KULT
A Rovatból

Azahriah „mert újat hozni, ezzel eltalálta a közízlést, más hazai előadók nem tudtak ebből még tanulni”

Hogyan tudott egy 21 éves előadó néhány év alatt olyan magasra jutni, hogy két teltház után egy harmadik koncertet is meghirdet az 50 ezres Puskás Arénába. Zenészekkel, koncertszervezőkkel jártuk körbe az Azahriah-jelenséget.


Kedd délelőtt már másfél órával az értékesítés indulása előtt hosszú sorban várakoztak az emberek a pesti Károly körúton, hogy jegyet vegyenek Azahriah 2024. május 24-i koncertjére. A néhány éve feltűnt 21 éves Baukó Attila három fellépést vállal az ötvenezres Puskás Ferenc Arénában, az első két koncert pedig már biztosan teltházas lesz. Magyar előadónak eddig még soha nem sikerült ilyen gyorsan, ilyen magasra jutni, és ezzel átrendezte a viszonyokat a magyar könnyűzenei életben.

Ha csak a két teltházas koncertet nézzük, Azahriah már azokkal is elképesztő összeget kereshet a Blikk számításai szerint. A stadion koncerthelyszínként 50 ezer fő befogadására alkalmas, átlagosan 20 ezer forintos jegyárral és két koncerttel számolva ez kétmilliárd forintos bevételt jelent. Egy évtizedek óta koncertszervezéssel és zenei menedzsmenttel foglalkozó szakember a lapnak azt mondta: ennek negyven százaléka elmegy az adókra, a jegyértékesítési jutalékra, szerzői jogdíjra. A maradék 1,2 milliárdból kell színpadra állítani a produkciót, kifizetni a bérleti díjat, a stábot, a menedzsmentet és a reklámot.

A szakértő szerint azonban így is megmarad legalább 300 millió forint, amely tisztán a fiatal énekes bevétele lehet.

Az elképesztő bevétel azonban jelentős kockázattal is jár. Ahogy Horváth Máté, a Live Nation szervezője fogalmazott:

egy stadionkoncert jelentős vállalás az előadó részéről is és nagyon megterhelő.

„Minden megállapodás más, egyéni, de ilyen volumenű koncerteknél jellemzően sok százmillió forintot tesz ki a show büdzséje. Ez költséges vállalás. A koncerteket emellett végig is kell nyomni, és előtte akár hónapokig nem tud fellépni az előadó” – mondta a LiveNation szervezője.

Bár triplázni magyar előadóként egyelőre csak Azahriah-nak sikerült, nem ő volt az első, aki meghirdetett egy arénás koncertet. A Halott pénz augusztus közepén jelentette be, hogy a zenekar 20. születésnapját a rajongókkal együtt, egy grandiózus show-val ünneplik meg 2024. június 8-án a Puskás Arénában. Nekik azonban hosszabb út vezetett idáig.

„Ez egy nagyon organikus folyamat volt nálunk, a kis klub fellépésektől indulva. A Budapest Arénát háromszor töltöttük meg, a Budapest Parkot tizenkétszer, a zenekar pedig jövőre lesz 20 éves. Ezek után úgy gondoltuk, hogy itt az ideje nagyot álmodni, és belevágtunk a stadion koncert szervezésébe” – mondta lapunknak Molnár Csilla, a zenekar menedzsere.

A Halott pénzen és Azahriah-n kívül eddig még egy hazai előadó jelentett be koncertet a Puskásba jövőre: a Hungária. Szikora Róbert, Fenyő Miklós, Novai Gábor és Dolly 28 év után áll újra össze, több évtizedes zenei múltjuk van, így jogosnak tűnik a számítás, hogy ők képesek lehetnek megtölteni itthon egy 50 ezres stadiont.

Azahriah esetében azonban az is meglepő, hogy mindössze néhány év zenélés után ért fel a stadionkoncertek szintjére. Ahogy Horváth Máté, a Live Nation szervezője fogalmazott: nemzetközi kontextusban nem meglepő, hogy valaki egy-két album után már stadionkoncerteket ad, de Magyarországon ilyen nagy ugrásra eddig még nem volt példa.

Gerendai Károly, a Sziget Fesztivál alapítója szerint Azahriah hiteles személyiségén kívül a gyors sikeréhez a korszellem is hozzájárult.

„Izgalmas látni, hogy valaki ilyen sikereket ér el ilyen rövid idő alatt. Az új médiumoknak köszönhetően a közönség már közvetlenül tudja tartani a kapcsolatot a kedvenceivel, talán ez az, amit mi már nem értünk. Ez régen nem így működött, ezt még szokni kell.

A sikerének azonban az igazi kulcsa talán az lehet, hogy tiszta fejjel gondolkodik a korosztálya problémáiról, ezt jól ki tudja fejezni, és ezzel a mai fiatalok könnyen tudnak azonosulni”

– mondta Gerendai.

Szerinte a fiatal előadó most egy szakmai döntés előtt áll: ezentúl csak nagy fellépéseket vállal, ahol ki tudják neki fizetni a magasabb gázsit, vagy elmegy kisebb fesztiválokra is például, ahol viszont nem fogják tudni neki odaadni azt az összeget, mert egyszerűen nem fér bele a költségvetésükbe. Az egyik névtelenséget kérő zenei szakember arról beszélt: szerinte itthon nincs is értelme már Azariah-nak kisebb fellépést elvállalnia, inkább évente néhány nagyobb bulit érdemes csinálnia. Anyagilag sem szorul rá ezekre, és így nem forgácsolja el kisebb koncertekkel az energiáit.

Gerendai azt is megemlítette, hogy amikor valami „ekkora amplitúdóval kimozdul, azt nehéz fenntartani”. Ő azonban nem zárta ki, hogy akár nemzetközi sztár váljon Azahriah-ból.

„Drukkolok neki. A zenéje nemzetközileg is egyedi, és ő egy izgalmas figura, engem lenyűgözött. Benne van, hogy felfigyel rá a nemzetközi popszakma. Persze, lehet organikusan, online is építkezni egy ideig, de a továbblépéshez kell egy nemzetközi menedzsment-gépezet mögé. Meglátjuk, hogy ez meglesz-e.”

Azt több megszólaló is kiemelte, hogy ma már a közösségi oldalakon sokkal gyorsabban népszerűvé válhat egy-egy előadó. Azahriah ráadásul nem is a nulláról indult zenészként, hiszen korábban már youtuberként is komoly követőtábora volt. A sikere azonban minden egyéb tényező ellenére vélhetően nem független magától a dalaitól sem.

„Az egyik titka, hogy elkezdett teljesen mást csinálni, mint ami addig megszokott volt. Mert újat hozni, ezzel pedig eltalálta a közízlést, és szélesebb közönséghez el tudott jutni. Az új előadók ne a zenéjét utánozzák, hanem nézzék mit csinált, mielőtt sikeres lett” – mondta Somogyvári Dániel producer, aki számos hazai sztár mellett Azahriah-val is együtt dolgozik.

Hajós András azt elismerte, hogy Azahriah zenéje „nem találja telibe” az ízlését, de nagyon örül a fiatal zenész sikerének.

„Már vannak olyan előadók, akik új platformokról közelítenek a zenéhez. Szerintem az albumok, a tévés tehetségkutatók kora lejárt, már nem csak így lehet népszerűvé válni. Nekem nagyon tetszik, hogy máshonnan is be lehet kerülni ebbe a világba” – mondta a zenész, a Dalfutár műsorvezetője. Hajós személyesen is találkozott a fiatal előadóval, és ahogy mondta: „ő egy jó gyerek”, akit nem a pénz mozgat, és az ő generációja számára is egy jó értelemben vett zenész.

Hajós András egy másik szempontot is megemlített, magát a közönséget, akik azt érezhetik: ők tettek naggyá valakit.

„Ez egy kicsit öngerjesztő folyamat is. Az ő generációja saját sztárokat akar, és a közönsége azt érezheti a koncerten, hogy »igen, ezt én is csináltam«, és számít a véleményem”.

Hajós András azt is elárulta, hogy Azahriah szerepelni fog a Dalfutár új, 9. évadában is.

A fiatal énekes-dalszerző sikere tehát a megszólalók szerint egyszerre köszönhető a személyiségének, amivel a fiatalok könnyen azonosulhatnak, a közösségi platformoknak, ahol a számai rövid idő alatt hatalmas közönséghez juthatnak el, és persze a zenének, amivel pont telibe találta a közízlést. Ahogy a Quimby zenekar írta róla: „figyelemreméltó az ő Z generációs self-made sikersztorija, amellyel új utakat tör magának a hazai könnyűzenében”.

Sőt, talán nemcsak magának, hanem akár más magyar előadóknak is. Volt, aki szerint Azahriah most olyan embereket is meg tudott szólítani a zenéjével, akik eddig nem jártak koncertekre, így végső soron a sikeréből más előadók is profitálhatnak majd.

A három arénás koncertjének hírére mindenesetre láthatóan sokan felkapták a fejüket, és ezzel láthatóan

teljesen átrendezte a viszonyokat a hazai zenei világban,

idézőjelbe téve az eddigi teljesítményeket.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Váratlan műsorváltozás a TV2-n: meglepődtek a nézők, visszatért egy népszerű műsor
Elindultak a Kincsvadászok új részei, emiatt borult az eddigi műsorrend. A Házasság első látásra korábban kezdődik, a Legyen Ön is Milliomos! pedig később.
DKA – Fotó: TV2 - szmo.hu
2025. november 18.



Hétfő estétől új műsorrenddel jelentkezik a TV2, a változás a csatorna teljes hétköznap esti sávját érinti.

A Házasság első látásra a korábbi 19:45-ös kezdés helyett már 19:20-kor képernyőre kerül, ezt követően 20:40-től a Kincsvadászok vadonatúj részei láthatók, az estét pedig 22:00-tól a Legyen Ön is Milliomos! zárja.

Az eddigi műsorrend a népszerű műtárgy-kereskedő show visszatérése miatt borult, a változás viszont sok nézőt váratlanul ért. A TV2 közösségi oldalain számos értetlenkedő hozzászólás jelent meg.

„Kedves TV2, most mi ez? A Házassâg első látásra 21:20-ig van írva. Akkor most, hogy van ez?” – kérdezte egy kommentelő.

„Hogy került a Kincsvadászok ide?” – írta egy másik.

A Kincsvadászok stábja nem változott: a műsorvezető Till Attila, a műtárgyszakértők Kelen Anna és Megyesi Balázs, a kereskedői székben pedig dr. Katona Szandra, Fertőszögi Péter, Fejes Tamás, Nagyházi Lőrinc és Molnár Viktor foglalnak helyet. A műsorban civil eladók hoznak be különleges tárgyakat a stúdióba, ahol azokat szakértők értékelik, majd a kereskedők licitálnak rájuk. A műsor sikerét a tárgyak mögötti történetek, az értékbecslés és az alku izgalma adja, a csatorna a mostani évadban a szokatlan darabokra és a már ismert, stabil szereplőgárdára épít.

A Palik László nevével fémjelzett Legyen Ön is Milliomos! 2025-ben több új etappal tért vissza, és ismét a TV2 egyik rendszeres esti műsorává vált.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk
KULT
A Rovatból
Nem készültél fel rá, mennyire be fog rántani: A bennem lakozó fenevad az év egyik legfeszültebb meglepetése!
Claire Danes és Matthew Rhys párosa olyan feszültséget teremt, amitől még a kanapén is kiegyenesedsz. A bennem lakozó fenevad első pillanattól kezdve beszippant, és az évadzáró után is a nézővel marad.
B.M.; Fotók: imdb.com - szmo.hu
2025. november 17.



A bennem lakozó fenevad már a legelső jelenetével érzékelteti, hogy valami egészen nyugtalanító történetbe csöppenünk: a cold openben történik valami szörnyű, amit még nem értünk teljesen, de azonnal odaragaszt a képernyő elé. Gabe Rotter, aki az X-akták rebootja óta nem rukkolt elő komolyabb projekttel, most visszatér, és nagyon úgy tűnik, hogy nem aprózta el.

A sorozat nem csupán egy jól összerakott pszichothriller, hanem a Netflix egyik legkellemesebb meglepetése is idén.

Ez leginkább az egészen kiváló színészgárdának köszönhető: Claire Danes, Matthew Rhys, Natalie Morales és Brittany Snow ezek nem kis nevek egy sorozathoz képest, némelyik egyedül is képes lenne eladni egy sorozatot.

A történet középpontjában Agatha Wiggs áll, akit Claire Danes a tőle megszokott intenzitással formál meg. Aggie sikeres írónőként próbál boldogulni, vagyis inkább csak próbálna, mert jelenleg egy makacs alkotói válság gyötri. Hiába a karrier, hiába a hírnév, a Pulitzer-díj, az ihlet makacsul kerüli őt, az anyagi helyzet pedig egyre feszültebbé válik.

Az okokra hamar fény derül: Aggie és párja súlyos tragédián mentek keresztül, elvesztették a gyermeküket.

Ez a veszteség olyan mélyen beette magát a nő tudatába, hogy szinte minden döntését, minden rezdülését befolyásolja. A sorozat ezt a lelki törést nem túlmagyarázva, mégis rendkívüli érzékenységgel mutatja be, miközben lassan, de határozottan építi fel Aggie mentális instabilitását.

A helyzetet tovább bonyolítja, amikor a szomszédságba beköltözik egy titokzatos, módos üzletember, Nile Jarvis. Matthew Rhys játéka egyszerre visszafogott és dermesztő, már az első jeleneteiben érezni rajta azt a fajta sötét vibrálást, ami végig ott lüktet a karakterében.

Nem csoda, hogy Aggie figyelmét hamar felkelti, pláne akkor, amikor megtudják a nézők, hogy Jarvis első felesége rejtélyes körülmények között eltűnt.

Mindenki Jarvist gyanúsította, de olcsón megúszta. Most egy új környékre költözött, ám a lakók egyre hangosabban suttognak arról, hogy talán gyilkosság történhetett, Aggie képzelete pedig már ettől is lángra kap. A sorozat ügyesen meglovagolja ezt a kettősséget: vajon tényleg valami szörnyűség történt, vagy ez csupán egy gonosz pletyka. Maradjunk annyiban, hogy nem véletlenül érezzük furának a pszichésen megtört író és a hírhedt üzletember kapcsolatát.

A készítők nem húzzák az időt, nem játszanak felesleges találgatósdit: hamar elhintik a fontos információkat, mégis minden epizód után marad bennünk egy kis feszültség, egy apró kérdőjel, amitől muszáj tovább néznünk.

A hangulat szinte kézzel tapintható, szinte már hitchcocki megoldásokkal él: lassan építkező feszültség, groteszkül hétköznapi pillanatok és mentális instabilitás.

Claire Danes alakítása ebben kulcsfontosságú. Pontosan azt a törékeny, mégis elszánt, a saját bűntudatával küzdő karaktert hozza, amitől nemcsak megértjük Agatha motivációit, de együtt is élünk vele. Matthew Rhys pedig pazar kontraszt: egyszerre megnyerő és ijesztő, mintha minden mosolya mögött bújna egy második, sötétebb jelentés. Rhysnek igazi jutalomjáték Danes mellett gonoszkodni.

Kettejük dinamikája annyira feszült és kiszámíthatatlan, hogy már a második részre teljesen odabilincseli a nézőt. A két karakter között kibontakozó verbális párbajok és sejtelmes félmondatok a sorozat legerősebb pillanatai közé tartoznak.

A Homeland színésznője és a Foglalkozásuk: amerikai színésze nagyon jó párosnak bizonyul.

Az is remek húzás, hogy Jarvis gyakorlatilag „könyörög” Aggie-nek, hogy írjon róla, ez egyszerre abszurd, nyugtalanító és fenyegető, mintha egy ragadozó kedvesen invitálná magához az áldozatát.

A széria végig lendületes marad, nincs üresjárat, a cselekmény pedig kellően izgalmas ahhoz, hogy ne csak egy újabb rejtélysorozatnak érezzük. A dráma kellően mély, emiatt sokkal többet kapunk.

Ez egy olyan történet, amely folyamatosan arra késztet, hogy megkérdőjelezzük a szereplők szándékait, és néha még a saját ítéletünket is.

Bár a finálé talán nem üt akkorát, mint amilyet a felvezetés ígér, ez a kisebb súlytalanság korántsem rontja el az összképet. Ez egy jó sorozat volt, nem bántam meg, hogy megnéztem.

A bennem lakozó fenevad azok közé a szériák közé tartozik, amelyeket jólesik végignézni, majd utána is kicsit elidőzni rajtuk.

Egy feszült, hangulatos thriller, amelynek két főszereplője annyira erős jelenlétet hoz, hogy képes önmagában működtetni az egész sztorit.

Nem sajnáltam érte egyetlen percet sem, és bár biztos akad több apróbb hibája, összességében kifejezetten ajánlott darab mindenkinek, aki szereti a lélektani, lassan kibontakozó, mégis folyamatosan pulzáló sorozatokat. Gratula a Netflixnek, néha megérdemlik.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
„Jani, nem jön a vonat!” – a Bankrupt új dala a MÁV-ot állítja célkeresztbe
Alig néhány hónappal azután, hogy megénekelték „Repülős Petit”, újra támad az utóbbi évek talán legtöbb politikai-közéleti dalát szállító zenekar. Premier!
L.D. - szmo.hu
2025. november 19.



„Ez a szám egy rendőrautóban fogant, útban a veszprémi vasútállomás felé, ahová a járőrnek kellett négyesével bevinnie a sztrádán lerohadt vonatpótló busz utasait. Amióta a Batidai Vámpír kezében a MÁV, bárki gazdagodhat hasonló élményekkel, ha kénytelen igénybe venni a vasúti szolgáltatást, így nem lesz nehéz azonosulni a dalszöveggel.”

A Bankrupt frontembere, Sarkadi Balázs a fenti szavakkal mutatja be a zenekar legújabb dalát, ami egyben a zenekar idei termését összefoglaló új négyszámos EP címadója is.

Nem jön a vonat:

No Train’s Coming:

Spotify-ra és a többi streaming platformra november 28-án érkezik, a lemezbemutató koncert pedig november 29-én az Instantban lesz, ahol a legmenőbb osztrák punk rock zenekar, a DeeCracks lesz a vendégünk. Ezen kívül számos vidéki városban is lesz alkalmunk bemutatni a Fish! és a Kozmosz zenekarokkal már javában zajló turnén. A felvétel ezúttal is a Grenma Stúdióban készült Botlik Mátyással, a borítógrafika pedig ismét Vass Richárd alkotása.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
A Szépművészetiben balhézva és a Dunán hajókázva sem kápráztatnak el igazán a Szemfényvesztők 3 illuzionistái
Azért így is akad néhány csavaros trükk a tarsolyban, csak ne lenne minden karakter ennyire elszállva magától.


Kilenc év után folytatódik a „robinhoodkodó” bűvészbanda kálváriája. A Szemfényvesztők 2013-ban meglepetéssikert aratott: a David Copperfield babérjaira törő illuzionisták látványos akciókkal megtűzdelt és csavaros heistfilmje 351 millió dollárt termelt a világ mozijaiban, ami, ha belegondolunk, mégsem olyan nagy csoda, hiszen olyan sztárokkal volt karimáig pakolva a film, mint Jesse Eisenberg, Mark Ruffalo, Woody Harrelson, Morgan Freeman, Michael Caine, Dave Franco, Isla Fisher, Mélanie Laurent, Common vagy Caitríona Balfe. A minőségről alapvetően ritkán gondoskodó Louis Leterrier rendező (A szállító 1-2, A nyakörv, A hihetetlen Hulk, A titánok harca, Agyas és agyatlan, A leszámolás, Halálos iramban 10) akkor egész szépen betalált, és egy valóban szórakoztató és meglepő fordulatokkal teli filmet tett le az asztalra.

Nem is kellett hát nagyon sokat várni a folytatásra, 2016-ban érkezett a Szemfényvesztők 2. A rendezői széket ezúttal a szintén nem túl erős filmjeiről ismert Jon M. Chu (Step Up 2-3, G.I. Joe: Megtorlás) foglalta el, aki csak később kezdett igazán értékelhető mozgóképeket összerakni (Kőgazdag ázsiaiak, In the Heights – New York peremén, Wicked). A Szemfényvesztők 2 zárta le a rossz korszakát, amely sajnos nem tudta megismételni az első etap erényeit, a gyenge sztori és a fantasztikumot súroló nevetséges jelenetek (a kártyadobálós szcéna eléggé hírhedt lett) megtették a magukét. Az anyagi siker azonban most sem maradt el (főként az USA-n kívüli terepeknek köszönhetően), összesen 334,8 millió dollárt kalapoztak össze a mágusaink, tehát csak egy kicsivel kevesebbet, mint az első résszel.

Úgy tűnik azonban, hogy ez a visszaesés (az Egyesült Államokban csak 65 milliót hozott) elegendő volt ahhoz, hogy a Lionsgate stúdió egy időre parkolópályára állítsa a franchise-t.

Végül azonban újra összegyűlt a banda (legalábbis a nagyja), hogy kilenc évvel a legutóbbi húzásuk után ismét valami nagyon villantsanak. A harmadik alkalomra is új rendező vállalta el a levezénylést, méghozzá a főszereplő Jesse Eisenberg régi haverja, Ruben Fleischer, akivel korábban együtt forgatták a Zombieland első és második részét, valamint a 30 perc vagy annyi se című akció-vígjátékot (Fleischer azért ezek mellett nagyot ment a Venommal és az Uncharteddal is).

Hőseink, avagy a Négy Lovas visszatér, és velük együtt egy új generáció illuzionistái is színre lépnek. Nem kis feladatra vállalkoznak: minden idők legjobban őrzött, legértékesebb ékszerét, a Szívgyémántot tervezik becserkészni a gonosz cégvezér Veronika Vanderbergtől (Rosamund Pike).

Pontosabban csak Atlas (Jesse Eisenberg) vág neki a társai nélkül a körmönfont rablásnak, amelyhez egy új, fiatal illuzionistatriót kér fel társnak, akik épp a Négy Lovas álcája mögött kopasztottak meg legutóbb egy sokakat megkárosító, milliomos kriptohuszárt. A színész Bosco (Dominic Sessa), a fürge June (Ariana Greenblatt) és az „agy” Charlie (Justice Smith) belemennek a játékba, a balhé közben azonban feltűnnek a régi Lovasok is, a kártyazsonglőr Jackkel (Dave Franco), a szabadulóművész Henley-vel (Isla Fisher) és a hipnotizőr Merritt-tel (Woody Harrelson), akik, Atlashoz hasonlóan, kaptak egy új kalandra invitáló kártyát egy titokzatos megbízótól. Vagyis a veteránok és az ifjoncok kénytelenek összefogni a közös nemezissel szemben.

Persze nem eszik olyan forrón a kását egy Szemfényvesztők-filmben, így megannyi csavarra és trükkre kell számítani a játékidő alatt.

Sajnos azonban ezek közül továbbra sem működik mindegyik. Alapvetően nagy gond ezzel a franchise-zal, hogy pontosan tudjuk, a benne szereplő színészek nem igazi illuzionisták, így az általuk bemutatott trükkök láttán sem esik le az állunk, hiszen tisztában vagyunk vele, nem igaziak.

A Szemfényvesztők-filmekben ráadásul már olyan kunsztokat mutatnak be, amelyekre egyszerűen nem is lehet magyarázat, legalábbis a fizika törvényei szerint elfogadhatók, szóval időnként átnézünk a fantasy műfajába is. Ebben a harmadik rész sem kivétel.

Bár a forgatókönyvírók próbálnak időnként különféle magyarázatokkal előállni a trükkökre, azok a legtöbb esetben igen kevésnek bizonyulnak. Ráadásul ebben az epizódban is kapunk egy, a második rész kártyadobálós pillanatához hasonló kínos jelenetet: amikor a hét főhős egymást túllicitálva próbál menősködni saját képességeivel a kastélyban. Jujj!

Azért van jó hírünk is. A fentieket leszámítva egész szórakoztató lett ez a rész, amelyben valóban akadnak meglepő csavarok, amikre talán csak a legedzettebbek jönnek majd rá. A casting is szuper, az új színészek ügyesek, bár mind nagyon el vannak telve maguktól, de Dominic Sessa (Téli szünet), Ariana Greenblatt (65, Ahsoka, Barbie, Borderlands) és Justice Smith (Jurassic World: Bukott birodalom, Pokémon: Pikachu, a detektív, Dungeons & Dragons: Betyárbecsület) jól hozzák a karaktereiket, és sokkal emlékezetesebbek, mint az „öreg rókák”.

Ráadásul nekünk, magyaroknak is tartogat kukkolnivalót a film, hiszen azt részben Budapesten forgatták, így a szemfülesek nem egy fővárosi helyszínt könnyedén kiszúrhatnak (többek között a Szépművészeti Múzeumot, az Operaházat vagy a Dunán hajókázva a háttérben a Rákóczi hidat).

Összességében tehát kijelenthető, hogy bár a borzalmas második résznél jobb lett a Szemfényvesztők harmadik kalandja, az első frissességének és körmönfontságának azért híján volt, szóval továbbra is elkelne még néhány ütősebb trükk a szereplők ingujjaiba.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk