KULT
A Rovatból

Egri Péter: Felírtam Budapestet a rockabilly-világtérképre

Óriási lehetőségek várnak rá Amerikában, de semmiképp nem akar elszakadni Magyarországtól. Ugyanabban a stúdióban készíthet lemezt, mint Elvis vagy Johnny Cash. Ezzel együtt ő csak egy budai srác marad.


Egri Pétert, a Mystery Gang és a Memphis Moon'55 alapító énekesét mindenki ismeri, ha máshonnan nem, a Made in Hungária című filmből. Az ősszel óriási lehetőséget kapott: két hónapig Amerikában turnézhatott.

- Honnan jött a turné lehetősége?

- Idén megnyertem a Los Angeles-i Music Awards legjobb countrydalának szóló díját a Baby That’s What I Like című szerzeményemmel, ennek a díjnak volt a része, hogy kér hónapot tölthettem Amerikában, gyakorlatilag megalapozhattam a karrieremet az Egyesült Államokban. Fantasztikus lehetőségek nyíltak meg előttem. Nagyon sok mindent tanultam.

- Magyarként kimenni Amerikába rockabillyt játszani elég bátor vállalkozás. Pozitívan fogadtak titeket?

- Az az igazság, én még most sem értem ezt az egészet. Kelet-európaiként a két hónap alatt készíthettem lemezt, és több amerikai együttessel is játszhattam tradicionális, amerikai zenéket.

Hogy értsék az olvasók, ez olyan, mintha nálunk egy magyar népzenét játszó együttes egyszer csak Amerikából hozna egy prímást.

A célomat tehát elértem: felírtam a nagy rockabilly-világtérképre, hogy Budapest, Magyarország. Saját sikereimen keresztül jó hírét kelthettem a hazámnak. Amire különösen büszke vagyok, hogy mindezt bármiféle központi támogatás vagy biztató szó nélkül. Sőt, a sikereimen felbuzdulva ki tudtam vinni fiatal, magyar kísérőzenészeket, úgyhogy megkezdtem a két ország, sőt, a két kontinens között a kulturális hídépítésnek. Fantasztikus volt.

- Kikkel játszhattál együtt?

- Jó néhány gyerekkori kedvencemmel összehozott a sor. Izgultam is az első találkozásokkor, de nem csak méltó társsá tudtam nőni mellettük, hanem sokszor már én irányítottam a bandát, akár a Mercury 5 nevű formációval léptem fel, akár a Rayford Brothersszel, akikkel lemezt is készítettem. Ez kicsit megerősítette a saját magamba vetett hitemet, hogy igenis, egy magyar fiú is tudhat úgy teljesíteni, mint egy amerikai.

- Melyek volt a legemlékezetesebb találkozások?

- Amikor első osztályos voltam a gimnáziumban, akkor mutatták be a Cry Baby című filmet. Johnny Depp volt a főszereplője, és a gimnazista lányoknál elért sikereim nagyrészt arra épültek, hogy abban az időben pont úgy néztem ki, mint Johnny Depp a filmben. A film zenéjét viszont nem Johnny Depp írta és énekelte, hanem egy bizonyos James Intveld. Vele többször is koncertezhettem, sokat beszélgettünk, elmondtam neki, hogy ő az egyik gyerekkori példaképem.

Aztán játszottam, Larry Collinsszal, aki a legendás The Collins Kidsben lépett fel a nővérével az ötvenes években, még gyerekként. Megbeszéltem vele, hogy eredetiben hogy van a Hoy Hoy Hoy, A-ban, vagy G-ben. Ezek az emlékek egy életre szólnak.

De említhetném másik gyerekkori kedvencem, a legendás The Blasters dobosát, Bill Batemant, aki három napra érkezett New Yorkba, és ebből egy teljes napot velem töltött!

Szóval fantasztikus volt, még most is a hatása alatt vagyok, ráadásul márciusban visszamegyek Kaliforniába. Onnan pedig utazom tovább Memphisbe, Tennessee államba, lehetőséget kaptam ugyanis, hogy öt egész órát eltölthetek a legendás Sun Studióban.

- Memphis olyan a rock and rollnak, mint New Orleans a jazznek.

– Igen, Memphis a rock and roll bölcsője. Olyan nagyok indultak el innen az 50-es évek elején, mint B. B. King vagy később Jerry Lee Lewis, maga Elvis Presley, Roy Orbison, és a country királya, Johnny Cash. Ma már egyébként múzeumként működik, csak ritkán készítenek egy-egy felvételt. Például Snoop Dogg vagy a U2 készített ott lemezt.

Még egy érdekes dolog. Mint Kaliforniában díjazott, sikeres magyar szerző meghívást kaptam a Mensch Nemzetközi Alapítvány zenei díjátadó gálájára, ahol a magyar származású, hollywoodi zeneszerző, Rózsa Miklós posztumusz elismerésben részesült.

Pont az ott tartózkodásom alatt volt a kaliforniai tűzvész. Létrejött egy koncertsorozat a tűzkárok enyhítésére. Erről készült egy zenés dokumentumfilm is, egy nagy koncerttel egybekötve, amire engem is meghívtak. Úgy hívtak kint, hogy „European Sensation” illetve „Mr. Rockabilly”. Az utóbbi titulust Lil’ Moe-tól, korunk egyik legnagyobb rockabilly-énekesétől kaptam. Amikor felkonferáltak, kicsit furcsállták, hogy mit akar ez az európai itt a sok amerikai tűzoltó és fellépő között, mi közöm nekem az ő tüzükhöz. De a koncertem előtt elmondtam nekik, és ez a dokumentumfilmbe is bekerült, hogy 1956-ban forradalom és szabadságharc volt Magyarországon, és akkor az amerikai kormány és különösen Kalifornia állam nagyon sokat segített a nemzetemnek, beleértve a családomat is.

Kennedy elnök beszédének köszönhettük, hogy a nagyapámat és a testvérét, akiket 56’-ban letartóztattak, nem ítélték halálra, így 1963-ban kiszabadulhattak.

Azért jöttem, hogy ebből a sok jóból most valamit visszaadjak. Az All I Can Do is Cry című dalt énekeltem elsőként, de még bele sem kezdtem, már állva tapsoltak.

Az egész olyan volt, mint egy film, és nagyon sok távlati tervem van Amerikában.

- Akkor lehet, hogy akár hosszabb időre odaköltözöl?

- Nagyon nehezen tudom elhagyni a szűkebb lakóhelyemet. Én Budán élek, fent a Naphegyen. A Naphegy, a Budai Vár és a Gellért-hegy háromszöge az én meghatározó életterem, és ehhez képest nekem mutogathatták a hollywoodi papírmasé, neonfényes, műanyag világot, nyomába sem érhet egy óvárosi sétának az Úri utcában. Nincs jobb, mint végigmenni a Tóth Árpád sétányon egy kislánnyal az oldalamon! Úgyhogy nagyon nehéz rászánni magamat, hogy hosszabb időre elmenjek. Most is két hónapig voltam távol, ez alatt kicsit már beleláttam az amerikai életmódba, ami nekem annyira nem tetszik. Kint nem értették, miért jövök haza. De hát nekem Kiskunlacházán le van kötve a koncertem! Pécsen játszom szilveszterkor a Zsolnay-negyedben, azután újévkor Szigligeten, az újévi csobbanáskor, amikor mindenki bemegy a Balaton hideg, jeges vizébe!

- Szóval nem kell félnünk, hogy végleg elszippant tőlünk Amerika?

- Lenne rá lehetőségem, hogy itt hagyok csapot-papot, és elindítok egy karriert. De nem szeretném, próbálok egy olyan kétlaki életet kialakítani, amiben azért több időt töltök Magyarországon, mint odakint.

A rockabilly négy generációja: Egri Péter, CavanGrogan, Bognár Balázs és a legifjabb, Balogh Álmos.
Bill Batteman, a Blasters dobosa.
James Intveld, a Cry Baby című film zeneszerzője.

- Úgy tudom, elég komolyan foglalkozol a történelemmel.

- Nem véletlen, történésznek készültem. Még Amerikában is nagyon sokat foglalkoztam vele. Bár nem kerestem, ott is lépten-nyomon valami magyar szálba botlottam. Például amikor a San Fernando-völgyben voltunk, amelynek a lakossága 90%-ban mexikói, egy barátom mondta, hogy ott van eltemetve a híres mexikói származású énekes, Ritchie Valens, aki 1959. február 3-án Buddy Hollyval együtt repülőszerencsétlenségben meghalt. Nem volt még 18 éves. A La Bambát mindenki ismeri tőle. Meglátogattam a sírt, és a magam módján „megkoszorúztam”: egy használt pengetőmet belefúrtam a sírhant oldalába. (Richie Valens sírja látható a címfotón - KMG.)

De ami megdöbbentett, hogy kettőt sem léptem, ott, a mexikóiak sírjai között a San Frenando-völgyben, két méterre az egyik legnagyobb „rock hero”-tól a következő sírfeliratot láttam: F. Irén, szeretett édesanyánk, született 1899-ben, meghalt 1974-ben.

- Foglalkozol helytörténettel is. Például Ottlik Gézáról egyszer valóságos kiselőadást tartottál nekem.

- Például ha most kinézek az ablakomon, pont Ottlik Géza egykori lakhelyére látok. Ez mindig erőt ad. Hogyha kicsit elnézek, ott a Kosztlányi család lakott. Ha csak lemegyek a boltba, az egy irodalmi és kultúrtörténeti séta. Márai Sándor Mikó utcáján megyek keresztül, vagy ha akarom, átkanyarodok Kosztolányi Logodi utcáján, és kijövök az Attila útra, fölnézek a félemeletre, ahol egykor Ottlik Géza és Vas István beszélgettek.

Egri Péter és James Intveld egy plakáton.
Larry Collins
Lil' Moe

- Gyerekeknek is tartasz előadásokat a rockabillyről.

- Igen, folytatódik a tanóra turné sorozat. Általános- és középiskolákban 45 perces zenés és kultúrtörténeti előadásokat tartok, sokszor zenész kollégák segítségével. Tegnap volt például koncertünk, és olyan jó volt látni, hogy eljött néhány 15 éves fiú és lány, akik az egyik ilyen tanórán ismerték meg ezt a műfajt. Nagyon fontos, mert ez majdnem minden XX. századi popzene alapja.

- Hogy látod, van Magyarországon a rockabilly műfajnak utánpótlása akár rajongók, akár zenészek szintjén?

- Folyamatosan. Pont most tettem közzé egy képet, amely még ősz elején készült. Azt a címet adtam neki, hogy négy generáció rockabilly. Rajta van Cavan Grogan, a Crazy Cavan and the Rhytm Rockers énekese, aki 72 éves, és Budapesten játszott, mi voltunk az elő zenekara. Rajta van egy kisfiú, aki már az én tanítványom, a 9 éves Balogh Álmos. Fantasztikusan tehetséges dobos. Rajta van egy másik protezsáltam, a huszonéves Bognár Balázs, elképesztően tehetséges gitáros, és rajta vagyok a képen én, mint 40 éves. Tehát 4 generációnyi rock and roll.

- Az Amerikában felvett lemezeidet hallhatjuk majd itthon?

- Nem tudom, hiszen Amerikában ugyanazt a dalomat díjazták, amit az NKA 27 alkalommal utasított el mindenféle indoklás nélkül. Azután mikor az utolsó alkalommal rákérdeztünk, mi a baj, valami olyasmit mondtak, hogy értéktelen.

Ennek fényében, illetve a magyar rádiók és tévék hozzáállását láva nem nagyon hiszem, hogy a nemzetem ezekről a sikereimről értesülni fog.

Arany János tudom idézni: „Én nemzetemnek vagyok katonája.” Hozzá tehetném még, hogy „Van nekem még öt-hat krajcárom... / Azt is, ha kell, hazámnak ajánlom.”

De hála a Jóistennek, hogy van egy olyan föntről kapott tehetségem, amit át tudok vinni az országhatárokon.

Mr. Rockabilly Comeback from USA

Fellép a Mystery Gang és a Memphis Moon'55

Január 19, Muzikum

A koncert Facebook-eseményét itt találjátok.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Isztriai tengerparti hangulat a Városmajorban – különleges színházi est vár Budapesten
Igazi horvátországi tengerparti hangulat lesz a Városmajori Szabadtéri Színpadon a Zentai Magyar Kamaraszínház kiváló színészei jóvoltából!


Nem kell tehát a tomboló hőségben órákat várakozni az autópályán, hogy átéljük az Isztria hangulatát, a városmajori nézők ugyanis lírai-groteszk tengerparti társasutazáson vehetnek részt, hiszen augusztus 25-én Budapestre érkezik a Szedjetek szét!

Közel van a Vajdaság, valahogy sokaknak mégis távol: az, ami az ütemes tempóban megújuló zentai színházzal történik, feltétlenül figyelemre érdemes. A Dévai Zoltán és Mezei Kinga vezette teátrum gyorsan felkerült újra a délvidéki magyar színházak összetéveszthetetlen esztétikája iránt rajongók belső térképére. Kicsi, de erős – talán így lehetne leírni legrövidebben azt, ahogyan és ami itt történik.

Merész vállalásokból nincs hiány, és erről megbizonyosodhat az, aki ellátogat a nagy vajdasági költő, Domonkos István műveiből készült, 2024-ben bemutatott előadásra.

Aminek van előtörténete, többféle is. Egyrészt a hosszú színházi memóriával rendelkezők emlékezhetnek Mezei Kinga korai, nagy visszhangot kiváltott Via Italia-rendezésére, melyet „Domi” szövegei nyomán álmodott színpadra. Néhány éve a Zenta melletti szomszédvárban, a szabadkai Kosztolányi Dezső Színházban született meg az első Szedjetek szét, szintén Mezei rendezésében. Az egykori szereplők közül Hajdú Tamás, Mészáros Gábor és Pálfi Ervin az újragondolt változatban is részt vesz, de a színpadon látjuk még többek között a rendezőt magát, vagy a Budapestről Zentára szerződött Vilmányi Benettet is.

Domonkos István költészete alapélmény számtalan vajdasági alkotónak. A Szedjetek szét kiindulópontja A kitömött madár című regény, majd a rá néhány évre, 1971-ben publikált Kormányeltörésben című vers. Ez utóbbi jelentőségéről Keresztury Tibor irodalomtörténész így fogalmaz: „az idegenség, a magány, kitaszítottság, a nyelvvesztés, a hazához fűződő viszony, az elveszített otthon, a sehová sem tartozás... keserű himnusza ez, melynek végetérhetetlen avantgárd sodrását, áradását visszatérő motívumok strukturálják... Élő, működő, aktuális, frissnek ható matéria: éppúgy meggyőződhet erről Domonkos régi híve, ismerője, mint az, aki ezt a verset, ezt a költőt most fedezi magának fel.”

És a felfedezéshez, illetve újraismerkedéshez tökéletes matéria a zentai színház előadása. Az isztriai tengerparton vagyunk a hetvenes években, a zenészek az üdülők szórakoztatására kitartóan húzzák a talpalávalót. Közben pedig a véletlen által egymás mellé sodort, karakteres és emlékezetes figurák élővé és átélhetővé varázsolják a horvát (rém)álmot. Négy monológot hallunk, és mindnek központi témája a menni vagy maradni kérdése – Domonkos szomorú varázslata, hogy a kérdés aktualitása mit sem kopott az elmúlt négy és fél évtizedben ezen a vidéken...

Ahelyett, hogy az apró történéseknél leragadnánk, érdemes egy nagy levegőt venni, és úgy elmerülni ebben a különös világban. Aki nem szakértője a vajdasági kultúrának és gondolkodásnak, annak sem kell aggódnia, hiszen az előadás jófajta humorral mutat görbe tükröt a mindig abszurd világnak. Eljön az a pillanat is, amikor a nevetés megszakad, és minden elsötétül egy pillanatra, de a keserű valóság is szerethetővé nemesül a fináléban.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

KULT
A Rovatból
Vecsei H. Miklós az SZFE-s tanáráról: Büszke voltam rá, hogy az én farkamat fogja
A színész az Ördögkatlanon beszélt a színházi közeg visszaéléseiről vagy családja megosztottságáról. Az interjúban arról is beszélt, miért utasított vissza egy állami díjat.


Vecsei H. Miklós az Ördögkatlan fesztiválon beszélgetett Veiszer Alindával, az interjú Veiszer Patreon-oldalán jelent meg, amelyet a Telex szemlézett. A színész-rendező többek között a Nemzeti Színházhoz való szerződéséről, a családja megosztottságáról, az SZFE-s éveiről és egy visszautasított állami díjról is beszélt.

Elmondta, hogy mesterei és szakmabeli barátai közül senki nem beszélte le arról, hogy elfogadja Vidnyánszky Attila ajánlatát. A döntés előtt kikérte Jordán Tamás, Molnár Piroska, ifj. Vidnyánszky Attila és gyimesi nagymamája véleményét is. Hozzátette, hogy közülük csak

nagymamája nevezhető Orbán Viktor „véres szájú hívének”. Vecsei hangsúlyozta: ő a Nemzeti Színházban hisz, nem valamelyik igazgatójában.

A beszélgetésben arról is szó esett, hogy mennyire megosztottnak látja Magyarországot. Vecsei úgy fogalmazott: imádja az országot, de sírnia kell, milyen állapotban van. Példaként említette, hogy

a családja egyik része a Pride-on van, a másik fele pedig a nagymamájánál nézi a csíksomlyói búcsút.

Az interjúban felidézte az SZFE-n töltött éveit is. Azt mondta, hogy öt évig volt ott hallgató, és teljesen természetesnek számított, hogy egy hatvanas férfi tanár fogdosta őt, miközben instruálta. Szavai szerint:

„Sőt, még büszke is voltam rá, hogy az én farkamat fogja, és nem a másokét, mert akkor engem akar instruálni.”

Vecsei arról is beszélt, hogy az SZFE modellváltásával nem értett egyet. Éppen ebben az időszakban kapta volna meg a kormánytól a Fiatalok a Polgári Magyarországért Díjat. Írt egy levelet az akkor még államtitkár Novák Katalinnak, amelyben jelezte: a kitüntetést csak akkor veszi át, ha beszélhet vele az ügyről. „Nem válaszolt nekem Novák Katalin. És nem is fogadott. És akkor én sem fogadtam el ezt a díjat” – mondta.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
Ez a férfi tényleg egy félisten élőben is – megvadult nőstényhordák ellenére is elsöprő volt Jason Momoa koncertje
A hisztérikus követelőzések ellenére sem vetkőzött, viszont felszabadultan zenélt Jason Momoa a bandájával a budapesti Akváriumban. A meglepetés-fellépő a 16 éves fia volt, aki szintén nagyon átélte a teltházas bulit.


Amióta megláttam a Trónok Harcában Khal Drogóként belovagolni Jason Momoát (akiről valljuk be, nők millióinak szintúgy a lovaglás jut eszébe), híresen elfogult lettem. Úgyhogy amikor kiderült, hogy Budapesten koncertezik a nyelvbotlásnak vagy dadaizmusnak is beillő, Öof Tatatá nevű bandájával, fél órán belül öten küldték el nekem a hírt.

2019-ben már voltam olyan koncerten, amelyen ő is ott volt, ugyanis pont a Dűne első részének budapesti forgatása alatt turnézott utoljára a Slayer. De Momoa akkor sajnos nem a küzdőtéren pogózott, mint nemrég Ozzy búcsúbuliján a Pantera riffjeire, hanem a színpad mellől élvezte a show-t.

Jól tettem, hogy fénysebességgel lecsaptam egy jegyre, mert egy nap alatt 80%-ban el is fogytak a jegyek, és utána hamar teltházas lett a buli. Nyilván rengetegen úgy voltak vele – kétségkívül én is –, hogy kit érdekel, Jason milyen zenét játszik, ha az Old McDonalds had a farm dallamára olvassa fel a telefonkönyvet, akkor is izgalmas lesz látni, hogy milyen a kisugárzása ennek a tesztoszteron-hegynek.

Amikor rákerestem a 2024-ben alakult Öof Tatatá-ra, annyit tudtam meg elöljáróban, hogy Mike Hayes énekes-gitáros és Kenny Dale dobos a két zenésztársa, és többek közt Metallica, Black Sabbath, Led Zeppelin és Jimi Hendrix feldolgozásokat adnak elő.

Erre mondjuk nekem, mint rock-metal fanatikusnak extrán fel is csillant a szemem, a műfajt nem kedvelő gruppie-k meg majd elvonatkoztatnak a zenétől, úgysem azért lesznek ott.

A késő esti klubkoncertet illetően arra számítottam, hogy csipketangákat csúzlizó csajok lepik majd el az Akvárium területét, és lesz pár Temu-köpenyes Aquaman, aki így próbál majd a helyszínen csajozni. Sokat nem tévedtem. Két órával a 22.30-ra kiírt koncert előtt már beengedték a sorokban kígyózó keménymagot: valóban volt köztük egy nagydarab kamu-Momoa, számtalan rocker, néhány Momoa-pólós rajongó, szuperhős-fan srácok, és persze zömében állig felnyomott dekoltázsú, kikent-kifent, elszánt lányok, illetve idősebb nők egyaránt. Volt, aki a párjával érkezett, de a többség csapatostul, hiú reményekkel telve portyázott.

Az Akvárium nagytermébe lejutva végtelenítetve vetíteni kezdték – az első sorokat rögtön elfoglaló rajongótábornak – a színész vodkareklámját. Amely elsőre szexinek hatott, ezredszerre már vallatásnak. Az pedig még inkább, hogy ennyi ideig kellett felfokozott hangerővel ovuláló hölgyek locsi-fecsijét hallgatnom, akik már attól önkívületben sikítottak, ha egy road bement letenni egy setilstet a földre.

Amikor végre elkezdődött a koncert, egyébként a kiírt időben, én instant hormonsokkot kaptam a belépő Jason Momoától, mert ez a férfi tényleg egy félisten élőben is. Huncut mosolygások, magabiztos közvetlenség, laza haj- és fenékrázás, gyakori közönséghez dumálás és karizmatikusság (nos, a karizma sem utolsó).

Aki pedig a – nemrég a forgatás miatt történt – szakrális szakálltalanítás miatt izgult, annak jelentem, hogy azóta kellemes borostája nőtt, amely remekül áll neki.

Maga a koncert számomra kifejezetten hangulatos és élvezetes volt, mintha egy blueskocsmában lettem volna, ahol a régi haverok előadják a kedvenc rock-metál slágereiket. Kenny jól dobolt, Mike pedig ugyan nem a legjobb énekes, viszont igazán kiváló gitáros, valamint egy tüneményes és szerethető figura. A trió néha kibővült Nakoa-Wolffal, Momoa 16 éves fiával, aki szintén az apjával együtt forgat nálunk. A srác nem csupán a szülei vonásait örökölte (bár lágyabb kivitelben, puttó angyalkás fürtökkel), hanem az apja zenei tehetségét is, mert már most jól gitározott, és látványosan élvezte a reflektorfényt, szinte fürdőzött a sikerben.

Az apja-fia páros még vokálozott is egyet közös mikrofonba a Rebel Yell alatt. A közönség láthatóan nem tudta értékelni a jammelős blues-részeket és a keményebb metálszekciót sem, csak a populárisabb slágerekre indult be az éneklés, mint amilyen a Red Hot-féle Can’t stop meg a Zombie vagy a Purple Rain.

A buli közben azonban egyre inkább szégyelltem, hogy nő vagyok, annyi lealjasodást láttam és hallottam. Ennyi malacvisítás konkrétan a vágóhídon nincs. Hol hörögve skandálták a családjuktól elszabadult asszonyok, hogy „Shirt off! Shirt off!”, hol magyarul vinnyogták, hogy „Rajtad van a póló, mi van veled?!" vagy "Aquaman gyere ide!". Volt momoás felnőttszínező is valaki kezében (na jó, az nekem is megvan), és egy molinón az első sorban a "Can I have a dickpic?" állt.

A koncert közepén majdnem agyontaposott-rúgott két ittas hölgyemény, hogy egy méterrel közelebb lássák az idoljukat. A (velem is) durván verekedő, megvadult egyedet végül a szekus szedte ki a sorból. Mintha egy nagyszabású lánybúcsún lettem volna – nem csoda, hogy Momoa végül nem vette le a trikóját, becsültem is érte, hiszen nem chippendale műsorral érkezett.

Az éjjel fénypontjaként még a dobverőt is elkaptam a végén, pedig én nem is nyúltam utána, mint száz másik kéz, csak hallottam, hogy a földön koppan, és pont be tudtam slisszolni a lábak közé, hogy felvegyem.

És az a harci helyzet, hogy Momoa és az egész bandája rendkívül szimpatikus és megnyerő volt a műsor alatt. Pedig én tényleg szerettem volna fogást találni ezen a pasin. De nem sikerült - sajnos semmilyen értelemben.

Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Tóth Gabi: kimegyek mindjárt, azt kint valakit agyonverek – A Megasztár előzetese szerint bőven lesz feszültség a tehetségkutatóban
Herceg Erika könnyeit törli, Curtis kiakad és káromkodik, Marics Peti pedig kiabálni kezd.


Hamarosan érkezik a Megasztár idei évada. A csatorna egy előzetest is megosztott, melyből kiderül, hogy bőven lesznek megint feszültségek, sértődések, könnyek.

A műsorban új mesterek is érkeznek. A zsűri tagjai: Tóth Gabi, Herceg Erika, Curtis és Marics Peti. Ördög Nóra pedig új társat kap a műsorvezetéshez, Till Attila helyett Szépréthy Roland lesz a partnere.

VIDEÓ: A Megasztár beharangozója


Link másolása
KÖVESS MINKET: