News here
hirdetés

KULT
A Rovatból
hirdetés

Óriási rekordot döntött a Ne nézz fel!, Leonardo Dicaprio és Jennifer Lawrence új filmje a Netflixen

Még sosem néztek egy hét alatt annyian egy filmet, mint ezt.

Link másolása

hirdetés

Új csúcsot ért el a Ne nézz fel! című film a Netflixen: még soha nem néztek egyetlen filmet annyian egy hét alatt, mint Adam McKay szatíráját - írja a Deadline.

December 27. és január 2. között összesen 152,29 millió órát néztek a felhasználók a filmből globálisan, ilyen magas számra pedig korábban még nem volt példa egyetlen produkciónál sem.

Sőt, Leonardo DiCaprio és Jennifer Lawrence új filmje már minden idők harmadik legnézettebb filmje lett a Netflixen a Sandra Bullock-féle Madarak a dobozban (Bird Box) és a Dwayne Johson, Gal Gadot és Ryan Reynolds főszereplésével készült, szintén új Különösen veszélyes bűnözők (Red Notice) mögött. A Deadline szerint azonban a Ne nézz fel! olyan népszerű, hogy hamarosan simán beelőzheti mindkét "riválist", és ezzel újabb rekordot tudhat magáénak.

A film egy szatíra, amelyben a két főszereplő, Leonardo DiCaprio és Jennifer Lawrence két csillagászt alakít, akik megpróbálják figyelmeztetni a világot arra, hogy egy olyan üstökös közelít, amely képes elpusztítani a bolygót. Csakhogy meglepetésükre az emberek nem igazán akarnak hinni nekik. Ez tulajdonképpen egy szándékos allegóriája a klímaválság elleni küzdelemnek: hiába figyelmeztetnek folyamatosan a tudósok arra, hogy egyre jobban pusztul a Föld, az emberiség nagy része nem veszi ezt komolyan, és nem akarnak tenni ellene.

Míg számos filmkritikus erősen bírálta a filmet, a klímatudósok és -aktivisták nem győzik dicsérni. Szerintük ugyanis ez a film képes lehet felnyitni az emberek szemét arra, hogy mi zajlik jelenleg a világban a klímaválság kapcsán.

Kritikánkat itt olvashatod el:

hirdetés



hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk


hirdetés
KULT
Eddig 6228-an nézték meg az 560 milliós állami támogatással készült Hosszú Katinka-filmet
A filmet 52 moziban lehetett megnézni és a nyitóhétvégén 10 millió 592 ezer forint volt a bevétele.

Link másolása

hirdetés

Május 12-15. közötti 6228 néző váltott jegyet a Katinka című életrajzi dokumentumfilmre – írja a Forbes a forgalmazó Intercom közlése alapján.

A Katinka című filmhez a Nemzeti Filmintézet 560 millió forintos támogatását adott. A filmet 52 moziban lehetett megnézni és a nyitóhétvégén 10 millió 592 ezer forint volt a bevétele.

A lap hozzáteszi, hogy ez messze elmarad a szintén állami támogatásból készült hazai sikerfilmek eredményeitől: a Pesti balhét 6760-an, a Toxikomát 15.067-en, a Nagykarácsonyt pedig 20.118-an látták a nyitóhétvégén.

A dokumentumfilmek között a Katinka igen magas támogatást kapott. A 24.hu 2020-ban azt írta: „kilenc év alatt összesen nem adtak annyi támogatást dokumentumfilmekre, mint a Katinkának egyedül”.

Forrás: RTL.hu

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
KULT
Ukrajna nyerte az Eurovíziós Dalfesztivált
Volodimir Zelenszkij a győzelem után úgy fogalmazott „Mindent megteszünk azért, hogy egy napon az ukrán Mariupolban láthassuk az Eurovízió résztvevőit és vendégeit”.

Link másolása

hirdetés

Az ukrán Kalush Orchestra nyerte az Eurovíziós Dalfesztivál döntőjét, ezzel szimbolikusan demonstrálva az európai közvélemény kiállását Ukrajna mellett az orosz invázió árnyékában - írja a BBC.

A zsűri szavazatai után Ukrajna 192 ponttal még a negyedik helyen állt. Ekkor a brit Sam Ryder vezetett 283 ponttal, a másodikon Svédország 258 ponttal, a harmadikon Spanyolország 231-gyel.

A pontok másik felét azonban a közönségszavazás adta, itt viszont taroltak az ukránok.

A Kalush Orchestra ugyanis 439 pontot kapott a közönségtől, így végül 631 ponttal nyerte Ukrajna az Eurovíziót.

A második helyen az Egyesült Királyság, a harmadikon pedig Spanyolország végzett.

hirdetés

A 2022-es Eurovízión eredetileg 41 ország indult volna, Oroszországot azonban kizárták az ukrajnai háború miatt.

A Kalush Orchestra tagjai csak külön engedéllyel utazhattak külföldre, ugyanis a harcra fogható ukrán férfiak nem hagyhatják el jelenleg Ukrajnát. Egyik tagjuk azonban így is otthon maradt és a fronton harcol.

A torinói döntőben az előadást a Kalush Orchestra frontembere Oleh Psziuk úgy fejezte be:

"Kérlek, segítsetek Ukrajnának, Mariupolnak! Segítsetek az Azovsztalnak most!"

A győzelem hírére Volodimir Zelenszkij ukrán elnök a Telegram-oldalán reagált.

"Bátorságunk lenyűgözi a világot, zenénk meghódítja Európát! Jövőre Ukrajna ad otthont az Eurovíziónak, története során már harmadszor. És hiszem, hogy nem utoljára. Biztos vagyok benne, hogy az ellenséggel vívott csatában sincs messze a győzelmi akkordunk. Mindent megteszünk azért, hogy egy napon az ukrán Mariupolban láthassuk az Eurovízió résztvevőit és vendégeit"

- fogalmazott Zelenszkij.

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
KULT
A lebombázott Ukrajnában forgatták az Eurovízió győztes dalának a klipjét
Romokban álló városokban adják elő a győztes dalt, ami sokak szerint „Ukrajna anyjának” szól.

Link másolása

hirdetés

Ahogy arról beszámoltunk, az ukrán Kalush Orchestra nyerte az Eurovíziós Dalfesztivál döntőjét szombat este.

A zenekar azóta közzétette "Stefania" című dalhoz készült hivatalos videót is, amelyet Buha, Irpiny, Borodjanka és Hosztomel városaiban forgatták.

Videó: A dal hivatalos klipje

„Eredetileg ezt a dalt édesanyámnak címeztem, de amikor kitört a háború, a dal új jelentéseket kapott. Bár egy szó sincs benne a háborúról, sokan elkezdtek Ukrajna anyjára asszociálni” – írta az énekes, hozzátéve, hogy „a 'Stefánia' most a háborúnk himnusza, de szeretném, ha a győzelmünk himnusza lenne”.

A videoklipet egy nap alatt már több mint 5,5 millióan nézték meg.

hirdetés


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
KULT
Így rázza Lois Griffin a Szegedi Dómnál: Magyarország nevezetes helyszínein táncolnak a Family Guy szereplői
Május 16-án a 20. évadjára készülő animációs sorozat szókimondó figurái megrohamozták a nevezetes hazai helyszíneket, hogy ott táncrevü keretében ünnepeljék a legújabb szezon érkezését.

Link másolása

hirdetés

Magyar nagyvárosok főterein szúrták ki a Family Guy szereplőit.

A huszadik évadjára készülő animációs sorozat színes és szókimondó karakterei szabályosan megrohamozták a nevezetes hazai helyszíneket, hogy ott táncrevü keretében ünnepeljék a legújabb szezon érkezését.

A Comedy Central promóvideójában láthatjuk a Griffin család fékevesztett vakációját, amely során bejárták az ország szinte minden szegletét.

Jubileumi 20. évadra készül Seth MacFarlane ikonikus rajzfilmsorozata a Comedy Centralon május 16-án. A Family Guy az ezredfordulót követő legnépszerűbb animációs szériák közé tartozik, pozícióját pedig töretlenül tartja azóta is: Magyarországon a humorcsatorna nyomán vált széles körben ismertté. A sorozat promója most elhozta a rajzolt családot úgy, ahogy még sosem láthattuk őket: ismert magyarországi nevezetességeket látogattak meg a táncoslábú Griffinék.

Miközben a família kutyája, Brian és a gyilkos kedvű kisbaba, Stewie utcazenéléssel töltötte idejét a pécsi Széchenyi téren, a legvonzóbb rajzfilmanyukák Mt. Rushmore-ján helyet kapó Lois Griffin játszotta a csábítót a Szegedi Dóm közvetlen közelében. A 20. évad kampányplakátjain továbbá a családfő, Peter és egyetlen kislánya, Meg látható a Győri Balett tagjaiként, de Griffinéknek még arra is volt ideje, hogy egy Diósgyőr meccsre is kilátogassanak.

A Family Guy 20. évadja május 16-án 22:00-tól startol a Comedy Centralon magyar szinkronnal.

hirdetés

VIDEÓ: A beharangozó


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET: