KULT
A Rovatból

A tinik immár szexre éhesek – Az Én még sosem… még mindig imádnivaló

A lúzer Devi továbbra is képtelen eldönteni, hogy a dögös Paxtont vagy a könyvmoly Bent válassza… esetleg egy új, jóképű indiai pasit?


A Netflix sikersorozatának harmadik évada természetesen ott kezdődik, ahol az előző abbamaradt. Devi (Maitreyi Ramakrishnan) álma, hogy a suli legszívdöglesztőbb srácával randizzon, hirtelen valóra vált. Számára pedig természetesen ez maga a paradicsomi lét. De még a Paradicsomban is ott van az ítélkezés, a gúnyolódás és a gyanakvás. Hogy miért is választotta Paxton (Darren Barnet) Devit, nos, az az új évad első felének központi témája. A magára továbbra is lúzerként tekintő lány ugyanis még mindig úgy gondolja, hogy Paxton egy jóval magasabb ligában játszik hozzá képest, túl szép ez az egész ahhoz, hogy igaz legyen, ez a hitetlenkedés pedig lassan kezdi megmérgezni a kapcsolatukat…

Az évad ezzel finoman rámutat az tinik önismerethiányára és testképproblémáira, amik jókora kétségek formájában nyilvánulnak meg.

Ezen pedig az sem segít, hogy Paxton egy abszolút megértő és gondoskodó barát, aki hajlandó jóvátenni a korábbi hibáit.

A harmadik szezon persze Devi és Paxton sztorija és évődése mellett érdekes mellékszálakkal is rendelkezik. Ben (Jaren Lewison), Eleanor (Ramona Young) és Fabiola (Lee Rodriguez) különálló történetei is megkapják a maguk játékidejét, ráadásul mindegyikben van mit élvezni: viccesek, meghatóak, érdekesek vagy ezek keverékei.

Az Én még sosem… azért is imádnivaló már a 2020-as kezdetek óta, mert talán ez az a sorozat, ami a legérzékletesebben mutatja be, hogy a tinédzserek miként szembesülnek a problémáikkal, tele komédiával és szívvel. A kreátor Mindy Kaling és forgatókönyvírói pedig szerencsére a 3. évadot sem vették félvállról.

A felszínen zajló komédia, vagyis a szereplőket kínos szituációkba kergető poénok és a szellemes párbeszédek mögötti mélyebb rétegek ezúttal is szépen lassan bomlanak ki előttünk.

Devi olyan főhőst játszik, akivel sokan tudnak azonosulni, és még ha a tapasztalataik nem is azonosak, a tanulságokat ők is könnyedén leszűrhetik, ráadásul a cselekmény lendületes és kényelmes tempóban halad, az epizódokat egy percre sem érezzük majd vontatottnak.

Lássuk azonban, hogy ezúttal milyen újdonságokkal tudott előrukkolni az Én még sosem…!

Az egyik legfontosabb új szereplő mindenféleképpen a Devihez hasonlóan indiai származású Des (Anirudh Pisharody), akivel az eddigi szerelmi háromszög (Devi, Paxton, Ben) négyszöggé bővül, Devinek ugyanis rögtön megtetszik a fiú. A közös gyökereik miatt ráadásul sokkal lazábban veszi a kölcsönös vonzalmukat, hiszen úgy gondolja, a családjaik is könnyebben adják rájuk az áldásukat. Des segít Devinek abban, hogy végre egyenrangú félként kezelje magát egy kapcsolatban, ami Paxton mellett mindig is zavarta őt.

A másik fontos karakter inkább a humort testesíti meg: ő pedig nem más, mint Paxton tahó haverja, Trent (Benjamin Norris), aki a 3. évadban sokkal nagyobb figyelmet kap, sőt, gyakorta el is lopja a show-t a többiek elől.

Kicsit olyan ő, mint az Amerikai pite-filmek Stiflere, aki mindvégig ott van a háttérben komikus, bunkó mellékalakként, majd később főhőssé nemesedik, és megmutatják az emberibb oldalát is.

Például, hogy ugyanúgy érző lény, mint a többiek, hogy van szíve, és hogy eddig felszínesen ítéltük meg. Trenttel is pont ez a helyzet. Azzal ugyanis, hogy összejön Eleanorral, végre ez a karakter is rendesen ki tud bontakozni, miközben azért nem hazudtolja meg önmagát.

Mivel a harmadik évadról beszélünk, ezért gimis hőseink is már a harmadik évüket töltik a suliban, 17 évesen pedig természetesen már nem csupán az érdekli őket, hogy kivel jönnek össze, vagy kivel csókolóznak, ez a szezon behozza a szex témakörét is.

Bizony, itt már a szüzesség elvesztéséről van szó, amelyet Kalingék éppoly okosan kezelnek, mint minden mást is, tele aranyos és megható jelenetekkel.

A sorozat mindemellett természetesen ezúttal is folytatja az indiai klikkek tiszteletének hagyományát, és a a rituálékat is úgy mutatja be, hogy nem érződik sem félszegnek, sem demagógnak. Kevés sorozat tette ennyire fogyaszthatóvá az indiai kultúrát bármiféle lekezelés nélkül, illetve az a fontos adalék, hogy Devi maga is idegen az örökségétől, teljesen valóságosnak tünteti fel a tanulási folyamatot. A szezon legmeghatóbb pillanatait például most a Devi és az anyja, Nalini (Poorna Jagannathan) közti jeleneteknek köszönhetjük. Ők ketten ugyanis továbbra is együtt próbálják feldolgozni Devi apjának elvesztését, hiszen a gyász is fontos eleme volt mindig is az Én még sosem…-nek, amelyhez Kalingék ezúttal is éretten és bölcsen álltak hozzá.

Ó, és nem beszéltünk még a sorozat egyik legmenőbb összetevőjéről, az elbeszélőkről.

Valószínűleg a tévétörténelem egyik legkreatívabb narrációjáról van szó. Már az első két évadban is megcsodálhattuk, hogy Devi sztoriját a teniszcsillag John McEnroe narrálja, aki időnként beszól a kegyeltjének, néha kínosan érzi magát miatta, de természetesen örül a sikereinek és a boldogságának, szorít érte.

Amikor pedig Paxton van a középpontban, McEnroe-tól a komikus-színész-zenész Andy Samberg veszi át a stafétát, és McEnroe-val együtt a hangsávban adnak elő egy adok-kapok show-t, ami már önmagában is roppant szórakoztató.

Természetesen az Én még sosem… mindezek mellett a szórakoztatás oltárán feláldoz bizonyos dolgokat, szóval nem egy mély és nyomasztó sorsdrámára kell gondolnunk továbbra sem. Például képes túlságosan leegyszerűsíteni ezt-azt: mondjuk a hirtelen bekövetkezett összejövéseket és szakításokat, csak azért, hogy megmutathassa az ebből következő konfliktusokat. Persze ezek megbocsátható és átléphető hibák, a humor és a szív ugyanis továbbra is korunk talán legjobb tinisorozatává nemesítik Mindy Kaling gyermekét.

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Zöld ketchup, mérgező tampon és kölcsönözhető szexbaba: megnéztük a bukott innovációkat bemutató Kudarcok Múzeumát
Budapestre is megérkezett a Museum of Failure, ahol olyan termékeket mutatnak be, amik vagy a rossz tervezés miatt buktak el, vagy egyszerűen a vásárlók szeszélyeinek estek áldozatul. Most összeszedtük a legmeghökkentőbb találmányokat, és eláruljuk azt is, melyik városban volt óriási bukás maga a Kudarcok Múzeuma.


Megnyitotta kapuit Budapesten a Museum of Failure (MOX) kiállítás, ami olyan bukott innovációkat mutat be, mint a kávé ízű kóla, a 3D tévé vagy az azbeszt tartalmú cigaretta.

Vannak termékek, amik a rossz stratégia és tervezés miatt buktak el, míg mások egyszerűen a vásárlók szeszélyeinek estek áldozatul. A kiállításon találkozhatsz digitális katasztrófákkal és orvosi balesetekkel is. Mi már láttuk a tárlatot. Mutatjuk, mi vár rád, és azt is eláruljuk, melyik városban volt óriási bukás a Kudarcok Múzeuma.

A Museum of Failure bemutatkozó szövege szerint a múzeum a sikertelen termékek bemutatásával egyedülálló betekintést nyújt az innovációba.

A tévedés része az innovációs folyamatnak, és minden fejlődés a múltbeli kudarcokból és hibákból való tanulásra épül.

A Kudarcok Múzeuma a világ minden tájáról származó, kudarcot vallott termékek és szolgáltatások vándorkiállítása, ami minden évben új műtárgyakkal bővül. 2017-es indulása óta a világ 12 városába utazott, többek között Washingtonba, New Yorkba, Párizsba, Sanghajba, Hollywoodba és Los Angelesbe is.

A Budapesti tárlat egy jól megközelíthető helyre, a Múzeum körútra költözött, pont a Nemzeti Múzeummal szembe.

A kiállítás egyik legérdekesebbnek tűnő része a rossz ízeket bemutató szekció. A megbukott ételek nagy részét hűtőben állították ki.

Láttunk zöld ketchupot a Heinz-től, a gyerekekből undort kiváltó Deluxe hamburgert a McDonald’s-tól, és kávé ízű Coca-Colát is.

A kiállításon természetesen helyet kapnak a tech óriások kudarcai is, például az érintőképernyőt elutasító Blackberry Storm és a futurisztikus Google Glass is. Ez utóbbinak nem csak az volt a hibája, hogy nem igazán működött, hanem az is, hogy „rejtett” kamerája adatvédelmi aggályokat is felvetett. Azokat, akik ragaszkodtak a viseléséhez, „Glassholes”-nak nevezték.

Az viszont meglepett, hogy a tárlat politikai, történelmi kudarcokat is bemutat. A Berlini fal egy darabját is kiállították, amit nem igazán értettem, mert természeténél fogva egyáltalán nem illett a kudarcra ítélt arcmaszkok és vízforralók közé. Illetve ilyen erővel bármely megbuktatott hatalom tárgyi emléke kikerülhetett volna a polcokra.

Külön szekció foglalkozik Donald Trumppal és a politikus/üzletember nevével fémjelzett termékekkel is.

A kiállításon érdekes módon olyan találmányokat is bemutatnak, amik annak idején nagyon is népszerűek voltak, bukásukat csak az idő okozta, illetve az, hogy nem tudták vagy akarták tartani a lépést a technológiai fejlődéssel és trendekkel. Erre jó példa a Blockbuster film- és videójáték-kölcsönző, ami 2004-ben 9000 üzlettel működött.

A DeLorean autó sokunk számára emlékezetes a Vissza a jövőbe című filmekből. A kiállításon megtudtuk viszont, hogy a típus az egyik leglátványosabb innovációs kudarc a történelemben. Luxus sportautóként hirdették, de rendkívül kis teljesítményű motorral rendelkezett, gyakran „kerekekkel rendelkező rémálomnak” nevezték.

A kedvenceim azok a termékek voltak, amiket orvosok javasoltak betegeiknek, és csak utólag derült ki, hogy súlyos mérgezést, sőt akár halált okoznak. Ilyen volt a Rely tampon, illetve a leszokás elősegítésére kifejlesztett cigaretta is.

Az egészségesnek reklámozott Kent Micronite cigaretta innovatív, titkos összetevője a rákkeltő azbeszt volt.

Szerintem nincs jobb játék a Lego-nál, így nagyon meglepett, hogy a kiállításon szembe találkoztam egy Technics helikopterrel. A leírásból kiderült, hogy a 90-es évek közepén a játékóriás a tapasztalt játéktervezőket fiatalabbakkal váltotta fel, akik nem vették figyelembe a gyártási költségeket. A Lego Fiber Optic-ot legyártani így többe került, mint amennyiért el tudták adni a készletet.

A kiállításon más bukott, sőt egyenesen morbid játékokat is láttunk. Barbie húgának Skippernek volt egy furcsa tinédzser verziója.

Ha a játék egyik karját elforgatták akkor megnőttek a mellei. Visszaforgatva pedig bizarr módon visszatért a serdülés előtti állapotba.

A szexualizált Barbie babánál talán csak az a kölcsönözhető szexbaba volt megdöbbentőbb, amit kifejezetten bérbeadásra hoztak létre. Minden kölcsönzés után fertőtlenítették és kicserélték az elhasznált, sérült részeiket, ám a szolgáltatást négy nappal a bevezetése után felfüggesztették hatósági nyomásra.

A kiállított kudarcok közt szerepel a Museum of Failure 2018-as hollywoodi kiállítása is. Mint írják, a helyiek elkerülték a turistaövezetben megnyitó múzeumot, a Hollywoodba látogatók pedig inkább filmsztárok viaszfiguráira voltak kíváncsiak „nem pedig a múzeumunk okos szellemi stimulációjára.”

És akkor itt essen szó a budapesti kiállítás pár saját kudarcáról is.

Alapvetően nagyon tetszik a kiállítás témája, hogy bemutatja a kudarcra ítélt találmányokat és azok történetét.

A kiállítási tárgyakat azonban csak számmal jelölték, nem volt mellettük információs tábla. A bejáratnál kaptunk egy 23 oldalas, összetűzött listát. Ezt lapozgatva tudtuk elolvasni a kiállított 181 találmány kudarcainak történetét, ami meglehetősen körülményes volt.

Több meghökkentő kinézetű tárgyat is láttunk a tárlaton. A kiállított innovációk nagy részét azonban nem forgalmazták Magyarországon, nem voltak ismerősek és a kinézetük sem figyelemfelkeltő, ezért sok felett átsiklott a szemünk, és nem vettük a fáradtságot, hogy kibogarásszuk a listából.

A találmányok között több szolgáltatás is szerepelt, amit nem sikerült vizuálisan jól megjeleníteni a tárlaton. A kihúzott kábelű monitorok ugyan szimbolizálhatják a megbukott technológiákat, de sokkal valószínűbb, hogy valami technikai probléma miatt nem kerültek áram alá a képernyők. Azt pedig már tényleg csak zárójelben jegyzem meg, hogy a megbukott 3D tévé mellé nem a hozzá passzoló 3D szemüvegeket állították ki.

Nagyon meglátszik az épületen, hogy sebtében rendezték be a csütörtöki megnyitóra. Úgy tűnik, egy felmosás sem fért már bele az időbe. Az üvegek és padlók koszosak, több kiállítási tárgy is hiányzik a polcokról, és a kudarcról szóló motivációs idézeteket is igénytelenül helyezték ki.

Az egésznek nagyon lepukkant hatása van a hirdetéshez képest, ami még a korábbi, külföldi helyszíneken mutatja be a tárlatot.

Összességében bár tényleg érdekes a téma, az előző kiállítások installációit nézve csalódás a tárlat, pláne a 6450 forintos jegyárért.

Ha felkeltette az érdeklődésedet a kiállítás, további infókat a Museum of Failure honlapján találsz – ami szintén hagy némi kívánnivalót maga után. A weboldalon a kiállítás pontos címét is csak hosszas keresgélés után találtam meg: Múzeum krt. 37. Ahogy egy informatikus kollégám megjegyezte: a Museum of Failure a saját weboldalt is kiállíthatná.

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk
KULT
A Rovatból
Azahriah a New York Timesnak adott interjút: „Furcsa és kényelmetlen a hatalom hízelgése, mert a rajongók nagy része utálja a Fideszt”
Az amerikai lap számára kérdéses, hogy a konzervatív magyar kormányfőnek miért Azahriah füvezésről szóló dala tetszik a legjobban.


Korábban a Le Monde méltatta a népszerű énekest, ennél fogva nem meglepő, hogy az amerikai New York Times egyik tudósítója hazánkba látogatott, elment Azahriah egyik teltházas puskásos koncertjére, ahol alkalma nyílt interjút készítenie a zenésszel.

A riport azzal kezd, hogy a 22 éves Baukó Attila, azaz Azahriah annyira népszerű, hogy még Orbán Viktor miniszterelnök is őt hallgatja, és hogy a füvezésről szóló Rampapapamot különösen szereti. A lap szerint érdekes választás ez, hiszen kérdéses, hogy ez az egész miként illeszkedik a magyar kormányfő konzervatív világnézetébe. Ahogy az is, hogy ennek tükrében vajon Orbán Viktor meghallgatta-e tényleg a dalt.

„Amióta látják, hogy sokan kedvelnek engem, úgy tűnik, barátságosak akarnak lenni”

– mondta Azahriah. Az énekes azzal folytatta, hogy a hatalom érdeklődése hízelgő kéne legyen, de valójában inkább csak „furcsának és kényelmetlennek érzi”, amikor a fiatal rajongói közül olyan sokan utálják a kormányzó Fideszt.

A New York Times arra is kitért, amikor októberben hirtelen elkeltek a jegyek Azahriah koncertjeire. Orbánék stábja nem volt rest, ők is kirakták, a miniszterelnök TikTok-csatornájára, hogy Orbán veszprémi beszéde is teltházas volt. A posztot viszont gyorsan törölték a rengeteg gúnyos komment hatására.

A cikk ezután felidézi Azahriah karrierjét, hogy az internetre feltöltött számaival hogyan vált egyre nagyobb szenzációvá hazánkban. A cikk kitért arra is, hogy hiába Azahriah tehetsége, a politika tehet róla, hogy nem mérethette meg magát Európa legnagyobb popversenyén, mert a Fidesz 2020-ban visszalépett az Euróvízión való indulástól – alighanem azért, mert a meleglobbi eseményének tartották.

A riportban feltűnnek a rapper rajongói is, akik szerint Azahriah rendes embernek tűnik, aki igyekszik átnyúlni a politikai és generációs szakadékokon.

Azahriah a politikai aktivitásáról is beszélt: szerinte a zenészeknek nem kötelező ilyen kérdésekről beszélniük, ha nincs mit mondaniuk. De ez egy szabad ország, és az nincs rendben, ha azért maradsz csendben, mert félted a karriered. Nem Oroszországban élünk – jegyezte meg a zenész.

A riportban kiemelték továbbá a kegyelmi botrány után megrendezett gyermekvédelmi „influenszertüntetést”, ahova Azahriah videóüzenetet küldött.

via 444

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
Nyílt levélben tiltakozik Alföldi Róbert, Nyáry Krisztián és Zsédenyi Adrienn is a szentesi drámatagozat ellehetetlenítése miatt
25 éve működő együttműködést mondtak fel a szentesi Horváth Mihály Gimnázium és a budapesti Keleti István Alapfokú Művészeti Iskola és Szakgimnázium között.


Május 14-én levélben tájékoztatta a szentesi dráma tagozatosok szüleit a Keleti István művészeti iskola igazgatója, Jakubeczné Illich Alíz, aki azt közölte, hogy a Horváth Mihály Gimnázium igazgatója, Sipos Kitti Lídia szeptembertől különösebb magyarázat nélkül megszakítja velük a több mint 20 éves együttműködést. Így a továbbiakban a Keleti már nem tudja támogatni a szentesiek dráma tagozatát „közös programokkal, tréningek tartásával, tanári továbbképzésekkel, ingyenes szállás biztosításával”

– írja a Telex.

A döntés miatt háborgó szülők egy szülői értekezleten igyekeztek választ kapni a kérdéseikre. De akadt olyan felbőszült szülő, aki rögtön a tankerülethez fordult.

A volt diákok által közzétett nyílt levélben szintén a döntés ellen tiltakoznak.

Azt írják, hogy a szentesi intézmény „irodalmi-drámai tagozata országos jelentőségű pedagógiai műhely, ahonnan színészek, előadóművészek, színházi, filmes és televíziós szakemberek, írók és alkotóművészek tucatjainak indult a pályája.” Az egész országban ismert képzési modellt országszerte ismerik és megbecsülik, most azonban „egy át nem gondolt, radikális változtatással ezt az örökséget nagyon gyorsan le lehet rombolni.”

Levelükben az áll, hogy évtizedek óta a képzés sikerének biztosítéka a HMG irodalmi-drámai tagozata és a Keleti István Alapfokú Művészeti Iskola és Művészeti Szakgimnázium együttműködése. Ezért a következő kérést intézik a döntéshozók felé:

„Mi, a HMG irodalmi-drámai tagozatának volt diákjai arra kérjük a döntéshozókat, hogy segítsenek felülvizsgálni a képzést ellehetetlenítő döntést, és a rendelkezésükre álló eszközökkel segítsék elő, hogy a bevált modellben folytatódhasson az évtizedek óta sikeres pedagógiai program”

– olvasható a Facebookon is megosztott levélben.

Nyílt levelet írtak a szentesi iskola korábbi diákjai, köztük Alföldi Róbert, Gáspár Sándor, Náray Erika és Nyáry Krisztián, akik arra kérik az érintetteket, vizsgálják felül a döntést.

via Blikk


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
Matthew Perry a túlvilágról is beszél hozzá, megbánta a botoxot - Courteney Cox 60 éves
Amellett, hogy ő volt Monica Geller a Jóbarátokban, számtalan filmben és sorozatban játszott, remekül zenél, és őszintén beszélt a káros széptkezési beavatkozásokról.


Courteney Cox nekem sokáig az Ace Ventura: Állati nyomozót jelentette. Persze láttam részeket a Jóbarátokból, de viszonylag későn, néhány éve kattantam rá igazán, akkor viszont nagyon, azóta kétszer is végig néztem a sorozatot. (Tudom, tudom, az „igazi” fanoktól sehol nem vagyok. Rajongói csoportokban találkoztam olyannal is, aki gyakorlatilag láncdohányosként folyamatosan nézi a Jóbarátokat, ha a végére ért, kezdi elölről.)

Míg a legtöbben Rachelnek és Rossnak szurkoltak, én igen hamar a „Mondler” (Monica + Chandler) rajongók ugyancsak népes táborához csatlakoztam. Részben Matthew Perry – és Chandler – humora miatt, de a fő érdem azért mégiscsak Courteney Coxé volt, mert sok férfitársammal ellentétben én kifejezetten szeretem, ha egy nő humoros, és Coxra ez fokozottan igaz. Hogy mást ne mondjak, neki – és persze a remek íróknak – köszönhetően valószínűleg soha többé nem tudok mosolygás nélkül gondolni a hetes számra.

Rajongásomat mutatja, hogy bár nem igazán vagyok a slasher horrorok rajongója, de Courteney kedvéért a Sikolyt is megpróbáltam végignézni.

(Nem sikerült, a végén inkább csak odapörgettem az ő jeleneteire.)

Amikor 1994-ben elkezdődött a Jóbarátok, Cox már ismertnek számított olyan korai szerepeinek köszönhetően, mint Bruce Springsteen Dancing in the Dark klipje, néhány kisebb szerep olyan sorozatokban, mint a Szerelemhajó, a Gyilkos sorok vagy a Senfield, illetve a nemzetközi ismertséget meghozó Ace Ventura.

Külön tisztelemet azért, amiért nyíltan beszélt arról, mennyire megbánta, hogy botox injekciókat használt. Hollywood hiú közegében ehhez nem kis bátorság kell. Azóta kerül mindenféle szépészeti beavatkozást.

Bár 60 éves lett, még mindig sugárzó egyéniség, és a karrierje is töretlenül szárnyal. De közel az ötvenhez már nem áll olyan jól a fanboykodás, úgyhogy inkább csak összeszedtem róla néhány érdekességet.

– Építésznek tanult, de végül otthagyta az egyetemet, hogy modellkedéssel és színészettel foglalkozzon.

– A Bruce Springsteen klipbe Brian DePalma válogatta be egy castingvideó alapján.

– Első nagyobb sorozatszerepe a Családi kötelékekben volt, ahol Michael J. Fox aktuális barátnőjét alakította.

– Ő volt az első, aki az amerikai tévében kimondta a „menzesz” szót egy Tampax reklámban.

– A Jóbarátokban eredetileg Rachel szerepét szánták neki, de ő inkább Monicát szerette volna eljátszani.

– Szerepelt a Toad the Wet Sprocket Good Intentions című klipjében. A dal szerepelt a Jóbarátok soudntrackjén.

– A többi főszereplőhöz hasonlóan a Jóbarátok utolsó két évadáért ő is 1 millió dolláros gázsit kapott epizódonként.

– A Jóbarátok 5.-6. évada között feleségül ment David Arquette-hez, akivel a Sikolyban játszott együtt. A nevét Courteney Cox Arquettre változtatta. Viccből a The One After Vegas epizód elején a stáblistán minden közreműködő nevéhez oda biggyesztették, hogy „Arquette”.

–  A jeggyűrűjébe ezt gravírozták: „Az üzlet az üzlet”.

– Arquett előtt Cox 6 évig élt Michael Keatonnal.

– 2013 óta a nála 13 évvel fiatalabb Johnny McDaid zenész a partnere. 2014-ben eljegyezték egymást. 2019-ben bejelentették, hogy felbontották a jegyességet, de azóta is együtt vannak.

– Cox rendezőként is kipróbálta magát. Első igazán komoly rendezői munkája a 2012-es Online alteregó című tévéfilm volt.

– Ő volt az egyik producere a Született szinglik című sorozatnak, amiben szerepelt is.

– Saját bevallás szerint 13 éves kora óta dohányzott, de 1998-ban az esküvője előtt nem sokkal leszokott.

– Nyolc vetélése volt összesen. Egy lánya született, Coco, akinek Jennifer Anniston a keresztanyja.

– A Jóbarátok főszereplői közül az egyetlen, akit egyszer sem jelöltek sem Emmy, sem Golden Globe díjra a sorozatért.

– A producerek először nem akarták neki adni a Sikolyban Gale Weathers szerepét, mert nem hitték el, hogy el tudná játszani a kiállhatatlan újságírónőt. Cox viszont tovább lobbizott és végül meggyőzte őket.

– Aktív az Instagramon, rendszeresen oszt meg posztokat a rajongóival.

– Távoli unokatestvére a Mötley Crüe frontembere, Tommy Lee és a Jóbarátokban szerelmét játszó Mathhew Perry is.

– 2023-ban csillagot kapott a Hollywood Boulevardon.

– Csillagjegye ikrek, saját állítása szerint ezért van, hogy nagyon könnyen elunja magát.

– Jól zongorázik, a közösségimédiában rendszeresen oszt meg videókat arról, amikor barátaival zenél. Az alábbi videón például Ed Sheeran és Elton John társaságában küldött zenés üzenetet Lisa Kudrow-nak.

„Minden kapcsolat titka az őszinteség. Ha képes vagy őszinteséget tettetni, nyert ügyed van” mondta egyszer.

– Nem rég azzal keltett feltűnést, hogy azt mondta, úgy érzi, a tavaly elhunyt Matthew Perry még mindig itt van, meglátogatja őt, rendszeresen beszél hozzá.

Link másolása
KÖVESS MINKET: