KULT
A Rovatból

Kispál András: Színpad helyett most már szeretnék inkább háttérbe húzódni

A Kispál és a Borz névadó gitárosa elárulta, hogyan élte meg az elmúlt három év koncertjeit, melyik volt a kedvenc időszaka és mit tervez ezután.


Az idei Fishing on Orfű fesztiválon ért a végéhez a Kispál és a Borz visszatekintő koncertsorozata, aminek keretében évről évre végigvették életművük egyes állomásait. A zenekar többi tagjáról nagyjából tudni lehet, mivel foglalkoznak majd ezt követően (hiszen mellette sem hagytak fel más zenekaraikkal), Kispál Andrást viszont Velőrózsák nevű együttesének feloszlása óta egyedül itt láthatta a közönség. A múlt és a most lezárult jelen mellett ezért a jövőjéről is beszélgettünk.

– Mit adott számodra az elmúlt három év, hogy érezted magad újra a színpadon?

– Lovasi fogalmazta meg talán a legfrappánsabban ezt a dolgot a koncert végén az öltözőben. Kialakult egy szokásunk, hogy minden évben más mondott rögtönzött beszédet, miután lejöttünk a színpadról: először a Dióssy, aztán én, végül most ő. A mondandójának a lényege pedig annyi volt, hogy

"
azért csak szeretjük mi egymást és jó együtt lenni, hiába jelent meg bármi ezzel ellentétes dolog a sajtóban.

Élveztem újra játszani a dalokat, a koncerteken és a próbafolyamat alatt egyaránt. A közönség visszajelzései arról árulkodtak, hogy szintén jól érezték magukat. Ezt elsősorban a nyugati városokban láttam: többen is azzal jöttek oda hozzám, hogy tök jó volt ez az egész, a zenén túl azért is, mert összehozta az ott élő magyarokat. Több váratlan találkozás is létrejött ennek köszönhetően, "jé, te is itt vagy Londonban? Nem is tudtam..." és ehhez hasonló beszélgetésekkel. Még én is összefutottam pár ismerőssel, akiket előtte hosszú évekig nem láttam. Már önmagában emiatt megérte a turné.

A 2014-es és 2015-ös orfűi koncert teljes felvétele:

– Melyik korszak dalait szeretted legjobban játszani a három közül?

– Inkább azt mondanám, melyiket nem: a tavalyi állt legkevésbé közel hozzám, mert a zenekar életművének azt a részét sosem kedveltem igazán. Zeneileg nekem kissé agyas és túlbonyolított volt, sokszor elég nehéz dolgokat kellett eljátszanom a magam mércéjéhez képest.

"
Mondtam is magamban, vajon hogy a p*csába találtam ki ekkora hülyeségeket annak idején...

Az első év is jelentett egy kisebb kihívást, mert nem tudtuk előre, mi hogyan lesz, idén viszont már az a zenekar volt a színpadon, akivel 2010-ben be is fejeztük. Szerintem így szép, kerek a dolog.

– Nehéz volt visszarázódnotok az első évben?

– Nekem igen, mivel elszoktam a hangerőtől, és külön feladat volt megtanulnom újra a színpadon, nagy térben mozogni. Amúgy is mindig idegenkedtem a nagyobb színpadoktól, inkább a klubok álltak hozzám közel. De a többiek segítettek megoldani a technikai és egyéb problémákat, így a végére belejöttem. Bár én annyira már nem vagyok színpadcentrikus, jobban szeretek inkább a háttérben tevékenykedni.

Az idei koncert a Bátorkeszi Borfesztiválon:

– Van azért benned hiányérzet most, hogy túl vagytok az összes koncerten?

– Különösebben nincsen, hiszem eleve tudtam, hogy ennyi lesz. Persze a srácok azért fognak hiányozni (nem is főként a zenekar, hanem a technikusi gárda), hiszen ki tudja, mikor látom őket legközelebb. Szuper csapat volt ez, összekovácsolódtunk a turné alatt. Persze voltak nehézségek is, főleg a rengeteg utazás miatt, de végül mindenből jól jöttünk ki. Azt gondolom, hogy abszolút megérte.

– A Velőrózsák zenekar így visszatekintve mit adott neked? Mi az, ami miatt utólag is úgy érzed, megérte belevágni, hiába lett vége ennyire hamar?

– Én

"
annyira baromi jól éreztem magam abban a zenekarban, hogy arra nincsenek szavak.

Hatalmas röhögések voltak, tulajdonképpen a fiatalságomat hozta vissza. A sajátunknak tekintettük mindannyian, maximálisan azonosulni tudtunk vele. Oké, közönség nem nagyon volt, de aki mégis eljött, az biztosan látta rajtunk, mennyire élvezzük csinálni. Komolyan mondom, a mai napig csodálatos emlék.

Egy klip a Velőrózsák zenekartól:

– Min csúszott el akkor a dolog? A közönség létszámán múlott?

– Nem, annak szinte semmi köze nem volt hozzá. Inkább abból származtak a problémák, hogy titokban mindenki tőlem várta a megoldást, hiszen Lacit (Pavlicsek László, a Velőrózsák egykori frontembere - a szerk.) kivéve senki nem volt élvonalbeli zenész. Én viszont teljesen alkalmatlan vagyok arra, hogy embereket vezessek, és ez egy idő után összecsapott a fejem fölött. Innentől kezdve pedig lényegében mindegy volt, milyen zenét csinálunk, bár ezen a téren is elkezdtek szaporodni a nézeteltérések.

Végül rájöttem arra, hogy

összerakni egy jól menő zenekart egyszeri és megismételhetetlen dolog. Hatalmas mázli kell hozzá, nem elég a megfelelő tagság, az időpont is rengeteget számít.

A Borzzal például a rendszerváltás idején ideálisak voltak a körülmények, sorra nyíltak a klubok, és még sorolhatnám. Amikor ez tudatosult bennem, akkor határoztam el, hogy inkább háttérmunkával szeretnék foglalkozni. Utána jött a hároméves projekt ötlete, ami teljesen váratlanul ért, de végül rábólintottam. A végére viszont már tényleg sok volt a színpadból, a lámpalázam sem csillapodott, ezért a jövőben inkább nem erőltetem a dolgot. Hosszú volt ez a bő 25 év, persze egyben elképesztően jó is, de most már szívesebben lépnék hátrébb.

kispal_vajda1
Fotó: Vajda István / hydelight

– Pedig jövőre 30 éves lesz a zenekar, ennek apropóján sem merült fel semmi?

– Tényleg 30 éves lesz? Tudod, nekem az egyik kedvenc szövegem az Eddától, hogy "rég nem számolja a napokat már"... Nem beszéltünk erről most egyáltalán, csak elköszöntünk egymástól és kész. Igaz, többen kérdeztek a jövőről az elmúlt napok során, de tényleg nem tudok semmi konkrétumot. Eleve

"
nincs is több számunk, most már újakat kéne írni, az pedig szerintem nem menne, annyira másfajta zenei világban mozog azóta mindenki.

Egy újabb hosszú próbafolyamat sem biztos, hogy beleférne, hiszen a mostani koncertekre azért elég rendesen rákészültünk, ezekben a hónapokban mindannyian előtérbe helyeztük a zenekart más projektekhez képest. Hosszabb távon viszont ez sokkal nehezebben lenne megoldható.

– Elárulsz még valamit arról, hol és mikor láthat legközelebb, aki kíváncsi rád?

– Idővel majd mindenki hallani fog róla, akit érdekel. Nem zenekart tervezek, ehelyett inkább egy nagyobb lélegzetű projektet néhány barátommal. Az anyaggyűjtéssel már megvagyok, majd elválik, mi sül ki belőle. De nem hajt a tatár, semmilyen határidőt nem tűztem ki magamnak. A gépem éjjel-nappal be van kapcsolva, ha olyanom van, felveszek ezt azt, így alakul szép lassan a dolog.

kispal_vajda2
Fotó: Vajda István / hydelight

– De ha nem zenekar, akkor mi? Ez így elég titokzatosan hangzik...

– Nem baj, szerintem néha igen is jó titokzatosnak lenni... Kicsit olyan ez, mint amikor megkérdezem otthon a feleségemet, hogy mi lesz ebédre, mire ő ugyancsak titokzatosan: "majd meglátod!" (mosolyog)

– Mégis, mikor lehet belőle valami?

– Talán fél év, talán egy, vagy másfél... Most már úgy vagyok vele, hogy nem szeretnék félkész dolgot kiadni a kezeim közül.

"
A Borzzal is rengeteg kiforratlan anyagot tettünk közzé annak idején, aminek a hátrányait főleg a tavalyi koncerteken tapasztaltuk: csomó számot teljesen újra kellett hangszerelnünk, hogy el tudjuk játszani őket.

De most tök nyugodt vagyok. Amióta megszűnt a zenekar,fel is szabadultam, előtte azért volt rajtam nyomás bőven, főleg az elején. Gondolj bele, a gyerekeim úgy nőttek fel, hogy alig láttak engem az állandó koncertezés miatt. Most végre több időm jut a családomra, aminek rettentően örülök.

kispal_mandiemese2
Fotó: Mándi Emese

– Továbbra is Pécsen szeretnél élni?

– Igen, bár néha ingázok Pestre, de a bázisom itt van és ez nem is fog változni. Már berendeztem a világomat, nincs semmi okom feladni. Orfűre is át szoktam jönni időnként, nagyon szeretem, nyugis hely. Remélem, jövőre azért akkor is kapok majd egy bérletet a fesztiválra, ha nem játszunk, ide is mindig szeretek kijárni. Korábban azt mondogattam, hogy ha abba a korba kerül a lányom, biztos nem engedem majd el egyedül fesztiválozni, annyi elrettentő dolgot láttam a turnézás során. Itt viszont annyira más minden, hogy nem aggódom érte.

Ajánld az interjút ismerőseidnek is, ha érdekes volt:


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Tragédia a Netflix velencei forgatásán: a stáb szeme láttára meghalt a sikersorozat rendezőasszisztense
Diego Borella az Emily Párizsban ötödik évadának munkálatai közben esett össze. Az orvosok a Hotel Danieli épületébe siettek, de már nem tudták megmenteni a 47 éves rendezőasszisztenst.


Tragikus esemény árnyékolta be az Emily Párizsban forgatását Velencében: váratlanul elhunyt Diego Borella, a Netflix népszerű sorozatának rendezőasszisztense.

A Daily Mail beszámolója szerint az ötödik évad utolsó jeleneteinek felvétele zajlott a lagúnák városában, amikor Borella a stáb jelenlétében összeesett.

A La Repubblica információi szerint

az orvosok csütörtök este, 7 óra körül érkeztek a történelmi Hotel Danieli épületébe, de már nem tudták megmenteni az életét.

A rendezőasszisztens mindössze 47 éves volt. A hírek szerint halálát valószínűleg szívroham okozta.

A tragédia után a forgatást ideiglenesen felfüggesztették. Az ötödik évad velencei jeleneteit augusztus 15-én kezdték rögzíteni, és eredetileg hétfőn fejezték volna be a munkát.

Diego Borella 1978-ban született Velencében. Elismerést szerzett rendezőként és íróként, tanulmányait Rómában, Londonban és New Yorkban folytatta. Közösségi oldalain meséket, haikukat és színdarabokat is megosztott.

(via Femina)


Link másolása
KÖVESS MINKET:

KULT
A Rovatból
Tóth Gabi: kimegyek mindjárt, azt kint valakit agyonverek – A Megasztár előzetese szerint bőven lesz feszültség a tehetségkutatóban
Herceg Erika könnyeit törli, Curtis kiakad és káromkodik, Marics Peti pedig kiabálni kezd.


Hamarosan érkezik a Megasztár idei évada. A csatorna egy előzetest is megosztott, melyből kiderül, hogy bőven lesznek megint feszültségek, sértődések, könnyek.

A műsorban új mesterek is érkeznek. A zsűri tagjai: Tóth Gabi, Herceg Erika, Curtis és Marics Peti. Ördög Nóra pedig új társat kap a műsorvezetéshez, Till Attila helyett Szépréthy Roland lesz a partnere.

VIDEÓ: A Megasztár beharangozója


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Az év legjobban titkolt sci-fije? – Visszatért az Invázió, és te valószínűleg még mindig nem hallottál róla
Két évet ugrott az időben az AppleTV sorozata. A világ megmenekült? Az Invázió harmadik évadának nyitánya bebizonyítja: az idegenekkel a rémálom még csak most kezdődik. Hősök támadnak fel, titkok szivárognak ki, és minden pillanatban ott lappang a kérdés: tényleg vége van a fenyegetésnek? Dehogy van, itt a harmadik évad…
B.M.; Fotók: imdb.com - szmo.hu
2025. augusztus 24.



A televíziós science fiction világában ritkán akad olyan alkotás, amely egyszerre képes intim, emberi drámát és globális katasztrófát bemutatni, mégis az Invázió pontosan erre vállalkozott 2021-ben. Simon Kinberg sorozata, amely az AppleTV+ megbízásából készült, apró mozaikokból építtette fel egy idegen támadás történetét – nem világmegváltó hősökre, hanem hétköznapi emberekre fókuszálva. Ez a nézőpont kezdettől fogva a széria legerősebb sajátossága, és a harmadik évad nyitánya sem tagadja meg gyökereit:

ismét a kisemberek szemén keresztül látjuk, hogyan alakul az emberiség sorsa egy újabb, látszólag lezárt, de mégis tovább élő fenyegetés árnyékában.

Kinberg neve önmagában is sokatmondó: producerként és íróként egyaránt dolgozott remek és kevésbé sikeres projektekben. A Deadpool 2, a Légió vagy a Sherlock Holmes mellé sajnos olyan címek is feltűnnek a listáján, mint a hírhedt Fantasztikus Négyes (2015), a felejthető 355, vagy a borzalmas X-men: A sötét főnix. Ez a kettősség kíséri végig pályáját, így az Invázió esetében sem lehetett tudni előre, mire számíthatunk. Az viszont két évad alatt már bebizonyosodott, hogy a sorozat képes komoly feszültséget teremteni, miközben nem szuperhősökkel, hanem sebezhető, esendő emberekkel dolgozik.

Az első két szezon nagy erénye a több szálon futó történet volt: egy közel-keleti háborúban rekedt katona, egy japán űrmérnök személyes tragédiája, egy iráni-amerikai család menekülése és egy csapat bajban rekedt diák mind-mind más perspektívából tapasztalta meg az idegenek pusztítását, más-más kontinensen. Ahogy teltek az epizódok, a mozaikdarabok fokozatosan összeálltak, és egyre világosabbá vált, hogy az emberi sorsok közötti látszólag apró döntések globális következményekkel járhatnak.

A második évad végén egy igazi cliffhanger zárta le a történetet: két szereplő kézen fogva lépett be az idegenek anyahajójába, majd vágás, sötét, és vége az évadnak.

A harmadik szezon első része azonban rögtön keresztülhúzza a néző várakozásait. Az évadzáró katarzisa után ugyanis nem folytatódik a történet: két évet ugrunk előre az időben. Az anyahajó lezuhant, a fenyegetés papíron megszűnt, és a világ lassan próbál visszatérni a normalitásba. A hősi halottak között emlegetik Trevante Cole őrmestert (Shamier Anderson) és a fiatal Caspar Morrow-t (Billy Barratt). Csakhogy rögtön az epizód elején kiderül, nem minden az, aminek látszik: Trevante megjelenik egy térkapuban, és semmire sem emlékszik az elmúlt két évből. Innen indul újra a történet, a bizonytalanság, a katonai titkolózás és az emberi bizalmatlanság szorításában.

A forgatókönyv egyik legerősebb húzása, hogy nem próbál hosszan magyarázni, hanem szinte azonnal visszaránt a bizonytalanságba. Ismeretlen gravitációs anomáliák, eltűnő emberek, félrevezető hírszerzési jelentések – minden azt sugallja, hogy az idegenek inváziójának még messze nincs vége. Trevante és a közben felnőtté vált Jamila (India Brown) újra központi figurákká lépnek elő. Jamila bűntudattal küszködik Caspar halála miatt, ám kettejük találkozása újra beindítja az események láncolatát. Amikor katonák támadnak rájuk, menekülni kényszerülnek, és világossá válik, hogy ismét nem számíthatnak senkire – legfeljebb egymásra.

Érdekes módon a nyitány inkább szűkíti, mintsem tágítja a fókuszt.

Nem látjuk egyszerre a régi kedvenceket, a szálak nem futnak párhuzamosan. Aneesha Malik (Golshifteh Farahani) és Clark Evens (Enver Gjokaj) egyelőre még csak az előzetesekből sejthetők, de bizonyosan visszatérnek majd. Más karakterek sorsa kérdéses: Monty (Paddy Holland) újra felbukkanása sok rajongónak örömet okozna, míg Mitsuki (Shioli Kutsuna) halála talán véglegesnek tűnt a második szezonzáróban, bár az Invázió világában soha semmi sem biztos.

Az új évad első epizódja ugyan nem robban be olyan látványos erővel, mint ahogy a második évad fináléja lezárult, de ez nem is áll szándékában. Inkább felépíti az új status quót, miközben lassan, csepegtetve adja a jeleket: a veszély nem múlt el, sőt, valami sokkal komplexebb játszma van kibontakozóban. A katonai erők bizalmatlansága, a titkolózó hírszerzés, és az, hogy még a saját hősüket sem hajlandóak elfogadni, finoman reflektál a hatalom és az egyén konfliktusára. Ez a politikai árnyalat talán eddig is jelen volt a sorozatban, de most még hangsúlyosabbá válhat.

Az idegenek ábrázolása továbbra is különleges. Nem a hollywoodi sablonokra épít, nincsenek klasszikus „szürke kis emberkék” vagy túlzó CGI-szörnyek.

A lények furcsa, folyamatosan fejlődő fiziológiája egyszerre idegen és félelmetes emberi szemmel nézve. Eközben a tudományos magyarázatok ugyan sokszor sántítanak, mégis képesek megőrizni a hitelesség látszatát. Ez a balansz tartja a sorozatot a tudományos fantasztikum keretein belül, anélkül, hogy saját paródiájába fordulna. Nagy kár, hogy vizuálisan a lények gyengébbek, mint a 2025-ben elvárt színvonal.

Az Invázió harmadik évadának nyitánya tehát nem ad mindenre választ, és nem is akar azonnal sokkolni. Ehelyett egy lassan kibontakozó új krízis alapjait fekteti le. A karakterdrámákra koncentrál, ahogy eddig is, miközben apró jelekkel és rejtélyekkel teremt feszültséget. Ez a tempó talán frusztráló lehet azoknak, akik pörgős akciót keresnek, ám a sorozatot mindig is a lassabb építkezés jellemezte.

Összességében az évadnyitó ígéretesen folytatja a történetet: nem szakít a sorozat eddigi filozófiájával, miszerint a világ sorsa hétköznapi emberek apró döntésein múlik. Nem tökéletes, vannak vontatott részei, és az időugrás elsőre kicsit kizökkentheti a nézőt, de mindez hozzájárul a rejtélyhez. Egy biztos, aki hajlandó türelmesen követni a mozaikdarabokból épülő narratívát, annak ismét jutalom lesz a kitartás. Az Invázió továbbra is az egyik legkülönlegesebb idegenes sorozat az elmúlt években – talán tényleg a legjobb, amiről még nem hallottál.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
A romantikus komédia, ami se nem vicces, se nem romantikus, de épp ettől lesz jobb és több – Kritika a Többesélyes szerelemről
Mondd, te kit választanál? A dúsgazdag, magas, jóképű és sármos üzletembert, vagy a csóró, magas, jóképű, sikertelen színész exedet? Itt a szerelem ötven árnyalata!


Celine Song nevét 2023 januárjában kezdte hajtogatni szinte mindenki az amerikai filmes körökben, amikor első filmjét, az Előző életeket bemutatták a Sundance Filmfesztiválon. Nem véletlenül, hiszen egy csodás alkotásról volt/van szó, amelyben két dél-koreai gyerekkori jó barát (talán több is annál), a Föld két legtávolabbi pontjára kerül, majd felnőttként újra felveszik a kapcsolatot, és maguk sem gondolják, hogy ez milyen érzelmeket ébreszt bennük.

A film átfesztiválozta a világot, majd 2024 januárjában végül a magyar mozikba is befutott (igaz, 2023 szeptemberében már el lehetett csípni a CineFest Miskolci Nemzetközi Filmfesztiválon), nem sokkal később pedig két Oscar-díjra is jelölték, a legjobb film és a legjobb eredeti forgatókönyv kategóriáiban.

S hogy mi volt az Előző életek titka? Minden bizonnyal a benne rejlő őszinteség, hitelesség és emberiesség. Egy apró és érzékeny, sokszor szavak nélkül is sokatmondó alkotásról van szó, amellyel a dél-koreai Celine Song számára megnyíltak Hollywood kapui. Ő pedig rendesen betrappolt rajtuk. A következő filmjéhez ugyanis már olyan álomgyári nagyágyúkat sikerült megnyerni, mint Anastasia Steele, A mandalóri és Amerika Kapitány, vagyis Dakota Johnson, Pedro Pascal és Chris Evans.

Ha pedig az Előző életek egyik fő erénye az őszinteség volt, akkor ezt Song a Többesélyes szerelemmel rendesen kimaxolta. Talán túl is tolta… De hogyan lehet túltolni az őszinteséget? Nos, a sztori szerint a sikertelen színésznőből sikeres házasságközvetítővé vált Lucy Mason (Dakota Johnson) „örök szingliként” azt állítja, hogy vagy egyedül fog meghalni, vagy egy gazdag férfihoz megy feleségül. A szakmai sikerei ellenére Lucyt azonban egyre inkább frusztrálják ügyfelei irreális elvárásai. Részt vesz egy korábbi kliense esküvőjén, ahol megismerkedik a tehetős befektetővel, Harryvel (Pedro Pascal), aki élénk érdeklődést mutat iránta, de Lucy elutasítja, s azt javasolja, inkább legyen a cége ügyfele, hiszen ő lenne a legkapósabb férfi.

Lucy az esküvőn ráadásul váratlanul találkozik az exével, Johnnal (Chris Evans) is, aki éppen felszolgál a násznépnek, és továbbra is várja, hogy befusson színészként. Felelevenítik a közös múltjukat, amely az anyagi nehézségeik miatt ért véget.

Hősnőnk tehát nehéz helyzetbe kerül: választania kell a jóképű, sármos és mocskosul gazdag Harry, vagy a szintén jóképű, de csóró John között.

A Többesélyes szerelem magyar címe nyilvánvalóan a sztori romkomos oldalára utal, s ezzel próbálja becsábítani a nézőket a mozikba. Az eredeti cím, a Materialists (Materialisták) azonban már jóval őszintébb, hiszen Celine Song filmje egyrészt nem vígjáték, másrészt, ha lehet ilyen jelzővel illetni, akkor inkább antiromantikus film. A főhősnő ugyanis meg van győződve róla, hogy a házasság egy kölcsönösen gyümölcsöző üzlet két fél között, és a boldogságot az anyagi biztonság hozza el (persze az sem baj, ha a férfi jól néz ki, magas, és korban is stimmel).

Mert passzolhat egymáshoz bármennyire két ember, ha nincs elég pénz a közös életükre, az csak vitákat, veszekedéseket generál, szóval a szerelem nem elég a teljes boldogsághoz.

Song filmje tehát minden, csak nem a klasszikus hollywoodi értelemben vett romantikus film. Inkább megöli a romantikát.

Aztán persze a két férfi közt tipródó Lucy is kezdi felfogni, hogy nem lehet mindent matekkal megoldani, de addira a Többesélyes szerelem már elvesztette a szimpla romkomra izguló közönsége érdeklődését. Épp ezért is számít bátor vállalkozásnak: nem azt kapjuk, amit várunk tőle, és nem biztos, hogy örülünk annak, amit kapunk, de az biztos, hogy el fogunk gondolkodni rajta.

A film első fele épp ezért erősebb is, mivel abban kapjuk az arcunkba ezt a hollywoodi csöpögős romantikát kíméletlenül ledózeroló őszinteséget, a második felére már inkább kezd a cselekmény olyan irányt venni, mint ami ellen korábban oly ékesen felszólalt.

Azért így is távol áll a giccstől, csupán Song megijedt kissé a saját felvetésétől és a nézők teljes elidegenítésétől. Persze ezzel sincs semmi baj, hiszen a Többesélyes szerelem így is emlékezetesebb, mint a műfajbeli átlagos limonádék, és savanyúbb azoknál, mivel jóval több citromot facsartak bele.

E film kapcsán azonban már nem lehet elmondani, hogy szavak nélkül is sokatmondó lenne, annyi benne a szövegelés, és bizony épp ennyivel marad el az Előző életektől. Song első rendezésében a karakterek minden gondolatával és érzelmi vívódásával tisztában voltunk az apró rezdüléseikből, az egymásra nézéseikből, a ki nem mondott szavaikból. A Többesélyes szerelem azonban mindent kimond, sokszor. A kevesebb több lett volna.


Link másolása
KÖVESS MINKET: