészet.

Az eredmény meglepően jó élmény.

Talán a mozis, gépik kóla ízére hajaz leginkább.

Jó hír, hogy így az íz erősségét is mi határozhatjuk meg, és azt is eldönthetjük, hogy mennyire legyen bubis a kóla.

Nyilvánvalóan az üdítő fogyasztása így sem lesz a legegészségesebb dolog, de a környezetünknek mindenképpen jót teszünk vele, ha ezután ezt a módszert választjuk, hiszen a sok egyszer használatos palackot teljesen ki tudjuk váltani a mindennapokból.

A cég jövőbeli tervei között az is szerepel, hogy a szörpök műanyag palackjait fém palackokra cserélje. Ez az újdonság hozzánk nagyjából 2022-ben ér el.

És a távlati tervek között szerepel az is, hogy a szódagépek növényi alapú műanyagból készüljenek majd.

A szörpök ajánlott fogyasztói ára 2190 forint körül mozog, és egy doboz koncentrátumból 9 liter üdítő hozható ki.

Ti kipróbálnátok ezt az újdonságot? És leváltanátok rá a jól megszokott, bolti kólát?

RÓKALAND

A vegán és a húsos menü is kiváló a balatonszemesi Kistücsök Étteremben – leteszteltük

Van egy hely a Balaton déli partján, ami országos szinten elismert, és amiért még Budapestről is megéri odautazni egy jó ebédre vagy vacsorára.
Vass Adrienn - szmo.hu
2021. június 22.

hirdetés

Dübörög a szezon a Balatonon, így mi sem bírtuk megállni, leteszteltük a déli part kedvenc helyét: a balatonszemesi Kistücsök éttermet.

Nem meglepő módon a kiszolgálás és az ételek minősége most is remek volt, és külön meglepetést okozott az, hogy a vegán menüjük mennyire egyben van.

A Kistücsök két mozgatórugója Csapody Balázs étteremtulajdonos és Jahni László konyhafőnök. Ez a két név az állandó és a garancia.

Balázs lassan három évtizeddel ezelőtt, huszonévesen vette át az étterem vezetését, és akkor még nagyon más volt a piac. Mások voltak az igények, másra voltak nyitottak az emberek. De az biztos, hogy a Kistücsök már akkor is kiemelkedett a mezőnyből. És ma is ott van az egyre erősebb élbolyban. Konkrétan 2020-ban is a dobogón álltak a Top 10 vidéki étterem listán (3. helyezett, a Volkswagen-Dining Guide TOP100 Étteremkalauza szerint).

De ahhoz, hogy az állandó top minőséget tudják tartani, nyilván változni is kell.

A belső teret többször újították már meg, de legutoljára, most tavasszal a terasz bővült, és egy zárható télikert épült. Így már 90 fő is kényelmesen helyet tud foglalni náluk az új biztonsági elvárások szerint.

És nemsokára szálláshelyük is nyílik a szomszédban. Így hamarosan ott is lehet aludni egy jó vacsora után.

hirdetés

Ha már az állandó változásról beszéltem, a Kistücsöknél nem újkeletű dolog, hogy 6 hetente cserélődik a menü. A regionális konyhán van a hangsúly, de a szezonalitást szem előtt tartva.

Vannak az étlapon levehetetlen fogások, és van a folyamatosan változó menü, attól függően, hogy éppen milyen friss alapanyagok teremnek, vagy milyen ünnep közeleg.

Ez nem fine dining, ez tisztességes magyar konyha.

Az ételek nincsenek kitekerve, elvarázsolva, totálisan fejre állítva. De meglepetés mégis akad bőven, hiszen a tálalás és egy-két extra alapanyag pont annyira fűszerezi az élményt, hogy emlékezetes marad az élmény.

Na de térjünk rá a konkrét, általunk kóstolt ételekre. Kezdem a vegán menüvel, mert ez még mindig kuriózumnak számít, főleg a Balaton déli partján.

Balázs 5 hónapon keresztül folytatott vegán életmódot, úgyhogy pontosan tudja, hogy mire vágyik az, aki az állati összetevőket mellőzné, de mégis jót enne egy magyar étteremben.

Itt nem csak elvétve találunk 1-2 olyan kreációt, amiről levették a húst, és a trend miatt vegánnak nevezték el.

A “Régiónk vegán ízei menü” egy négy fogásból álló sor, amit szerencsére válogatás nélkül bevállaltam. És bár én húsevő vagyok, abszolút nem volt hiányérzetem utána.

Régiónk vegán ízei menü:

Zöldfűszeres töltött paradicsom sültpaprika mártással

Tárkonyos meggyleves

Paprikás újkrumpli grillezett paprikával, metélőhagymával

Mandula puding házi granolával, sárgabarackkal

A paradicsom remek bemelegítő fogás. Friss, üde étel, felkorbácsolja az étvágyat.

A meggyleves házi aszalt meggybetéttel érkezik, és a tárkonytól kicsit pikáns lesz. Rekkenő hőségben közönségkedvenc lesz belőle!

A paprikás krumplitól először megijedtem, mert azt hittem, hogy csípni fog, de a tetején édes, grillezett paprika díszeleg (ha jól sejtem padron).

És a desszert méltó zárása a sornak. Ékes példája annak, amikor a textúrák kellemesen játszanak egy ételen belül.

A granola roppan, a puding krémesen lágy, és a barack is pont csak annyira van feldolgozva, hogy még érezni lehessen a gyümölcs húsát.

De természetesen a húst, tojást és tejterméket fogyasztók sincsenek a sarokba ültetve.

Klasszikus magyar ételekből is akad jópár az étlapon: kacsamáj terrine, szász húsleves, csomboros töltött káposzta, kacsacomb káposztás cvekedlivel, vagy harcsaparikás, esetleg csirkepörkölt.

Mutatom, hogy miket rendeltek a mellettem ülők:

Előétel:

Sült padlizsánkrém kovászos házi kenyérrel

Főfogások:

Szarvas vadas mártással, burgonyafánkkal

Csiperkegombás rizottó nemesvámosi tökmaggal és tökmagolajjal

Desszertek:

Madártej

Házi krémes (pácolt gyümölcsökkel)

Nem foglak meglepni titeket: vacsorapartnereim sem panaszkodtak.

Az árakat is figyelembe véve, szerintem az egyik legjobb választás a “Régiónk ízei menü” (9990 ft) és a “Régiónk vegán ízei menü” (8990 ft), hiszen így 4, normál méretű ételt tud megkóstolni az ember, kedvezményes áron.

De ezek az ételek amúgy külön-külön is megrendelhetőek.

A levesek és a desszertek amúgy 2000 forint körül mozognak. Húsmentes főételt már 3000 forint alatt is találunk, a húsosakat pedig 4000 forint környékén kínálják.

A Kistücsök legendás hely, és évtizedeken át hű tudott maradni a nevéhez. A Covid sem törte meg őket, és még mindig a déli part legvonzóbb helyeként várják a gasztronómia és a Balaton szerelmeseit!