KULT
A Rovatból

ByeAlex következetlensége az egyik zenekarába került, Taka mindent vitt az X-Faktorban

Ezúttal az X-Faktor Facebook-live-ba is belenéztünk. De nem kellett volna.


Rájöttem, hogy tulajdonképp nem kell nekem percről percre, kronológiai sorrendben végigmennem a műsoron, aki erre vágyik, nézze meg az adást. Úgyhogy nyugodtan csaponghatok, rögtön rá is térnék Bye Alexre. Mint már a múlt héten is kifejtettem, szerintem nagyon profin nyomja a mentorkodást. Ő tulajdonképpen már elkezdett sztárt faragni a mentoráltjaiból. Főleg persze az USNK-ből, akik hogy-hogy nem, most is egy új rappel érkeztek, és megint jelent meg új klipjük. Az előző klipjük több mint 3 millió megtekintésnél jár. Ha minden igaz, ők voltak az X-Faktor – de talán az összes hazai tehetségkutató – első olyan formációja, amelynek már a verseny alatt megjelent klipje.

Viszont ma némi következetlenségen értem kedvenc mentoromat, ami – szerintem – az egyik zenekarába került. A Ricky and the Drunken Sailors Gáspár Laci slágerét, a Hagyd meg nekem a dalt játszotta tangós stílusban. Alex ugyanis úgy vélte, hogy unalmas lesz, ha mindent rockabillyben adnak elő. Amiben akár igaza is lehetne.

De ha szerinte a rockabilly unalmas adásról adásra, akkor mit mondjunk az USNK-ről, akik eddig lényegében minden fordulóban ugyanazt a rapstílust nyomták?

Lassan beletörődöm, hogy egy énekverseny döntőjében rappelnek, de legalább a műfajon belül váltogathatnák a stílusokat.

Egy múlt hetihez hasonló, pörgős számmal a részeg tengerészek tarolhattak volna, így viszont az est egyik búcsúzója lett az együttes, annak ellenére, hogy az adást még széken kezdték.

Az USNK kapcsán Radics Gigi két filozófiai problémát is felvetett a megszólalásával. Egyrészt azt mondta: „...én nagyon szeretem az R&B-t, a hip-hopot, a rappet...” Amire kicsit felkaptam a fejem. Nem Gigi tehet róla, de viccesnek tartom, ahogy az R&B kifejezés alatt az évtizedek során kicserélődött a tartalom, olyannyira, hogy Gigi most ugyanazt a stílus megjelölést használhatja egy rap előadás után, mint amiről nekem inkább Ray Charles vagy Fats Domino jut eszembe.

Ami érdekesebb, Gigi kijelentette, hogy duettet szeretne az USNK-val. Ami elvisz minket ahhoz az érdekes problémához, hogy ha egy énekesnő egy kéttagú zenekarral lép fel, az duett (hiszen két önálló produkció áll össze), vagy trió (ha csupán az embereket számoljuk). Ez tipikusan olyan tök lényegtelen kérdés, amin órákat lehet pörögni a komment szekcióban, úgyhogy hajrá.

Ha már Alex, essék szó a Stolen Beatről is. A kisfilmjükből kiderült, hogy a srácok kénytelenek voltak megtanulni mosni, főzni, vasalni és hasonló szörnyűségeket művelni. Háromra egyszerre sajnáljuk őket. Egy-kettő-három. Ezúttal nagyon népszerű dalt dolgoztak fel. Bár hozzá kell tennem, a „dal” fogalmának nagyon tág definícióját kell itt alkalmaznunk, hogy beleférjen a Bulibáró is.

Igen, eljutottunk oda, hogy az X-Faktor színpadán Pixa és Kis Grófo szól.

Ezen még az sem segít, sőt, talán ront rajta, hogy Alex olyan zenészeket rakott a két Bence mögé, mint Bíró Szabolcs, a Maszkura és a Tücsökrajból.

Feltűnt egy másik ellentmondás is, ez a műsor készítőit érinti. Kiss Ramóna minden szünet előtt elmondja, hogy a reklám alatt a Facebookon élőben jelentkezik Szabó Zsófi a Backstage-ből.

Ha én az RTL Klubon reklámoznék, ettől azért valószínűleg lüktetni kezdene egy ér a halántékomon. A csatorna lényegében azon dolgozik, hogy az emberek NE nézzék a fő műsoridőben vetített reklámokat.

Apropó Szabó Zsófi: az adás előtt elkaptam Facebookon az X-Faktor live bejelentkezést a backstage-ből. Mindig hálás, ha az egyszeri halandó néző bepillanthat a kulisszatitkokba. Szabó Zsófi a következő gondosan felépített történetet adta elő, amely úgy érzem, be fog vonulni a nagy színész (celeb) anekdoták közé (nem szó szerint közlöm, de a lényeget úgy érzem, sikerült megragadnom):

„Éppen sminkeltek, amikor a hátam mögött megjelent a Gergő, és azt kérdezi: ez a Zsófi? Mire én: Te vagy az, Gergő? Megismert a hajtincseimről, én meg őt a hangjáról. Ez van, ismerjük egymást.”

Köszönjük, Zsófi.

Tamáska Gabi elárulta, milyen tanácsot adott neki a mentora, Gáspár Laci: „Azt mondta, ha izgulok, gondoljak a bicepszére.”

Tényleg nehéz dilemma, hogy az ember az élő bejelentkezéseket nézze, vagy a reklámokat. (A megfejtés nyilván az, hogy lehetőleg egyiket sem, az élet túl rövid az ilyesmihez, én például a szünetekben Wodehouse-t fordítok.)

Amúgy emlékszem (és bocs, ha esetleg már írtam), amikor Bye Alex megnyerte A Dalt a Kedvesemmel, Szabó Zsófi volt azon celebek egyike, akik kiakadtak, és azt javasolta, hogy lépjen vissza. Rákerestem, idézem:

„Én sajnálom ezt a fiút! ByeAlex egy laza, jó fej, rohadtul flegma srác, aki rohadtul nem a médiába való!!! Nem a szórakoztató iparba!!! Ez a fiú akkor jönne ki legjobban abból a kellemetlen helyzetből, hogy Ő képviselje Magyarország hangját, ha visszautasítaná az eredményt! Óriási respect lenne és egy ország kedvelné meg ... Kisírt szemmel bújok ágyba!”

Ezen az estén annyit módosult a szabály a múlt hétről, hogy négy helyett csak három biztos továbbjutást jelentő szék volt, viszont három helyett csak két versenyző esett ki. Kövesdi Cartmenként rögtön le is lövöm a poént: Szekér Gergő volt a másik távozó, aki Stromae dalát, a Tous Les Mêmes-t énekelte.

Franciául énekelni jó taktika: miközben a versenyzők angol kiejtését nem egyszer szóvá tették már, azt egy mentor sem tudja, mi a helyes francia kiejtés, pláne a belga-francia. Én azért megkérdeztem egy franciául elég jól tudó fordító kollégát, aki azt mondta, a „randesvous” szón kívül konkrétan semmit nem lehetett érteni.

Sajnos ez a dal pont úgy állt Gergőnek, mint nekem az apacstangó. A volt gimis osztálytársaim pontosan tudják, miről beszélek, de szerintem a többiek is el tudják képzelni.

Puskás Peti, bevallottan Alex hatására engedte, hogy másik versenyzője, Kovács Pali saját dalt hozzon. Pali a nótát még tizennégy évesen írta, tehát két éve. Szerelmi vallomás volt, kissé suta, de aranyos. Még aranyosabb, amikor Ramóna érdeklődésére Pali zavarban elhebegte, hogy az a lány, akinek a dalt írta, már nem „aktuális”, és sokkal inkább annak a lánynak szólt az előadás, aki „aktuális”, és ott ül a közönség soraiban. Jaj, el ne felejtsem: Palinak is volt tegnap klippremierje.

Amikor elkezdett gitározni, nem tudtam nem a House of the Rising Sunra gondolni, és nem voltam egyedül, mert a dal után az értékelés alatt az X-Faktor zenei szerkesztője - mily meglepő - pont az Animals slágerét keverte be aláfestésnek.

Lássuk, mi is volt még a második élő showban... Gigi aktuális ruhájáról legyen elég annyi, hogy a 6 éves kisfiam elnevezte méhecske mentornak. Alex pedig így bókolt Raminak:

„Neked is jól áll a bűvészjelmez.”

Gáspár Laci és Puskás Peti kibékült a múltkori csörte után, bár Laci ezután rögtön megállapította, hogy mentortársa úgy néz ki, mint a Dumb és Dumberben Peti papagáj – aki esetleg nem emlékszik, ő volt a döglött papagáj, akit eladtak a vak kisfiúnak.

Beszéljünk még a lányokról. Tamáska Gabi magához képest mindenképp előre lépett. Nem rontotta el (legalábbis nagyon nyilvánvalóan nem) Jessey J Queenjét. Változatlanul bírom Gabi hangját, és karakterét – bár az orrpiercingjéről mindig Fábry Sanyi jut eszembe, aki sokszor elmesélte, annak idején a suliban hogy tettek apró villanykörtét, vagy ragasztó galacsint az orrukba, közmegbotránkoztatás céljából. Viszont ami a produkciót illeti, nekem kicsit lapos volt, és a mentorok is visszafogott lelkesedéssel fogadták. Ezzel együtt kapott széket.

Arany Timi kicsit mást hozott, mint amit megszokhattunk eddig. Pinktől a What About Ust. Engem ismét megvett kilóra, bár Alex szerint nem volt tökéletes a produkció. Lehet, hogy szakmai szempontok alapján igaza volt, nekem tetszett, bármikor újrahallgatnám. Az biztos, hogy Timinek semmi oka arra a sok bizonytalanságra, szorongásra, amelyekről a felvezető kisfilmben panaszkodott, mert – és ezt a mentorok is elismerték – messze a legjobb énekes az idei mezőnyben. Ehhez képest fura módon megismétlődött a múlt heti eset: leülhetett, de amikor elfogytak a székek, a nézők szavazatai alapján fel kellett állnia. A szerkesztők viszont rendesek voltak, nem szívatták, mint múltkor, Ramóna elsőként mondta ki a nevét a továbbjutók között.

Az est utolsó fellépője Taka volt. Gigi az előző adásban ugyebár elvesztette a csapata kétharmadát. Arra lehetett számítani, hogy biztosra mennek majd Takával, de nem ez történt. Húszra lapot húztak: Taka magyarul énekelt, ráadásul a Piramis Ha volna két életem című kultikus slágerét, és letarolt mindent és mindenkit. Még az a Gáspár Laci is hüledezve dicsérte, aki a mentorházban még azt bizonygatta, hogy a japán orvos nem tud énekelni. Hozzá kell tenni, én sosem tartoztam a nagy Piramis rajongók közé, Révész Sándor éneklési modora sem jön be igazán, tehát nálam nincs olyan magasan a léc, ha erről a nótáról van szó. Mindenesetre ez az előadás tetszett.

Volt vendég fellépő is, a rajtam kívül mindenki más által ismert Follow the Flow. A lájkok mércéje szerint roppant népszerűnek tűnő zenekar énekese az a Szakács Gergő, aki a magyar X-Faktor első kiesőjeként vonult be a történelembe még 2010-ben, ahol Kőrös Mimivel duettként indultak Malek Miklós csapatában. (Tegyük hozzá, külön indultak a versenyen, a mentorok rakták őket össze a mentorházban.) Gergő a Rising Starban is próbálkozott, de ott nem jutott messze, a nézők nem emelték fel a falat.

Mint már említettem, Szekér Gergő és a Ricky and the Drunken Sailors távozott. Már csak két adás van hátra az évadból. Ramóna azt ígérte, a jövő hétre megint változik a szabály, visszatér a régifajta X-Faktor, de azért megmaradnak a székek is. Vagyis pont nem lehet tudni, mi lesz, gondolom a Facebookon kiderül. De azt hiszem, én kibírom jövő szombatig, hogy megtudjam.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Isztriai tengerparti hangulat a Városmajorban – különleges színházi est vár Budapesten
Igazi horvátországi tengerparti hangulat lesz a Városmajori Szabadtéri Színpadon a Zentai Magyar Kamaraszínház kiváló színészei jóvoltából!


Nem kell tehát a tomboló hőségben órákat várakozni az autópályán, hogy átéljük az Isztria hangulatát, a városmajori nézők ugyanis lírai-groteszk tengerparti társasutazáson vehetnek részt, hiszen augusztus 25-én Budapestre érkezik a Szedjetek szét!

Közel van a Vajdaság, valahogy sokaknak mégis távol: az, ami az ütemes tempóban megújuló zentai színházzal történik, feltétlenül figyelemre érdemes. A Dévai Zoltán és Mezei Kinga vezette teátrum gyorsan felkerült újra a délvidéki magyar színházak összetéveszthetetlen esztétikája iránt rajongók belső térképére. Kicsi, de erős – talán így lehetne leírni legrövidebben azt, ahogyan és ami itt történik.

Merész vállalásokból nincs hiány, és erről megbizonyosodhat az, aki ellátogat a nagy vajdasági költő, Domonkos István műveiből készült, 2024-ben bemutatott előadásra.

Aminek van előtörténete, többféle is. Egyrészt a hosszú színházi memóriával rendelkezők emlékezhetnek Mezei Kinga korai, nagy visszhangot kiváltott Via Italia-rendezésére, melyet „Domi” szövegei nyomán álmodott színpadra. Néhány éve a Zenta melletti szomszédvárban, a szabadkai Kosztolányi Dezső Színházban született meg az első Szedjetek szét, szintén Mezei rendezésében. Az egykori szereplők közül Hajdú Tamás, Mészáros Gábor és Pálfi Ervin az újragondolt változatban is részt vesz, de a színpadon látjuk még többek között a rendezőt magát, vagy a Budapestről Zentára szerződött Vilmányi Benettet is.

Domonkos István költészete alapélmény számtalan vajdasági alkotónak. A Szedjetek szét kiindulópontja A kitömött madár című regény, majd a rá néhány évre, 1971-ben publikált Kormányeltörésben című vers. Ez utóbbi jelentőségéről Keresztury Tibor irodalomtörténész így fogalmaz: „az idegenség, a magány, kitaszítottság, a nyelvvesztés, a hazához fűződő viszony, az elveszített otthon, a sehová sem tartozás... keserű himnusza ez, melynek végetérhetetlen avantgárd sodrását, áradását visszatérő motívumok strukturálják... Élő, működő, aktuális, frissnek ható matéria: éppúgy meggyőződhet erről Domonkos régi híve, ismerője, mint az, aki ezt a verset, ezt a költőt most fedezi magának fel.”

És a felfedezéshez, illetve újraismerkedéshez tökéletes matéria a zentai színház előadása. Az isztriai tengerparton vagyunk a hetvenes években, a zenészek az üdülők szórakoztatására kitartóan húzzák a talpalávalót. Közben pedig a véletlen által egymás mellé sodort, karakteres és emlékezetes figurák élővé és átélhetővé varázsolják a horvát (rém)álmot. Négy monológot hallunk, és mindnek központi témája a menni vagy maradni kérdése – Domonkos szomorú varázslata, hogy a kérdés aktualitása mit sem kopott az elmúlt négy és fél évtizedben ezen a vidéken...

Ahelyett, hogy az apró történéseknél leragadnánk, érdemes egy nagy levegőt venni, és úgy elmerülni ebben a különös világban. Aki nem szakértője a vajdasági kultúrának és gondolkodásnak, annak sem kell aggódnia, hiszen az előadás jófajta humorral mutat görbe tükröt a mindig abszurd világnak. Eljön az a pillanat is, amikor a nevetés megszakad, és minden elsötétül egy pillanatra, de a keserű valóság is szerethetővé nemesül a fináléban.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

KULT
A Rovatból
Vecsei H. Miklós az SZFE-s tanáráról: Büszke voltam rá, hogy az én farkamat fogja
A színész az Ördögkatlanon beszélt a színházi közeg visszaéléseiről vagy családja megosztottságáról. Az interjúban arról is beszélt, miért utasított vissza egy állami díjat.


Vecsei H. Miklós az Ördögkatlan fesztiválon beszélgetett Veiszer Alindával, az interjú Veiszer Patreon-oldalán jelent meg, amelyet a Telex szemlézett. A színész-rendező többek között a Nemzeti Színházhoz való szerződéséről, a családja megosztottságáról, az SZFE-s éveiről és egy visszautasított állami díjról is beszélt.

Elmondta, hogy mesterei és szakmabeli barátai közül senki nem beszélte le arról, hogy elfogadja Vidnyánszky Attila ajánlatát. A döntés előtt kikérte Jordán Tamás, Molnár Piroska, ifj. Vidnyánszky Attila és gyimesi nagymamája véleményét is. Hozzátette, hogy közülük csak

nagymamája nevezhető Orbán Viktor „véres szájú hívének”. Vecsei hangsúlyozta: ő a Nemzeti Színházban hisz, nem valamelyik igazgatójában.

A beszélgetésben arról is szó esett, hogy mennyire megosztottnak látja Magyarországot. Vecsei úgy fogalmazott: imádja az országot, de sírnia kell, milyen állapotban van. Példaként említette, hogy

a családja egyik része a Pride-on van, a másik fele pedig a nagymamájánál nézi a csíksomlyói búcsút.

Az interjúban felidézte az SZFE-n töltött éveit is. Azt mondta, hogy öt évig volt ott hallgató, és teljesen természetesnek számított, hogy egy hatvanas férfi tanár fogdosta őt, miközben instruálta. Szavai szerint:

„Sőt, még büszke is voltam rá, hogy az én farkamat fogja, és nem a másokét, mert akkor engem akar instruálni.”

Vecsei arról is beszélt, hogy az SZFE modellváltásával nem értett egyet. Éppen ebben az időszakban kapta volna meg a kormánytól a Fiatalok a Polgári Magyarországért Díjat. Írt egy levelet az akkor még államtitkár Novák Katalinnak, amelyben jelezte: a kitüntetést csak akkor veszi át, ha beszélhet vele az ügyről. „Nem válaszolt nekem Novák Katalin. És nem is fogadott. És akkor én sem fogadtam el ezt a díjat” – mondta.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Ez a férfi tényleg egy félisten élőben is – megvadult nőstényhordák ellenére is elsöprő volt Jason Momoa koncertje
A hisztérikus követelőzések ellenére sem vetkőzött, viszont felszabadultan zenélt Jason Momoa a bandájával a budapesti Akváriumban. A meglepetés-fellépő a 16 éves fia volt, aki szintén nagyon átélte a teltházas bulit.


Amióta megláttam a Trónok Harcában Khal Drogóként belovagolni Jason Momoát (akiről valljuk be, nők millióinak szintúgy a lovaglás jut eszébe), híresen elfogult lettem. Úgyhogy amikor kiderült, hogy Budapesten koncertezik a nyelvbotlásnak vagy dadaizmusnak is beillő, Öof Tatatá nevű bandájával, fél órán belül öten küldték el nekem a hírt.

2019-ben már voltam olyan koncerten, amelyen ő is ott volt, ugyanis pont a Dűne első részének budapesti forgatása alatt turnézott utoljára a Slayer. De Momoa akkor sajnos nem a küzdőtéren pogózott, mint nemrég Ozzy búcsúbuliján a Pantera riffjeire, hanem a színpad mellől élvezte a show-t.

Jól tettem, hogy fénysebességgel lecsaptam egy jegyre, mert egy nap alatt 80%-ban el is fogytak a jegyek, és utána hamar teltházas lett a buli. Nyilván rengetegen úgy voltak vele – kétségkívül én is –, hogy kit érdekel, Jason milyen zenét játszik, ha az Old McDonalds had a farm dallamára olvassa fel a telefonkönyvet, akkor is izgalmas lesz látni, hogy milyen a kisugárzása ennek a tesztoszteron-hegynek.

Amikor rákerestem a 2024-ben alakult Öof Tatatá-ra, annyit tudtam meg elöljáróban, hogy Mike Hayes énekes-gitáros és Kenny Dale dobos a két zenésztársa, és többek közt Metallica, Black Sabbath, Led Zeppelin és Jimi Hendrix feldolgozásokat adnak elő.

Erre mondjuk nekem, mint rock-metal fanatikusnak extrán fel is csillant a szemem, a műfajt nem kedvelő gruppie-k meg majd elvonatkoztatnak a zenétől, úgysem azért lesznek ott.

A késő esti klubkoncertet illetően arra számítottam, hogy csipketangákat csúzlizó csajok lepik majd el az Akvárium területét, és lesz pár Temu-köpenyes Aquaman, aki így próbál majd a helyszínen csajozni. Sokat nem tévedtem. Két órával a 22.30-ra kiírt koncert előtt már beengedték a sorokban kígyózó keménymagot: valóban volt köztük egy nagydarab kamu-Momoa, számtalan rocker, néhány Momoa-pólós rajongó, szuperhős-fan srácok, és persze zömében állig felnyomott dekoltázsú, kikent-kifent, elszánt lányok, illetve idősebb nők egyaránt. Volt, aki a párjával érkezett, de a többség csapatostul, hiú reményekkel telve portyázott.

Az Akvárium nagytermébe lejutva végtelenítetve vetíteni kezdték – az első sorokat rögtön elfoglaló rajongótábornak – a színész vodkareklámját. Amely elsőre szexinek hatott, ezredszerre már vallatásnak. Az pedig még inkább, hogy ennyi ideig kellett felfokozott hangerővel ovuláló hölgyek locsi-fecsijét hallgatnom, akik már attól önkívületben sikítottak, ha egy road bement letenni egy setilstet a földre.

Amikor végre elkezdődött a koncert, egyébként a kiírt időben, én instant hormonsokkot kaptam a belépő Jason Momoától, mert ez a férfi tényleg egy félisten élőben is. Huncut mosolygások, magabiztos közvetlenség, laza haj- és fenékrázás, gyakori közönséghez dumálás és karizmatikusság (nos, a karizma sem utolsó).

Aki pedig a – nemrég a forgatás miatt történt – szakrális szakálltalanítás miatt izgult, annak jelentem, hogy azóta kellemes borostája nőtt, amely remekül áll neki.

Maga a koncert számomra kifejezetten hangulatos és élvezetes volt, mintha egy blueskocsmában lettem volna, ahol a régi haverok előadják a kedvenc rock-metál slágereiket. Kenny jól dobolt, Mike pedig ugyan nem a legjobb énekes, viszont igazán kiváló gitáros, valamint egy tüneményes és szerethető figura. A trió néha kibővült Nakoa-Wolffal, Momoa 16 éves fiával, aki szintén az apjával együtt forgat nálunk. A srác nem csupán a szülei vonásait örökölte (bár lágyabb kivitelben, puttó angyalkás fürtökkel), hanem az apja zenei tehetségét is, mert már most jól gitározott, és látványosan élvezte a reflektorfényt, szinte fürdőzött a sikerben.

Az apja-fia páros még vokálozott is egyet közös mikrofonba a Rebel Yell alatt. A közönség láthatóan nem tudta értékelni a jammelős blues-részeket és a keményebb metálszekciót sem, csak a populárisabb slágerekre indult be az éneklés, mint amilyen a Red Hot-féle Can’t stop meg a Zombie vagy a Purple Rain.

A buli közben azonban egyre inkább szégyelltem, hogy nő vagyok, annyi lealjasodást láttam és hallottam. Ennyi malacvisítás konkrétan a vágóhídon nincs. Hol hörögve skandálták a családjuktól elszabadult asszonyok, hogy „Shirt off! Shirt off!”, hol magyarul vinnyogták, hogy „Rajtad van a póló, mi van veled?!" vagy "Aquaman gyere ide!". Volt momoás felnőttszínező is valaki kezében (na jó, az nekem is megvan), és egy molinón az első sorban a "Can I have a dickpic?" állt.

A koncert közepén majdnem agyontaposott-rúgott két ittas hölgyemény, hogy egy méterrel közelebb lássák az idoljukat. A (velem is) durván verekedő, megvadult egyedet végül a szekus szedte ki a sorból. Mintha egy nagyszabású lánybúcsún lettem volna – nem csoda, hogy Momoa végül nem vette le a trikóját, becsültem is érte, hiszen nem chippendale műsorral érkezett.

Az éjjel fénypontjaként még a dobverőt is elkaptam a végén, pedig én nem is nyúltam utána, mint száz másik kéz, csak hallottam, hogy a földön koppan, és pont be tudtam slisszolni a lábak közé, hogy felvegyem.

És az a harci helyzet, hogy Momoa és az egész bandája rendkívül szimpatikus és megnyerő volt a műsor alatt. Pedig én tényleg szerettem volna fogást találni ezen a pasin. De nem sikerült - sajnos semmilyen értelemben.

Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Tóth Gabi: kimegyek mindjárt, azt kint valakit agyonverek – A Megasztár előzetese szerint bőven lesz feszültség a tehetségkutatóban
Herceg Erika könnyeit törli, Curtis kiakad és káromkodik, Marics Peti pedig kiabálni kezd.


Hamarosan érkezik a Megasztár idei évada. A csatorna egy előzetest is megosztott, melyből kiderül, hogy bőven lesznek megint feszültségek, sértődések, könnyek.

A műsorban új mesterek is érkeznek. A zsűri tagjai: Tóth Gabi, Herceg Erika, Curtis és Marics Peti. Ördög Nóra pedig új társat kap a műsorvezetéshez, Till Attila helyett Szépréthy Roland lesz a partnere.

VIDEÓ: A Megasztár beharangozója


Link másolása
KÖVESS MINKET: