KULT
A Rovatból

Nem volt hajlandó fehér nőket megcsókolni, tiniként az utcán gengszterkedett, s őt tartják a tökéletes férfiszépségnek – Denzel Washington 70 éves

Egy katonai bentlakásos iskolába küldték, hogy ne legyen belőle bűnöző, 20 évvel később ő lett a történelem negyedik fekete színésze, aki Oscar-díjat kapott.


Denzel Hayes Washington Jr. 1954. december 28-án született a New Yorkhoz közeli Mount Vernonban. Az édesanyja, Lynne szépségszalon-tulajdonos és -üzemeltető volt, aki Georgiában született, és részben Harlemben nőtt fel. Édesapja, idősebb Denzel Washington tiszteletes pünkösdi lelkész volt, emellett a vízügyi hivatalban és egy helyi áruházban, az S. Kleinban dolgozott. Washington így emlékezett vissza a szüleire egy interjúban: „Apám prédikátor volt – kedves, spirituális ember. Anyámnak szépségszalonja volt. Ő volt a céltudatos, és többet akart nekünk, gyerekeknek. A szüleim tehát mindig is példamutatással inspiráltak engem.”

Az ifjabb Denzel Mount Vernon utcáin nőtt fel, és a féktelen tizenévesek közé keveredett, így gyakran került összetűzésbe a törvénnyel.

„Én voltam az, akit úgy hívtak, hogy »a srác, aki kövekkel dobálta a börtönt«. De soha nem találtam el. Szerencsére semmilyen stikli kapcsán nem kaptak el. De azt is tudtam, hogy mi a jó és mi a rossz, ezért soha nem is akartam túl messzire menni.” Ennek ellenére az anyjának sikerült összekaparnia annyi pénzt, hogy el tudta távolítani őt az utcától és a kísértéstől, s 14 éves korában egy bentlakásos iskolába küldte New York állam északi részére, az Oakland Military Academybe, New Windsorba. Onnan került át 1970-71-ben a Mainland High Schoolba, egy állami középiskolába a floridai Daytona Beach-en.

Denzel saját elmondása szerint a Texas Tech Egyetemre szeretett volna járni: „A Mount Vernon-i Boys Clubban nőttem fel, és mi voltunk a Red Raiders. Így amikor középiskolás voltam, a lubbocki Texas Tech-re akartam menni, csak azért, mert őket is Red Raidersnek hívták, és az egyenruhájuk úgy nézett ki, mint a miénk.”

Ennek ellenére végül a Fordham Egyetemen szerzett diplomát 1977-ben, dráma- és újságírás szakon. A Fordhamben is sportolt, tagja vol az egyetemi kosárlabdacsapatnak. Miután egy ideig szakról szakra ugrált, kb. egy fé évre kimaradt az iskolából, ugyanis azalatt a Camp Sloane YMCA nevű táborban dolgozott tanácsadóként, Lakeville-ben. Miután részt vett a táborozóknak rendezett tehetségkutató műsorban, egy kollégája azt javasolta neki, hogy próbálja ki a színészetet. Így ősszel már új céllal tért vissza a Fordhamre, és beiratkozott a Lincoln Center campusára színészetet tanulni, ahol Eugene O'Neill Jones császár című darabjának és William Shakespeare Othellójának címszerepét kapta meg, s mindkét alakításáért elismerő kritikákat kapott.

Gyors befutás

A diploma megszerzése után ösztöndíjat kapott a San Franciscó-i American Conservatory Theatre neves színi iskolájába, ahol egy évet töltött, majd úgy döntött, visszatér New Yorkba, hogy profi színészi karrierbe kezdjen. Az 1977-ben készült Wilma című tévéfilmben kapta az első szerepét, a mozifilmes debütálása pedig az 1981-es Az én fekete fiam című vígjátékban volt George Segal partnereként.

S bár a következő években olyan, Oscar-díjakra jelölt filmekben játszott, mint pl. Norman Jewison Katonatörténete (1984), vagy Richard Attenborough Kiálts szabadságot!-ja, akkor ismerték meg a nevét országszerte, amikor 1982 és ’88 között az Egy kórház magánélete című népszerű tévés sorozatban alakította Dr. Philip Chandlert, összesen 137 epizódban.

Azon kevés színészek egyike volt, akik a széria teljes hatéves futamideje alatt feltűntek benne.

Számos kisebb televíziós, filmes és színpadi szerep után 1987-ben a dél-afrikai apartheidellenes politikai aktivistát, Steve Bikót alakította a Kiálts szabadságot! című filmben, amiért megkapta élete első Oscar-jelölését a legjobb férfi mellékszereplő kategóriában. S bár akkor Sean Connery elvitte előle a díjat az Aki legyőzte Al Caponétért, 1990-ben már Denzelé lehetett a szobor is ugyanebben a kategóriában: Az 54. hadtest című történelmi háborús filmben egy dacos, önérzetes exrabszolgát alakított. Amúgy ő lett a filmtörténelemben a negyedik fekete előadóművész (Hattie McDaniel, Sidney Poitier és Louis Gossett Jr. után), aki színészi Oscart kapott.

Az életrajzok császára

Az egyik legfőbb szerepét 1992-ben, a Spike Lee által rendezett Malcolm X címszerepében játszotta, ami újabb Oscar-jelölést hozott neki. Mind a neves filmkritikus, Roger Ebert, mind a legendás filmrendező, Martin Scorsese az 1990-es évek tíz legjobb filmje közé sorolta a filmet. A Malcolm X átformálta Washington karrierjét, gyakorlatilag egyik napról a másikra Hollywood egyik legelismertebb színészévé tette. S bár ezután több hasonló szerepet is visszautasított, például a Martin Luther King Jr. szerepére tett ajánlatot, mivel el akarta kerülni, hogy tipizálják, azért a hosszabb távú karrierjében előszeretettel játszott valóban élt személyeket: pl. Rubin Cartert (Hurrikán), Melvin B. Tolsont (Érvek és életek), Frank Lucast (Amerikai gengszter) vagy Herman Boone-t (Emlékezz a titánokra!).

A következő évben, 1993-ban újabb kockázatot vállalt a karrierjében, amikor a Tom Hanks főszereplésével készült Philadelphia: Az érinthetetlen című filmben Joe Millert, egy AIDS-es, homoszexuális férfi (Hanks) homofób ügyvédjét alakította. Az 1990-es évek elején és közepén aztán Washington elismert hollywoodi főszereplővé vált több elismert thrillerben, köztük A pelikán ügyiratban (1993), Az utolsó esélyben (1995) vagy a Letaszítvában (1998), valamint feltűnt a Sok hűhó semmiért (1994) című vígjátékban és a legendás énekesnő, Whitney Houston oldalán a Kinek a papné (1996) című romantikus filmben is.

Fehér nőkkel nem

Az 1995-ös SID 6.7: A tökéletes gyilkos című film forgatása során Washington megtagadta, hogy megcsókolja a film fehér női főszereplőjét, Kelly Lynch-et a karaktereik közötti romantikus jelenet során. Egy interjúban Lynch azt nyilatkozta, hogy bár ő szerette volna, ám „Denzel nagyon erősen ellenezte ezt. Úgy éreztem akkoriban, hogy már nincs probléma a rasszok közti románcokkal. Denzel azonban határozottan úgy érezte, hogy a fehér férfiak, akik a film célközönsége voltak, nem akarták volna látni, ahogy ő megcsókol egy fehér nőt.”

Hasonló helyzet állt elő A pelikán ügyirat forgatásán is, amikor Julia Roberts kifejezte, hogy szeretné, ha a filmben szereplő karaktere romantikus kapcsolatba kerülne Washingtonéval, ő azonban ellenezte ezt.

Egy további eset pedig az 1989-es Rátarti Quinn, a karibi rendőrfőnök című filmben történt, ahol Washington nem volt hajlandó megcsókolni Mimi Rogerst. 1998-ban aztán mégis szerepelt egy szexuális jellegű jelenetben Milla Jovovich-csal, Spike Lee A játék ördöge című filmjében…

1999-ben szintén nagyot ment a Hurrikán című életrajzi filmmel, amely a bokszoló Rubin „Hurricane” Carterről szólt, akit ártatlanul ítéltek el egy háromszoros gyilkosságért, és csak majdnem 20 év börtönbüntetés után derült ki az igazság, s helyezték szabadlábra. Washington nagyjából minden létező díjat megnyert e szerepért, csak épp a legfőbbet, az Oscart nem (azt elvitte előle Kevin Spacey az Amerikai szépségért). Különböző újságcikkek szerint a film pontossága és hitelessége körüli vita kerülhetett valószínűleg Washington Oscarjába.

A tökéletes szépség

A Newsweekben az 1990-es években megjelent a Biological Basis on the Perceptions of Beauty című tudományos cikk, amely Denzel Washingtont emelte ki a „szépség tökéletességének” példájaként. A tanulmány, amely az arc szimmetriáját a vonzerő egyik legfontosabb mutatójaként említette, rámutatott a tökéletesen középre állított orrára, a szemek, az ajkak és a fülek összehangoltságára, vagyis Washingtonra, mint az arc szépségének legmagasabb szintű modelljére.

Persze ez kevés lett volna ahhoz, hogy ilyen karriert fusson be, ahhoz a tehetségére is szükség volt. Az Emlékezz a titánokra! című közönségkedvenc Disney-film például több mint 100 millió dolláros bevételt hozott az Egyesült Államok jegypénztáraiban, a 2001-es Kiképzésért pedig az Akadémia kárpótolta a Hurrikánért, vagyis megkapta érte a második Oscar-díját, egyben az elsőt férfi főszereplőként. Úgy tűnik, ehhez egy gazfickót kellett alakítania, Alonzo Harris nyomozót, a korrupt Los Angeles-i zsarut.

Ez a szerep nagy változást jelentett a számára, hiszen addig főként a hősies és/vagy feddhetetlen karakterek alakításáról volt ismert.

Azóta láttuk már többek között az Amerikai szépségben (2007), a Kerítésekben (2016), a Macbeth tragédiájában (2021) vagy nemrég a Gladiátor II-ben (2024) nem éppen kellemes erkölcsű karakterek bőrében. Egyébként ő tartja a legtöbb Oscar-jelölés rekordját egy fekete színész által, eddig összesen 10 nominációja van, ebből kilencet színészként, egyet pedig producerként kapott (és ugye az előbbiből kettőt díjra is váltott).

41 éve…

A magánélete nem sok botrányt tartogatott: 1983-ban vette feleségül Pauletta Pearson színésznőt, akit a legelső filmje, a Wilma forgatásán ismert meg. Azóta is együtt vannak, vagyis idén ünnepelték a 41. házassági évfordulójukat, és ez idő alatt négy közös gyermekük született: John David (1984), aki amerikaifutball-karrierrel nyitott az egyetemen, aztán apjához hasonlóan mégis filmsztár lett belőle (Csuklyások: BlackKklansman, Tenet, Malcolm és Marie, Beckett, Amszterdam, Az Alkotó, A zongoraóra); Katia (1987), aki elvégezte a Yale Egyetemet, jelenleg pedig producerkedik; és az ikrek Olivia és Malcolm (1991). Az utóbbit Malcolm X tiszteletére kapta a nevét, és felcsapott filmrendezőnek (A zongoraóra).

Denzel és Pauletta egyébként 1995-ben Dél-Afrikában újította meg az esküvői fogadalmát Desmond Tutu érsek celebrálásával.

A kamera mögött

Washington 2002-ben, már a második Oscar-díja után lépett rá az útra, amelyre sok színész téved a karrierje során: rendező lett. Az Antwone Fisher története lett az első filmje, amely többségében pozitív kritikákat kapott, ahogy 2007-es következő direktori munkája, az Érvek és életek is, amit még Golden Globe-ra is jelöltek a legjobb drámai film kategóriában. A rendezői csúcsra egyértelműen a 2016-os Kerítésekkel ért, amely egy August Wilson-színdarab feldolgozása volt, és amit összesen négy Oscar-díjra jelöltek, például a legjobb film kategóriájában is.

Denzel azóta még egy filmet levezényelt, a 2021-ben kijött Napló kisfiamnak címűt, ami azonban teljesen elsikkadt a filmdömpingben, és a kritikák sem kímélték. Spike Lee 2023-ban azt nyilatkozta, hogy Washington végzett a rendezéssel, és a hátralévő életében már csak a színszkedéssel fog foglalkozni.

Washington az utóbbi 10 évben amúgy már jóval ritkábban vállalt szerepeket. Őt is elkapta az időskori akcióőrület, mint Liam Neesont, a 2014-ben indult A védelmező pedig 2023-ra trilógiává duzzadt (a saját filmjeit sosem folytatta, ez az egyetlen, amiből franchise lett). Idén a Gladiátor II-ben lehettünk tanúi annak, ahogy ellopta a show-t mindenki elől, és élvezettel gonoszkodhatott újra a vásznon. Legközelebb pedig ismét Spike Lee rendezésében láthatjuk: Akira Kurosawa Menny és pokol című, 1963-as remekművét gondolják újra együtt.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Isztriai tengerparti hangulat a Városmajorban – különleges színházi est vár Budapesten
Igazi horvátországi tengerparti hangulat lesz a Városmajori Szabadtéri Színpadon a Zentai Magyar Kamaraszínház kiváló színészei jóvoltából!


Nem kell tehát a tomboló hőségben órákat várakozni az autópályán, hogy átéljük az Isztria hangulatát, a városmajori nézők ugyanis lírai-groteszk tengerparti társasutazáson vehetnek részt, hiszen augusztus 25-én Budapestre érkezik a Szedjetek szét!

Közel van a Vajdaság, valahogy sokaknak mégis távol: az, ami az ütemes tempóban megújuló zentai színházzal történik, feltétlenül figyelemre érdemes. A Dévai Zoltán és Mezei Kinga vezette teátrum gyorsan felkerült újra a délvidéki magyar színházak összetéveszthetetlen esztétikája iránt rajongók belső térképére. Kicsi, de erős – talán így lehetne leírni legrövidebben azt, ahogyan és ami itt történik.

Merész vállalásokból nincs hiány, és erről megbizonyosodhat az, aki ellátogat a nagy vajdasági költő, Domonkos István műveiből készült, 2024-ben bemutatott előadásra.

Aminek van előtörténete, többféle is. Egyrészt a hosszú színházi memóriával rendelkezők emlékezhetnek Mezei Kinga korai, nagy visszhangot kiváltott Via Italia-rendezésére, melyet „Domi” szövegei nyomán álmodott színpadra. Néhány éve a Zenta melletti szomszédvárban, a szabadkai Kosztolányi Dezső Színházban született meg az első Szedjetek szét, szintén Mezei rendezésében. Az egykori szereplők közül Hajdú Tamás, Mészáros Gábor és Pálfi Ervin az újragondolt változatban is részt vesz, de a színpadon látjuk még többek között a rendezőt magát, vagy a Budapestről Zentára szerződött Vilmányi Benettet is.

Domonkos István költészete alapélmény számtalan vajdasági alkotónak. A Szedjetek szét kiindulópontja A kitömött madár című regény, majd a rá néhány évre, 1971-ben publikált Kormányeltörésben című vers. Ez utóbbi jelentőségéről Keresztury Tibor irodalomtörténész így fogalmaz: „az idegenség, a magány, kitaszítottság, a nyelvvesztés, a hazához fűződő viszony, az elveszített otthon, a sehová sem tartozás... keserű himnusza ez, melynek végetérhetetlen avantgárd sodrását, áradását visszatérő motívumok strukturálják... Élő, működő, aktuális, frissnek ható matéria: éppúgy meggyőződhet erről Domonkos régi híve, ismerője, mint az, aki ezt a verset, ezt a költőt most fedezi magának fel.”

És a felfedezéshez, illetve újraismerkedéshez tökéletes matéria a zentai színház előadása. Az isztriai tengerparton vagyunk a hetvenes években, a zenészek az üdülők szórakoztatására kitartóan húzzák a talpalávalót. Közben pedig a véletlen által egymás mellé sodort, karakteres és emlékezetes figurák élővé és átélhetővé varázsolják a horvát (rém)álmot. Négy monológot hallunk, és mindnek központi témája a menni vagy maradni kérdése – Domonkos szomorú varázslata, hogy a kérdés aktualitása mit sem kopott az elmúlt négy és fél évtizedben ezen a vidéken...

Ahelyett, hogy az apró történéseknél leragadnánk, érdemes egy nagy levegőt venni, és úgy elmerülni ebben a különös világban. Aki nem szakértője a vajdasági kultúrának és gondolkodásnak, annak sem kell aggódnia, hiszen az előadás jófajta humorral mutat görbe tükröt a mindig abszurd világnak. Eljön az a pillanat is, amikor a nevetés megszakad, és minden elsötétül egy pillanatra, de a keserű valóság is szerethetővé nemesül a fináléban.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

KULT
A Rovatból
Vecsei H. Miklós az SZFE-s tanáráról: Büszke voltam rá, hogy az én farkamat fogja
A színész az Ördögkatlanon beszélt a színházi közeg visszaéléseiről vagy családja megosztottságáról. Az interjúban arról is beszélt, miért utasított vissza egy állami díjat.


Vecsei H. Miklós az Ördögkatlan fesztiválon beszélgetett Veiszer Alindával, az interjú Veiszer Patreon-oldalán jelent meg, amelyet a Telex szemlézett. A színész-rendező többek között a Nemzeti Színházhoz való szerződéséről, a családja megosztottságáról, az SZFE-s éveiről és egy visszautasított állami díjról is beszélt.

Elmondta, hogy mesterei és szakmabeli barátai közül senki nem beszélte le arról, hogy elfogadja Vidnyánszky Attila ajánlatát. A döntés előtt kikérte Jordán Tamás, Molnár Piroska, ifj. Vidnyánszky Attila és gyimesi nagymamája véleményét is. Hozzátette, hogy közülük csak

nagymamája nevezhető Orbán Viktor „véres szájú hívének”. Vecsei hangsúlyozta: ő a Nemzeti Színházban hisz, nem valamelyik igazgatójában.

A beszélgetésben arról is szó esett, hogy mennyire megosztottnak látja Magyarországot. Vecsei úgy fogalmazott: imádja az országot, de sírnia kell, milyen állapotban van. Példaként említette, hogy

a családja egyik része a Pride-on van, a másik fele pedig a nagymamájánál nézi a csíksomlyói búcsút.

Az interjúban felidézte az SZFE-n töltött éveit is. Azt mondta, hogy öt évig volt ott hallgató, és teljesen természetesnek számított, hogy egy hatvanas férfi tanár fogdosta őt, miközben instruálta. Szavai szerint:

„Sőt, még büszke is voltam rá, hogy az én farkamat fogja, és nem a másokét, mert akkor engem akar instruálni.”

Vecsei arról is beszélt, hogy az SZFE modellváltásával nem értett egyet. Éppen ebben az időszakban kapta volna meg a kormánytól a Fiatalok a Polgári Magyarországért Díjat. Írt egy levelet az akkor még államtitkár Novák Katalinnak, amelyben jelezte: a kitüntetést csak akkor veszi át, ha beszélhet vele az ügyről. „Nem válaszolt nekem Novák Katalin. És nem is fogadott. És akkor én sem fogadtam el ezt a díjat” – mondta.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
Ez a férfi tényleg egy félisten élőben is – megvadult nőstényhordák ellenére is elsöprő volt Jason Momoa koncertje
A hisztérikus követelőzések ellenére sem vetkőzött, viszont felszabadultan zenélt Jason Momoa a bandájával a budapesti Akváriumban. A meglepetés-fellépő a 16 éves fia volt, aki szintén nagyon átélte a teltházas bulit.


Amióta megláttam a Trónok Harcában Khal Drogóként belovagolni Jason Momoát (akiről valljuk be, nők millióinak szintúgy a lovaglás jut eszébe), híresen elfogult lettem. Úgyhogy amikor kiderült, hogy Budapesten koncertezik a nyelvbotlásnak vagy dadaizmusnak is beillő, Öof Tatatá nevű bandájával, fél órán belül öten küldték el nekem a hírt.

2019-ben már voltam olyan koncerten, amelyen ő is ott volt, ugyanis pont a Dűne első részének budapesti forgatása alatt turnézott utoljára a Slayer. De Momoa akkor sajnos nem a küzdőtéren pogózott, mint nemrég Ozzy búcsúbuliján a Pantera riffjeire, hanem a színpad mellől élvezte a show-t.

Jól tettem, hogy fénysebességgel lecsaptam egy jegyre, mert egy nap alatt 80%-ban el is fogytak a jegyek, és utána hamar teltházas lett a buli. Nyilván rengetegen úgy voltak vele – kétségkívül én is –, hogy kit érdekel, Jason milyen zenét játszik, ha az Old McDonalds had a farm dallamára olvassa fel a telefonkönyvet, akkor is izgalmas lesz látni, hogy milyen a kisugárzása ennek a tesztoszteron-hegynek.

Amikor rákerestem a 2024-ben alakult Öof Tatatá-ra, annyit tudtam meg elöljáróban, hogy Mike Hayes énekes-gitáros és Kenny Dale dobos a két zenésztársa, és többek közt Metallica, Black Sabbath, Led Zeppelin és Jimi Hendrix feldolgozásokat adnak elő.

Erre mondjuk nekem, mint rock-metal fanatikusnak extrán fel is csillant a szemem, a műfajt nem kedvelő gruppie-k meg majd elvonatkoztatnak a zenétől, úgysem azért lesznek ott.

A késő esti klubkoncertet illetően arra számítottam, hogy csipketangákat csúzlizó csajok lepik majd el az Akvárium területét, és lesz pár Temu-köpenyes Aquaman, aki így próbál majd a helyszínen csajozni. Sokat nem tévedtem. Két órával a 22.30-ra kiírt koncert előtt már beengedték a sorokban kígyózó keménymagot: valóban volt köztük egy nagydarab kamu-Momoa, számtalan rocker, néhány Momoa-pólós rajongó, szuperhős-fan srácok, és persze zömében állig felnyomott dekoltázsú, kikent-kifent, elszánt lányok, illetve idősebb nők egyaránt. Volt, aki a párjával érkezett, de a többség csapatostul, hiú reményekkel telve portyázott.

Az Akvárium nagytermébe lejutva végtelenítetve vetíteni kezdték – az első sorokat rögtön elfoglaló rajongótábornak – a színész vodkareklámját. Amely elsőre szexinek hatott, ezredszerre már vallatásnak. Az pedig még inkább, hogy ennyi ideig kellett felfokozott hangerővel ovuláló hölgyek locsi-fecsijét hallgatnom, akik már attól önkívületben sikítottak, ha egy road bement letenni egy setilstet a földre.

Amikor végre elkezdődött a koncert, egyébként a kiírt időben, én instant hormonsokkot kaptam a belépő Jason Momoától, mert ez a férfi tényleg egy félisten élőben is. Huncut mosolygások, magabiztos közvetlenség, laza haj- és fenékrázás, gyakori közönséghez dumálás és karizmatikusság (nos, a karizma sem utolsó).

Aki pedig a – nemrég a forgatás miatt történt – szakrális szakálltalanítás miatt izgult, annak jelentem, hogy azóta kellemes borostája nőtt, amely remekül áll neki.

Maga a koncert számomra kifejezetten hangulatos és élvezetes volt, mintha egy blueskocsmában lettem volna, ahol a régi haverok előadják a kedvenc rock-metál slágereiket. Kenny jól dobolt, Mike pedig ugyan nem a legjobb énekes, viszont igazán kiváló gitáros, valamint egy tüneményes és szerethető figura. A trió néha kibővült Nakoa-Wolffal, Momoa 16 éves fiával, aki szintén az apjával együtt forgat nálunk. A srác nem csupán a szülei vonásait örökölte (bár lágyabb kivitelben, puttó angyalkás fürtökkel), hanem az apja zenei tehetségét is, mert már most jól gitározott, és látványosan élvezte a reflektorfényt, szinte fürdőzött a sikerben.

Az apja-fia páros még vokálozott is egyet közös mikrofonba a Rebel Yell alatt. A közönség láthatóan nem tudta értékelni a jammelős blues-részeket és a keményebb metálszekciót sem, csak a populárisabb slágerekre indult be az éneklés, mint amilyen a Red Hot-féle Can’t stop meg a Zombie vagy a Purple Rain.

A buli közben azonban egyre inkább szégyelltem, hogy nő vagyok, annyi lealjasodást láttam és hallottam. Ennyi malacvisítás konkrétan a vágóhídon nincs. Hol hörögve skandálták a családjuktól elszabadult asszonyok, hogy „Shirt off! Shirt off!”, hol magyarul vinnyogták, hogy „Rajtad van a póló, mi van veled?!" vagy "Aquaman gyere ide!". Volt momoás felnőttszínező is valaki kezében (na jó, az nekem is megvan), és egy molinón az első sorban a "Can I have a dickpic?" állt.

A koncert közepén majdnem agyontaposott-rúgott két ittas hölgyemény, hogy egy méterrel közelebb lássák az idoljukat. A (velem is) durván verekedő, megvadult egyedet végül a szekus szedte ki a sorból. Mintha egy nagyszabású lánybúcsún lettem volna – nem csoda, hogy Momoa végül nem vette le a trikóját, becsültem is érte, hiszen nem chippendale műsorral érkezett.

Az éjjel fénypontjaként még a dobverőt is elkaptam a végén, pedig én nem is nyúltam utána, mint száz másik kéz, csak hallottam, hogy a földön koppan, és pont be tudtam slisszolni a lábak közé, hogy felvegyem.

És az a harci helyzet, hogy Momoa és az egész bandája rendkívül szimpatikus és megnyerő volt a műsor alatt. Pedig én tényleg szerettem volna fogást találni ezen a pasin. De nem sikerült - sajnos semmilyen értelemben.

Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Tóth Gabi: kimegyek mindjárt, azt kint valakit agyonverek – A Megasztár előzetese szerint bőven lesz feszültség a tehetségkutatóban
Herceg Erika könnyeit törli, Curtis kiakad és káromkodik, Marics Peti pedig kiabálni kezd.


Hamarosan érkezik a Megasztár idei évada. A csatorna egy előzetest is megosztott, melyből kiderül, hogy bőven lesznek megint feszültségek, sértődések, könnyek.

A műsorban új mesterek is érkeznek. A zsűri tagjai: Tóth Gabi, Herceg Erika, Curtis és Marics Peti. Ördög Nóra pedig új társat kap a műsorvezetéshez, Till Attila helyett Szépréthy Roland lesz a partnere.

VIDEÓ: A Megasztár beharangozója


Link másolása
KÖVESS MINKET: