KULT
A Rovatból

Farkasházi Réka: Szerintem az életben nincs olyan, hogy „csak úgy”

Közel tíz éve hagyta ott a Barátok köztöt, de azóta sem pihent egy percet sem. Interjú.


Játszik színházban, tévében, interneten, ő volt Elza magyar hangja a Jégvarázsban, tanít, saját zenekara van, és ami a legfontosabb: nyár elején megszületett harmadik gyermeke, Tamara. Mindezekről a témákról beszélgettünk.

Először is szeretettel gratulálok kislánya érkezéséhez és külön köszönöm, hogy még ilyenkor is a rendelkezésemre áll. Azt szokták mondani, ha az első gyerek köhint egyet éjszaka, az ember azonnal kihívja az ügyeletet. A másodiknál már csak aggódva végigvirrasztja mellette az éjszakát, a harmadiknál pedig a másik oldalára fordul. Érez hasonlót?

Az biztos, hogy az ember a harmadik babánál rutinosabb és elfoglaltabb is, hiszen van másik két gyereke, akiről gondoskodnia kell. De ugyanúgy aggódunk a kicsiért, épp úgy óvjuk, mint a másik kettőt.

Azt lehetett olvasni, hogy a nyáron szünetet tart, ez ebben a helyzetben tökéletesen érthető is. Ugyanakkor Ön rendkívül sok mindent csinál. Játszik színházban, tévében, blogot ír, időnként tanít, zenekara van... Lehetséges ennyi mindent egyszerre letenni, és azt mondani, most három hónapig mindenki hagyjon békén?

Természetesen, hiszen számomra most nincs fontosabb, mint a kisbaba. Ugyanakkor az is fontos, hogy nem egyedül dolgozom, hanem csapatban. Szerencsére az Anyakanyar blog nélkülem is működik, bár egyébként már írtam blogbejegyzést Tamara születése óta.

A zenekarban sem egyedül dolgozom, hanem vannak munkatársaim, akik jelenleg a következő időszakot készítik elő. A nyár végén folytatjuk a koncertezést. Az első fellépésünk augusztus 17-én Pécsett lesz, a Szamárfül fesztiválnyitó koncertjén. Az első budapesti koncertünkre pedig augusztus 25-én, a Bakáts-feszten kerül sor. A zenekar tagjai folyamatosan írják az új dalokat is.

A színházban nyilván nem kalkulálnak velem, ha nem vagyok ott, de októberben ott is visszaállok két előadásba.

Korunk egyik legnagyobb kihívása, hogy az anyukáknak a gyerekvállalás ne édes rabság legyen, hanem amellett, hogy gondoskodnak a gyermekeikről, jusson idejük, energiájuk önmagukra, a hivatásukra. Önnek ezt mennyire sikerül megvalósítani, és milyen tanácsot tudna ezzel kapcsolatban adni esetleg másoknak?

Minden nőknek van egy „ixedik” érzéke, rejlik bennünk egy „családmenedzser”, aki próbálja összeegyeztetni a család életét a saját munkájával.

Ez nyilvánvalóan nem mehet más kontójára, csak a sajátunkéra.

Mi ezt úgy oldottuk meg praktikusan a hétköznapokban, hogy projektekben gondolkodunk, ami azt jelenti, hogy mindig a következő hetet beszéljük meg. Nagy könnyebbség, hogy most nyár van, én is és a férjem is többet tudunk otthon lenni. De ha visszamegyek dolgozni, nyilván szükségem lesz egy bébiszitterre, aki tartja itthon a frontot.

Amikor az ember szünetet tart a munkájában, általában mérleget von. Ön hogy érzi, ott van, ahol a pályája elején, mondjuk az Ébredés idején elképzelte magát két évtized múlva?

El sem tudtam elképzelni, hogy ilyen sok minden megtörténik velem, ennyi mindent tanulhatok. Ebből a szempontból a valóság talán még túl is szárnyalta az álmaimat. Titokban már nagyon régen álmodta saját zenekarról, úgyhogy ez nagyon nagy ajándék az élettől, arról pedig, hogy kétszeres Fonogram-díjasok leszünk, álmodni sem mertem. Természetesen bíztam benne, hogy majd fővárosi színházban játszhatok, és ez teljesült is, hiszen az Új Színház tagja vagyok.

Néhány hete készítettem interjút Szabó Erikával, aki színésztársa volt a Barátok köztben. Ő akkor azt mondta, hogy semmilyen nehézséget nem okozott neki, hogy akár a közönség akár a szakma elfogadja színészként, miután otthagyta a sorozatot. Önnek sem kellett megharcolnia Kertész Mónika emlékével?

Vannak előítéletek, de általában nem a nézők fejében, inkább a szakmában.

Rengeteget dolgoztam a sorozat után, és szerencsésnek mondhatom magamat, mert kaptam olyan lehetőségeket, amelyekben bebizonyíthattam, mire vagyok képes.

Egyébként rengeteget köszönhetek a Barátok köztnek, nagyon sok mindenre megtanított az az időszak, úgyhogy semmilyen rossz érzés nincs bennem ezzel kapcsolatban.

Az Új Színházban való bemutatkozása nagyon érdekesen sikerült, régi színészanekdotákban hallhatunk hasonlókat. Elmesélné, hogy történt pontosan az a bizonyos beugrás?

Egy délelőtt csöngött a telefonom. Az Új Színház művészeti titkára hívott, és megkérdezte, mit csinálok aznap este. Őszintén szólva, sokáig azt hittem, hogy rossz számot hívott, valakivel összekever. Arról volt szó, hogy A vörös bestia című előadás egyik főszereplője, Nemes Wanda beteg lett, és helyettesítenem kéne. Soha nem láttam az előadást, nem ismertem a darabot, de azt mondták, nem számít, segítsek nekik. Ma sem tudom, hogy volt hozzá bátorságom, de végül bementem a színházba. Pont, mint a rossz amerikai filmekben, úgy telt el az a néhány óra az esti előadásig. A rendezőasszisztens és a súgó igyekezett a fejembe sulykolni a szöveget, közben próbálták rám a jelmezeket, a színpadon mutogatták, merre, hová kell menni. Nem csak egy-két mondatról vagy néhány jelenetről volt szó. Felajánlották, hogy legyen rajtam füles, amiben mondják a szöveget, de ezt nem vállaltam, mert féltem, hogy mi lesz, ha a gép elromlik. Muszáj volt megtanulom az egészet, ami szerencsére sikerült is.

Azért nagyon hálás egy ilyen beugrás, mert először is a kollégák nagyon sokat segítenek, másrészt az előadás előtt az igazgató úr kiállt a közönség elé és elmesélte, hogy mi a helyzet, ezért mindenki drukkolt nekem, és a végén óriási ünneplést kaptam. De miután lement a függöny, az öltözőben percekig zokogtam. Ennek lassan öt éve, azóta ha jól számolom, hat szerepet játszottam az Új Színházban.

Az végül kiderült, hogy kinek jutott eszébe pont ön?

Én úgy tudom, az igazgató úr és a felesége látott egy előadásban Ivancsis Ilona társulatában, és ők gondoltak rá, hogy meg tudom csinálni. Aztán úgy alakult, hogy a kolléganőm, aki helyett be kellett ugranom, Nemes Wanda, a következő évben anyuka lett, így két évig én játszottam a szerepet, amit idén visszaadtam neki.

A riporter legyen objektív... Mégsem tudom megállni, hogy kicsit személyes vizekre evezzek, nekem ugyanis a Farkasházi Réka és a Tintanyulak zenésze és dalszerzője, Kálmán Tomi gyerekkori barátom, nagycsoportos kora óta ismerem. Vele hogy kerültek munkakapcsolatba?

A 2011-ben megjelent második lemezünk, a Hajnali csillag peremén készítésekor a dobosunk, Delov Jávor ajánlotta, hogy Kálmán Tomi írhatna nekünk dalokat. Így is lett, de Tomi nekem sokáig egy misztikus figura maradt, aki gyönyörű dalokat ír, ám éveken keresztül nem találkoztam vele, csak énekeltem a dalait. Arra emlékszem, hogy először egy televíziós felvételre jött velünk zenészként is Tomi. Nagyon-nagyon jó volt vele próbálni. Remekül énekel, a vokálozása nagyon jót tett a hangzásvilágunknak. Meg sem tudom számolni, hány hangszeren játszik, nagyon kreatív. Az első perctől úgy éreztem, hogy meglett a „negyedik kerék”.

Miközben játszik színházban, és a képernyőn is feltűnik viszonylag rendszeresen, a nagyközönség mostanában legtöbbször mégis énekesnőként találkozhat Önnel. Az tudatos döntés volt, hogy gyerekeknek fog énekelni, vagy csak úgy alakult?

Szerintem az életben nincs olyan, hogy „csak úgy”. Rengeteg munkám van ebben, akár olyan is, amiről nem tudtam, hogy később ezt a célt fogja szolgálni. Nagyon muzikális családban nőttem fel. A 70-es években és a 80-as évek elején, amikor a megzenésített verseknek nagy kultúrája volt, apukám népművelőként és műkedvelő gitáros-dalszerzőként nagy éllovasának számított ennek Cegléden és környékén, ahol éltünk. Tehát ez nekem természetes közeg. Már óvodás koromban is rengeteg verset tudtam. Később zenei tagozatos általános iskolába jártam, zongoráztam tizenegy évig, kórus tag voltam. Amikor bekerültem a Gór Nagy Mária Színi Tanodába, akkor kiderült, hogy nincsenek olyan nagy hangi adottságiam, mint néhány osztálytársamnak. Elég, ha Oroszlány Szonját vagy Janza Katát említem, mellettük labdába sem rúghattam, de nem is akartam.

Engem mindig is a szakma prózai része érdekelt.

Ezzel együtt folyamatosan képzem a hangomat egy énektanár segítségével, és a gyerekek nagyon szeretik a hangszínemet, nem véletlen, hogy az egyik legnagyobb szakmai sikerem a Jégvarázs Elzájának szinkronja. Az is fontos, hogy zenélni mindig is nagyon szerettem. A mai napig megdobban a szívem, amikor a fiúkkal elkezdünk próbálni. Ez mindig is az életem része volt. Valahol az is egy elrendelt dolog, hogy gyerekekkel foglalkozom. Szeretek nagyon velük lenni. Szeretnék úgy értéket teremteni, hogy az tényleg hasznos legyen. Majdnem tíz évbe tellett, mire a zenekar valóban bekerült a köztudatba. Rengeteg munkát fektettünk bele, hogy tényleg minőségi dalokat hozzunk létre, és ebben fantasztikus társak a zenekar tagjai, Delov Jávor, Studniczky László, Kálmán Tamás és Csiszár Ferenc. Nehéz volt elfogadtatni a megzenésített kortárs verseket, de mindig is fontosnak tartottuk, hogy a zene mellett a szövegek is legyenek minőségiek, és most már ott tartunk, hogy a zenei szakmán belül is respektálják a törekvéseinket, mert pontosan tudják, hogy milyen ízlésformáló szerepünk van.

Ha a szülők elviszik a gyerekeket olyan koncertekre, ahol élő zene szól, akkor később is fogékonyak és igényesek lesznek.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Isztriai tengerparti hangulat a Városmajorban – különleges színházi est vár Budapesten
Igazi horvátországi tengerparti hangulat lesz a Városmajori Szabadtéri Színpadon a Zentai Magyar Kamaraszínház kiváló színészei jóvoltából!


Nem kell tehát a tomboló hőségben órákat várakozni az autópályán, hogy átéljük az Isztria hangulatát, a városmajori nézők ugyanis lírai-groteszk tengerparti társasutazáson vehetnek részt, hiszen augusztus 25-én Budapestre érkezik a Szedjetek szét!

Közel van a Vajdaság, valahogy sokaknak mégis távol: az, ami az ütemes tempóban megújuló zentai színházzal történik, feltétlenül figyelemre érdemes. A Dévai Zoltán és Mezei Kinga vezette teátrum gyorsan felkerült újra a délvidéki magyar színházak összetéveszthetetlen esztétikája iránt rajongók belső térképére. Kicsi, de erős – talán így lehetne leírni legrövidebben azt, ahogyan és ami itt történik.

Merész vállalásokból nincs hiány, és erről megbizonyosodhat az, aki ellátogat a nagy vajdasági költő, Domonkos István műveiből készült, 2024-ben bemutatott előadásra.

Aminek van előtörténete, többféle is. Egyrészt a hosszú színházi memóriával rendelkezők emlékezhetnek Mezei Kinga korai, nagy visszhangot kiváltott Via Italia-rendezésére, melyet „Domi” szövegei nyomán álmodott színpadra. Néhány éve a Zenta melletti szomszédvárban, a szabadkai Kosztolányi Dezső Színházban született meg az első Szedjetek szét, szintén Mezei rendezésében. Az egykori szereplők közül Hajdú Tamás, Mészáros Gábor és Pálfi Ervin az újragondolt változatban is részt vesz, de a színpadon látjuk még többek között a rendezőt magát, vagy a Budapestről Zentára szerződött Vilmányi Benettet is.

Domonkos István költészete alapélmény számtalan vajdasági alkotónak. A Szedjetek szét kiindulópontja A kitömött madár című regény, majd a rá néhány évre, 1971-ben publikált Kormányeltörésben című vers. Ez utóbbi jelentőségéről Keresztury Tibor irodalomtörténész így fogalmaz: „az idegenség, a magány, kitaszítottság, a nyelvvesztés, a hazához fűződő viszony, az elveszített otthon, a sehová sem tartozás... keserű himnusza ez, melynek végetérhetetlen avantgárd sodrását, áradását visszatérő motívumok strukturálják... Élő, működő, aktuális, frissnek ható matéria: éppúgy meggyőződhet erről Domonkos régi híve, ismerője, mint az, aki ezt a verset, ezt a költőt most fedezi magának fel.”

És a felfedezéshez, illetve újraismerkedéshez tökéletes matéria a zentai színház előadása. Az isztriai tengerparton vagyunk a hetvenes években, a zenészek az üdülők szórakoztatására kitartóan húzzák a talpalávalót. Közben pedig a véletlen által egymás mellé sodort, karakteres és emlékezetes figurák élővé és átélhetővé varázsolják a horvát (rém)álmot. Négy monológot hallunk, és mindnek központi témája a menni vagy maradni kérdése – Domonkos szomorú varázslata, hogy a kérdés aktualitása mit sem kopott az elmúlt négy és fél évtizedben ezen a vidéken...

Ahelyett, hogy az apró történéseknél leragadnánk, érdemes egy nagy levegőt venni, és úgy elmerülni ebben a különös világban. Aki nem szakértője a vajdasági kultúrának és gondolkodásnak, annak sem kell aggódnia, hiszen az előadás jófajta humorral mutat görbe tükröt a mindig abszurd világnak. Eljön az a pillanat is, amikor a nevetés megszakad, és minden elsötétül egy pillanatra, de a keserű valóság is szerethetővé nemesül a fináléban.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

KULT
A Rovatból
Vecsei H. Miklós az SZFE-s tanáráról: Büszke voltam rá, hogy az én farkamat fogja
A színész az Ördögkatlanon beszélt a színházi közeg visszaéléseiről vagy családja megosztottságáról. Az interjúban arról is beszélt, miért utasított vissza egy állami díjat.


Vecsei H. Miklós az Ördögkatlan fesztiválon beszélgetett Veiszer Alindával, az interjú Veiszer Patreon-oldalán jelent meg, amelyet a Telex szemlézett. A színész-rendező többek között a Nemzeti Színházhoz való szerződéséről, a családja megosztottságáról, az SZFE-s éveiről és egy visszautasított állami díjról is beszélt.

Elmondta, hogy mesterei és szakmabeli barátai közül senki nem beszélte le arról, hogy elfogadja Vidnyánszky Attila ajánlatát. A döntés előtt kikérte Jordán Tamás, Molnár Piroska, ifj. Vidnyánszky Attila és gyimesi nagymamája véleményét is. Hozzátette, hogy közülük csak

nagymamája nevezhető Orbán Viktor „véres szájú hívének”. Vecsei hangsúlyozta: ő a Nemzeti Színházban hisz, nem valamelyik igazgatójában.

A beszélgetésben arról is szó esett, hogy mennyire megosztottnak látja Magyarországot. Vecsei úgy fogalmazott: imádja az országot, de sírnia kell, milyen állapotban van. Példaként említette, hogy

a családja egyik része a Pride-on van, a másik fele pedig a nagymamájánál nézi a csíksomlyói búcsút.

Az interjúban felidézte az SZFE-n töltött éveit is. Azt mondta, hogy öt évig volt ott hallgató, és teljesen természetesnek számított, hogy egy hatvanas férfi tanár fogdosta őt, miközben instruálta. Szavai szerint:

„Sőt, még büszke is voltam rá, hogy az én farkamat fogja, és nem a másokét, mert akkor engem akar instruálni.”

Vecsei arról is beszélt, hogy az SZFE modellváltásával nem értett egyet. Éppen ebben az időszakban kapta volna meg a kormánytól a Fiatalok a Polgári Magyarországért Díjat. Írt egy levelet az akkor még államtitkár Novák Katalinnak, amelyben jelezte: a kitüntetést csak akkor veszi át, ha beszélhet vele az ügyről. „Nem válaszolt nekem Novák Katalin. És nem is fogadott. És akkor én sem fogadtam el ezt a díjat” – mondta.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Ez a férfi tényleg egy félisten élőben is – megvadult nőstényhordák ellenére is elsöprő volt Jason Momoa koncertje
A hisztérikus követelőzések ellenére sem vetkőzött, viszont felszabadultan zenélt Jason Momoa a bandájával a budapesti Akváriumban. A meglepetés-fellépő a 16 éves fia volt, aki szintén nagyon átélte a teltházas bulit.


Amióta megláttam a Trónok Harcában Khal Drogóként belovagolni Jason Momoát (akiről valljuk be, nők millióinak szintúgy a lovaglás jut eszébe), híresen elfogult lettem. Úgyhogy amikor kiderült, hogy Budapesten koncertezik a nyelvbotlásnak vagy dadaizmusnak is beillő, Öof Tatatá nevű bandájával, fél órán belül öten küldték el nekem a hírt.

2019-ben már voltam olyan koncerten, amelyen ő is ott volt, ugyanis pont a Dűne első részének budapesti forgatása alatt turnézott utoljára a Slayer. De Momoa akkor sajnos nem a küzdőtéren pogózott, mint nemrég Ozzy búcsúbuliján a Pantera riffjeire, hanem a színpad mellől élvezte a show-t.

Jól tettem, hogy fénysebességgel lecsaptam egy jegyre, mert egy nap alatt 80%-ban el is fogytak a jegyek, és utána hamar teltházas lett a buli. Nyilván rengetegen úgy voltak vele – kétségkívül én is –, hogy kit érdekel, Jason milyen zenét játszik, ha az Old McDonalds had a farm dallamára olvassa fel a telefonkönyvet, akkor is izgalmas lesz látni, hogy milyen a kisugárzása ennek a tesztoszteron-hegynek.

Amikor rákerestem a 2024-ben alakult Öof Tatatá-ra, annyit tudtam meg elöljáróban, hogy Mike Hayes énekes-gitáros és Kenny Dale dobos a két zenésztársa, és többek közt Metallica, Black Sabbath, Led Zeppelin és Jimi Hendrix feldolgozásokat adnak elő.

Erre mondjuk nekem, mint rock-metal fanatikusnak extrán fel is csillant a szemem, a műfajt nem kedvelő gruppie-k meg majd elvonatkoztatnak a zenétől, úgysem azért lesznek ott.

A késő esti klubkoncertet illetően arra számítottam, hogy csipketangákat csúzlizó csajok lepik majd el az Akvárium területét, és lesz pár Temu-köpenyes Aquaman, aki így próbál majd a helyszínen csajozni. Sokat nem tévedtem. Két órával a 22.30-ra kiírt koncert előtt már beengedték a sorokban kígyózó keménymagot: valóban volt köztük egy nagydarab kamu-Momoa, számtalan rocker, néhány Momoa-pólós rajongó, szuperhős-fan srácok, és persze zömében állig felnyomott dekoltázsú, kikent-kifent, elszánt lányok, illetve idősebb nők egyaránt. Volt, aki a párjával érkezett, de a többség csapatostul, hiú reményekkel telve portyázott.

Az Akvárium nagytermébe lejutva végtelenítetve vetíteni kezdték – az első sorokat rögtön elfoglaló rajongótábornak – a színész vodkareklámját. Amely elsőre szexinek hatott, ezredszerre már vallatásnak. Az pedig még inkább, hogy ennyi ideig kellett felfokozott hangerővel ovuláló hölgyek locsi-fecsijét hallgatnom, akik már attól önkívületben sikítottak, ha egy road bement letenni egy setilstet a földre.

Amikor végre elkezdődött a koncert, egyébként a kiírt időben, én instant hormonsokkot kaptam a belépő Jason Momoától, mert ez a férfi tényleg egy félisten élőben is. Huncut mosolygások, magabiztos közvetlenség, laza haj- és fenékrázás, gyakori közönséghez dumálás és karizmatikusság (nos, a karizma sem utolsó).

Aki pedig a – nemrég a forgatás miatt történt – szakrális szakálltalanítás miatt izgult, annak jelentem, hogy azóta kellemes borostája nőtt, amely remekül áll neki.

Maga a koncert számomra kifejezetten hangulatos és élvezetes volt, mintha egy blueskocsmában lettem volna, ahol a régi haverok előadják a kedvenc rock-metál slágereiket. Kenny jól dobolt, Mike pedig ugyan nem a legjobb énekes, viszont igazán kiváló gitáros, valamint egy tüneményes és szerethető figura. A trió néha kibővült Nakoa-Wolffal, Momoa 16 éves fiával, aki szintén az apjával együtt forgat nálunk. A srác nem csupán a szülei vonásait örökölte (bár lágyabb kivitelben, puttó angyalkás fürtökkel), hanem az apja zenei tehetségét is, mert már most jól gitározott, és látványosan élvezte a reflektorfényt, szinte fürdőzött a sikerben.

Az apja-fia páros még vokálozott is egyet közös mikrofonba a Rebel Yell alatt. A közönség láthatóan nem tudta értékelni a jammelős blues-részeket és a keményebb metálszekciót sem, csak a populárisabb slágerekre indult be az éneklés, mint amilyen a Red Hot-féle Can’t stop meg a Zombie vagy a Purple Rain.

A buli közben azonban egyre inkább szégyelltem, hogy nő vagyok, annyi lealjasodást láttam és hallottam. Ennyi malacvisítás konkrétan a vágóhídon nincs. Hol hörögve skandálták a családjuktól elszabadult asszonyok, hogy „Shirt off! Shirt off!”, hol magyarul vinnyogták, hogy „Rajtad van a póló, mi van veled?!" vagy "Aquaman gyere ide!". Volt momoás felnőttszínező is valaki kezében (na jó, az nekem is megvan), és egy molinón az első sorban a "Can I have a dickpic?" állt.

A koncert közepén majdnem agyontaposott-rúgott két ittas hölgyemény, hogy egy méterrel közelebb lássák az idoljukat. A (velem is) durván verekedő, megvadult egyedet végül a szekus szedte ki a sorból. Mintha egy nagyszabású lánybúcsún lettem volna – nem csoda, hogy Momoa végül nem vette le a trikóját, becsültem is érte, hiszen nem chippendale műsorral érkezett.

Az éjjel fénypontjaként még a dobverőt is elkaptam a végén, pedig én nem is nyúltam utána, mint száz másik kéz, csak hallottam, hogy a földön koppan, és pont be tudtam slisszolni a lábak közé, hogy felvegyem.

És az a harci helyzet, hogy Momoa és az egész bandája rendkívül szimpatikus és megnyerő volt a műsor alatt. Pedig én tényleg szerettem volna fogást találni ezen a pasin. De nem sikerült - sajnos semmilyen értelemben.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Tóth Gabi: kimegyek mindjárt, azt kint valakit agyonverek – A Megasztár előzetese szerint bőven lesz feszültség a tehetségkutatóban
Herceg Erika könnyeit törli, Curtis kiakad és káromkodik, Marics Peti pedig kiabálni kezd.


Hamarosan érkezik a Megasztár idei évada. A csatorna egy előzetest is megosztott, melyből kiderül, hogy bőven lesznek megint feszültségek, sértődések, könnyek.

A műsorban új mesterek is érkeznek. A zsűri tagjai: Tóth Gabi, Herceg Erika, Curtis és Marics Peti. Ördög Nóra pedig új társat kap a műsorvezetéshez, Till Attila helyett Szépréthy Roland lesz a partnere.

VIDEÓ: A Megasztár beharangozója


Link másolása
KÖVESS MINKET: