KULT
A Rovatból

„A családi ház verandájáról kiszédültem az univerzum felé” – Szabó Balázs új lemezéről mesélt

Négy évvel a hatalmas sikert elérő Élet elvitelre után jelent meg a Rajtad felejtett szavaim című album, ennek apropóján beszélgettünk.


A Szabó Balázs Bandája mára az ország egyik legnépszerűbb zenekarává vált: klubkoncertjeik országszerte teltházasak – Budapesten a legutóbbi dupla A38-as bulijukra két hónappal korábban elkelt minden jegy –, és a nyári fesztiválszezonban is mindenhol a legjobb színpadokon és időpontokban játszanak.

Balázst több mint 7 éve ismerem, és a sikerek ellenére is megmaradt ugyanannak a barátságos, közvetlen srácnak, aki kecskeméti bábszínházas, illetve gólyalábas évei alatt volt.

Új nagylemezük megjelenése alkalmából erről az időszakról is beszélgettünk, de szóba került az is, mennyire érzi mára az otthonának Budapestet, és nehezen viseli-e, hogy sokkal nagyobb rendszer van az életében, mint annak idején.

– Négy év telt el a legutóbbi album óta, új dalt is két éve adtatok ki utoljára. Sok időnek érzed ezt?

– Egyáltalán nem, sőt inkább iszonyú rohanás volt ez a négy év nemcsak nekem, az egész zenekarnak. Közben megvalósult az Apám ablakából az ég előadásunk az Állami Népi Együttessel közösen, amit én írtam és rendeztem. Ez majdnem egyéves munka volt, ami alatt a többiek szintén dolgoztak saját kisebb projekteken. Kaptam több színházi zeneszerzői felkérést is, amit ugyancsak nem szerettem volna lemondani és emellett rengeteg koncertünk is volt a zenekarral.

Ezek mind rágták a hónapokat, és hiába volt jó néhány kész, vagy félkész zene- és szövegötlet a telefonomban és az íróasztalom fiókjában, nem tudtam kiszakadni a forgatagból, hogy nyugodtan kidolgozhassam, vagy befejezhessem őket.

De egyszer minden történet végére pontot kell tenni, ezért idővel mégiscsak próbáltam a szobámba kényszeríteni magam befejezni az írást, aztán pedig a zenekarral is nekiállni a munkának.

Fotók: Nagy Márton

– Az Élet elvitelre album minden addiginál nagyobbat lökött az ismertségeteken, azóta nemcsak a budapesti, de a legtöbb vidéki koncertetek is teltházas. Rakott rád plusz terhet, amikor újra elkezdtél dalokat írni, hogy felülmúld?

– Kicsit igen. Szerintem bármilyen útja lesz ennek a mostani lemeznek, mindenképp össze fogom hasonlítani nem csak az előzővel, az összes korábbival is.

Jövőre leszünk 10 évesek, ilyenkor az ember legbelül visszafelé is tekint, számot vetve azzal, milyen utat járt be eddig.

Szóval persze, eleinte volt bennem egy belső szorongás azzal kapcsolatban, hogy vajon tudok-e legalább olyan zenét letenni az asztalra, mint korábban. De szerencsére ezeket a gondolatokat idővel felváltotta az alkotás izgalma. Ahogy elkezdtünk dolgozni és egyre inkább kirajzolódtak az új dalok, már az új hangszerelések, új szövegötletek kalandjai hajtottak, nem foglalkoztam semmi mással.

– A Rajtad felejtett szavaim cím mit szimbolizál?

– Sokat gondolkodtam azon, hogyan lehetne ezt a sokféle, szövegileg és zeneileg is szerteágazó dalkupacot egy kalapba belerejteni. Ahogy kerestem a közös nevezőt, rájöttem, hogy egyik sem az a kimondottan magányos történet, sokkal inkább különböző kapcsolatokról szólnak. Legyen az barátság, vagy szerelem, szülői, vagy testvéri kötelék, de mindenképp egy társas impulzus.

Egyes találkozások rendkívül nagy visszhangot hagyhatnak bennünk, legyen szó akár néhány mondatról, amit a postán sorban állás közben kaptunk el, egy nagy veszekedésről, vagy éppen egy dícséretről. Még ha csak pár szó is az egész, napokig visszhangozhat bennünk. Úgy éreztem, hogy ez rajzolja körül legpontosabban a dalok üzenetét.

– Mit gondolsz, ezen is van olyan sláger, ami idővel önálló életre kelhet kiemelkedve a többi közül, akár a korábbiakon a Hétköznapi, vagy a Zaj?

– Ilyesmiről az előző albummal kapcsolatban is ment a beszélgetés a próbateremasztal felett, aztán néha eltalálja az ember, néha meg egyáltalán nem. Szerintem egy-két dalban abszolút benne van a potenciál, hogy olyan emberekhez is utat találjon, akik egyébként nem annyira érzik magukénak a zenekar egész munkásságát. Persze ez nagyon sok mindenen múlhat, befolyásolhatják a rádiójátszások is, hiszen így olyan emberekhez is eljuthat egy-egy dalunk, akik egyébként azt se feltétlenül tudnák, hogy új lemezünk jelent meg. Vagy még tovább megyek: egyáltalán nem ismerték előtte a zenekart.

A visszajelzésekből, a koncerteken úgy látjuk, hogy a közönségünknek már most van egy-két kiemelkedő kedvence, de hogy végül milyen utat fognak bejárni a dalok, önálló életre kelnek-e, nem hiszem, hogy meg lehet jósolni.

Itt meghallgathatod a teljes lemezt:

– Az előző albumra elég erősen rányomta a bélyegét az édesapád karaktere. Most volt olyan konkrét személy vagy élmény, ami több dalon átívelően hatott rád?

– A kedvesem biztosan benne van, illetve azok a hétköznapi érzések is, amiket minden ember átél, de csak nehezen tud szavakba önteni. Néha csak befurakodik egy szófordulat hajnalban a gondolataimba, és reggelre egész kisregénnyé dagad a fejemben. Aztán próbálom rendbe rakni, hogy dallá lehessen. Nagyon mozgatott a szövegírásnál, hogyan lehet ezeket néhány szóval, minél tömörebben, nagy szóvirágokat mellőzve leírni, valahogy úgy, mint ahogy a népdalok szövegét is végtelen precízre és pontosra csiszolta az idő.

Az is izgalmas számomra egy dalszövegben, hogy nem fontos mindig az adott gondolatot folytatni, mindig lehet nyitni a képen, vagy éppen szűkíteni, kifejteni, esetleg a végtelenbe hagyni bolyongani. Persze nagyon is fontos, hogy merre tereljük a figyelmet. Erre egy példa a Lélekkeltető, aminek szinte minden sora külön is érvényes, de a dal egyben is kiad egy összefüggő történetet. És persze a többi dalban is fölfedezhető ez.

Kicsit azt érzem, hogy a családi ház verandájáról, ami az Élet elvitelre lemez volt, most kiszédültem az univerzum felé, és űrhajós ruhában nézek vissza a tornácunkra.

Ezekben a dalokban is van valamiféle visszaemlékezés, de a mostani album víziói sokkal inkább a jelenből táplálkoznak, nem akarnak csak a gyerekkori árnyékokban ücsörögni.

– Aki akár egyszer is beszélt veled, azonnal észreveheti, hogy az a fajta játékos költőiség, ami a szövegeidben megjelenik, élő beszédben is jellemez. A Facebook-posztjaidra is gyakran érkezek olyan kommentek, mennyire jól esik olvasni, amit írsz. Mennyire vagy tudatában ennek?

– Én annyira észre sem veszem ezt. Grecsó Krisztián szokott „metaforakirálynak” hívni engem, amin mindig jókat nevetek, ha végre sikerül egy asztalhoz ülnünk és beszélgetni egy nagyot. Metaforák, hasonlatok jönnek a számra, amikor el akarok mondani valamit pontosan; úgy érzem, akkor értenek meg igazán, ha úgy látják az adott dolgot, ahogy én. Például ahelyett, hogy azt mondanám, „az a kerítés barna”, sokkal inkább egy őszi erdőről kezdek el beszélni, mert fontos, hogy milyen barna és mert szerintem sokkal kifejezőbb... (mosolyog) De már régen is így volt: gimnáziumban is így írtam a dolgozataimat, amiért néha megdicsértek, néha megfedtek, és persze ez az egyetemen is folytatódott.

– Ha már Krisztiánt említetted: erre a lemezre is írt szövegeket? Ha nem, valaki mással volt együttműködés, vagy minden a te műved?

– Ő nem, de két szöveg került rá, ami nem hozzám köthető, minden mást én írtam. A Hogyha gondot viselnél rám Szemlér Ferenc, egy erdélyi költő műve, amire egy 100 szerelmes verset összegyűjtő kötetben találtam rá. A Csöndkabát koncertek műsorában már szerepelt néhányszor, szerettük nagyon, de mostanáig kerestük a helyét, hogy stúdióban rögzítve is megmutathassuk.

A másik pedig a lemez nyitódala, a Kézfogó. Ez egy nagysajói lakodalmi muzsikarendből lett összeválogatva, az eredeti első versszakot megtartottam, ezt írtam tovább, illetve még egy másik tájegységről is belecsempésztem néhány sort. Ami még zeneileg nem a miénk, az az Elcsavargott altató: ez egy török népdal feoldolgozása. Régóta tervezgettem, hogy egyszer majd továbbgondolom és megcsinálom a zenekarral, de eddig váratott magára. Most viszont végre megérett a dolog, írtam hozzá egy magyar szöveget, ami nem fordítása az eredetinek, egy új, különálló történet. Törökül a reménytelen szerelemről szól.

– A népzenei betéteknek mekkora folyást engedsz mostanában akár a koncerteken, akár a dalszerzés során?

– Autentikus népzene az újak közül csak a már említett két dalban kapott helyet, egyébként folytattam azt a hagyományt a zenekarral, hogy én írtam meg ezeket a betéteket. Leginkább a Fércelt álomnál lehet ezt nyakon csípni: ezt már kiadtuk nagyjából két éve a lemez előfutáraként, így most azt gondoltam, valamit mégiscsak csavarni kellene rajta. Ezért meghangszereltük és újra felvettük úgy, ahogyan szerintünk egy régi vonósbanda játszotta volna: bőgővel, brácsával, csellóval, hegedűvel. Mindet egyszerre rögzítettük, ami külön kihívás volt.

– Hat éve költöztél Budapestre, hogy érzed magad mostanában itt? Tudsz már magadra fővárosiként tekinteni?

– Szerencsére egy nagyon zöld kertvárosi részen lakom Budán, ami sokkal inkább a vidékies környezetben tart engem érzelmileg és szellemileg is.

Vannak már olyan foltjai a városnak, ahol szinte otthonosan érzem magam – ahogy régen Kecskemét főterén, vagy Debrecen sétálóutcáján –, és a kedvenc helyeim is kialakulóban vannak. Egy csomó részre viszont a mai napig ugyanúgy rá tudok csodálkozni.

Hiába tudom, mi hol van, még mindig pár lépés távolságból kezelem. Valószínűleg el fog jönni az a pont, amikor itt is azt érzem majd, hogy itthon vagyok, de ez a fajta belső forróság egyelőre még nem önt el az utcákon sétálva.

– Úgy tűnik nekem, sokkal nagyobb rendszer van most az életedben, mint régebben: szigorúan megszervezett és kézben tartott időbeosztást követsz. Mennyire könnyen alkalmazkodtál ehhez az új helyzethez?

– Szép lassan megbirkóztam vele, de ezzel együtt a gólyalábas-utcaszínházas énemet a mai napig nem hagytam teljesen magam mögött, és nem is szeretném. Régen persze sokkal szabadabban tudtam kezelni az időmet, a baráti találkozásokat, de ez együtt jár az úttal, amit a zenekarral bejárunk. Szerencsére olyan menedzserrel dolgozom, akinek szintén fontos a közösen kijelölt építkezés. Sokan nem gondolnak bele, hogy egy zenekar életében messze nem csak a koncertezés és a próbák jelentik a munkát. Ennél jóval sokrétűbb a dolog, minden napra jut valami teendő, de ez persze csak afféle boldog panasz: elvégre mindig is ezzel szerettem volna foglalkozni.

És még ha jóval ritkábban is, azért jut időm másra, csak épp fordított felállásban: ahogy régen a zene volt a pihentető felüdülés esténként, most a gólyalábasokhoz, vagy a bábszínházi közegbe járok vissza.

– Milyen várakozásaid vannak az idei nyárra, mit emelnél ki a szokásos fesztiválokon kívül?

– Ami azonnal eszembe jut, az a Margitszigeti Szabadtéri Színpados nagykoncertünk július 1-jén. Ez több szempontból is különleges alkalom lesz. Nagyon szeretem ezt a helyszínt, de még sosem volt lehetőségem fellépni a szigeti színpadon, már önmagában ez is jelentőssé teszi számomra. A koncert különlegessége pedig az, hogy a zenekar történetében először nagyzenekari felállásban állunk majd színpadra, a Modern Art Orchestra lesz a vendégünk, akikkel jó néhány dalt hangszerelünk és értelmezünk újra közösen.

Persze mi közel sem vagyunk annyira dzsesszesek, de pont ez teszi izgalmassá a találkozást. Javában zajlanak az előkészületek a koncertre, biztos vagyok benne, hogy nekik és nekünk is hatalmas élmény lesz, abban pedig szívből reménykedünk, hogy már csak emiatt is a közönség számára is maradandó pillanatokat teremt majd.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Isztriai tengerparti hangulat a Városmajorban – különleges színházi est vár Budapesten
Igazi horvátországi tengerparti hangulat lesz a Városmajori Szabadtéri Színpadon a Zentai Magyar Kamaraszínház kiváló színészei jóvoltából!


Nem kell tehát a tomboló hőségben órákat várakozni az autópályán, hogy átéljük az Isztria hangulatát, a városmajori nézők ugyanis lírai-groteszk tengerparti társasutazáson vehetnek részt, hiszen augusztus 25-én Budapestre érkezik a Szedjetek szét!

Közel van a Vajdaság, valahogy sokaknak mégis távol: az, ami az ütemes tempóban megújuló zentai színházzal történik, feltétlenül figyelemre érdemes. A Dévai Zoltán és Mezei Kinga vezette teátrum gyorsan felkerült újra a délvidéki magyar színházak összetéveszthetetlen esztétikája iránt rajongók belső térképére. Kicsi, de erős – talán így lehetne leírni legrövidebben azt, ahogyan és ami itt történik.

Merész vállalásokból nincs hiány, és erről megbizonyosodhat az, aki ellátogat a nagy vajdasági költő, Domonkos István műveiből készült, 2024-ben bemutatott előadásra.

Aminek van előtörténete, többféle is. Egyrészt a hosszú színházi memóriával rendelkezők emlékezhetnek Mezei Kinga korai, nagy visszhangot kiváltott Via Italia-rendezésére, melyet „Domi” szövegei nyomán álmodott színpadra. Néhány éve a Zenta melletti szomszédvárban, a szabadkai Kosztolányi Dezső Színházban született meg az első Szedjetek szét, szintén Mezei rendezésében. Az egykori szereplők közül Hajdú Tamás, Mészáros Gábor és Pálfi Ervin az újragondolt változatban is részt vesz, de a színpadon látjuk még többek között a rendezőt magát, vagy a Budapestről Zentára szerződött Vilmányi Benettet is.

Domonkos István költészete alapélmény számtalan vajdasági alkotónak. A Szedjetek szét kiindulópontja A kitömött madár című regény, majd a rá néhány évre, 1971-ben publikált Kormányeltörésben című vers. Ez utóbbi jelentőségéről Keresztury Tibor irodalomtörténész így fogalmaz: „az idegenség, a magány, kitaszítottság, a nyelvvesztés, a hazához fűződő viszony, az elveszített otthon, a sehová sem tartozás... keserű himnusza ez, melynek végetérhetetlen avantgárd sodrását, áradását visszatérő motívumok strukturálják... Élő, működő, aktuális, frissnek ható matéria: éppúgy meggyőződhet erről Domonkos régi híve, ismerője, mint az, aki ezt a verset, ezt a költőt most fedezi magának fel.”

És a felfedezéshez, illetve újraismerkedéshez tökéletes matéria a zentai színház előadása. Az isztriai tengerparton vagyunk a hetvenes években, a zenészek az üdülők szórakoztatására kitartóan húzzák a talpalávalót. Közben pedig a véletlen által egymás mellé sodort, karakteres és emlékezetes figurák élővé és átélhetővé varázsolják a horvát (rém)álmot. Négy monológot hallunk, és mindnek központi témája a menni vagy maradni kérdése – Domonkos szomorú varázslata, hogy a kérdés aktualitása mit sem kopott az elmúlt négy és fél évtizedben ezen a vidéken...

Ahelyett, hogy az apró történéseknél leragadnánk, érdemes egy nagy levegőt venni, és úgy elmerülni ebben a különös világban. Aki nem szakértője a vajdasági kultúrának és gondolkodásnak, annak sem kell aggódnia, hiszen az előadás jófajta humorral mutat görbe tükröt a mindig abszurd világnak. Eljön az a pillanat is, amikor a nevetés megszakad, és minden elsötétül egy pillanatra, de a keserű valóság is szerethetővé nemesül a fináléban.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

KULT
A Rovatból
Vecsei H. Miklós az SZFE-s tanáráról: Büszke voltam rá, hogy az én farkamat fogja
A színész az Ördögkatlanon beszélt a színházi közeg visszaéléseiről vagy családja megosztottságáról. Az interjúban arról is beszélt, miért utasított vissza egy állami díjat.


Vecsei H. Miklós az Ördögkatlan fesztiválon beszélgetett Veiszer Alindával, az interjú Veiszer Patreon-oldalán jelent meg, amelyet a Telex szemlézett. A színész-rendező többek között a Nemzeti Színházhoz való szerződéséről, a családja megosztottságáról, az SZFE-s éveiről és egy visszautasított állami díjról is beszélt.

Elmondta, hogy mesterei és szakmabeli barátai közül senki nem beszélte le arról, hogy elfogadja Vidnyánszky Attila ajánlatát. A döntés előtt kikérte Jordán Tamás, Molnár Piroska, ifj. Vidnyánszky Attila és gyimesi nagymamája véleményét is. Hozzátette, hogy közülük csak

nagymamája nevezhető Orbán Viktor „véres szájú hívének”. Vecsei hangsúlyozta: ő a Nemzeti Színházban hisz, nem valamelyik igazgatójában.

A beszélgetésben arról is szó esett, hogy mennyire megosztottnak látja Magyarországot. Vecsei úgy fogalmazott: imádja az országot, de sírnia kell, milyen állapotban van. Példaként említette, hogy

a családja egyik része a Pride-on van, a másik fele pedig a nagymamájánál nézi a csíksomlyói búcsút.

Az interjúban felidézte az SZFE-n töltött éveit is. Azt mondta, hogy öt évig volt ott hallgató, és teljesen természetesnek számított, hogy egy hatvanas férfi tanár fogdosta őt, miközben instruálta. Szavai szerint:

„Sőt, még büszke is voltam rá, hogy az én farkamat fogja, és nem a másokét, mert akkor engem akar instruálni.”

Vecsei arról is beszélt, hogy az SZFE modellváltásával nem értett egyet. Éppen ebben az időszakban kapta volna meg a kormánytól a Fiatalok a Polgári Magyarországért Díjat. Írt egy levelet az akkor még államtitkár Novák Katalinnak, amelyben jelezte: a kitüntetést csak akkor veszi át, ha beszélhet vele az ügyről. „Nem válaszolt nekem Novák Katalin. És nem is fogadott. És akkor én sem fogadtam el ezt a díjat” – mondta.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Ez a férfi tényleg egy félisten élőben is – megvadult nőstényhordák ellenére is elsöprő volt Jason Momoa koncertje
A hisztérikus követelőzések ellenére sem vetkőzött, viszont felszabadultan zenélt Jason Momoa a bandájával a budapesti Akváriumban. A meglepetés-fellépő a 16 éves fia volt, aki szintén nagyon átélte a teltházas bulit.


Amióta megláttam a Trónok Harcában Khal Drogóként belovagolni Jason Momoát (akiről valljuk be, nők millióinak szintúgy a lovaglás jut eszébe), híresen elfogult lettem. Úgyhogy amikor kiderült, hogy Budapesten koncertezik a nyelvbotlásnak vagy dadaizmusnak is beillő, Öof Tatatá nevű bandájával, fél órán belül öten küldték el nekem a hírt.

2019-ben már voltam olyan koncerten, amelyen ő is ott volt, ugyanis pont a Dűne első részének budapesti forgatása alatt turnézott utoljára a Slayer. De Momoa akkor sajnos nem a küzdőtéren pogózott, mint nemrég Ozzy búcsúbuliján a Pantera riffjeire, hanem a színpad mellől élvezte a show-t.

Jól tettem, hogy fénysebességgel lecsaptam egy jegyre, mert egy nap alatt 80%-ban el is fogytak a jegyek, és utána hamar teltházas lett a buli. Nyilván rengetegen úgy voltak vele – kétségkívül én is –, hogy kit érdekel, Jason milyen zenét játszik, ha az Old McDonalds had a farm dallamára olvassa fel a telefonkönyvet, akkor is izgalmas lesz látni, hogy milyen a kisugárzása ennek a tesztoszteron-hegynek.

Amikor rákerestem a 2024-ben alakult Öof Tatatá-ra, annyit tudtam meg elöljáróban, hogy Mike Hayes énekes-gitáros és Kenny Dale dobos a két zenésztársa, és többek közt Metallica, Black Sabbath, Led Zeppelin és Jimi Hendrix feldolgozásokat adnak elő.

Erre mondjuk nekem, mint rock-metal fanatikusnak extrán fel is csillant a szemem, a műfajt nem kedvelő gruppie-k meg majd elvonatkoztatnak a zenétől, úgysem azért lesznek ott.

A késő esti klubkoncertet illetően arra számítottam, hogy csipketangákat csúzlizó csajok lepik majd el az Akvárium területét, és lesz pár Temu-köpenyes Aquaman, aki így próbál majd a helyszínen csajozni. Sokat nem tévedtem. Két órával a 22.30-ra kiírt koncert előtt már beengedték a sorokban kígyózó keménymagot: valóban volt köztük egy nagydarab kamu-Momoa, számtalan rocker, néhány Momoa-pólós rajongó, szuperhős-fan srácok, és persze zömében állig felnyomott dekoltázsú, kikent-kifent, elszánt lányok, illetve idősebb nők egyaránt. Volt, aki a párjával érkezett, de a többség csapatostul, hiú reményekkel telve portyázott.

Az Akvárium nagytermébe lejutva végtelenítetve vetíteni kezdték – az első sorokat rögtön elfoglaló rajongótábornak – a színész vodkareklámját. Amely elsőre szexinek hatott, ezredszerre már vallatásnak. Az pedig még inkább, hogy ennyi ideig kellett felfokozott hangerővel ovuláló hölgyek locsi-fecsijét hallgatnom, akik már attól önkívületben sikítottak, ha egy road bement letenni egy setilstet a földre.

Amikor végre elkezdődött a koncert, egyébként a kiírt időben, én instant hormonsokkot kaptam a belépő Jason Momoától, mert ez a férfi tényleg egy félisten élőben is. Huncut mosolygások, magabiztos közvetlenség, laza haj- és fenékrázás, gyakori közönséghez dumálás és karizmatikusság (nos, a karizma sem utolsó).

Aki pedig a – nemrég a forgatás miatt történt – szakrális szakálltalanítás miatt izgult, annak jelentem, hogy azóta kellemes borostája nőtt, amely remekül áll neki.

Maga a koncert számomra kifejezetten hangulatos és élvezetes volt, mintha egy blueskocsmában lettem volna, ahol a régi haverok előadják a kedvenc rock-metál slágereiket. Kenny jól dobolt, Mike pedig ugyan nem a legjobb énekes, viszont igazán kiváló gitáros, valamint egy tüneményes és szerethető figura. A trió néha kibővült Nakoa-Wolffal, Momoa 16 éves fiával, aki szintén az apjával együtt forgat nálunk. A srác nem csupán a szülei vonásait örökölte (bár lágyabb kivitelben, puttó angyalkás fürtökkel), hanem az apja zenei tehetségét is, mert már most jól gitározott, és látványosan élvezte a reflektorfényt, szinte fürdőzött a sikerben.

Az apja-fia páros még vokálozott is egyet közös mikrofonba a Rebel Yell alatt. A közönség láthatóan nem tudta értékelni a jammelős blues-részeket és a keményebb metálszekciót sem, csak a populárisabb slágerekre indult be az éneklés, mint amilyen a Red Hot-féle Can’t stop meg a Zombie vagy a Purple Rain.

A buli közben azonban egyre inkább szégyelltem, hogy nő vagyok, annyi lealjasodást láttam és hallottam. Ennyi malacvisítás konkrétan a vágóhídon nincs. Hol hörögve skandálták a családjuktól elszabadult asszonyok, hogy „Shirt off! Shirt off!”, hol magyarul vinnyogták, hogy „Rajtad van a póló, mi van veled?!" vagy "Aquaman gyere ide!". Volt momoás felnőttszínező is valaki kezében (na jó, az nekem is megvan), és egy molinón az első sorban a "Can I have a dickpic?" állt.

A koncert közepén majdnem agyontaposott-rúgott két ittas hölgyemény, hogy egy méterrel közelebb lássák az idoljukat. A (velem is) durván verekedő, megvadult egyedet végül a szekus szedte ki a sorból. Mintha egy nagyszabású lánybúcsún lettem volna – nem csoda, hogy Momoa végül nem vette le a trikóját, becsültem is érte, hiszen nem chippendale műsorral érkezett.

Az éjjel fénypontjaként még a dobverőt is elkaptam a végén, pedig én nem is nyúltam utána, mint száz másik kéz, csak hallottam, hogy a földön koppan, és pont be tudtam slisszolni a lábak közé, hogy felvegyem.

És az a harci helyzet, hogy Momoa és az egész bandája rendkívül szimpatikus és megnyerő volt a műsor alatt. Pedig én tényleg szerettem volna fogást találni ezen a pasin. De nem sikerült - sajnos semmilyen értelemben.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Tóth Gabi: kimegyek mindjárt, azt kint valakit agyonverek – A Megasztár előzetese szerint bőven lesz feszültség a tehetségkutatóban
Herceg Erika könnyeit törli, Curtis kiakad és káromkodik, Marics Peti pedig kiabálni kezd.


Hamarosan érkezik a Megasztár idei évada. A csatorna egy előzetest is megosztott, melyből kiderül, hogy bőven lesznek megint feszültségek, sértődések, könnyek.

A műsorban új mesterek is érkeznek. A zsűri tagjai: Tóth Gabi, Herceg Erika, Curtis és Marics Peti. Ördög Nóra pedig új társat kap a műsorvezetéshez, Till Attila helyett Szépréthy Roland lesz a partnere.

VIDEÓ: A Megasztár beharangozója


Link másolása
KÖVESS MINKET: